Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καθάρισμα και γρασάρισμα αρθρώσεων ημιαξονίων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καθάρισμα και γρασάρισμα αρθρώσεων ημιαξονίων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    18
    1879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.

      Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.

        Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Και μια που φτωχύναμε και πλέον θα κρατάμε τα αυτοκίνητά μας πολύ περισσότερο (κάποιοι τουλάχιστον), να μια ερώτηση που με τριγυρνάει τώρα τελευταία.

          Οι αρθρώσεις των ημιαξονίων όσο λειτουργούν φθείρονται και μαζεύονται γρέζια μέσα στο γράσο τους. Επίσης το γράσο τους ξεραίνεται, παλιώνει κλπ. Θεωρείται καλό να λύνονταο, καθαρίζονται και ξαναγρασάρονται; Τις γνώμες σας παρακαλώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Oλο το θεμα ειναι να προλαμβανεις το κοψιμο της φουσκας(ελεγχο στα σερβις αν ειναι ξεραμενο το λαστιχο) ή αν κοπει να την αντικαταστησεις αμεσα! Με αυτη την τακτικη εχω απο το 1993 του ιδιους εργοστασιακους μπιλιοφορους στο skoda χωρις το παραμικρο τριξιμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Το ξέρω και τις φούσκες πάντα τις κοιτάω. Αλλά λέω, μήπως λόγω πολλών χιλιομέτρων κλπ βοηθήσω τις αρθρώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Ειναι καλο αυτο που λες, το κοστος ειναι αστειο εφοσον ειδικα το συνδιασεις με καποια αλλη επισκευη, πχ κατεβασμα σασμαν για δισκοπλατω.

                Ετσι προλαβαινεις και το κοψιμο της φουσκας που μπορει να περασει απαρατηρητο και ειναι καταστροφικο.

                Προσωπικα, εχω 370.000 και πριν απο καμια 100.000 οταν ειχα αλλαξει δισκο ειχα ζητησει να μου περασει καινουργιες φουσκες. Θελει προσοχη μονο ο μαστορας να καθαρισει καλα το μπιλιοφορο πριν περασει το καινουργιο γρασσο.

                Μεχρις ωρας δεν εχω θεμα με τους μπιλιοφορους μου, ειναι ακομα μαμισιοι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Λέω να το κάνω όταν θα αλλάξω βαλβολίνες και ίσως να αλλάξω και τις φούσκες, αν και δε βλέπω να έχουν κάτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Μάλλον σε τρώει η τσέπη σου..

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Αν σκεφτείς ότι έχω 200000χλμ και ότι οι μπιλιοφόροι κάνουν 250 ο ένας, συνεχίζεις να νομίζεις ότι με τρώει η τσέπη μου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Οι φουσκες καποια στιγμη συντομα θα κοπουν, κανοντας αυτο που σκεφτεσαι δεν προκειται ποε να ασχοληθεις με μπιλιοφορους.

                        Για μενα σκεφτεσαι σωστα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                          Αν σκεφτείς ότι έχω 200000χλμ και ότι οι μπιλιοφόροι κάνουν 250 ο ένας, συνεχίζεις να νομίζεις ότι με τρώει η τσέπη μου;

                          Nαι.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Το εξηγείς σε παρακαλώ! Και μη μου πεις ότι οι μπιλιοφόροι χαλάνε μόνο αν χαλάσει η φούσκα. Μου έχει χαλάσει μπιλιοφόρος με τη φούσκα άθικτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Και από κοπάνημα χαλάνε, και από «στριψίματα», αλλά, αλλαγή γράσσου σε μπιλιοφόρο και καθάρισμα προληπτικά, δεν το έχω συναντήσει.
                              Αν είναι κάτι που το συνιστούν, πάω πάσο, ειδικά σε τόσο ακριβές επισκευές..

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Δεν αντιλέγω, αλλά δεν κάνω στριψίματα και κόλπα. Ούτε έχω ακούσει να το συνιστά κανένας, αλλά μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι μάθαμε να λειτουργούμε με βάση μια σχετικά περιορισμένη διάρκεια ζωής αυτοκινήτου. Αν όμως θελήσουμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο, τότε τι συμβαίνιε; Μήπως είναι καλό να συντηρούνται προληπτικά ορισμένα πράγματα αντί να τα αφήνουμε στην τύχη τους;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Τελικά, όταν ήταν να αλλάξω βαλβολίνες, έβγαλα και τα ημιαξόνια, έβγαλα όλες τις φυσούνες, καθαρίστηκαν οι αρθρώσεις και μπήκε καινούργιο γράσο. Περιττό να πω ότι το παλιό βγήκε σε μορφή βαλβολίνης!!! Επίσης, έφυγε και ένα μικρό τρέμουλο που είχα στο τιμόνι κατά τις ελαφριές επιταχύνσεις με μικρές ταχύτητες. Προφανώς το διαλυμένο γράσο επέτρεπε να φανούν οι ανοχές των αρθρώσεων.

                                  Όσοι πιστοί με πολλά χιλιόμετρα και ακριβά ημιαξόνια, ίσως πρέπει να το σκεφτείτε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Όλα τα ημιαξόνια πονάνε στην τσέπη, κάποια περισσότερο αλλά όλα τσούζουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tribal81 last edited by

                                      Είμαι σε φάση αντικατάστασης ημ/ου(ων). Επειδή δεν έχω καμία διαθεση να σκασω 250και300 για oem σκέφτομαι για skf ανάμεσα στις διάφορες μάρκες που μου βγάζει η αναζήτηση στα ιντερνετομάγαζα. Να την προτιμήσω; Ξέρω οτι στα ρουλεμάν θεωρείται τοπ, οπότε λογικά θα είμαι οκ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Κοιτα εγω εβαλα πριν 4 χρονια εναν GSP, κινεζικο του κερατα, στο 1/4 της τιμης του Lobro, και αντεχει ακομη μια χαρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Παντως δεν εχω δει να χαλαει μπιλιοφορος σε αμαξι χωρις να εχει μεινει ουτε μερα με σκισμενη φουσκα.

                                          Επισης εχω μια απορια, αυτες οι φουσκες που συνανταω κυριως σε γιαπωνεζικα/κορεατικα και ειναι σκληρες πλαστικες, πως ονομαζονται? Δεν εχουν καμια σχεση με τις σιλικονουχες τυπου universal skf που ειναι φουλ ελαστικες.

                                          Μου εχουν κανει εντυπωση για την αντοχη τους στα χρονια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr