-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μια φορα που θα γραψεις κατι ενδιαφερον, λες θα γαμηεθει το τοπικο?
ΓραψεΕνδιαφέρον;
Πωλήσεις
Κατ' αρχάς για να προτείνεις κάτι συγκεκριμένο σε μια περίπτωση πρέπει να έχεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Στοιχεία προσέλευσης τα προηγούμενα χρόνια και ανάλυση αυτών με βάση το τι είχε συμβεί σε κάθε περίπτωση.
Πχ νομίζω πέρσι το καλοκαίρι που είχε γίνει της καριόλας σε Αίγυπτο κλπ είχαμε αύξηση των τουριστών.
Αυτό προφανώς δεν προέρχεται από δική μας ενέργεια.
Αντίστοιχα σημειώνεις κάθε μεταβολή στην καμπύλη και αναλύεις το γιατί προέκυψε.Σημερινή κατάσταση
Μετά βάζεις κάτω τα κουκιά και ψάχνεις να βρεις τι σου φταίει.
Μας φταίνε τα επεισόδια;
Μας φταίει η κακή οικονομική κατάσταση και η εικόνα του Γυφτογκρίχελαντ που βγαίνει έξω;
Μήπως δεν φταίει τίποτα από αυτά και απλά οι υποδομές μας είναι για το φούτσο σε σχέση με Ισπανία και Ιταλία;Τμηματοποίηση
Πιο απλά κάνεις χαρτογράφηση του ανταγωνισμού (Ισπανία super premium, Ιταλία premium, Τουρκία economy, Αίγυπτος super economy).
Η Ελλάδα που βρίσκεται σε αυτόν τον χάρτη;
Αν είναι μια economy περίπτωση τότε ανταγωνίζεσαι αυτούς τους δυο.
Αν καταρτίσεις στρατηγικό σχέδιο με γνώμονα την Ισπανία ή την Ιταλία τότε τον έχεις πιει προκαταβολικά...SWOT
Δυνατά σημεία-Αδύνατα-Ευκαιρίες-Απειλές.
Η πεμπτουσία κάθε mkt plan.
Αν δεν μπορείς να γεμίσεις αυτά τα 4 κουτάκια με ακρίβεια τότε έχεις σοβαρό θέμα.
Και εκεί μπαίνουν τα πάντα.
Για μένα το πολύ δυνατό χαρτί της Ελλάδας είναι η τεράστια ποικιλία από τοποθεσίες, κλίματα, τοπία, καταστάσεις κλπ.Με αυτό μπορεί να προσελκύει πολύ περισσότερο κόσμο από τον ανταγωνισμό αρκεί να επικοινωνεί το προϊόν της σωστά.
Εμείς ως τώρα έχουμε μείνει στο τζατζίκι-μουζάκα-ακρόπολις-Μάικονος.
Ξέρει ο Γερμανός την Πρέσπα; Ξέρει τα Μετέωρα;
Ξέρει ότι μπορεί να συνδυάσει νησί-βουνό-αρχαία-club-ακριβό-φτηνό-τοπική κουζίνα-μοντέρνα κουζίνα-τα πάντα όλα σε συγκεκριμένα μέρη;
Έχουμε βγάλει ποτέ διαφήμιση 'Visit Kithira & Monemvasia for x euros' ή πάντα υπάρχει ένα visit Greece με μια γκόμενα με θέα την Καλντέρα;
Έχουμε πιάσει 'άγνωστα' μέρη να τα βοηθήσουμε να προβληθούν (επιδότηση για site-διαφήμιση στο internet γουατέβερ) ή μόνο ξέρουμε να δίνουμε επιδοτησούλες στο γιο του κυρ Σπύρου;Γενικά θεωρώ ότι ο τουρισμός μας βασίζεται σε 5-10 πράγματα που ξέρουν στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες.
Μύκονος-Κρήτη-Χαλκιδική-Ρόδος και κάποια παρελκόμενα.
Υπάρχουν άπειρα μέρη που αυτή τη στιγμή είναι ανεκμετάλλευτα και τα απολαμβάνουν μόνο όσοι Έλληνες έτυχε να πάνε και να μείνουν.
Πχ αν βλέπατε την παρακάτω φώτο
και από κάτω τη λεζάντα: 'Don Cojones Acapulco. SPAIN - double room 150 euros'
θα σας φαινόταν πολύ λογικό και θα λέγατε 'Ντάξει 150 ευρώ το βράδυ αλλά αξίζει'.Σήμερα μπορείς να μείνεις εκεί με το 1/3 του ποσού αυτού, ΑΛΛΑ λείπει το απαραίτητο περιτύλιγμα και η προβολή.
Τα Social Media πάντως είναι μεγάλη υπόθεση και όχι απλά 'φτιάχνω μια σελίδα στο fb'.
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να πραγματοποιούνται από διαφημιστική με πείρα στο αντικείμενο και όχι από εργαζόμενους του υπουργείου.
Στο fb αν μπει ο Σουηδός και ρωτήσει 'Πώς μπορώ να παω στην Κρήτη από Σαντορίνη;' πρέπει να του έχεις απαντήσει ΣΕ ΩΡΕΣ αλλιώς τον έχεις χάσει.
Αντίστοιχα αν μπει ένας Γερμανός να τρολάρει 'Τη σελίδα την πληρώνω εγώ με το μισθό μου κλπ' πρέπει να έχεις οργανωμένο πλάνο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΗΣ γιατί πολύ εύκολα θα γίνεις βούκινο παγκοσμίως.Για μένα σε αυτόν τον τομέα αξίζει να επενδυθούν λεφτά γιατί είναι κάτι που θα αποδόσει πολλαπλάσια σε σχέση με οποιαδήποτε καταχώρηση.
Και για φινάλε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον
http://www.brickmarketing.com/blog/earned-media.htm
What is Earned Media and How Does it Impact SEO?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μια φορα που θα γραψεις κατι ενδιαφερον, λες θα γαμηεθει το τοπικο?
ΓραψεΕνδιαφέρον;
Πωλήσεις
Κατ' αρχάς για να προτείνεις κάτι συγκεκριμένο σε μια περίπτωση πρέπει να έχεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Στοιχεία προσέλευσης τα προηγούμενα χρόνια και ανάλυση αυτών με βάση το τι είχε συμβεί σε κάθε περίπτωση.
Πχ νομίζω πέρσι το καλοκαίρι που είχε γίνει της καριόλας σε Αίγυπτο κλπ είχαμε αύξηση των τουριστών.
Αυτό προφανώς δεν προέρχεται από δική μας ενέργεια.
Αντίστοιχα σημειώνεις κάθε μεταβολή στην καμπύλη και αναλύεις το γιατί προέκυψε.Σημερινή κατάσταση
Μετά βάζεις κάτω τα κουκιά και ψάχνεις να βρεις τι σου φταίει.
Μας φταίνε τα επεισόδια;
Μας φταίει η κακή οικονομική κατάσταση και η εικόνα του Γυφτογκρίχελαντ που βγαίνει έξω;
Μήπως δεν φταίει τίποτα από αυτά και απλά οι υποδομές μας είναι για το φούτσο σε σχέση με Ισπανία και Ιταλία;Τμηματοποίηση
Πιο απλά κάνεις χαρτογράφηση του ανταγωνισμού (Ισπανία super premium, Ιταλία premium, Τουρκία economy, Αίγυπτος super economy).
Η Ελλάδα που βρίσκεται σε αυτόν τον χάρτη;
Αν είναι μια economy περίπτωση τότε ανταγωνίζεσαι αυτούς τους δυο.
Αν καταρτίσεις στρατηγικό σχέδιο με γνώμονα την Ισπανία ή την Ιταλία τότε τον έχεις πιει προκαταβολικά...SWOT
Δυνατά σημεία-Αδύνατα-Ευκαιρίες-Απειλές.
Η πεμπτουσία κάθε mkt plan.
Αν δεν μπορείς να γεμίσεις αυτά τα 4 κουτάκια με ακρίβεια τότε έχεις σοβαρό θέμα.
Και εκεί μπαίνουν τα πάντα.
