-
Παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με αγορά αυτοκίνητου.
Καταρχήν,είχα m3 e46 για 4 περίπου χρόνια,ευχαριστημένος εκτός τον τελευταίο καιρό πού το smg μου την έσπασε με τις βλάβες του.γι αυτό και πήρε πόδι κι έμεινα με το r56 one s πού έχω και τώρα.
Αυτόματο σειριακό ποτέ ξανά,τουλάχιστον για μένα.Κι έρχομαι στο θέμα μου.
Ήμουν σίγουρος μέχρι και πριν λίγο καιρό ότι θα κατέληγα σε 335.ωραίο αυτοκίνητο και δυνατό.
Από προβλήματά δεν ξέρω βεβαία τι λέει κι εκεί θα ήθελα την βοήθεια σας.Από την άλλη,το τελευταίο διάστημα μου χει μπει το μαμούνια να κοιτάξω και για m3 manual.έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και με ψάξιμο άνετα μπορεί κάποιος να βρει αυτοκίνητο μέχρι και 30.000.
Κι εκεί όμως είμαι άσχετος σχετικά με αξιοπιστία.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σχετικά με τις καταναλώσεις τι παίζει.
Πιο από τα 2 είναι πιο εύκολο στην συντήρησή,με σχετικά λιγότερα έξοδά και πιο θεωρείται πιο best value.
Σαν στήσιμο φυσικά ξέρω ότι δεν σηκώνει αμφισβήτηση στο ότι η m3 είναι αλλού.
Επίσης γνωρίζει κάποιος τι παίζει με τον φόρο πολυτελείας και τι φορολογική χρειάζεται για να δικαιολογηθεί ένα τέτοιο αμάξι?το λέω γιατί έχω κι αλλά στο όνομά μου.
Κάθε γνώμη δεκτή,ευχαριστώ πολύ.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
Παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με αγορά αυτοκίνητου.
Καταρχήν,είχα m3 e46 για 4 περίπου χρόνια,ευχαριστημένος εκτός τον τελευταίο καιρό πού το smg μου την έσπασε με τις βλάβες του.γι αυτό και πήρε πόδι κι έμεινα με το r56 one s πού έχω και τώρα.
Αυτόματο σειριακό ποτέ ξανά,τουλάχιστον για μένα.Κι έρχομαι στο θέμα μου.
Ήμουν σίγουρος μέχρι και πριν λίγο καιρό ότι θα κατέληγα σε 335.ωραίο αυτοκίνητο και δυνατό.
Από προβλήματά δεν ξέρω βεβαία τι λέει κι εκεί θα ήθελα την βοήθεια σας.Από την άλλη,το τελευταίο διάστημα μου χει μπει το μαμούνια να κοιτάξω και για m3 manual.έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και με ψάξιμο άνετα μπορεί κάποιος να βρει αυτοκίνητο μέχρι και 30.000.
Κι εκεί όμως είμαι άσχετος σχετικά με αξιοπιστία.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σχετικά με τις καταναλώσεις τι παίζει.
Πιο από τα 2 είναι πιο εύκολο στην συντήρησή,με σχετικά λιγότερα έξοδά και πιο θεωρείται πιο best value.
Σαν στήσιμο φυσικά ξέρω ότι δεν σηκώνει αμφισβήτηση στο ότι η m3 είναι αλλού.
Επίσης γνωρίζει κάποιος τι παίζει με τον φόρο πολυτελείας και τι φορολογική χρειάζεται για να δικαιολογηθεί ένα τέτοιο αμάξι?το λέω γιατί έχω κι αλλά στο όνομά μου.
Κάθε γνώμη δεκτή,ευχαριστώ πολύ.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
Παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με αγορά αυτοκίνητου.
Καταρχήν,είχα m3 e46 για 4 περίπου χρόνια,ευχαριστημένος εκτός τον τελευταίο καιρό πού το smg μου την έσπασε με τις βλάβες του.γι αυτό και πήρε πόδι κι έμεινα με το r56 one s πού έχω και τώρα.
