-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Προσωπικά πάντως, λογικό μου ακούγεται να αποφασίζουν οι ίδιοι πού θα διαθέσουν τα τρόφιμα τα οποία αγοράσανε με δικά τους έξοδα, καθώς και αν θα το 'διαφημίσουν' ή οχι.
Δλδ αν πας σε ενα τυροπιταδικο και τους ζητησεις μια κασεροπιτα και δεν σου δωσουν δεν θα τους ρωτησεις γιατι?
Αν τωρα αυτοι σου απαντησουν οτι δεν σου δινουν γιατι φορας κοντομανικο iron maiden και εμεις ακουμε μονο metallica τι θα κανεις?
(λογικα θα ρωτησεις)Τι σχεση εχει το μπλουζακι που φοραει καποιος με το αν ΜΠΟΡΕΙ να φαει τυροπιτα?
Παμε να το κανουμε λιγο πιο σοβαρο το περιστατικο για να πιασουμε και τους νομοταγεις της υποθεσης.
Αν υπαρχει νομος που απαγορευει αυτους που φορανε μπλουζακι metallica να τρωνε τυροπιττες(σορρυ κασεροπιττες) ειμαστε οκ επειδη ειναι νομιμο?
Μπορουμε να ταυτισουμε την ηθικη μας με το νομικο πλαισιο? Και αν ναι γιατι? Γιατι βαριομαστε να τοποθετησουμε να πραγματ σε μια ηθικη βαση( αυτο που οι ναζι κανουν btw) και τελικα με αυτη να κρινουμε και τους νομους- που αλλωστε εμεις τους φτιαξαμε δεν τους κατεβασε ο Μωυσης απο το Σινα-ή γιατι φοβομαστε?
Θα πει καποιος ναι αλλα δικο μου το τυροπιταδικο οτι θελω κανω τις τυροπιτες, ε το ιδιο μπορει να πει και ο γιατρος, ο φαρμακοποιος ο μπετατζης και ο μπακαλης. Το αποτελεσμα θα ειναι τοσο γελοιο που απορω γιατι το συζηταμε.
Και το μεγαλυτερο αστειο που οι περισσοτερο νεοφιλελευθεροι του φορουμ αποδεχονται κατι αλλο απο το χρημα με ανταλλακτικη αξια, απο μπλουζακια μεταλ μεχρι την ιθαγενεια.(αλλα γιατι οχι, ας απολαυσουμε προνομια εθνο-καρτας )
Και ειναι τελικα οι ιδιοι οι φασιστες που εμπορευματοποιουν αυτο που θεωρουν το πιο ιερο κλπ. ειναι τοσο γτπ η συλλογιστικη τους που πραγματικα απορω που δεν υπαρχει ενας φασιστας να τους την πει.
Y.Γ. Σε καθε ευνομουμενη κοινωνια real time(αυτες που γουσταρουμε στο φορουμ Δανια,Σουηδια, ελβετια) αυτος που πουλαει ή χαριζει τυροπιτες σε ενα λευκο αλλα οχι μαυρο λογο του χρωματος του δερματος εχει κλεισει την ιδια μερα βαση νομου._(οχι σαν επιχειρημα αλλα σαν ενδειξη για το που παμε)
Απορω που το συζηταμε.(δις)
Τι σχέση έχει το τυροπιτάδικο (το οποίο είναι επάγγελμα και διέπεται απο κανονισμούς και υπάρχει νομοθεσία σχετικά με αυτό και τον τρόπο λειτουργίας του) με τη δωρεάν διάθεση οποιούδηποτε προϊόντος. Τελείως άστοχο το παράδειγμα σου.
Αν μπει κάποιος με μπλουζάκι justin bieber και μου ζητήσει ένα ταψί τυρόπιτα ΤΖΑΜΠΑ, δε θα του δώσω γιατί δε μου αρέσει ο justin bieber.
Αν μπει ο ίδιος και θέλει να αγοράσει το προϊόν που πουλάω, ή να πληρώσει για την υπηρεσία που του παρέχω προφανώς και δεν μπορώ να αρνηθώ επειδή ακούει bieber ή επειδή είναι πακιστανός, ιταλός, ψηλός, κοντός κοκ.Και η φιλανθρωπια διεπεται απο νομοθεσια και κανονισμους, το παραδειγμα μου για να απαντησω και στο τσαμπα λεει το εξις
Εχω βγαλει ταμπελα που λεει οτι μοιραζω τυροπιττες τσαμπα, δεν μπορω να βαλω κριτιρια που ειναι ασχετα με τις σχεσεις ανταλλαγης ή διαθεσης προϊοντων που εφαρμοζονται σε μια κοινωνια.
Αν δλδ ειμαστε ολοι ελευθεροι πολιτες και το εμπορευμα σου απευθυνεται σε αυτους δεν μπορεις να βαλεις κριτιρια ιθαγενειας, φυλετικα ή σεξουαλικα ή οτι αλλο. Τα προϊοντα σου θα πρεπει να διανεμονται με βαση το πνευμα του νομου χωρις εξαιρεσεις, αλλιως θα γινει αυτο που εξηγησα παραπανω, ο καθενας θα επιτρεπεται να επιβαλλει π.χ. τα σεξουαλικα,φιλολογικα του βιτσια οχι μονο στο υπνοδωματιο του αλλα και στο δημοσιο χωρο.Υπαρχει δλδ μια ελαχιστη ισοτιμια απεναντι στα αγαθα.εντιτ-** και στην προσβαση σε αυτα.**
Αυτο λοιπον που σχολιαζω ειναι σε μορφη ερωτηματος το παρακατω
Τι ειναι αυτο το ελαχιστο χαρακτηριστικο που πρεπει να διεπει τις σχεσεις ανταλλαγης-διαθεσης προϊοντων ετσι ωστε να χαρακτηριστει ισοτιμη και δικαιη μεταχειρηση. Ετσι δλδ που να επικυρωνει το πνευμα του συνταγματος περι ισοτιμης μεταχειρησης των πολιτων.
Αυτο λοιπον που ρωταω δεν ειναι παγιο και σταθερο ανα τους αιωνες, αν π.χ. πηγαινες να μπεις σε ενα αριστοκρατικο κλαμπ εργενιδων στο Λονδινο το 19ο αιωνα και ησουν γυναικα θα σε πεταγανε με τις κλωτσιες εξω ή αμα καθοσουν σε λαθος θεση στο λεωφορειο στον Αμεριακνικο Νοτο κα ιησουν μαυρος την ειχες βαψει, και ηταν ΝΟΜΙΜΟ παρακαλω.
Αυτο λοιπον που ρωταω εδω μεσα με το παραδειγμα με τις τυροπιτες ειναι ποια ηθικη πρεπει να διεπει τις διαπροσωπικες μας σχεσεις ή ακομα πιο σημαντικα τις σχεσεις ατομου συνολου, ομαδας συνολου ετσι ωστε να ζεις σε μια κοινωνια-ανθρωπων οχι ζωων.
Αν εσεις δεν σας απασχολει αυτο, ε απασχολει την Χ.Α. και αν δεν απαντησετε τωρα μας βλεπω σε λιγο με ΝΟΜΙΜΑ παγκακια για μεταναστες και αλλα παγκακια για Ελληνες, και τα παγκακια ειναι τσαμπα.
Αρα το προβλημα μας εχει δυο σκελη
-
την υποκρισια της καπιταλιστικης κοινωνιας οτι η μονη ανταλλακτικη αξια μετριεται σε χρημα.Μετριεται και με ιθαγενεια κα ιμε οτι τελος παντων δεν ταιριαζει με τα χνωτα του status quo
-
Την ελλειψη ειλικρινους κριτικης και διαλογου για την ηθικη βαση που πρεπει να διεπει τις σχεσεις μας με την συλλογικοτητα, να απαντησουμε δλδ τι νομικο πλαισιο θελουμε που να προστατευει αυτο που εμεις πιστευουμε σημαντικο.
(την καθαροτητα της φυλης π.χ.) και την εστιαση σε ασυμβατοτητες. (π.χ. δεν μπορεις να κανεις φιλανθρωπικο εργο με βαση το χρωμα του ευεργετουμενου, γιατι ετσι δεν εισαι φιλανθρωπος κ.ο.κ.)
Το τσαμπα δλδ Μπαγερν δεν αλλαζει την ουσια που ειναι τα κριτιρια επιλογης-διαλογης και οι επιπτωσεις αυτων.(ειτε ειναι να καθισεις σε ενα παγκακι ΤΣΑΜΠΑ ειτε να πιεις νερο απο την πηγη-μονο για Ελ- ΤΣΑΜΠΑ παλι.
-
-
Όταν η Χρυσή Αυγή σηκώνει τις μπάρες στα διόδια
Κινητοποιήσεις στις εθνικές αρτηρίες για την έξοδο, παρουσία Κασιδιάρη και Παναγιώταρου.