Για μένα το πολύ δυνατό χαρτί της Ελλάδας είναι η τεράστια ποικιλία από τοποθεσίες, κλίματα, τοπία, καταστάσεις κλπ.Με αυτό μπορεί να προσελκύει πολύ περισσότερο κόσμο από τον ανταγωνισμό αρκεί να επικοινωνεί το προϊόν της σωστά.
Εμείς ως τώρα έχουμε μείνει στο τζατζίκι-μουζάκα-ακρόπολις-Μάικονος.
Ξέρει ο Γερμανός την Πρέσπα; Ξέρει τα Μετέωρα;
Ξέρει ότι μπορεί να συνδυάσει νησί-βουνό-αρχαία-club-ακριβό-φτηνό-τοπική κουζίνα-μοντέρνα κουζίνα-τα πάντα όλα σε συγκεκριμένα μέρη;
Έχουμε βγάλει ποτέ διαφήμιση 'Visit Kithira & Monemvasia for x euros' ή πάντα υπάρχει ένα visit Greece με μια γκόμενα με θέα την Καλντέρα;
Έχουμε πιάσει 'άγνωστα' μέρη να τα βοηθήσουμε να προβληθούν (επιδότηση για site-διαφήμιση στο internet γουατέβερ) ή μόνο ξέρουμε να δίνουμε επιδοτησούλες στο γιο του κυρ Σπύρου;Γενικά θεωρώ ότι ο τουρισμός μας βασίζεται σε 5-10 πράγματα που ξέρουν στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες.
Μύκονος-Κρήτη-Χαλκιδική-Ρόδος και κάποια παρελκόμενα.
Υπάρχουν άπειρα μέρη που αυτή τη στιγμή είναι ανεκμετάλλευτα και τα απολαμβάνουν μόνο όσοι Έλληνες έτυχε να πάνε και να μείνουν.
Πχ αν βλέπατε την παρακάτω φώτο
και από κάτω τη λεζάντα: 'Don Cojones Acapulco. SPAIN - double room 150 euros'
θα σας φαινόταν πολύ λογικό και θα λέγατε 'Ντάξει 150 ευρώ το βράδυ αλλά αξίζει'.Σήμερα μπορείς να μείνεις εκεί με το 1/3 του ποσού αυτού, ΑΛΛΑ λείπει το απαραίτητο περιτύλιγμα και η προβολή.
Τα Social Media πάντως είναι μεγάλη υπόθεση και όχι απλά 'φτιάχνω μια σελίδα στο fb'.
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να πραγματοποιούνται από διαφημιστική με πείρα στο αντικείμενο και όχι από εργαζόμενους του υπουργείου.
Στο fb αν μπει ο Σουηδός και ρωτήσει 'Πώς μπορώ να παω στην Κρήτη από Σαντορίνη;' πρέπει να του έχεις απαντήσει ΣΕ ΩΡΕΣ αλλιώς τον έχεις χάσει.
Αντίστοιχα αν μπει ένας Γερμανός να τρολάρει 'Τη σελίδα την πληρώνω εγώ με το μισθό μου κλπ' πρέπει να έχεις οργανωμένο πλάνο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΗΣ γιατί πολύ εύκολα θα γίνεις βούκινο παγκοσμίως.Για μένα σε αυτόν τον τομέα αξίζει να επενδυθούν λεφτά γιατί είναι κάτι που θα αποδόσει πολλαπλάσια σε σχέση με οποιαδήποτε καταχώρηση.
Και για φινάλε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον
http://www.brickmarketing.com/blog/earned-media.htm
What is Earned Media and How Does it Impact SEO?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μια φορα που θα γραψεις κατι ενδιαφερον, λες θα γαμηεθει το τοπικο?
ΓραψεΕνδιαφέρον;
Πωλήσεις
Κατ' αρχάς για να προτείνεις κάτι συγκεκριμένο σε μια περίπτωση πρέπει να έχεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Στοιχεία προσέλευσης τα προηγούμενα χρόνια και ανάλυση αυτών με βάση το τι είχε συμβεί σε κάθε περίπτωση.
Πχ νομίζω πέρσι το καλοκαίρι που είχε γίνει της καριόλας σε Αίγυπτο κλπ είχαμε αύξηση των τουριστών.
