-
εχω ενα hyundai accent 2005 1300cc 85hp. τον Μάιο λιγες μερες μετα την εγκατάσταση υγραερίου brc, άρχισε να ρεταρει στο αναμα, μονο οταν ο κινητήρας ηταν κρυος. και γενικώς στην εκκίνηση μπουκώνει και γονατίζει και νομίζεις ότι κάποιος κρατάει το αμαξι και δεν το αφήνει να φύγει. οταν ζεσταθεί λιγο ολα είναι μια χαρα και ειδικά όταν μπει το υγραεριο κελαηδάει!
ο εγκαταστατης μου που περασε το υγραεριο δεν βρήκε καποιο θέμα στην εγκατάσταση. μου ειπε ότι ισως έφταιγε η αντλία βενζίνης. στο μεταξυ μετα την εγκατάσταση ειχα καμια βδομάδα το ντεπόζιτο σχεδόν αδειο με αναμενo λαμπάκι και σκέφτηκα ότι ισως αυτό να προκαλεσε ζημιά. δεν ξέρω...
εβαλα ενα 20 ευρω βενζίνη και ξαφνικά σταμάτησε τα ρεταρισματα. παω μετα και το φουλαρω και μέχρι τελη Σεπτεμβρίου δεν ειχα ρεταρισματα. εβαζα 5-7 ευρώ το μήνα. Για να διατηρείται γεμάτο. τα μπουκωματα οταν πατουσα το γκαζι παρεμεναν και γενικώς οσο περνούσε ο καιρός το αμαξι ζοριζοταν ολο και περισσότερο να ξεκινησει κρυο. ενιωθες οτι κάποιος κρατουσε το μοτερ. και τώρα απο τελη Σεπτεμβρίου αρχες Οκτώβρη περίπου άρχισε πάλι τα νούμερα και τα ρεταρισματα. καθε πρωί που το βαζω μπρος πεφτουν οι στροφες στις 500 και παίζει εκει γυρω για καμια 10αρια δευτερόλεπτα. μετα στρώνει το ρελαντί στις 1200-1100 αλλα πλέον στο ξεκίνημα δεν εχει γκάζι. δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. πάντα κρυο εννοείται μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασία οσο ζεσταίνεται καλυτερεύει. δεν σβήνει όμως, σπάνια θα σβήσει, για κάποιο λόγο ενώ φαίνεται ότι ζορίζεται κρατιέται και δεν σβήνει! και τώρα αρχισα παλι να το ψαχνω, βρήκα στο ίντερνετ ένα οδηγό για ρεσετ του εγκεφαλου, έβγαλα την μπαταρία την αφησα κανα μισάωρο την ξανακουμπωσα και το εβαλα μπρος. πηρε κανονικα χωρίς ρεταρισματα αλλα μπουκωματακια στο ξεκίνημα ειχε ακόμα σε πολύ μικρότερο βαθμό. κανω 20χλμ με βενζίνη μετά το γυρναω σε αεριο και κανω αλλα 40-50χλμ. μετα απο ενα 4ωρο το βαζω μπρος μονο η μιζα ακούστηκε αλλα δεν εσβησε και ξαφνικά το βλέπω να ρεταρει κατω απο τις 500 στροφες για καμια 15αρια δευτερόλεπτα. και μετά ανεβασε στροφες στις 1100 περίπου. τα μπουκωματα εννοείται πως υπάρχουν. κανω αλλα 50χλμ με αεριο και την επομενη μετά απο 12-14 ωρες ξαναβγαζω την μπαταρία και αυτή τη φορά δεν το γυρναω καθόλου σε αεριο.
κανω καμιά 60-70χλμ ξαι την επομενη μετα απο 20 ωρες το βαζω μπρος και βλέπω παλι ρεταρει για πολυ λιγότερο αυτή τη φορά. τα μπουκωματα συνεχιζουν να υπάρχουν. συνοψιζοντας παρατηρησα ότι τα μπουκωματα και τα ρεταρισματα τα κάνει μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμενο για περισσότερες απο 12 ώρες. με τη λειτουργία βενζίνης δε νομίζω πως καλυτερεψε. γιατί θα εστρωνε τελειως.