Αυτόματο σειριακό ποτέ ξανά,τουλάχιστον για μένα.Κι έρχομαι στο θέμα μου.
Ήμουν σίγουρος μέχρι και πριν λίγο καιρό ότι θα κατέληγα σε 335.ωραίο αυτοκίνητο και δυνατό.
Από προβλήματά δεν ξέρω βεβαία τι λέει κι εκεί θα ήθελα την βοήθεια σας.Από την άλλη,το τελευταίο διάστημα μου χει μπει το μαμούνια να κοιτάξω και για m3 manual.έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και με ψάξιμο άνετα μπορεί κάποιος να βρει αυτοκίνητο μέχρι και 30.000.
Κι εκεί όμως είμαι άσχετος σχετικά με αξιοπιστία.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σχετικά με τις καταναλώσεις τι παίζει.
Πιο από τα 2 είναι πιο εύκολο στην συντήρησή,με σχετικά λιγότερα έξοδά και πιο θεωρείται πιο best value.
Σαν στήσιμο φυσικά ξέρω ότι δεν σηκώνει αμφισβήτηση στο ότι η m3 είναι αλλού.
Επίσης γνωρίζει κάποιος τι παίζει με τον φόρο πολυτελείας και τι φορολογική χρειάζεται για να δικαιολογηθεί ένα τέτοιο αμάξι?το λέω γιατί έχω κι αλλά στο όνομά μου.
Κάθε γνώμη δεκτή,ευχαριστώ πολύ.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
-
Πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης και κατανάλωσης έχει η 335i.
Στην Μ3 Ε92 να τσεκάρεις το εξής που μου είπε ένας μηχανικός της BMW. Οι πρώτες-πρώτες Ε92 είχαν θέμα επειδή είχαν μόνο μια αντλία λαδιού στο ένα V αριστερά. Επειδή μερικά μοτέρ έσπασαν υπό πίεση επειδή το άλλο V δε λιπαινόταν αρκετά στα πολλά g, η BMW έβαλε άλλη μια αντλία και έφτιαξε το πρόβλημα. Τώρα αυτό ισχύει, δεν ισχύει δε το ξέρω. Αλλά για να το λέει αυτός, κάτι ξέρει.
Αν ισχύουν αυτά που μου είπε ο μηχανικός λοιπόν, κοίτα κατασκευή από το 2008 και μετά.
-
Moύφα μου φαίνεται αυτό που σου είπε ο μηχανικός.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/209929/bmw_m3.html
The block (...) is served by a pair of oil pumps that feed lubricant between the engine’s two sumps.
Δεδομένου ότι το άρθρο είναι του 2007 και η M3 βγήκε τότε, μου φαίνεται ότι ο μηχανικός κάτι μπέρδεψε. Εσύ δεν μπορείς να το τσεκάρεις στον κατάλογο με τα ανταλλακτικά;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Moύφα μου φαίνεται αυτό που σου είπε ο μηχανικός.http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/209929/bmw_m3.html
The block (...) is served by a pair of oil pumps that feed lubricant between the engine’s two sumps.
Δεδομένου ότι το άρθρο είναι του 2007 και η M3 βγήκε τότε, μου φαίνεται ότι ο μηχανικός κάτι μπέρδεψε. Εσύ δεν μπορείς να το τσεκάρεις στον κατάλογο με τα ανταλλακτικά;
Δε το είχα σκεφτεί.
Το τσέκαρα...μούφες έλεγε...
-
Σε κατανάλωση θα έχουν σεβαστή διαφορά. Ο biturbo μπορεί να γίνει πολύ οικονομικός (ειδικά με το DCT).
Ο χρήστης vendetta έγραψε:
το r56 one s πού έχωOne S ε...?
-
Αν πάντως τα έξοδά συντήρησής έχουν αρκετή διάφορα μάλλον πως θα πάω για 335.