Της Ιωάννας ΦωτιάδηΗ παράδοση θέλει την Μεγάλη Παρασκευή μέρα πένθους και περισυλλογής. Υπό τον ήχο της πένθιμης καμπάνας οι θρησκευόμενοι, ακολουθώντας αυστηρή νηστεία, ζητούν συγχώρεση από τους οικείους τους, προκειμένου να μεταλάβουν το Μεγάλο Σάββατο.
Αυτή τη μέρα διάλεξε η Χρυσή Αυγή για τη διεξαγωγή μιας ευρείας κλίμακας «διαφώτισης» των πολιτών, με τη διανομή πληροφοριακού υλικού για τις θέσεις της, παρουσία διακεκριμένων στελεχών της, στα περισσότερα διόδια της ελληνικής επικράτειας: στην Ελευσίνα, το Καπανδρίτι, τα Μάλγαρα, τις Αφίδνες, το Πολύμυλο, τη Νεστάνη, τον Μώλο, τον Ιασμο, το Σπαθοβούνι, το Αιγίνιο, την Λεπτοκαρυά αλλά και τα διόδια της γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου. Αστυνομικός των διοδίων που εκλήθη να απαντήσει, αν είχε χορηγηθεί ειδική άδεια για την «κατάληψη» του εν λόγω δημόσιου χώρου, δήλωσε ότι ο οποιοσδήποτε δικαιούται να μοιράζει φυλλάδια στα διόδια.
Προπηλακισμούς και εκφοβισμό εισέπρατταν όσοι τολμούσαν να διαφωνήσουν με τα τεκταινόμενα.
Εννια και μισή το πρωί στα διόδια της Ελευσίνας και οι δύο πρώτοι μαυροφορεμένοι εκπρόσωποι της οργάνωσης έκαναν την εμφάνισή τους, διακρινόμενοι από ζήλο επιμελούς μαθητή. Στην επόμενη μια ώρα στον χώρο έχουν συγκεντρωθεί πάνω από διακόσια άτομα, μεταξύ των οποίων πολλές γυναίκες, μαθητές, νεαρά ζευγάρια αλλά και ηλικιωμένοι, που ανήκουν ως επί το πλείστον στις τοπικές οργανώσεις των Νοτίων, Δυτικών Προαστίων και των Μεγάρων.
Αποκαλεί ο ένας τον άλλο «συναγωνιστή», ενώ η ομήγυρη συμπεριφέρεται με την ανεμελιά παρέας που έχει κάνει εξόρμηση για πικ- νικ στην εξοχή. Οι εντολές και επιπλήξεις, όμως, των στρατιωτικά ενδεδυμένων υπευθύνων επαναφέρουν σε τάξη το «τσούρμο». Οι ίδιοι, άλλωστε, προειδοποιούν συνεργείο Γάλλων δημοσιογράφων που παρευρίσκονται στο σημείο ότι «αν συμβεί κάποιο ατύχημα με την κάμερα, εμείς δεν ευθυνόμαστε», καθώς δεν συμφωνούν με την λήψη πλάνων, «είναι και ανήλικα ανάμεσά μας» επισημαίνουν.
Ενα μεγάλο φορτηγό ξεφορτώνει τις εφημερίδες της οργάνωσης, ενώ παράλληλα τα μέλη καρφώνουν ελληνικές σημαίες και τις κόκκινες- μαύρες σημαίες της Χρυσής Αυγής σε όλα γκισέ των διοδίων. Οι πιο «γενναίοι» σκαρφαλώνουν στο βουνό και αναρτούν τρία πανό με τα χαρακτηριστικά εμβλήματα της οργάνωσης. Με στρατιωτική πειθαρχία παρατάσσονται ένθεν και ένθεν των διερχόμενων Ι.Χ. μοιράζοντας εφημερίδες και λοιπό ενημερωτικό υλικό.