ξέρει κανείς τι φταίει γιατί έχει αρχίσει και με αγχώνει. αύριο και μεθαύριο θα το παω σε 2 συνεργεία. -
εχω ενα hyundai accent 2005 1300cc 85hp. τον Μάιο λιγες μερες μετα την εγκατάσταση υγραερίου brc, άρχισε να ρεταρει στο αναμα, μονο οταν ο κινητήρας ηταν κρυος. και γενικώς στην εκκίνηση μπουκώνει και γονατίζει και νομίζεις ότι κάποιος κρατάει το αμαξι και δεν το αφήνει να φύγει. οταν ζεσταθεί λιγο ολα είναι μια χαρα και ειδικά όταν μπει το υγραεριο κελαηδάει!
ο εγκαταστατης μου που περασε το υγραεριο δεν βρήκε καποιο θέμα στην εγκατάσταση. μου ειπε ότι ισως έφταιγε η αντλία βενζίνης. στο μεταξυ μετα την εγκατάσταση ειχα καμια βδομάδα το ντεπόζιτο σχεδόν αδειο με αναμενo λαμπάκι και σκέφτηκα ότι ισως αυτό να προκαλεσε ζημιά. δεν ξέρω...
εβαλα ενα 20 ευρω βενζίνη και ξαφνικά σταμάτησε τα ρεταρισματα. παω μετα και το φουλαρω και μέχρι τελη Σεπτεμβρίου δεν ειχα ρεταρισματα. εβαζα 5-7 ευρώ το μήνα. Για να διατηρείται γεμάτο. τα μπουκωματα οταν πατουσα το γκαζι παρεμεναν και γενικώς οσο περνούσε ο καιρός το αμαξι ζοριζοταν ολο και περισσότερο να ξεκινησει κρυο. ενιωθες οτι κάποιος κρατουσε το μοτερ. και τώρα απο τελη Σεπτεμβρίου αρχες Οκτώβρη περίπου άρχισε πάλι τα νούμερα και τα ρεταρισματα. καθε πρωί που το βαζω μπρος πεφτουν οι στροφες στις 500 και παίζει εκει γυρω για καμια 10αρια δευτερόλεπτα. μετα στρώνει το ρελαντί στις 1200-1100 αλλα πλέον στο ξεκίνημα δεν εχει γκάζι. δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. πάντα κρυο εννοείται μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασία οσο ζεσταίνεται καλυτερεύει. δεν σβήνει όμως, σπάνια θα σβήσει, για κάποιο λόγο ενώ φαίνεται ότι ζορίζεται κρατιέται και δεν σβήνει! και τώρα αρχισα παλι να το ψαχνω, βρήκα στο ίντερνετ ένα οδηγό για ρεσετ του εγκεφαλου, έβγαλα την μπαταρία την αφησα κανα μισάωρο την ξανακουμπωσα και το εβαλα μπρος. πηρε κανονικα χωρίς ρεταρισματα αλλα μπουκωματακια στο ξεκίνημα ειχε ακόμα σε πολύ μικρότερο βαθμό. κανω 20χλμ με βενζίνη μετά το γυρναω σε αεριο και κανω αλλα 40-50χλμ. μετα απο ενα 4ωρο το βαζω μπρος μονο η μιζα ακούστηκε αλλα δεν εσβησε και ξαφνικά το βλέπω να ρεταρει κατω απο τις 500 στροφες για καμια 15αρια δευτερόλεπτα. και μετά ανεβασε στροφες στις 1100 περίπου. τα μπουκωματα εννοείται πως υπάρχουν. κανω αλλα 50χλμ με αεριο και την επομενη μετά απο 12-14 ωρες ξαναβγαζω την μπαταρία και αυτή τη φορά δεν το γυρναω καθόλου σε αεριο.
κανω καμιά 60-70χλμ ξαι την επομενη μετα απο 20 ωρες το βαζω μπρος και βλέπω παλι ρεταρει για πολυ λιγότερο αυτή τη φορά. τα μπουκωματα συνεχιζουν να υπάρχουν. συνοψιζοντας παρατηρησα ότι τα μπουκωματα και τα ρεταρισματα τα κάνει μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμενο για περισσότερες απο 12 ώρες. με τη λειτουργία βενζίνης δε νομίζω πως καλυτερεψε. γιατί θα εστρωνε τελειως.
ξέρει κανείς τι φταίει γιατί έχει αρχίσει και με αγχώνει. αύριο και μεθαύριο θα το παω σε 2 συνεργεία. -
εχω ενα hyundai accent 2005 1300cc 85hp. τον Μάιο λιγες μερες μετα την εγκατάσταση υγραερίου brc, άρχισε να ρεταρει στο αναμα, μονο οταν ο κινητήρας ηταν κρυος. και γενικώς στην εκκίνηση μπουκώνει και γονατίζει και νομίζεις ότι κάποιος κρατάει το αμαξι και δεν το αφήνει να φύγει. οταν ζεσταθεί λιγο ολα είναι μια χαρα και ειδικά όταν μπει το υγραεριο κελαηδάει!
ο εγκαταστατης μου που περασε το υγραεριο δεν βρήκε καποιο θέμα στην εγκατάσταση. μου ειπε ότι ισως έφταιγε η αντλία βενζίνης. στο μεταξυ μετα την εγκατάσταση ειχα καμια βδομάδα το ντεπόζιτο σχεδόν αδειο με αναμενo λαμπάκι και σκέφτηκα ότι ισως αυτό να προκαλεσε ζημιά. δεν ξέρω...
εβαλα ενα 20 ευρω βενζίνη και ξαφνικά σταμάτησε τα ρεταρισματα. παω μετα και το φουλαρω και μέχρι τελη Σεπτεμβρίου δεν ειχα ρεταρισματα. εβαζα 5-7 ευρώ το μήνα. Για να διατηρείται γεμάτο. τα μπουκωματα οταν πατουσα το γκαζι παρεμεναν και γενικώς οσο περνούσε ο καιρός το αμαξι ζοριζοταν ολο και περισσότερο να ξεκινησει κρυο. ενιωθες οτι κάποιος κρατουσε το μοτερ. και τώρα απο τελη Σεπτεμβρίου αρχες Οκτώβρη περίπου άρχισε πάλι τα νούμερα και τα ρεταρισματα. καθε πρωί που το βαζω μπρος πεφτουν οι στροφες στις 500 και παίζει εκει γυρω για καμια 10αρια δευτερόλεπτα. μετα στρώνει το ρελαντί στις 1200-1100 αλλα πλέον στο ξεκίνημα δεν εχει γκάζι. δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. πάντα κρυο εννοείται μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασία οσο ζεσταίνεται καλυτερεύει. δεν σβήνει όμως, σπάνια θα σβήσει, για κάποιο λόγο ενώ φαίνεται ότι ζορίζεται κρατιέται και δεν σβήνει! και τώρα αρχισα παλι να το ψαχνω, βρήκα στο ίντερνετ ένα οδηγό για ρεσετ του εγκεφαλου, έβγαλα την μπαταρία την αφησα κανα μισάωρο την ξανακουμπωσα και το εβαλα μπρος. πηρε κανονικα χωρίς ρεταρισματα αλλα μπουκωματακια στο ξεκίνημα ειχε ακόμα σε πολύ μικρότερο βαθμό. κανω 20χλμ με βενζίνη μετά το γυρναω σε αεριο και κανω αλλα 40-50χλμ. μετα απο ενα 4ωρο το βαζω μπρος μονο η μιζα ακούστηκε αλλα δεν εσβησε και ξαφνικά το βλέπω να ρεταρει κατω απο τις 500 στροφες για καμια 15αρια δευτερόλεπτα. και μετά ανεβασε στροφες στις 1100 περίπου. τα μπουκωματα εννοείται πως υπάρχουν. κανω αλλα 50χλμ με αεριο και την επομενη μετά απο 12-14 ωρες ξαναβγαζω την μπαταρία και αυτή τη φορά δεν το γυρναω καθόλου σε αεριο.