Αυτό προφανώς δεν προέρχεται από δική μας ενέργεια.
Αντίστοιχα σημειώνεις κάθε μεταβολή στην καμπύλη και αναλύεις το γιατί προέκυψε.Σημερινή κατάσταση
Μετά βάζεις κάτω τα κουκιά και ψάχνεις να βρεις τι σου φταίει.
Μας φταίνε τα επεισόδια;
Μας φταίει η κακή οικονομική κατάσταση και η εικόνα του Γυφτογκρίχελαντ που βγαίνει έξω;
Μήπως δεν φταίει τίποτα από αυτά και απλά οι υποδομές μας είναι για το φούτσο σε σχέση με Ισπανία και Ιταλία;Τμηματοποίηση
Πιο απλά κάνεις χαρτογράφηση του ανταγωνισμού (Ισπανία super premium, Ιταλία premium, Τουρκία economy, Αίγυπτος super economy).
Η Ελλάδα που βρίσκεται σε αυτόν τον χάρτη;
Αν είναι μια economy περίπτωση τότε ανταγωνίζεσαι αυτούς τους δυο.
Αν καταρτίσεις στρατηγικό σχέδιο με γνώμονα την Ισπανία ή την Ιταλία τότε τον έχεις πιει προκαταβολικά...SWOT
Δυνατά σημεία-Αδύνατα-Ευκαιρίες-Απειλές.
Η πεμπτουσία κάθε mkt plan.
Αν δεν μπορείς να γεμίσεις αυτά τα 4 κουτάκια με ακρίβεια τότε έχεις σοβαρό θέμα.
Και εκεί μπαίνουν τα πάντα.
Για μένα το πολύ δυνατό χαρτί της Ελλάδας είναι η τεράστια ποικιλία από τοποθεσίες, κλίματα, τοπία, καταστάσεις κλπ.Με αυτό μπορεί να προσελκύει πολύ περισσότερο κόσμο από τον ανταγωνισμό αρκεί να επικοινωνεί το προϊόν της σωστά.
Εμείς ως τώρα έχουμε μείνει στο τζατζίκι-μουζάκα-ακρόπολις-Μάικονος.
Ξέρει ο Γερμανός την Πρέσπα; Ξέρει τα Μετέωρα;
Ξέρει ότι μπορεί να συνδυάσει νησί-βουνό-αρχαία-club-ακριβό-φτηνό-τοπική κουζίνα-μοντέρνα κουζίνα-τα πάντα όλα σε συγκεκριμένα μέρη;
Έχουμε βγάλει ποτέ διαφήμιση 'Visit Kithira & Monemvasia for x euros' ή πάντα υπάρχει ένα visit Greece με μια γκόμενα με θέα την Καλντέρα;
Έχουμε πιάσει 'άγνωστα' μέρη να τα βοηθήσουμε να προβληθούν (επιδότηση για site-διαφήμιση στο internet γουατέβερ) ή μόνο ξέρουμε να δίνουμε επιδοτησούλες στο γιο του κυρ Σπύρου;Γενικά θεωρώ ότι ο τουρισμός μας βασίζεται σε 5-10 πράγματα που ξέρουν στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες.
Μύκονος-Κρήτη-Χαλκιδική-Ρόδος και κάποια παρελκόμενα.
Υπάρχουν άπειρα μέρη που αυτή τη στιγμή είναι ανεκμετάλλευτα και τα απολαμβάνουν μόνο όσοι Έλληνες έτυχε να πάνε και να μείνουν.
Πχ αν βλέπατε την παρακάτω φώτο
και από κάτω τη λεζάντα: 'Don Cojones Acapulco. SPAIN - double room 150 euros'
θα σας φαινόταν πολύ λογικό και θα λέγατε 'Ντάξει 150 ευρώ το βράδυ αλλά αξίζει'.Σήμερα μπορείς να μείνεις εκεί με το 1/3 του ποσού αυτού, ΑΛΛΑ λείπει το απαραίτητο περιτύλιγμα και η προβολή.
Τα Social Media πάντως είναι μεγάλη υπόθεση και όχι απλά 'φτιάχνω μια σελίδα στο fb'.
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να πραγματοποιούνται από διαφημιστική με πείρα στο αντικείμενο και όχι από εργαζόμενους του υπουργείου.
Στο fb αν μπει ο Σουηδός και ρωτήσει 'Πώς μπορώ να παω στην Κρήτη από Σαντορίνη;' πρέπει να του έχεις απαντήσει ΣΕ ΩΡΕΣ αλλιώς τον έχεις χάσει.
Αντίστοιχα αν μπει ένας Γερμανός να τρολάρει 'Τη σελίδα την πληρώνω εγώ με το μισθό μου κλπ' πρέπει να έχεις οργανωμένο πλάνο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΗΣ γιατί πολύ εύκολα θα γίνεις βούκινο παγκοσμίως.Για μένα σε αυτόν τον τομέα αξίζει να επενδυθούν λεφτά γιατί είναι κάτι που θα αποδόσει πολλαπλάσια σε σχέση με οποιαδήποτε καταχώρηση.
Και για φινάλε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον
http://www.brickmarketing.com/blog/earned-media.htm
What is Earned Media and How Does it Impact SEO?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Φανταζομαι ολα αυτα ειναι μεσα στο πλαισιο εορτασμου του Ελυτη σημεραΤα F16 ξερουν να τα πεταν οι γυφτοστρατοκαυλοι, καμια εκδηλωση για τον νομπελιστα τπτ?
Ποιοι ειναι οι γυφτοστρατοκαυλοι;
Οι πιλοτοι; -
- απειρο στο ποστ του EDDIE.
Το 98 ειχαν ερθει φιλοι Γερμανοι για λιγες μερες και τους ανεβασα στην Παρνηθα. Επαθαν πλακα με το βουνο .
Τους εδειξα φωτο απο Πρεσπες, Χελμο, Πηλιο, Λιμνη Πλαστηρα και μου ελεγαν γιατι δεν τα ξερουμε αυτα τα μερη ?
Απο την αλλη , ρωτησα πελατη με ξενωνα στην Αρκαδια γιατι δεν προωθει τον ξενωνα του ωστε να δουλευει 7 μερες την εβδομαδα και να ριξει τις τιμες στο μισο, και απαντησε , εσυ αν μπορουσες να δουλευεις 3 μερες, θα δουλευες 7 για να βγαζεις τα ιδια ?
- απειρο στο ποστ του EDDIE.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια φορα που θα γραψεις κατι ενδιαφερον, λες θα γαμηεθει το τοπικο?
ΓραψεΕνδιαφέρον;
Πωλήσεις
Κατ' αρχάς για να προτείνεις κάτι συγκεκριμένο σε μια περίπτωση πρέπει να έχεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Στοιχεία προσέλευσης τα προηγούμενα χρόνια και ανάλυση αυτών με βάση το τι είχε συμβεί σε κάθε περίπτωση.
Πχ νομίζω πέρσι το καλοκαίρι που είχε γίνει της καριόλας σε Αίγυπτο κλπ είχαμε αύξηση των τουριστών.
Αυτό προφανώς δεν προέρχεται από δική μας ενέργεια.
Αντίστοιχα σημειώνεις κάθε μεταβολή στην καμπύλη και αναλύεις το γιατί προέκυψε.Σημερινή κατάσταση
Μετά βάζεις κάτω τα κουκιά και ψάχνεις να βρεις τι σου φταίει.
Μας φταίνε τα επεισόδια;
Μας φταίει η κακή οικονομική κατάσταση και η εικόνα του Γυφτογκρίχελαντ που βγαίνει έξω;
Μήπως δεν φταίει τίποτα από αυτά και απλά οι υποδομές μας είναι για το φούτσο σε σχέση με Ισπανία και Ιταλία;Τμηματοποίηση
Πιο απλά κάνεις χαρτογράφηση του ανταγωνισμού (Ισπανία super premium, Ιταλία premium, Τουρκία economy, Αίγυπτος super economy).
Η Ελλάδα που βρίσκεται σε αυτόν τον χάρτη;
Αν είναι μια economy περίπτωση τότε ανταγωνίζεσαι αυτούς τους δυο.
