-
Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?
-
Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?
-
Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?
-
Το πιθανότερο είναι να κουραστήκανε τα αμορτισέρ.
Άμα σου άρεσε όπως ήταν στην αρχή βάλε τα ίδια. ΑΝ κάτι δεν σου άρεσε βάλε άλλα.
Είμαι όσο βοηθητικός γίνεται με τα στοιχεία που μας έδωσες....!Αν έτσι κι αλλιώς σκέφτεσαι να αλλάξεις αναρτήσεις και όχι μόνο αμορτισέρ καλύτερα να βάλεις σετ και να μην αυτοσχεδιάσεις.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το πιθανότερο είναι να κουραστήκανε τα αμορτισέρ.
Άμα σου άρεσε όπως ήταν στην αρχή βάλε τα ίδια. ΑΝ κάτι δεν σου άρεσε βάλε άλλα.
Είμαι όσο βοηθητικός γίνεται με τα στοιχεία που μας έδωσες....!Αν έτσι κι αλλιώς σκέφτεσαι να αλλάξεις αναρτήσεις και όχι μόνο αμορτισέρ καλύτερα να βάλεις σετ και να μην αυτοσχεδιάσεις.
Λεω να μην βαλω τις ιδιες αλλα να βαλω καποιο aftermarket kit.Τι προτεινετε?
-
Εφόσον δε λες ούτε πόσα δίνεις ούτε τι θέλεις από την ανάρτηση.... τι να σου προτείνει κάποιος;;; Κάνε ένα ψάξιμο στην αγορά, από το γραφείο σου online και θα δεις τι υπάρχει. Και πάρε όποιο έχει ωραίο χρώμα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εφόσον δε λες ούτε πόσα δίνεις ούτε τι θέλεις από την ανάρτηση.... τι να σου προτείνει κάποιος;;; Κάνε ένα ψάξιμο στην αγορά, από το γραφείο σου online και θα δεις τι υπάρχει. Και πάρε όποιο έχει ωραίο χρώμα...Καλα μην εισαι ρε παιδακι μου τοσο πονηρος...Πολυ μαγκας μιλαμε
Μεχρι 2000 και ποιο αγωνιαρικη αισθηση θελω, για τους φιλους που θελουν ακομα να βοηθησουν... -
http://siriocenter.gr/product/19505 από οικονομικά καλά
-
Αλλά εαν θες κάτι πιο ακριβό
http://www.terras.gr/?page=listing&cat_id=17 (http://www.leda.com/our-services) και ενα p.m από μενα! -
Ευχαριστω φιλε!!!
-
Φυσικά γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αν βάλεις after market ξεχνάς Ids+, δλδ ρυθμιζομενη σκληρότητα με το σπορ κουμπί κτλ (ότι έχει να κάνει με το σκέλος του Ids+ που επηρεάζει ανάρτηση). Το error code δεν έχεις πρόβλημα , στο σβήνουν με tech σε οπελ (δηλώνουν Ids no η κάτι τέτοιο). Λογικά με προσεγμένη επιλογή θα πάρεις τελικά ίσως καλύτερο αποτέλεσμα , απλά το αναφέρω
-
Ο χρήστης Chuckie έγραψε:
Φυσικά γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αν βάλεις after market ξεχνάς Ids+, δλδ ρυθμιζομενη σκληρότητα με το σπορ κουμπί κτλ (ότι έχει να κάνει με το σκέλος του Ids+ που επηρεάζει ανάρτηση). Το error code δεν έχεις πρόβλημα , στο σβήνουν με tech σε οπελ (δηλώνουν Ids no η κάτι τέτοιο). Λογικά με προσεγμένη επιλογή θα πάρεις τελικά ίσως καλύτερο αποτέλεσμα , απλά το αναφέρωΝαι αυτο το ξερω..
-
Kατ αρχην για ποιο astra μιλαμε? Το παλιο ατμοσφαιρικο 2λιτρο΄ή το προσφατο τουρμπο με τα 240?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Kατ αρχην για ποιο astra μιλαμε? Το παλιο ατμοσφαιρικο 2λιτρο΄ή το προσφατο τουρμπο με τα 240?240 φιλε
-
Φίλε αφού λες μέχρι 2000 ευρώ σου προτείνω KW variant 2 ή 3 είναι από τις καλύτερες στις ρυθμιζόμενες. Είναι πολυφορεμένες κ τις βρίσκεις εύκολα!
-
Και ποιος θα τις ρυθμίσει, με τι γνώσεις και κριτήρια;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και ποιος θα τις ρυθμίσει, με τι γνώσεις και κριτήρια;;Αν είναι από μεγάλη πόλη το παλικάρι αρκετοί πιστεύω αναρτησάδες θα ξέρουν. Όλοι οι άλλοι που φοράνε coilover που τις ρύθμισαν?? Πήγαν στα εργαστήρια της KW?? Δε νομίζω! Εξάλλου αν πάρει τις variant 2 ρυθμίζουν σε ύψος κ σκληρότητα που δεν είναι κάτι για επιστήμονες.