κανω καμιά 60-70χλμ ξαι την επομενη μετα απο 20 ωρες το βαζω μπρος και βλέπω παλι ρεταρει για πολυ λιγότερο αυτή τη φορά. τα μπουκωματα συνεχιζουν να υπάρχουν. συνοψιζοντας παρατηρησα ότι τα μπουκωματα και τα ρεταρισματα τα κάνει μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμενο για περισσότερες απο 12 ώρες. με τη λειτουργία βενζίνης δε νομίζω πως καλυτερεψε. γιατί θα εστρωνε τελειως.
ξέρει κανείς τι φταίει γιατί έχει αρχίσει και με αγχώνει. αύριο και μεθαύριο θα το παω σε 2 συνεργεία. -
Mηπως φταινε τα μπεκ του υγραεριου?
Μενουν ανοιχτα και μπουκωνει? λεω εγω τωρα -
αλλαξα και μπεκιερα και εξάλλου το εκανε και στη βενζίνη 70χλμ μετα
-
καμιά άλλη γνώμη ρε παιδιά? δεν ξέρω τι αλλο να κάνω. το πήγα ατον εγκατάσταση πάλι και λέει πως έχει πλούσιο μείγμα και ειδε τα μπουζί μαύρα γυρω γύρω. τα οποία είναι καινούργια απο το Σάββατο. Ούτε 500χλμ... είναι λογικό να μαυρίζουν από πλούσιο μείγμα? τα άλλα που είχαν 15.000 γιατί ήταν καθαρά?
-
Αισθητήρας θερμοκρασίας μου μυρίζει. Αν το μίγμα είναι πολύ πλούσιο, ναι, είναι λογικό να μαυρίζουν αμέσως τα μπουζί.
-
τα ρεταρισματα αρχισαν 4-5 μερες μετα την εγκατάσταση. αν θυμάμαι καλα περίπου στα 500χλμ... να χαλασε κανας αισθητηρας θερμοκρασίας?? δεν ξέρω...
μακάρι να ναι κάτι απλο σαν αυτό και να μην μπω σε αλλες διαδικασιες να το ψαξω. τι ακριβώς κάνει αυτος ο αισθητηρας? ρυθμίζει το μείγμα ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα? Γιατί όμως οσο ζεσταίνεται στρώνει? Επίσης αν χαλασε όντως ο αισθητηρας θερμοκρασίας δεν θα ειχα θέμα στο Πότε θα μπαίνει σε λειτουργία το αεριο? η έχει δικο του αισθητήρα? Επίσης το δουλεψα και αποκλειστικά με βενζίνη. και είδα ότι μετά απο πολυωρη στάθμευση κανει πάλι τα ίδια σε μικρότερο βαθμό. το θέμα είναι πως αν είναι όντως αισθητήρας θερμοκρασίας θα το εκανε και μετά απο 5 6 ώρες. αλλα αν το βάλεις μπρος και αρχισει να ρεταρει και το αφήσεις να δουλέψει κανα λεπτό και το σβησεις χωρίς να ζεσταθεί τελειως και χωρίς να φτάσει τη θερμοκρασία που απαιτείται για τη λειτουργία του αερίου, ποση ώρα θέλει μετά να κρυώσει τελειως παλι? 4 5 ωρες? αν μετά απο 6 ώρες λοιπόν το ξανά βάλεις μπρος δε θα ρεταρει, θα κάνει μπουκωματα όμως... πάντα κάνει μπουκωματακια στο ξεκίνημα είτε πολυ είτε λίγο. Θέλει αρκετή ώρα για να ξαναδείς το πρόβλημα.
