-
/data/news/preview_news/Top-5-Mikra-crossover-me-thn-xamhloterh-katanalwsh-sthn-ethnikh_163432
-
Με πήραν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία για ανάκληση εγκεφάλου, να πάω να μου τον αλλάξουν. Πάντως προς το παρόν δεν είχε προκύψει κάποιο θέμα.
Το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν ζω Θεσσαλονίκη, τους το είπα και μου λένε θα το δούμε και θα σε πάρουμε... Μπορώ να απευθυνθώ στον τοπικό αντιπρόσωπο;
-
Ασφαλώς και μπορείς! Θα τους κάνεις και χάρη μάλιστα, γιατί τους 'πιάνεις' το χώρο, για εργασία που δεν πληρώνεται...
-
Τελικά, η αναβάθμιση εγκεφάλου είχε να κάνει με προγραμματισμό για τους ρύπους. Από ότι μου είπαν, πολλά ρενώ/ντάτσια ντίζελ αυτοκίνητα τα κάλεσαν για την αναβάθμιση.
-
Ωχ, όπου ακούς αναπρογραμματισμό για τους ρύπους, μείνε ΜΑΚΡΙΑ! Ο κινητήρας μετά από έναν τέτοιο αναπρογραμματισμό, είναι εξαιρετικά πιθανό να χάσει σε απόδοση.
-
Τώρα το έκανα, οπότε ότι έγινε, έγινε...
Το θέμα είναι ότι δεν μου το είπαν από την αρχή τι ακριβώς αφορούσε, φυσικά φταίω και εγώ που δεν ρώτησα γτ είχα την φούρια να πάω να το κάνω γτ λόγω δουλειάς ούτε άδεια μπορούσα να πάρω, ούτε με βόλευαν οι ώρες της αντιπροσωπείας οπότε το πήγα το άφησα και το πήρα το βράδυ από πωλητές.
Προς το παρόν δεν έχω παρατηρήσει κάτι γα να είμαι ειλικρινής, αλλά θα το έχω περισσότερο στο νου μου.
-
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: στα forum και στα test drive γράφουν οτι το stepway οταν τρέχει πάνα απο 120Κμ/ωρα ακούγεται έντονα ο θόρυβος του αέρα στο αμάξωμα. Εχει κανείς κάποια προσωπική άποψη;
-
Έχω εγώ φιλε. Όντως πάνω από τα 110 θα πω εγώ, αρχίζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, μέχρι 130 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου νομίζω είναι ΟΚ, ανάλογα και πόσο ευαίσθητος είσαι. Εμένα ειλικρινά με έχει ενοχλήσει μόνο όταν οδηγούσα με 130 και έξω είχε κόντρα άνεμο. Γενικά παίζουν ρόλο και οι συνθήκες οδήγησης, εξωτερικού καιρού κτλ. Αν είναι ενοχλητικό, αυτό είναι καθαρά θέμα του καθενός, εμένα στο 9 στις 10 δεν με ενοχλεί. Πάντως δεν πιστεύω ότι κάνει περισσότερο θόρυβο από ένα average αυτοκίνητο, μην το συγκρίνεις με αυτοκίνητα των 30-40 χιλιάδων...
Την περασμένη Παρασκευή έκανα το δεύτερο σέρβις. Αλλαγή φίλτρο αέρα, καμπίνας, λάδια, φίλτρο λαδιού και το κλασσικό τσεκ. Στην αντιπροσωπεία εδώ, δεν θα το χαρακτήριζα και φθηνό. Πάντως το αυτοκίνητο στέκει καλά.
-
Ευχαριστώ Kger.
Πόσο κόστισε το σέρβις;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος φίλος εχει diesel για τον θόρυβο του κινητήρα που περνάει στο αμάξωμα.
-
Επειδή δεν έχω μπροστά μου την απόδειξη, από ότι θυμάμαι ήταν καμια 100 ευρώ τα αναλώσιμα και 60 ευρώ τα εργατικα με φπα.
Εγώ έχω ντίζελ. Έχω μπει και σε πιο αθόρυβα ντίζελ αυτοκίνητα αλλά και σε πιο θορυβώδη. Είναι κάπου στη μέση το sandero. Για παράδειγμα το Κλιώ το θεωρώ πιο ήσυχο στην καμπίνα στις μεγάλες ταχύτητες. Μέχρι 100-120 δεν υπάρχει κάποιο θέμα. Κάπου παραπάνω έχω σχολιάσει πως ο προισταμενός μου που μπήκε μέσα το θεώρησε βενζινοκίνητο γτ δεν έκανε θόρυβο (αυτός έχει Οκτάβια ντίζελ).