-
Η απάντησή σου δυστυχώς αντανακλά την άγνοια που επικρατεί και την 'άνεση' με την οποία αντιμετωπίζεται το θέμα από τους ίδιους τους 'βελτιωτές'... (δεν σε κατηγορώ)
Η ρύθμιση είναι ολόκληρη επιστήμη. Πιο σωστά η σωστή ρύθμιση, αλλιώς κι εγώ μπορώ να τα ρυθμίσω! Και απαιτεί την πολύωρη συνεργασία γνώστη τεχνικού με τον χρήστη σε κατάλληλες συνθήκες, ιδανικά σε πίστα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η απάντησή σου δυστυχώς αντανακλά την άγνοια που επικρατεί και την 'άνεση' με την οποία αντιμετωπίζεται το θέμα από τους ίδιους τους 'βελτιωτές'... (δεν σε κατηγορώ)
Η ρύθμιση είναι ολόκληρη επιστήμη. Πιο σωστά η σωστή ρύθμιση, αλλιώς κι εγώ μπορώ να τα ρυθμίσω! Και απαιτεί την πολύωρη συνεργασία γνώστη τεχνικού με τον χρήστη σε κατάλληλες συνθήκες, ιδανικά σε πίστα.Οκ σωστός αλλά πιστεύω το τέλειο δεν το πετυχαίνουν ούτε τα μαμά εργοστασιακά αυτοκίνητα εδώ κ στα αγωνιστικά παλεύουν μήνες για να βρουν το τέλειο αν υπάρχει φυσικά.
Γιατί όταν κάποιος αλλάζει αμορτισέρ με ελατήρια ξέρει αν παντρεύονται τέλεια μεταξύ τους?? πχ bilstein-hr bilstein-eibach bilstein-apex bilstein-mad εδώ τι γίνεται??? Να μην πάω κ σε άλλη μάρκα αμορτισέρ γιατί θα χαθούμε. Το κάθε σετ δουλεύει διαφορετικά.
Για μένα στην coilover το ύψος θέλει προσοχή να είναι σωστό, τη σκληρότητα τη δοκιμάζει που τη θέλει ο οδηγός.
Κ όσοι βάζουν coilover καταλαβαίνουν αμέσως τη διαφορά με τα σκέτα αμορτισέρ ή τα ελατήρια.
Κ όλοι λένε μέρα με τη νύχτα αλλά το καλό ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ! -
Στα μαμά οδηγάνε πολλοί οδηγοί πολλά αυτοκίνητα σε πολλές πραγματικές συνθήκες και αποφασίζουν έναν μέσο όρο που με λογικό κόστος να προσφέρει ασφαλή συμπεριφορά στις περισσότερες συνθήκες. Εννοείται ότι αυτό δεν μπορεί να το κάνει μια εταιρεία αμορτισέρ, να δοκιμάσει τόσο εκτεταμένα όλα τα μοντέλα που καλύπτει...
Στα αγωνιστικά έχουν διαφορετικό πρόβλημα. Ότι πρέπει να ρυθμίσουν διαφορετικά για κάθε πίστα (και ύφος οδήγησης οδηγού). Σε πολιτικό αυτοκίνητο πρέπει με ένα σύνολο ρυθμίσεων να αποδίδεις ασφαλώς σε όλες τις 'πίστες', από καρόδρομο, καλντερίμι, σαμαράκια σε πόλη, επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο και ασχέτως φορτίου και συνήθως με μη επαγγελματία οδηγό με σχετικά περιορισμένες ικανότητες αντίληψης και αντίδρασης....
Τέλειο δεν υπάρχει, υπάρχει ο χρυσός μέσος όρος, το εργοστασιακό, με όποιους συμβιβασμούς επέλεξαν να κάνουν. Όπως όλα κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Το θέμα είναι αν ξέρεις τι κερδίζεις και τι χάνεις. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι μόνο κερδίζουν και άντε χάνουν λίγο σε άνεση. Τεράστιο και δυνητικά μοιραίο λάθος.
Με μια γενική ρύθμιση μπορεί να είσαι καλά αλλά δεν εκμεταλλεύεσαι τα λεφτά που έδωσες και μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να έχεις μειονέκτημα με λάθος ρύθμιση.
Και ποιο είναι το σωστό ύψος; Τεράστια διαφορά κάνει όχι μόνο το ύψος αλλά τυχόν διαφορές ύψους μεταξύ των αξόνων.
Το ίδιο, διαφορές στις ρυθμίσεις προς πίσω αμορτισέρ, επίσης κάνει τεράστιες διαφορές.
Ξέρεις εσύ να αποφασίσεις; Ξέρεις τι διαφορές θα προκαλέσεις; κλπ κλπ. Πού πας τότε; Νομίζεις ότι ξέρει ο βελτιωτής σου; Σου λέω ότι κατά 99% κάνεις λάθος.... δεν ξέρει! Απλά ελπίζεις να κοπιάρει μια γενική ρύθμιση που να μην είναι πολύ ακατάλληλη για το αυτοκίνητό σου και τον τρόπο που οδηγάς.
Aναρτηση opel astra opc