Η ανταπόκριση των εκδρομέων ποικίλλει. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που κορνάρουν πανηγυρικά και ανταλλάσσουν με τα στελέχη ευχές για καλό Πάσχα, αλλά και «καλή λευτεριά». Αλλοι έκπληκτοι από την απρόσμενη παρουσία των Χρυσαυγιτών λαμβάνουν σιωπηλά τα φυλλάδια και συνεχίζουν το ταξίδι τους. Ωστόσο, πολλοί περνούν με τα παράθυρα των αυτοκινήτων τους ερμητικά κλειστά. Οι ομαδάρχες κάνουν μαθήματα καλής συμπεριφοράς στους ευέξαπτους συναγωνιστές τους, όταν αυτοί ανταλλάσσουν βαριές κουβέντες με διερχόμενους οδηγούς. «Είπαμε, μιλάμε καλά», λένε οι επικεφαλής, «όταν με βρίζουν, βρίζω» απαντά απηυδισμένο στέλεχος.
Εμφάνιση βουλευτών
Το ηθικό των παρατεταγμένων στον επιθετικό ήλιο μελών αναπτερώνεται, όταν κάνουν την εμφάνισή τους δύο αναγνωρίσιμοι βουλευτές του κόμματος. Ο Ηλίας Κασιδιάρης και ο Ηλίας Παναγιώταρος έρχονται για να επιθεωρήσουν, αν η «δράση» διεξάγεται άρτια, και αποθεώνονται κυριολεκτικά από τους οπαδούς τους. Ουκ ολίγοι, επίσης, οδηγοί δράττονται της ευκαιρίας να σφίξουν το χέρι των δύο προβεβλημένων από τα Μέσα βουλευτών, ενώ πολλές γυναίκες δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους στη θέα του νεαρού εκπροσώπου τύπου με τα χαρακτηριστικά ray ban γυαλιά ηλίου. «Να ναι καλά τα παιδιά» αναφωνούν πολλοί οδηγοί, «καιρός να ξεβρωμίσει ο τόπος» συμπληρώνουν έτεροι.
Σε ερωτήσεις των Γάλλων συναδέλφων, ο Ηλίας Παναγιώταρος δηλώνει ότι κάθε χρόνο γίνονται ανάλογες δράσεις στα διόδια, αλλά φέτος «πραγματοποιείται από τον Εβρο έως την Πελοπόννησο, καθώς η οργάνωση δεν έχει πρόσβαση στα Μέσα Eνημέρωσης». Σύμφωνα με τον ίδιο, μοιράστηκαν στην Ελευσίνα συνολικά 50.000 εφημερίδες.
Ωστόσο, η «δράση» φτάνει στο αποκορύφωμά της, όταν τα μέλη της Χρυσής Αυγής, σηκώνουν τις μπάρες των διοδίων βγάζοντας την ιαχή «αίμα- τιμή- χρυσή αυγή». Και παρότι στην πλειονότητά του ο κόσμος περνά γκαζώνοντας και χωρίς δεύτερη σκέψη, υπάρχουν οδηγοί που αντιστέκονται.
Οταν, μάλιστα, ένας οδηγός, έχοντας στο πίσω κάθισμα τα δυο μικρά παιδιά του και στο πλάι την πανικόβλητη γυναίκα του, παγώνει το αυτοκίνητο και απαιτεί να πληρώσει, πενήντα με εξήντα άτομα συγκεντρώνονται γύρω του ουρλιάζοντας και ρίχνοντας γροθιές στο όχημα. «Για την οικογένειά σου τα κάνουμε όλα, ρε!» φωνάζουν μεταξύ άλλων.
Η ένταση αποκλιμακώνεται, όταν ένας υπάλληλος κόβει μεμονωμένο εισιτήριο στον «παράξενο», ενώ η απουσία της αστυνομίας είναι χαρακτηριστική. Αντίστοιχη περιπέτεια τεσσάρων γυναικών, που ήρθαν σε αντιπαράθεση σε τέσσερις διαφορετικούς σταθμούς διοδίων με Χρυσαυγίτες, έκανε τον γύρο του ελληνικού τουίτερ.
Η αντιπαράθεση ξεκίνησε με προπηλακισμούς και μπουγέλωμα της μιας κοπέλας με καφέ και κατέληξε με ενδοσυννενόηση των μελών, που αναγνωρίζοντας την πινακίδα του αυτοκινήτου, υποδεχόντουσαν ανάλογα τις τέσσερις γυναίκες που συνέχιζαν την διαδρομή τους στην Πελοπόννησο.
«Θέλω να μάθουν όλοι ότι σηκώσαμε τις μπάρες» διευκρινίζει ο Ηλίας Κασιδιάρης σε Ελληνα δημοσιογράφο, που απαθανάτισε τα τεκταινόμενα. Γύρω στη μία το μεσημέρι η «ενημερωτική δράση» της Χρυσής Αυγής φτάνει στο τέλος. Οι δύο βουλευτές ζητούν από τους συναγωνιστές τους να βγάλουν όλοι μαζί μια «αναμνηστική» φωτογραφία, προτού εκδράμουν σε ταβέρνες της περιοχής για ένα «ουζάκι».
