-
Sweeeeeeeeeeet little car
http://www.autoblog.com/2012/08/29/hond ... -city-car/
http://www.honda.co.jp/None/new/
Θα έρθει κατά δώ άραγε
-
Sweeeeeeeeeeet little car
http://www.autoblog.com/2012/08/29/hond ... -city-car/
http://www.honda.co.jp/None/new/
Θα έρθει κατά δώ άραγε
-
Sweeeeeeeeeeet little car
http://www.autoblog.com/2012/08/29/hond ... -city-car/
http://www.honda.co.jp/None/new/
Θα έρθει κατά δώ άραγε
-
back to basics...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
back to basics...Οταν έχεις περιορισμούς το να φτιάξεις κάτι πραγματικά καλό είναι ακόμα πιο δύσκολο απο το να φτιάξεις πχ. μια Mclaren F1. Τι έκανε η Honda με το None δεν ξέρω αλλα απλά το παραπάνω σαν σημείωση.
Μήπως το Mini (του Ισηγόνη) δεν ήταν ένα εκπληκτικό 'βασικό' αυτοκίνητο.
-
δεν με κατάλαβες ... πίσω στις παραδοσιακές αξίες των γιαπωνέζων... μικρό τετραγωνισμένο πρακτικό και αξιοπιστό αυτοκινητο πόλης...
-
ok
Ψιλοαγάπησα πάντως
Kαι το παλιό concept.
-
Aυτό πρέπει να ανήκει στην κατηγορία των K-cars και να μην χρειάζεται πιστοποίηση ύπαρξης θέσης στάθμευσης.
-
καλα το παλίο είναι τρομερό... στο βωμό της πρακτικότητας κουορεοποιήσαν το παραγωγής...
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Aυτό πρέπει να ανήκει στην κατηγορία των K-cars και να μην χρειάζεται πιστοποίηση ύπαρξης θέσης στάθμευσης.Με 660ψψ κινητήρα μάλλον.
-
Δείχνει άλλωστε πολύ μικρό σε μήκος, οπότε το να πληροί τα 3,40μ για K-car μου φαίνεται πολύ πιθανό.
Το παλιό μου θυμίζει autobianchi
-
-
Αγαπάμε K-cars, κυρίως για την τεχνολογία που κουβαλάνε πάνω τους ...
Το πρωτότυπο Ν δεν θυμίζει Autobianchi, αλλά αυτό
-
η θέση του εξωτερικού καθρεφτη σε τι χρησιμεύει? στο να μην υπάρχει νεκρή γωνία?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
η θέση του εξωτερικού καθρεφτη σε τι χρησιμεύει? στο να μην υπάρχει νεκρή γωνία?Θεωρητικά αυξάνει την ορατότητα προς τα πίσω. Το πρόβλημα είναι ότι από τόσο μακριά η δυνατότητα εκτίμησης της απόστασης.... είναι σχεδόν αδύνατη.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
καλα το παλίο είναι τρομερό... στο βωμό της πρακτικότητας κουορεοποιήσαν το παραγωγής...+1
-
επίσημο site.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
back to basics...
Οταν έχεις περιορισμούς το να φτιάξεις κάτι πραγματικά καλό είναι ακόμα πιο δύσκολο απο το να φτιάξεις πχ. μια Mclaren F1. Τι έκανε η Honda με το None δεν ξέρω αλλα απλά το παραπάνω σαν σημείωση.
Κάτι μου θυμίζει...
...How to Go Faster and Influence People: The Gordon Murray F1 Story... -
Τιμη στην ιαπωνια λιγο κατω απο 12.000€
Εσωτερικο
-
και mugen.
Honda N-One