-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Aπ οτι ξερω παντως τα Jeep ειναι 99% φτιαγμενα για οδηγηση εκτος δρομου. Τωρα αμα αλλοι τα παιρνουν για βολτες στο Κωλονακι και σφηνες αυτο ειναι αλλο θεμαΚαι μεχρι να φτασεις εκτος δρομου τα μεταφερεις με τρέιλερ ?
Τις σφηνες που τις ειδες? -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......Και το υπόλοιπο 1% είναι όσοι γράφουμε εδώ μέσα, συν τον Σουμι που δεν μας κάνει την τιμή.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το αυτοκινητο δεν θα σε βοηθαει 1000% σε καθε περιπτωση!!! οταν οδηγω το JUKE της οιογενειας ΞΕΡΩ τι οδηγω.. και τις δυνατοτητες του, οταν οδηγω το κουπερ S παλι ξερω που να το παω στα ορια του, (αν δεν ξερω και νομιζω οτι ξερω τοτε θα μου φυγει!!!) οταν οδηγω τη 224.v, παλι ξερω τα δικα της ορια και τι διασκεδαση να ζητησω... το σιγουρο ειναι να εχω τα ματια μου στο δρομο και να μαντευω στο μετρο του δυνατου τι μπορει να προκυψει απο τα κοντινα μου οχηματα στο δρομο, αν δε ειμαι και σε δρομο χωρις νησιδα βλεπεις και τον απεναντι που ερχεται απο μακρυα αν ειναι ξυπνιος η 'χαλαρος' απο διαφορες αιτιες...και καλυπτεσαι αναλογα... γιατι στη τελικη αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να μην σου τυχει η στραβη εστω και αν δεν φταις 1000%Συμφωνω απολυτα ,μονο που εγω δε μιλαω να κανει ταρζανιες ο αλλος,απλα να τυχει κατι.ενας ελιγμος ενα ατυχημα μετα απο στροφη κατι τετοιο.Αυτα υπαρχει κ η πιθανοτητα να μη τα προβλεψεις ή μα γινουν επικυνδυνα με λιγα χιλιομετρα.Ε εκει το αυτοκινητο πρεπει να βοηθησει τα μεγιστα.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......
Και το υπόλοιπο 1% είναι όσοι γράφουμε εδώ μέσα, συν τον Σουμι που δεν μας κάνει την τιμή.
Επισης στο 99% των οδηγων δεν προκειται ποτε να χρησιμεψουν οι αεροσακοι ή η παθητικη ασφαλεια γενικοτερα.Τι σημαινει αυτο?
-
Τα SUV δεν βοηθάνε τα μέγιστα στην άσφαλτο. Για αυτό και όποιος θέλει ασφάλτινο αυτοκίνητο κακώς παίρνει SUV. Γιατί έχετε παράλλογες απαιτήσεις από αυτοκίνητα που φτιάχθηκαν με άλλο σκοπό; Είναι σαν να βγαίνει κάποιος και να κράζει τα επιβατικά επειδή δεν μπορεί με αυτά να πάει στην στάνη του στο βουνό!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα SUV δεν βοηθάνε τα μέγιστα στην άσφαλτο. Για αυτό και όποιος θέλει ασφάλτινο αυτοκίνητο κακώς παίρνει SUV. Γιατί έχετε παράλλογες απαιτήσεις από αυτοκίνητα που φτιάχθηκαν με άλλο σκοπό; Είναι σαν να βγαίνει κάποιος και να κράζει τα επιβατικά επειδή δεν μπορεί με αυτά να πάει στην στάνη του στο βουνό!Ειναι παραλογη απαιτηση να μη τουμπαρει σε αποφυγη εμποδιου και να μη ξεζανταρει τα λαστιχα??
Το παραδειγμα με τη στανη και το βουνο ακυρο τελειως.Τα SUV οι ιδιες οι εταιρειες τα προοριζουν και για χρηση εντος δρομου.Οχι μονο εκτος.
Εδω το Grand Cherokee βγαινει και 2WD! Για ποια χρηση εκτος δρομου μιλαμε? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......
Και το υπόλοιπο 1% είναι όσοι γράφουμε εδώ μέσα, συν τον Σουμι που δεν μας κάνει την τιμή.
Επισης στο 99% των οδηγων δεν προκειται ποτε να χρησιμεψουν οι αεροσακοι ή η παθητικη ασφαλεια γενικοτερα.Τι σημαινει αυτο?
Σημαίνει ότι αν χρειαστεί, οι αερόσακοι θα δουλέψουν. Αν χρειαστεί να κάνει κάποιος τέτοιο ελιγμό με 80, το 99% απλά θα πέσει πάνω αφρενάριστος. Αυτό είπε ο sv2 και συμφωνώ απολύτως.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......