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 013_497648
Όταν εξελέγη η ΧΑ δεν ορκίστηκε πίστη και υποταγή στους νόμους και το σύνταγμα; Εδώ έχουμε κλήση σε παραβατική συμπεριφορά από ένα κόμμα του κοινοβουλίου και διαφήμιση αυτής από τους ίδιους τους πρωτεργάτες του. Η αστυνομία τι ακριβώς κάνει;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όταν εξελέγη η ΧΑ δεν ορκίστηκε πίστη και υποταγή στους νόμους και το σύνταγμα; Εδώ έχουμε κλήση σε παραβατική συμπεριφορά από ένα κόμμα του κοινοβουλίου και διαφήμιση αυτής από τους ίδιους τους πρωτεργάτες του. Η αστυνομία τι ακριβώς κάνει;In b4 τις απαντήσεις 'Και ο Συριζα τα ίδια έκανε'....
-
in b4 της μνειας στις βλαμμενες που τους ευχηθηκαν 'ψοφο'* συνοδεια κωλοδαχτυλων, (ετσι το εγραψαν οι ίδιες) ενω το περιστατικο περιγραφεται ώς:
....προπηλακισμούς και μπουγέλωμα της μιας κοπέλας με καφέ και κατέληξε με ενδοσυννενόηση των μελών, που αναγνωρίζοντας την πινακίδα του αυτοκινήτου, υποδεχόντουσαν ανάλογα τις τέσσερις γυναίκες που συνέχιζαν την διαδρομή τους στην Πελοπόννησο.
Τις καημενες...Ζητω η ανεξαρτητη, αντικειμενικη δημοσιογραφια.
*BTW o 'ψοφος' παιζει και εδω στο φορουμ συχνα. Οτι δε μας αρεσει, 'ψοφο'.
Στα περι σηκωματος μπαρων, δε συμφωνω, οπως δε συμφωνουσα και με τα αντιστοιχα του Γκλετσου, που βεβαια χαιρετουνταν με καμαρι απο καποιους τοτε στον Τύπο.
-
-
γιατι βλαμμενες;
-
σε ναζι και καθε υποστηρικτη τους ο ψοφος απ' τα χειλη μας ειναι το λιγοτερο που αρμοζει
-
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
2. σε ναζι και καθε υποστηρικτη τους ο ψοφος απ' τα χειλη μας ειναι το λιγοτερο που αρμοζειΣιγά μη φύγει κανας πόντος
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
-
γιατι βλαμμενες;
-
σε ναζι και καθε υποστηρικτη τους ο ψοφος απ' τα χειλη μας ειναι το λιγοτερο που αρμοζει
Βλαμμενες γιατι ευχονται 'ψοφο' σε αλλους ανθρωπους, η ΕΣΧΑΤΗ μαλακια για ανρθωπους πολιτισμενους IMHO
eεπισης βλαμμενες γιατι αν εχεις δραμι μυαλο, τις 'μαχες' σου εσυ διαλεγεις που θα τις δωσεις, με σκοπο το αποτελεσμα. live to fight another day, οχι 'βρισε 50 ΧΑυγιτες τρελλους'- Το ιδιο ευχονται και αυτοι ξερεις... ας ελπισουμε εμεις οι υπολοιποι οτι 5-5=0 και να γλιτωσουμε
-
-
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.απαντησα και στο βλαμμενες
εγω θλιβομαι μπροστα στην κοινωνια που ο αντιφασισμος εχει εξισωθει απο μονος του με το φασισμο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.
απαντησα και στο βλαμμενες
εγω θλιβομαι μπροστα στην κοινωνια που ο αντιφασισμος εχει εξισωθει απο μονος του με το φασισμο.
απο τη στιγμη που οι φασιστες ειναι 500.000 δε μπορεις να κανεις κατι αλλο.
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Απορω που το συζηταμε.(δις)
Απορώ (δις) που φέρνεις ως παράδειγμα μια εμπορική συναλλαγή και την παραλληλίζεις με μια αγαθοεργία, αναγκάζοντάς με (δις) να τοποθετηθώ σε άσχετο παράδειγμα.