Πάντως μιας και το έθιξες αυτό, μετά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για τους ρύπους, σαν να γριλίζει λίγο παραπάνω το μοτέρ αν και σε επιδόσεις δεν βλέπω να έχασε, κάτι που να μπορώ να αντιληφθώ τουλάχιστον.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Τελικά μετά την αναζήτηση των τελευταίων μηνών κατέληξα και εγώ στο stepway και ήδη κάνω τα πρώτα μου χιλιόμετρα με αυτό.
Οι εντυπώσεις ως κάτοχος πλέον αν και πολύ πρώιμες είναι αρκετά θετικές. Νομίζω έκανα την καλύτερη επιλογή για αυτά που ζητούσα και έδινα.
Θα εστιάσω μόνο στις λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν αν και τα ήξερα αυτά πριν το πάρω. Πρώτον ο υπολογιστής ταξιδιού ο οποίος δεν δίνει αρκετές πληροφορίες και πολλές φορές μπερδεύομαι να καταλάβω τι είναι οι ενδείξεις που μου δίνει. Δεύτερο οι διακόπτες των πίσω παραθύρων που έχουν τοποθετηθεί κεντρικά στην κονσόλα και από συνήθεια κάθε φορά το χέρι μου πάει στην πόρτα του οδηγού και τους ψάχνω εκεί. Τρίτον και τελευταίο η τάπα του ρεζερβουάρ που δεν ανοίγει με κάποιο μοχλό και αναγκάζομαι κάθε φορά να δίνω το κλειδί στον βενζινα.
Όλα τα υπόλοιπα όπως είπα θετικά αν και περιμένω να το δω στο πρώτο μου ταξίδι αφού τώρα κάνω τα πρώτα χιλιόμετρα εντός πόλης.
-
Καλοτάξιδο! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Άντε να ζωντανέχουμε το θέμα, μόνο εγώ έγραφα στο τέλος
-
Θα ήθελα να ρωτήσω μήπως κάποιος φίλος εχει πάρει με αυτοματο κιβωτιο γαι να μας πεί εντυπώσεις;
-
Ο χρήστης micro έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω μήπως κάποιος φίλος εχει πάρει με αυτοματο κιβωτιο γαι να μας πεί εντυπώσεις;Καλησπέρα, πρόσφατα απέκτησα το Stepway 0.9 στην πλούσια έκδοση, με αυτόματο.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Με στρωτή οδήγηση το αυτόματο δείχνει το καλύτερο του πρόσωπο και το αυτοκίνητο με τη συνδρομή του τούρμπο είναι αποτελεσματικό και άνετο. Αν κάποιος το πατάει όμως, εκεί το κιβώτιο ίσως του φανεί ότι καθυστερεί κάποιες φορές να κατεβάσει ταχύτητα (kick-down).
Οι σχέσεις είναι σχετικά κοντές, οπότε την 5η την βάζει σχετικά νωρίς. Κανένα θέμα όμως, το κινητηράκι την πάει άνετα.
Μέση κατανάλωση στο trip 6.7lt/100km (κινούμαι κυρίως εκτός πόλης).
Γενικά, είναι πολύ καλό value for money.
-
Το sandero ουσιαστικά εξαρχής ήταν το απόλυτο vfm ακόμη και σε σχέση με το duster. Ο κινητήρας κατά τους Γάλλους είναι τόσο καλός που άνετα φτάνει τα 400000 χλμ δίχως προβλήματα. Το αυτόματο κιβώτιο όμως θα με προβλημάτιζε μιλώντας για την αξιοπιστία του και μόνο. Τώρα θα μου πείτε τι λέω? Μόλις χθες ανάμεσα σε δύο πρώην κατόχους του 500αριού της Φίατ και να μου λένε ο ένας πως στα πρώτα 1000 χλμ και ο άλλος στα 10-15 εφαγαν ήττα με το αυτόματο τέτοια που φρόντισαν να τα ξεφορτωθούν πάραυτα. Τέσπα. Πολλά καλά και ασφαλή χλμ εύχομαι από καρδιάς!
-
Ευχαριστώ.
Η χρήση του είναι σαν 2ο αυτοκίνητο και εκτός πόλης (με μία 5η πάει μονίμως) οπότε οι φθορές αναμένονται να είναι πολύ λιγότερες.
-
Όντως το αυτοκίνητο εκτός πόλης διατηρεί για πολλαπλάσια χλμ τις αντοχές του. Ακόμη καλύτερα λοιπόν!!!!
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Η χρήση του είναι σαν 2ο αυτοκίνητο και εκτός πόλης (με μία 5η πάει μονίμως) οπότε οι φθορές αναμένονται να είναι πολύ λιγότερες.Απο περιέργεια, γιατί χρεώθηκες το αυτόματο, αφού η χρήση του είναι αποκλειστικά εκτός πόλης; Για να μην αλλάζεις ταχύτητες στα διόδια;
-
Κι αυτό σωστό!
Dacia Sandero II