Από βλάβες πως τα πάει η 335?
Αυτόματο κιβώτιο ποτέ ξανά.Ναι έχω και το mini και θα το κρατήσω καθώς δόξα το Θεό και στριφτερο είναι και όμορφο και πάει και καλά και προς το παρόν από τον Νοέμβριο του 08 μέχρι και σήμερα δεν μου χει ζητήσει το παραμικρό.
Δίνω βάση στην αξιοπιστία καθώς ναι μεν θέλω να πάρω ξανά μεγάλο αυτοκίνητο,δεν θα ήθελα όμως να τρέχω σε μηχανικούς και να σκαω διχιλιαρα αργότερα.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
Άσχετο με τα της BMW αλλά το Mini σου ή 'One' είναι ή 'Cooper S'...
'One S' δεν υπάρχει... -
Ο χρήστης vendetta έγραψε:
Από βλάβες πως τα πάει η 335
Ο Ν54( με τα δυο turbo),εβγαζε προβλημα στην αντλια βενζινης υψηλης πιεσης.Επισης κολλαγε η βαλβιδα ανακουφισης στα turbo,ενω μερικες αντιμετωπισαν και προβλημα στα ιδια τα turbo.
Ενα αλλο θεμα ειχε δημιουργηθει με τη θερμοκρασια λαδιου.Ειδικοτερα στα αυτοκινητα της αμερικανικης αγορας ,τα οποια στην αρχη δεν ειχαν ψυγειο λαδιου.Αλλα και σε πολλα ευρωπαικα ανεβαινε η θερμοκρασια λαδιου(υπαρχει οργανο στο ταμπλω).
Αν θυμαμαι καλα οι τελευταιες 335i ειχαν αλλη βαθμονομηση στο οργανο που μετρουσε τη θερμοκρασια λαδιου ,ωστε στη μεση της διαδρομης του δεικτη ,να αντιστοιχει μεγαλυτερη θερμοκρασια και να μη'τρομαζουν' οι οδηγοι. -
Η Μ3 E92 καίει τη ΔΙΠΛΑΣΙΑ σχεδόν βενζίνη από μία 335 - δεν είναι σχήμα λόγου. Καίει π.χ. 50-60% παραπάνω από 911 Carrera GTS στο σκίσιμο, και ακόμα περισσότερο -συγκριτικώς- στο ταξίδι.
Είναι βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου αυτού, που ακυρώνει τον πρόσθετο δήθεν τούριγκ χαρακτήρα του με 4 θέσεις ενηλίκων και καλό χώρο αποσκευών. Και άπειρα λεφτά να έχεις για βενζίνη, είναι σπάσιμο η μικρή αυτονομία.
Από την άλλη, το βάρος του (εν μέρει υπεύθυνο και για την τερατώδη κατανάλωση) το κάνει να 'κλάψει πικρά' οδικώς, αν προσπαθήσει να κοντραρισθεί με πορσικά, ή οποιοδήποτε καθαρόαιμο αμάξι έστω και με τη μισή ισχύ, σε στροφιλίκι.Ως προς το SMG, ο φίλος μπορεί να στάθηκε άτυχος. Σίγουρα τα διπλοσύμπλεκτα (DCT της BMW, DSG του γκρουπ VAG, PDK της Porsche) είναι πιο αξιόπιστα, τα δε κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής είναι πλέον αθάνατα.
Από την άλλη, η 335 δεν έχει το στήσιμο εκ μητρός και κυρίως το μπλοκέ διαφορικό της κάθε γενιάς Μ3. Οι δε θερμοκρασίες λειτουργίας του τουρμπο-μοτέρ της υπαγορεύουν είτε χρήση 'κυρίας', ειδικά το καλοκαίρι, είτε αλλαγή λαδιών 3 φορές ετησιως τουλάχιστον (ήτοι μετά από κάθε τηγανιά), σε διαφορετική περίπτωση.
Εγώ θσ έλεγα Μ3 Ε46 χειροκίνητη και ΤΕΛΟΣΣΣΣ.... (ή την Μ3 Ε46 SMG ενός άλλου μέλους του φόρουμ, αλλά βεβαίως, ο άνθρωπος δεν είναι βλαξ να τη δώσει...)
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Από την άλλη, το βάρος του (εν μέρει υπεύθυνο και για την τερατώδη κατανάλωση) το κάνει να 'κλάψει πικρά' οδικώς, αν προσπαθήσει να κοντραρισθεί με πορσικά, ή οποιοδήποτε καθαρόαιμο αμάξι έστω και με τη μισή ισχύ, σε στροφιλίκι.Υπερβολές. Σε πίστα είναι ταχύτερη από 997-4, δε νομίζω να αλλάζει κάτι δραματικά σε δημόσιο δρόμο με καλή άσφαλτο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από την άλλη, το βάρος του (εν μέρει υπεύθυνο και για την τερατώδη κατανάλωση) το κάνει να 'κλάψει πικρά' οδικώς, αν προσπαθήσει να κοντραρισθεί με πορσικά, ή οποιοδήποτε καθαρόαιμο αμάξι έστω και με τη μισή ισχύ, σε στροφιλίκι.
Υπερβολές. Σε πίστα είναι ταχύτερη από 997-4, δε νομίζω να αλλάζει κάτι δραματικά σε δημόσιο δρόμο με καλή άσφαλτο.
Σε ποια ακριβώς πίστα είναι ταχύτερη η Μ3 από οποιαδήποτε 911S, πισωκίνητη ή έστω τετρακίνητη;;;
Με ποιον ακριβώς οδηγό;;
Και κυρίως: Με τον ίδιο οδηγό;;;;;;;Να κληθεί ο (οσιο-) μάρτυς Καβαλλίνο!
(εμένα άσε με, δέχομαι να θεωρηθώ αναξιόπιστος, αισθηματίας και ημίκουλος) -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Από την άλλη, το βάρος του (εν μέρει υπεύθυνο και για την τερατώδη κατανάλωση) το κάνει να 'κλάψει πικρά' οδικώς, αν προσπαθήσει να κοντραρισθεί με πορσικά, ή οποιοδήποτε καθαρόαιμο αμάξι έστω και με τη μισή ισχύ, σε στροφιλίκι.
Υπερβολές. Σε πίστα είναι ταχύτερη από 997-4, δε νομίζω να αλλάζει κάτι δραματικά σε δημόσιο δρόμο με καλή άσφαλτο.
Σε ποια ακριβώς πίστα είναι ταχύτερη η Μ3 από οποιαδήποτε 911S, πισωκίνητη ή έστω τετρακίνητη;;;
Με ποιον ακριβώς οδηγό;;
Και κυρίως: Με τον ίδιο οδηγό;;;;;;;Να κληθεί ο (οσιο-) μάρτυς Καβαλλίνο!
(εμένα άσε με, δέχομαι να θεωρηθώ αναξιόπιστος, αισθηματίας και ημίκουλος)Αγαπητέ μου, θυμόμουν το τεστ του Drive στις Σέρρες την ίδια μέρα με τον ίδιο οδηγό (Μ.Γ.), αλλά έτσι από περιέργεια το έψαξα και στο net και βρήκα και αυτό: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... elift.html Και στις δύο περιπτώσεις, ταχύτερη η Μ3.
-
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... elift.html
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m3_e92-vs-porsche_997_carrera_2008_facelift.htmlΓια 4 μίλησα εγώ! Ο Κογιότης είπε οποιαδήποτε Πόρσε... εγώ διάλεξα την τετρακούνητη.
-
Κατ' αρχήν είπα για S, αλλά και η απλή την 'ξεφτιλίζει' την Μ3 Ε92, όπως δείχνει το λινκ του Σπύρου. Ο Δίας πήγε και βρήκε μία μεμονωμένη σύγκριση με την απλή 997 τετρακίνητη (edit: έστω 997.2)
Από την ίδια πηγή, το fastest laps, προκύπτει, αν ψάξεις ανά πίστα, μα κάθε πίστα (Ριγκ συμπεριλαμβανομένου, το οδόστρωμα του οποίου προσιδιάζει περισσότερο σε επαρχιακή οδό), και έχοντας πάντα το συστημικό σφάλμα της σύγκρισης μεταξύ διαφορετικών οδηγών (σε ελάχιστες περιπτώσεις αναφέρεται οδηγός), ότι η Μ3 Ε92 δεν είναι πουθενά ταχύτερη από 997 S / 4S (και δη από τις συνομήλικές της 997.2).
Αυτό το σάιτ έχει πάρα πολλά στοιχεία, μη συγκρίσιμα πάντα. Βλέπεις διαφορετικούς χρόνους στην ίδια πίστα ακόμη και για το ίδιο μοντέλο, καιρού και οδηγού εναλλασσομένων. Βλέπεις κάπου την 911 GT3 RS (έστω) να είναι ταχύτερη από την 458 (αν είναι δυνατόν)
Παρά τα επί μέρους συστημικά λάθη, αν λάβεις υπ' όψη σου το (ογκωδέστατο) σύνολο των στοιχείων, προκύπτει εικόνα.
Το λάθος είναι να απομονώσεις ένα τυχαίο στοιχείο (όπως έκαμε ο Δίας). Σαν να πω εγώ τώρα ότι η 458 τρώει χώμα από την 911.Είμαστε πολύ οφφ τόπικ, αλλά ο αποπροσανατολισμός και τα αυθαίρετα συμπεράσματα με βρίσκουν πάντα αντίθετο.
-
Κογιοτ, θυμομουν ενα συγκεκριμενο τεστ στις Σερρες με ιδιο οδηγο, ιδια μερα και απο αυτη τη βαση εψαξα κι αλλα. Τα δυο που βρηκα εβγαλαν τη Μ3 ταχυτερη της Καρρερα 4. Σιγουρα η πισωκινητη 997 ειναι ταχυτερη. Επισης ειπες πορσικα, δεν διευκρινησες ποια. Κι εγω θεωρω την 911 ανωτερη αλλα υπαρχουν κι εξαιρεσεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Τέλος πάντων, σπορ αμάξι από την κούνια της ΔΕΝ είναι η Μ3, ειδικά η Ε92 με το συγκεκριμένο βάρος, αυτό θέλω να πώ και να συνεισφέρω στον προβληματισμό του φίλου που άνοιξε το τόπικ.
Μη νομίσει δηλαδή ότι προβαίνοντας στις οικονομικές θυσίες που συνεπάγεται η Μ3 Ε92 (έναντι της 335) θα 'αγοράσει ευτυχία' αντίστοιχη μίας καθαρόαιμης κατασκευής. Αλλά μπορεί και ο 'βαθμός ευτυχίας' μίας Μ3 Ε92 να του κάνει - όλα υποκειμενικά είναι.
Εγώ θεωρώ ότι την εντιμότερη σχέση κόστους / ευτυχίας τη δίνει η Μ3 Ε46, σε αυτό το πλαίσιο.Από πλευράς μου, να θυμίσω ότι έχω οδηγήσει Μ3 Ε46 (ελάχιστα) και Ε92 περισσότερο αλλά όχι σε πίστα, έχω επίσης οδηγήσει και πιέσει, όσο μπορούσα, σχετικά διάφορες 997.2 (πισωκούνες και τετρακούνες, απλές, S και GTS) σε πίστα στεγνή και βρεγμένη, και σε δρόμο (βουνό). Είναι όλα γραμμένα κάπου στο φόρουμ, για να μην επαναλαμβανόμαστε.
Ο Καβαλλίνο επίσης έχει γράψει σχετικώς, και δη πρόσφατα.
Bmw m3 e92 η bmw 335