Μπορουμε να ταυτισουμε την ηθικη μας με το νομικο πλαισιο? Και αν ναι γιατι? Γιατι βαριομαστε να τοποθετησουμε να πραγματ σε μια ηθικη βαση( αυτο που οι ναζι κανουν btw) και τελικα με αυτη να κρινουμε και τους νομους- που αλλωστε εμεις τους φτιαξαμε δεν τους κατεβασε ο Μωυσης απο το Σινα-ή γιατι φοβομαστε?
Οχι, δε μπορούμε να ταυτίσουμε την ηθική μας πάντα με το νομικό πλαίσιο. Γιατί όμως μου αναφέρεις το γνωστό δίλημμα...? Εγω δεν ισχυρίστηκα κάπου οτι αυτό που κάνουν είναι νόμιμο, άρα και ηθικό. Το αντίθετο μάλιστα είπα, οτι δε γνωρίζω τί ορίζει ο νόμος. Ηθικό αν θες, (απο μόνο του και άσχετα απο το νόμο), ναι, θεωρώ οτι είναι. Εγω για παράδειγμα, αν δω στο δρόμο να ζητιανεύει ενας Ελληνας κι ενας αλλοδαπός (ας είναι και.... λόρδος απο την Αγγλία), θα θέσω ως προτεραιότητα να βοηθήσω οικονομικά τον Ελληνα και μετά τον αλλοδαπό.Αν πάλι κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο χρειαστεί τη βοηθειά μου, θα μπει σε προτεραιότητα σε σχέση με τον οποιοδήποτα τυχαίο Ελληνα. Τί σου κάνει εντύπωση...? Το οτι ταυτίζομαι περισσότερο με τους συμπατριώτες μου....??? Αν ναι, τότε λυπάμαι, αλλα η ιδεολογία που υπηρετείς, περισσότερο κακό σου έχει κάνει, παρά καλό.
Για τα υπόλοιπα, καταλαβαίνεις νομίζω οτι φλυαρείς άδικα, λέγοντας πράγματα τόσο αυτονόητα, όσο και ασχετα με την κουβέντα μας. Π.χ....
Y.Γ. Σε καθε ευνομουμενη κοινωνια real time(αυτες που γουσταρουμε στο φορουμ Δανια,Σουηδια, ελβετια) αυτος που πουλαει ή χαριζει τυροπιτες σε ενα λευκο αλλα οχι μαυρο λογο του χρωματος του δερματος εχει κλεισει την ιδια μερα βαση νομου._(οχι σαν επιχειρημα αλλα σαν ενδειξη για το που παμε)
Τϊ σχέση έχουν δηλαδή οι πρακτικές που χρησιμοποιούν (πώληση ή δωρεά τυρόπιτας) στην καθημερινότητά τους οι επιχειρηματίες των πάμπλουτων κι εύρωστων κοινωνικοοικονομικά χωρών που αναφέρεις, με αυτό που κάνουν τα 'λεβεντόπαιδα' της Χ.Α, στην κατεστραμμένη κοινωνικοοικονομικά Ελλάδα.....? Δε μπορώ να αντιληφθώ πάντως με το παράδειγμά σου την ένδειξη για το πού πάμε...
Τεσπα, ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι το πού θα διαθέσω τον 'οβολόν' μου, σε τί ποσότητα, με τί συχνότητα κλπ, είναι στη διακριτική μου ευχέρεια και δεν υπόκειται στην κριτική κανενός, πολυ περισσότερο αν κάνει μάλιστα λιγότερα απο μένα.
Επαναλαμβάνω, η Χ.Α υπηρετεί τους σκοπούς και τα σχέδιά της με αυτά που κάνει. Εμένα τουλάχιστο, δε με ξεγελάει. Δυστυχώς όμως τα καταφέρνει με πολλούς άλλους. Είναι άλλο όμως αυτό και άλλο το να προσπαθούμε να στήσουμε επιχείρημα κατά της, καταδικάζοντας την αγαθοεργία προς τους Ελληνες.
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.Αντιφασισμός = να εύχεσαι ψόφο?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
On topic. Δικαίωμα της XA να μοιράσει οπου και με ότι κριτήρια γουστάρει τα τρόφιμα. Μαλακία που το συζητάτε κιόλας. Όποιος έχει πρόβλημα ας πάει να μοιράσει κι αυτός με άλλα κριτήρια.
Οτι θελουν θα κανουν.
Τα τροφιμα ειναι αγορασμενα,οχι Δωρεα καποιου.