Αν καταρτίσεις στρατηγικό σχέδιο με γνώμονα την Ισπανία ή την Ιταλία τότε τον έχεις πιει προκαταβολικά...SWOT
Δυνατά σημεία-Αδύνατα-Ευκαιρίες-Απειλές.
Η πεμπτουσία κάθε mkt plan.
Αν δεν μπορείς να γεμίσεις αυτά τα 4 κουτάκια με ακρίβεια τότε έχεις σοβαρό θέμα.
Και εκεί μπαίνουν τα πάντα.
Για μένα το πολύ δυνατό χαρτί της Ελλάδας είναι η τεράστια ποικιλία από τοποθεσίες, κλίματα, τοπία, καταστάσεις κλπ.Με αυτό μπορεί να προσελκύει πολύ περισσότερο κόσμο από τον ανταγωνισμό αρκεί να επικοινωνεί το προϊόν της σωστά.
Εμείς ως τώρα έχουμε μείνει στο τζατζίκι-μουζάκα-ακρόπολις-Μάικονος.
Ξέρει ο Γερμανός την Πρέσπα; Ξέρει τα Μετέωρα;
Ξέρει ότι μπορεί να συνδυάσει νησί-βουνό-αρχαία-club-ακριβό-φτηνό-τοπική κουζίνα-μοντέρνα κουζίνα-τα πάντα όλα σε συγκεκριμένα μέρη;
Έχουμε βγάλει ποτέ διαφήμιση 'Visit Kithira & Monemvasia for x euros' ή πάντα υπάρχει ένα visit Greece με μια γκόμενα με θέα την Καλντέρα;
Έχουμε πιάσει 'άγνωστα' μέρη να τα βοηθήσουμε να προβληθούν (επιδότηση για site-διαφήμιση στο internet γουατέβερ) ή μόνο ξέρουμε να δίνουμε επιδοτησούλες στο γιο του κυρ Σπύρου;Γενικά θεωρώ ότι ο τουρισμός μας βασίζεται σε 5-10 πράγματα που ξέρουν στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες.
Μύκονος-Κρήτη-Χαλκιδική-Ρόδος και κάποια παρελκόμενα.
Υπάρχουν άπειρα μέρη που αυτή τη στιγμή είναι ανεκμετάλλευτα και τα απολαμβάνουν μόνο όσοι Έλληνες έτυχε να πάνε και να μείνουν.
Πχ αν βλέπατε την παρακάτω φώτο
και από κάτω τη λεζάντα: 'Don Cojones Acapulco. SPAIN - double room 150 euros'
θα σας φαινόταν πολύ λογικό και θα λέγατε 'Ντάξει 150 ευρώ το βράδυ αλλά αξίζει'.Σήμερα μπορείς να μείνεις εκεί με το 1/3 του ποσού αυτού, ΑΛΛΑ λείπει το απαραίτητο περιτύλιγμα και η προβολή.
Τα Social Media πάντως είναι μεγάλη υπόθεση και όχι απλά 'φτιάχνω μια σελίδα στο fb'.
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να πραγματοποιούνται από διαφημιστική με πείρα στο αντικείμενο και όχι από εργαζόμενους του υπουργείου.
Στο fb αν μπει ο Σουηδός και ρωτήσει 'Πώς μπορώ να παω στην Κρήτη από Σαντορίνη;' πρέπει να του έχεις απαντήσει ΣΕ ΩΡΕΣ αλλιώς τον έχεις χάσει.
Αντίστοιχα αν μπει ένας Γερμανός να τρολάρει 'Τη σελίδα την πληρώνω εγώ με το μισθό μου κλπ' πρέπει να έχεις οργανωμένο πλάνο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΗΣ γιατί πολύ εύκολα θα γίνεις βούκινο παγκοσμίως.Για μένα σε αυτόν τον τομέα αξίζει να επενδυθούν λεφτά γιατί είναι κάτι που θα αποδόσει πολλαπλάσια σε σχέση με οποιαδήποτε καταχώρηση.
Και για φινάλε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον
http://www.brickmarketing.com/blog/earned-media.htm
What is Earned Media and How Does it Impact SEO?
Πολύ ενδιαφέρον ποστ.