και στην τελική πόσο κάνει ενας αισθητηρας θερμοκρασίας για hyundai accent 2005?Επίσης ξέχασα να πω πως όταν λέω ρεταρισματα εννοώ το βύθισμα που κάνει αμέσως μετά τη μιζα. δηλαδή μόλις παταω μιζα δουλεύει στις 1200 και αμέσως μετά από 1 δευτερόλεπτο πέφτει στις 500 και παίζει πανω κατω εκεί (δηλ 550 - 500 - 450 κτλ..) μετά απο 10-15 δευτερόλεπτα, και αναλόγως τα κέφια του, ξαναπηδαει στις 1200 στο φυσιολογικό κρύο ρελαντί δηλαδή. αλλά αν πεις να ξεκινησεις δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. βάζεις 1η ξεκινας και μπουκωνει, με το ζόρι θα κουνηθεί αφου πατήσεις αρκετό γκάζι για να ξεμπουκωσει και να ανεβασει λιγο στροφες και νιώθεις ότι κάποιος κρατάει το μοτερ άκουγεται σαν να ξεψυχάει και μετά ξαφνικά σαν να απελευθερωνεται το μοτερ και φεύγει, μετα στη 2α παλι τα ίδια για λιγοτερο χρόνο. και ολο αυτό κραταει 4 5 λεπτά ανάλογα με τη θερμοκρασία. οσο πιο πολυ κρυο είναι το μοτερ τόσο περισσότερο θα σε πεδευει μέχρι να ανεβασει θερμοκρασία. μερικές φορές δε ρεταρει αμεσως αν δεν πατησεις λίγο γκαζι. μερικές πάλι αφού ρεταρει και ξανα ανεβάσει ρελαντί αν πατήσεις γκάζι (όχι πολύ ισα που το ακουμπας) τοτε ξανα κάνει βύθισμα και ξανα ρεταρει. μερικές φορές αν ξεκινήσεις μετά που θα σταματήσει το ρεταρισμα μπορεί να σβήσει. λογικο!
Επίσης να αναφέρω αλλο ένα παράξενο! όταν το βάζεις μπρος το πρωί και τη στιγμη που θα κάνει το βύθισμα να ρεταρει στο πρώτο ρεταρισμα αν το σβησεις και αμέσως το ξανα βαλεις μπρος τότε το ρεταρισμα θα εξαφανιστεί! σαν να του κοβεις το βήχα! αλλιώς θα κάνει ότι είπα παραπάνω : ρεταρισμα για 10 15 δευτ και ξανα ανεβάζει κρύο ρελαντί. Αυτό με τη δεύτερη μιζα είναι πολυ παράξενο. υο μπουκωμα συο ξεκίνημα δεν φεύγει με τπτ. -
Διάφορα χαζα που μπορεις να δεις, δε σημαινουν τιποτα, αλλα δες τα για να τα αποκλεισεις η εσυ η το συνεργειο
μερικα εχουν κοστος μερικα οχιΠόσταρε στο Υγραεριοκινηση αμα δεν το εχει κανει ήδη
Βγαλε βάλε μπουζοκαλώδια κοιτα να ειναι στη θεση τους σωστα και στις δυο ακρες.
Μπας και τα μπουζοκαλώδια θελουν αλλαγη
τσέκαρε αισθητηρα λ αν εχει φυγει η φίσα, τυπικα θα αναβε λαμπακι βεβαια
Φιλτρο βενζινης
Γυρνα κλειδι μεχρι να ανψουν λαμπακια και μη μιζαρεις, ασε να λειτουγησει 2-3 δευτ. η αντλία καυσίμου πρωτα. Κανει τα ίδια?
Αλλαξε βενζιναδικο.
Κανε μια μεγαλη βολτα ξεμπουκωτική.
Βαλε κανα καθαριστικό στο τεποζιτο για νερο, η για βαλβιδες
Ελεγξε - καθαρισε Μπεκ?
Δες αν ανοιγοντας αργα την ταπα βενζινης μετα απο πολυωρη σταση κανει κανα φςςςςςςς σαν να μπαινει ή να βγαινει αερας -
Καθάρισα την πεταλούδα γκαζιού και έστρωσε αισθητά κάπως.
Δε ρετάρει προς το παρόν...
Αλλά μια μικρή αίσθηση μπουκώματος (αδυναμίας επιτάχυνσης) όταν ξεκινάς αμέσως με το που το βάζεις μπρος
κρύο παραμένει...