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;Η διαφημιση ειναι υποχρεωτικη για να μαθευτει το γεγονος.
Πως θα παει ο κοσμος αν δεν το μαθει;
Θα μυρισει τα νυχια του;Σας εχουν κανει τα παπαγαλακια των ΜΜΕ, το μυαλο πουρε.
Σε λιγο καιρο που δεν θα τολμας να ακουμπησεις αλλοδαπο,οτι και να εχει κανει, διοτι θα κινδυνευεις με φυλακιση ,θα καταλαβεις τι εστι ρατσισμος .
Τοτε θα αναθεωρησεις τις αποψεις σου.Καλα απτα αλλα τρολακια κατοικων του εξωτερικου,που μισουν την Ελλαδα και οτιδηποτε ελληνικο,δεν περιμενω τιποτα.
Ενα καρο πεη κυανα...
Παμε ξανα: το να κανεις διακριση με κριτηριο τη φυλη/εθνοτητα, ειναι παρανομο/ Το να διαφημιζεις οτι θα κανεις το ταδε μονο για τους ταδε, διακρινοντας με κριτηριο τη φυλη/εθνοτητα, ειναι παρανομο ΚΑΙ προαγει τις φυλετικες διακρισεις που ειναι κ αυτο παρανομο.
Η λογικη 'δικα τους ειναι, οτι θελουν τα κανουν' μπαζει απο ολες τις μεριες. Παραδειγμα (φανταστικο, για να καταλαβεις τι σου λεω. Οχι οτι θα γινει ποτε κατι τετοιο): ψαχνει η ΧΑ υπαλληλο, πχ γραμματεα, για το ταδε γραφειο, κ βαζουν αγγελια. Αν η αγγελια λεει 'η δουλεια ειναι μονο για ελληνες', αυτος που την εγραψε θα πρεπει να παει σημερα κιολας μεσα. ΠΑΡΑΝΟΜΟ παλικαρι μου.
Και ροζ καποτες Kων/νε.
α) Η νομοθεσια για αυτο το θεμα περι φυλετικων διακρισεων ειδικα σε θεμα δουλειας, αυτο και αν μπαζει απο παντου. Ναι οκ. Δεν γραφεις δουλεια για Ελληνες μονο αλλα ερχοντε ολοι, τρωνε πορτα. Οποτε πλαγιως κανουν φιλετικη διακριση και δεν τους ενοχλει κανεις. Τι ωραια... Δεν ειναι Γιαννης ειναι Γιαννακης.β) Οσο μπαζει αυτο λοιπον, μπαζουν και τα κριτηρια για το που θα δωσει φαϊ η ΧΑ. Ναι οκ..... Δεν δινουμε φαϊ στους παρανομους μεταναστες κλπ κλπ γιατι προεχουν οι natives αυτης της χωρας. Ειναι λαθος? Σωστο? Ηθικο? Δεν ξερω. Παρανομο ομως δεν μπορεις να το πεις αν το παρουσιασουν ετσι.... Αστο. Γιατι οσο το τραβαμε ξεχυλωνει ακομα περισσοτερο. Ειδικα οταν για μερικους ισχυει ετσι και για το ιδιο πραγμα σε αλλους γιουβετσι.
α) αν καποιος μπορει να αποδειξει (οπως χρειαζεται για καθε παραβαση του νομου) οτι του εγινε διακριση λογω φυλης/εθνοτητας, ειτε στην προσληψη ειτε στην απολυση ειτε στην (μη) προαγωγη, τοτε τους παει πιπα-κωλο.
β) το οποιο ειναι κατι εντελως διαφορετικο κ πιο δυσκολο απο το θεμα μας, οπου οι ιδιοι διαφημιζουν οτι θα κανουν φυλετικη/εθνοτικη διακριση. Ακριβως δηλαδη αν ο εργοδοτης ΕΓΡΑΦΕ οτι πχ η δουλεια δινεται μονο σε Ελληνες. Οτι ακριβως ειπα δηλαδη.
Εγω για παράδειγμα, αν δω στο δρόμο να ζητιανεύει ενας Ελληνας κι ενας αλλοδαπός (ας είναι και.... λόρδος απο την Αγγλία), θα θέσω ως προτεραιότητα να βοηθήσω οικονομικά τον Ελληνα και μετά τον αλλοδαπό.Αν πάλι κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο χρειαστεί τη βοηθειά μου, θα μπει σε προτεραιότητα σε σχέση με τον οποιοδήποτα τυχαίο Ελληνα. Τί σου κάνει εντύπωση...? Το οτι ταυτίζομαι περισσότερο με τους συμπατριώτες μου....???