-
Αεριτζίδικα κόλπα.
-
Αμερικανιές.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Αεριτζίδικα κόλπα.'Έμαθα για μάρκετινγκ και προμοτάρω, είναι όπως μια μαρίδα να την πουλάς για σπάρο...'
Ημισκούμπρια
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Απο την αλλη , ρωτησα πελατη με ξενωνα στην Αρκαδια γιατι δεν προωθει τον ξενωνα του ωστε να δουλευει 7 μερες την εβδομαδα και να ριξει τις τιμες στο μισο, και απαντησε , εσυ αν μπορουσες να δουλευεις 3 μερες, θα δουλευες 7 για να βγαζεις τα ιδια ?Η απάντηση του πελάτη σου είναι πολύ σωστή. Αν ρίξει τις τιμές στο μισό και διπλασιάσει τις πωλήσεις τότε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, και ακόμα χειρότερα γιατι θα δουλεύει πιό πολύ για τα ίδια χρήματα. Σκοπός δέν είναι ο όγκος των πωλήσεων αλλά το κέρδος.
Το βλέπω και εγώ στη δουλειά μου που διάφοροι καλοθελητες μου έρχονται και μου λένε πχ, οτι η τιμή Χ του τάδε προιόντος είναι πολύ υψηλή και θα επρεπε να πουλάω σε τιμή Υ. Έλα όμως που για να βγάλω το ίδιο κέρδος με τη μειωμένη τιμή, θα πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις κατα 20-30% παραπάνω απο τις πωλήσεις που έκανα πρό κρίσης, που είχα και 3 υπαλλήλους παραπάνω!
Οι έμποροι δέν είναι πάντα τυρογαλάδες που κατέβηκαν απο τη στάνη και δέν ξέρουν βασική αριθμητική. Τροφή για σκέψη.
-
Το ποστ του Eddie είναι εξαιρετικό!
Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα: για να αντιστρέψεις το κλίμα που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον Ελληνικό Τουρισμό χρειάζεται χρόνος και υπομονή - υπάρχει άραγε;
-
[εξυπνακιας]Βαλε και PESTLE analysis[/εξυπνακιας]
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η απάντηση του πελάτη σου είναι πολύ σωστή. Αν ρίξει τις τιμές στο μισό και διπλασιάσει τις πωλήσεις τότε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, και ακόμα χειρότερα γιατι θα δουλεύει πιό πολύ για τα ίδια χρήματα. Σκοπός δέν είναι ο όγκος των πωλήσεων αλλά το κέρδος.Βέβαια θα έχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην πελατεία και καλύτερες ευκαιρίες μεγέθυνσής της.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Η απάντηση του πελάτη σου είναι πολύ σωστή. Αν ρίξει τις τιμές στο μισό και διπλασιάσει τις πωλήσεις τότε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, και ακόμα χειρότερα γιατι θα δουλεύει πιό πολύ για τα ίδια χρήματα. Σκοπός δέν είναι ο όγκος των πωλήσεων αλλά το κέρδος.
Βέβαια θα έχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην πελατεία και καλύτερες ευκαιρίες μεγέθυνσής της.
Πάντως ο κανόνας προ κρίσης, ήταν: 'Πολλή δουλειά λίγα λεφτά, λίγη δουλειά πολλά λεφτά'.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Πάντως ο κανόνας προ κρίσης, ήταν: 'Πολλή δουλειά λίγα λεφτά, λίγη δουλειά πολλά λεφτά'.Αυτό που δεν μάθαμε ποτέ είναι πως να κάνουμε τις υπηρεσίες/προϊόντα να αξίζουν περισσότερο με λίγο παραπάνω κόστος.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Πάντως ο κανόνας προ κρίσης, ήταν: 'Πολλή δουλειά λίγα λεφτά, λίγη δουλειά πολλά λεφτά'.
Αυτό που δεν μάθαμε ποτέ είναι πως να κάνουμε τις υπηρεσίες/προϊόντα να αξίζουν περισσότερο με λίγο παραπάνω κόστος.
Αρπα κολα λεγεται...
Tapatalking!