Και το υπόλοιπο 1% είναι όσοι γράφουμε εδώ μέσα, συν τον Σουμι που δεν μας κάνει την τιμή.
Επισης στο 99% των οδηγων δεν προκειται ποτε να χρησιμεψουν οι αεροσακοι ή η παθητικη ασφαλεια γενικοτερα.Τι σημαινει αυτο?
Σημαίνει ότι αν χρειαστεί, οι αερόσακοι θα δουλέψουν. Αν χρειαστεί να κάνει κάποιος τέτοιο ελιγμό με 80, το 99% απλά θα πέσει πάνω αφρενάριστος. Αυτό είπε ο sv2 και συμφωνώ απολύτως.
Αρα να βγαλουμε και το ABS αφου θα πεσει αφρεναριστος μαλιστα...
-
Aν αυτό κατάλαβες δεν έχω κάτι να προσθέσω.
-
Οταν γραφεις αφρεναριστος τι να καταλαβω?Εννοούσες κατι αλλο?
-
Μου αναφέρεις συστήματα μηχανικά, που οταν χρησιμοποιηθούν δουλεύουν 100% και γι αυτο καλα κανουν και υπαρχουν. Αναφερόμασταν σε ικανότητες οδηγικές που δεν έχει το 99% των οδηγων. Μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζω
γιατί το λες αυτό;
Αλλα επιπεδα προσφυσης
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Μου αναφέρεις συστήματα μηχανικά, που οταν χρησιμοποιηθούν δουλεύουν 100% και γι αυτο καλα κανουν και υπαρχουν. Αναφερόμασταν σε ικανότητες οδηγικές που δεν έχει το 99% των οδηγων. Μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα;Το οτι το Grand Cherokee παει να τουμπαρει μηχανικο θεμα δεν ειναι?Δεν εχει να κανει με τις αναρτησεις ,με το ESP ?Προφανως εχει να κανει και προφανως δεν δουλευουν σωστα.
Αν στο ιδιο αυτοκινητο δε δουλευε σωστα το ABS δε θα ειχες προβλημα?
Επισης,συμφωνα με την αποψη που υποστηριζεις, κανεις δε σου εγγυαται οτι αυτο το αυθαιρετο 99% θα πατησει τοσο το φρενο ωστε το ABS να δουλεψει 100% σωστα. -
Εχεις δικιο.
-
Το ξέρω.
-
Δεν ειχα καμια αμφοβολια οτι το ηξερες.
-
Ούτε εγώ είχα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......
Και το υπόλοιπο 1% είναι όσοι γράφουμε εδώ μέσα, συν τον Σουμι που δεν μας κάνει την τιμή.
Επισης στο 99% των οδηγων δεν προκειται ποτε να χρησιμεψουν οι αεροσακοι ή η παθητικη ασφαλεια γενικοτερα.Τι σημαινει αυτο?
Σημαινει οτι μηπως μας τα εχουν ζαλισει λιγο οι Σουηδοι με τους ταρανδους? Τα δικα τους τα μπρικια τα Σααμπ ειναι καλυτερα που βαρεσανε διαλυση ή μηπως τα Βολβο που μια ζωη κανουν αγωνα δρομου και μια ζωη ειναι κατω απο τους Γερμανους?
-
Εντελώς συμπτωματικά έβλεπα το Τράξιον πριν από λίγες μέρες, και έλεγε για 40.000 ατυχήματα το χρόνο στις σκανδιναυικές χώρες με ταράνδους να εμπλέκονται σε αυτά.
Χαμός γίνεται επίσης σε Αυστραλία με καγουρώ, τα οποία προκαλούν ένα σκασμό ατυχήματα. -
να εχουμε ομως υπ'οψιν μας, οτι στη σκανδιναυια γενικα εχουν απιστευτες ευθειες που και κουραζουν - νυσταζουν τον οδηγο, αληθεια εκει δεν εχουν φραχτη στους δρομους?? εδω παντως στη Μ.Ανατολη, εχουν ενα ειδος φραχτη ελαφρου τυπου για τις καμηλες!! ωστε να μην πλησιαζουν τους δρομους εκτος πολεων... (πιστεψτε με να κτυπησεις καμηλα ειναι πολυ χειροτερο απο αλλα ζωα.. ) οταν πας νομιμα π.χ. με 130 σε βαθυ σκοταδι και ευθειες των 12 χιλ...
Tαρανδος Vs Jeep Grand Cherokee