-
Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.
Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.
-
Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.
Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.
-
Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.
Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.
-
Oλο το θεμα ειναι να προλαμβανεις το κοψιμο της φουσκας(ελεγχο στα σερβις αν ειναι ξεραμενο το λαστιχο) ή αν κοπει να την αντικαταστησεις αμεσα! Με αυτη την τακτικη εχω απο το 1993 του ιδιους εργοστασιακους μπιλιοφορους στο skoda χωρις το παραμικρο τριξιμο.
-
Το ξέρω και τις φούσκες πάντα τις κοιτάω. Αλλά λέω, μήπως λόγω πολλών χιλιομέτρων κλπ βοηθήσω τις αρθρώσεις.
-
Ειναι καλο αυτο που λες, το κοστος ειναι αστειο εφοσον ειδικα το συνδιασεις με καποια αλλη επισκευη, πχ κατεβασμα σασμαν για δισκοπλατω.
Ετσι προλαβαινεις και το κοψιμο της φουσκας που μπορει να περασει απαρατηρητο και ειναι καταστροφικο.
Προσωπικα, εχω 370.000 και πριν απο καμια 100.000 οταν ειχα αλλαξει δισκο ειχα ζητησει να μου περασει καινουργιες φουσκες. Θελει προσοχη μονο ο μαστορας να καθαρισει καλα το μπιλιοφορο πριν περασει το καινουργιο γρασσο.
Μεχρις ωρας δεν εχω θεμα με τους μπιλιοφορους μου, ειναι ακομα μαμισιοι
-
Λέω να το κάνω όταν θα αλλάξω βαλβολίνες και ίσως να αλλάξω και τις φούσκες, αν και δε βλέπω να έχουν κάτι.
-
Μάλλον σε τρώει η τσέπη σου..
-
Αν σκεφτείς ότι έχω 200000χλμ και ότι οι μπιλιοφόροι κάνουν 250 ο ένας, συνεχίζεις να νομίζεις ότι με τρώει η τσέπη μου;
-
Οι φουσκες καποια στιγμη συντομα θα κοπουν, κανοντας αυτο που σκεφτεσαι δεν προκειται ποε να ασχοληθεις με μπιλιοφορους.
Για μενα σκεφτεσαι σωστα
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αν σκεφτείς ότι έχω 200000χλμ και ότι οι μπιλιοφόροι κάνουν 250 ο ένας, συνεχίζεις να νομίζεις ότι με τρώει η τσέπη μου;Nαι.
-
Το εξηγείς σε παρακαλώ! Και μη μου πεις ότι οι μπιλιοφόροι χαλάνε μόνο αν χαλάσει η φούσκα. Μου έχει χαλάσει μπιλιοφόρος με τη φούσκα άθικτη.
-
Και από κοπάνημα χαλάνε, και από «στριψίματα», αλλά, αλλαγή γράσσου σε μπιλιοφόρο και καθάρισμα προληπτικά, δεν το έχω συναντήσει.
Αν είναι κάτι που το συνιστούν, πάω πάσο, ειδικά σε τόσο ακριβές επισκευές.. -
Δεν αντιλέγω, αλλά δεν κάνω στριψίματα και κόλπα. Ούτε έχω ακούσει να το συνιστά κανένας, αλλά μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι μάθαμε να λειτουργούμε με βάση μια σχετικά περιορισμένη διάρκεια ζωής αυτοκινήτου. Αν όμως θελήσουμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο, τότε τι συμβαίνιε; Μήπως είναι καλό να συντηρούνται προληπτικά ορισμένα πράγματα αντί να τα αφήνουμε στην τύχη τους;
-
Τελικά, όταν ήταν να αλλάξω βαλβολίνες, έβγαλα και τα ημιαξόνια, έβγαλα όλες τις φυσούνες, καθαρίστηκαν οι αρθρώσεις και μπήκε καινούργιο γράσο. Περιττό να πω ότι το παλιό βγήκε σε μορφή βαλβολίνης!!! Επίσης, έφυγε και ένα μικρό τρέμουλο που είχα στο τιμόνι κατά τις ελαφριές επιταχύνσεις με μικρές ταχύτητες. Προφανώς το διαλυμένο γράσο επέτρεπε να φανούν οι ανοχές των αρθρώσεων.
Όσοι πιστοί με πολλά χιλιόμετρα και ακριβά ημιαξόνια, ίσως πρέπει να το σκεφτείτε.
-
Όλα τα ημιαξόνια πονάνε στην τσέπη, κάποια περισσότερο αλλά όλα τσούζουν.
-
Είμαι σε φάση αντικατάστασης ημ/ου(ων). Επειδή δεν έχω καμία διαθεση να σκασω 250και300 για oem σκέφτομαι για skf ανάμεσα στις διάφορες μάρκες που μου βγάζει η αναζήτηση στα ιντερνετομάγαζα. Να την προτιμήσω; Ξέρω οτι στα ρουλεμάν θεωρείται τοπ, οπότε λογικά θα είμαι οκ
-
Κοιτα εγω εβαλα πριν 4 χρονια εναν GSP, κινεζικο του κερατα, στο 1/4 της τιμης του Lobro, και αντεχει ακομη μια χαρα.
-
Παντως δεν εχω δει να χαλαει μπιλιοφορος σε αμαξι χωρις να εχει μεινει ουτε μερα με σκισμενη φουσκα.
Επισης εχω μια απορια, αυτες οι φουσκες που συνανταω κυριως σε γιαπωνεζικα/κορεατικα και ειναι σκληρες πλαστικες, πως ονομαζονται? Δεν εχουν καμια σχεση με τις σιλικονουχες τυπου universal skf που ειναι φουλ ελαστικες.
Μου εχουν κανει εντυπωση για την αντοχη τους στα χρονια.
Καθάρισμα και γρασάρισμα αρθρώσεων ημιαξονίων