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Η απάντηση του πελάτη σου είναι πολύ σωστή. Αν ρίξει τις τιμές στο μισό και διπλασιάσει τις πωλήσεις τότε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, και ακόμα χειρότερα γιατι θα δουλεύει πιό πολύ για τα ίδια χρήματα. Σκοπός δέν είναι ο όγκος των πωλήσεων αλλά το κέρδος.
Βέβαια θα έχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην πελατεία και καλύτερες ευκαιρίες μεγέθυνσής της.
Εφοσον μιλαμε για ξενωνα μαλλον, καθε αλλο, θα πιασει φουλ δυναμικότητα και θα ειναι ευθεια γραμμη μετα.
Προτιμοτερο θα ηταν νομιζω να δει αν μια μειωση της τιμης πχ 20% έβαζε την τιμη σε χαμηλοτερα βαλαντια που μεχρι τοτε δεν το σκεφτόντουσαν, και τελκα εφερνε 35% παραπάνω πελατεια. Εκει θα ειχε σημασια.Βεβαια με τα παραπανω δεν εξεταζουμε το βασικο: το 'δραχμικο' κερδος. (αληθεια τωρα πως το λενε?). Αν ο ξενοδοχος πχ βγαζει με τις 3 μερες/εβδομαδα με Χ κόπο, ενα ποσο που του επιτρεπει να ζει πολυ καλα με τα δεδομενα της περιοχής, μπορεινα μη θελει να μπει στη διαδικασια να βγάλει λιγο παραπανω.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Το ποστ του Eddie είναι εξαιρετικό!Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα: για να αντιστρέψεις το κλίμα που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον Ελληνικό Τουρισμό χρειάζεται χρόνος και υπομονή - υπάρχει άραγε;
Χρονος και υπομονη στην Ελλάδα... σε επενδύσεις... να επενδυσει ο Ελληνας και να περιμενει να αποδώσει η επενδυση...
Δεν εχω δει κατι τετοιο ποτε. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το ποστ του Eddie είναι εξαιρετικό!
Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα: για να αντιστρέψεις το κλίμα που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον Ελληνικό Τουρισμό χρειάζεται χρόνος και υπομονή - υπάρχει άραγε;
Χρονος και υπομονη στην Ελλάδα... σε επενδύσεις... να επενδυσει ο Ελληνας και να περιμενει να αποδώσει η επενδυση...
Δεν εχω δει κατι τετοιο ποτε.Προφανως κανεις ενα πλανο και λες θελω να φτασω εκει σε τοσα χρονια. Χρονο με το χρονο παρακολουθεις τις εξελιξεις και κανεις διορθωσεις - βελτιωσεις οπου καταλαβαινεις οτι ξεφευγεις του στοχου. Βεβαια ολ αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τους πολιτικους μας. Η ζωη τους τελειωνει στο αν θα πουν ναι η οχι στα νεα μετρα.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Η απάντηση του πελάτη σου είναι πολύ σωστή. Αν ρίξει τις τιμές στο μισό και διπλασιάσει τις πωλήσεις τότε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό, και ακόμα χειρότερα γιατι θα δουλεύει πιό πολύ για τα ίδια χρήματα. Σκοπός δέν είναι ο όγκος των πωλήσεων αλλά το κέρδος.
Βέβαια θα έχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην πελατεία και καλύτερες ευκαιρίες μεγέθυνσής της.
Πάντως ο κανόνας προ κρίσης, ήταν: 'Πολλή δουλειά λίγα λεφτά, λίγη δουλειά πολλά λεφτά'.
Eτσι. Οταν ηθελες 150€ την βραδια στο ξενωνα , καποιοι δεν μπορουσαν να τα δωσουν. Αν η τιμη ηταν 80-90€ θα μπορουσαν πολλοι περισσοτεροι.
Βεβαια στην πρωτη περιπτωση η δουλεια βγαινει οικογενειακα, ενω στην δευτερη θελεις προσωπικο, διαφημηση κλπ.
Ομως τοτε ηταν πιο ευκολο να εχεις υψηλες τιμες αφου ολοι ηταν γεματοι. Σημερα ?
Marketing & Ελληνικός Τουρισμός [Διάσπαση]