Για πολύ λίγο σε κρατάει και δεν σε αφήνει να επιταχύνεις και αμέσως μετά από 3-4 δευτ σε αφήνει και πετάγεσε μπροστά
Στην 1η και στη 2α εντονότερα, στην 3η δεν πολυφαίνεται...
Τί μπορεί να είναι;
Καμια βαλβίδα iacv? ή δεν παίζει ρόλο;
Το θέμα είναι πως μετά αφού πάρει μπρος, μαρσάρει δεν τρεμουλιάζει ούτε ρετάρει, ανεβάζει στροφές.
Μόνο αν του δώσεις φορτίο, ξεκινήσεις τότε θα δείξει αδυναμία.
Καμια φορά μπορεί και να σβήσει. -
Πολύ βενζίνη και μπουκώνει.
Μετά (σωστά) ο λ δεν δίνει άλλη βενζίνη όταν πατήσεις το γκάζι μέχρι να καθαρίσει ο κινητήρας.Κοίταξε τα σωληνάκια υποπίεσης μήπως κανένα είναι κομμένο (αυτό που πάει στον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης, MAP, κλπ).
-
Γιωργο δεν μπορω να βοηθησω, θεωρω καλο σημαδι οτι παει καλυτερα με καθαρισμα πεταλουδας
Θα ελεγα κανε τα τσαμπα απο ολη τη λιστα μουτετοια συμπωματα ειχα περιπου να μην πηγαινει μια η να μη μπορει να ξεκινησει σε καλη ανηφοραμε air condition μετα απο βενζινη κακη. Γεμισε vpower η βαλε απο αλλου, και ισως ενα μπουκαλακι απο αυτα που καθαριζουν βαλβιδες η διωχνουν νερο απο το τεποζιτο?
καθαρισμα μαφ? ελεγχος μαφ?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Γιωργο δεν μπορω να βοηθησω, θεωρω καλο σημαδι οτι παει καλυτερα με καθαρισμα πεταλουδας
Θα ελεγα κανε τα τσαμπα απο ολη τη λιστα μουτετοια συμπωματα ειχα περιπου να μην πηγαινει μια η να μη μπορει να ξεκινησει σε καλη ανηφοραμε air condition μετα απο βενζινη κακη. Γεμισε vpower η βαλε απο αλλου, και ισως ενα μπουκαλακι απο αυτα που καθαριζουν βαλβιδες η διωχνουν νερο απο το τεποζιτο?
καθαρισμα μαφ? ελεγχος μαφ?
Nαι από αυτά τα καθαριστικά έχω δοκιμάσει αυτό http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=124
λογικά σε εσάς με το υγραέριο κάνει αρκετά καλό λόγω του ότι λέει το 'λιπαίνει το πάνω μέρος των κυλίνδρων'. Το υγραέριο ξηραίνει οπότε αυτό του δίνει υγεία. Αν ψάξεις στο site υπάρχει και τεσσάρων δόσεων.
Το καθάρισμα του maff είναι επίφοβο,μπορεί και να ανεβάζει 3000 στροφές ρελαντί μετα ,μπορει και να στρώσει. Εμένα κόστησε 80 ευρώ όταν τρεμόπαιζε το ρελαντί και έγινε σαν καινούριο(αν είνα αυτό σε εσένα..). Αντί για vpower δοκιμάστε την απλή της elin... η ελίν επιλέγει τους πρατηριούχους σύμφωνα με την καθαρότητα για αυτό έχει και πολύ λίγα πρατήρια..
Τώρα επειδή είστε μπλεγμένοι και με υγραέρια εδώ μέσα εάν είστε κοντά σε αυτόν http://www.vrisko.gr/details/c61bc7_6ca ... 1j3e0753b7 αξίζει τον κόπο. Εκεί πάω εγώ αλλά βλέπω ότι ασχολείται αρκετά με υγραέριο. Κάποτε δούλευε καιρό στην Laborghini-maserati στις Αχαρνές και μετά άνοιξε μόνος του μαγαζί.Ερευνείστε εάν θέλετε.. Κατέληξα εκεί μετά από πολύυυυ μαστοράνζα..
πρόβλημα με κρύο κινητήρα