Εγω παλι θα δωσω σε αυτον που φαινεται (αν μπορω να το καταλαβω) να εχει τη μεγαλυτερη αναγκη...Αυτη ειναι η διαφορα. Κ οπως ειπα, εσυ εισαι ιδιωτης, η ΧΑ ειναι 'φορεας' (=κομμα, ιδρυμα, νομικο προσωπο, εταιρεια κλπ). Κ αυτοι δεν μπορουν να κανουν οτι θελουν. Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι το να κανεις διακριση βασει φυλης/εθνοτητας ειναι παρανομο, κ απο μονο του αλλα και επειδη προαγει αυτες τις διακρισεις, οπως κ να το διατυμπανιζεις σε ολο το κοσμο προωθωντας κ σε αυτους αυτες τις πεποιθησεις?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.
Αντιφασισμός = να εύχεσαι ψόφο?
διαβασες το 2. μου λιγα ποστ πιο πανω; Αν οχι, εκει ειμαι σαφης.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εγω παλι θα δωσω σε αυτον που φαινεται (αν μπορω να το καταλαβω) να εχει τη μεγαλυτερη αναγκη...Εγω πάντως αυτό, δεν είμαι σε θέση να το διαπιστώσω. Αν εσύ κάθε φορά που βλέπεις ενα ζητιάνο, κάνεις σε βαθος έρευνα (γιατί αυτό απαιτείται για να μάθεις ποιός έχει τη μεγαλύτερη αναγκη), τότε έχει καλώς. Εγω δεν μπορώ να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Αυτη ειναι η διαφορα. Κ οπως ειπα, εσυ εισαι ιδιωτης, η ΧΑ ειναι 'φορεας' (=κομμα, ιδρυμα, νομικο προσωπο, εταιρεια κλπ). Κ αυτοι δεν μπορουν να κανουν οτι θελουν. Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι το να κανεις διακριση βασει φυλης/εθνοτητας ειναι παρανομο (έχω πει ήδη αρκετές φορες, δεν γνωρίζω αν είναι νόμιμο ή παράνομο. Αν είναι παράνομη αυτή η διάκριση, τότε καλώς εμποδίστηκαν. Εν τουτοις, ξαναματαλέω, δε το θεωρώ ανήθικο να προτιμώνται οι Ελληνες) κ απο μονο του αλλα και επειδη προαγει αυτες τις διακρισεις, οπως κ να το διατυμπανιζεις σε ολο το κοσμο προωθωντας κ σε αυτους αυτες τις πεποιθησεις?
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
θλιβομαι μπροστα σε μια κοινωνια που εξισωνει τον φασισμο με τον αντιφασισμο.
Αντιφασισμός = να εύχεσαι ψόφο?
διαβασες το 2. μου λιγα ποστ πιο πανω; Αν οχι, εκει ειμαι σαφης.
Δηλαδή η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι ναι.
-
Είμαι περίεργος τις μπάρες στα διόδια τις σήκωναν μόνο για Έλληνες ;
Ή τα φυλλάδια τα δίναν μόνο σε Έλληνες ;
-
Κριμα ρε egobrain, εισαι λαμπρο μυαλο κατα τα αλλα, με βαση αλλα πραγματα που εχουμε συζητησει κατα καιρους.
-
Υπάρχουν και πιο ασφαλείς τρόποι να δείξεις την περιφρόνηση σου για τους νεοναζί.
viewtopic.php?f=13&t=51893&p=2637295&hilit=Αλίμου#p2637295
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Βλαμμενες γιατι ευχονται 'ψοφο' σε αλλους ανθρωπους, η ΕΣΧΑΤΗ μαλακια για ανρθωπους πολιτισμενους IMHOReally? Εκεί τερματίζει το δικό σου μαλακιόμετρο; Προσωπικά θεωρώ πολύ μεγαλύτερη μαλακία το να είσαι νοσταλγός μιας ιδεολογίας που δεν αρκέστηκε στο να 'εύχεται ψόφο' αλλά χάρισε απλόχερα ψόφο κάνοντας βαριά βιομηχανία την εξόντωση ανθρώπων ...ακόμα και στη δική σου χώρα!
In b4 'και ο Στάλιν τα ίδια και χειρότερα έκανε'...
Περί ανόδου της Χ.Α. [Διάσπαση]