-
Παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με αγορά αυτοκίνητου.
Καταρχήν,είχα m3 e46 για 4 περίπου χρόνια,ευχαριστημένος εκτός τον τελευταίο καιρό πού το smg μου την έσπασε με τις βλάβες του.γι αυτό και πήρε πόδι κι έμεινα με το r56 one s πού έχω και τώρα.
Αυτόματο σειριακό ποτέ ξανά,τουλάχιστον για μένα.Κι έρχομαι στο θέμα μου.
Ήμουν σίγουρος μέχρι και πριν λίγο καιρό ότι θα κατέληγα σε 335.ωραίο αυτοκίνητο και δυνατό.
Από προβλήματά δεν ξέρω βεβαία τι λέει κι εκεί θα ήθελα την βοήθεια σας.Από την άλλη,το τελευταίο διάστημα μου χει μπει το μαμούνια να κοιτάξω και για m3 manual.έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και με ψάξιμο άνετα μπορεί κάποιος να βρει αυτοκίνητο μέχρι και 30.000.
Κι εκεί όμως είμαι άσχετος σχετικά με αξιοπιστία.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σχετικά με τις καταναλώσεις τι παίζει.
Πιο από τα 2 είναι πιο εύκολο στην συντήρησή,με σχετικά λιγότερα έξοδά και πιο θεωρείται πιο best value.
Σαν στήσιμο φυσικά ξέρω ότι δεν σηκώνει αμφισβήτηση στο ότι η m3 είναι αλλού.
Επίσης γνωρίζει κάποιος τι παίζει με τον φόρο πολυτελείας και τι φορολογική χρειάζεται για να δικαιολογηθεί ένα τέτοιο αμάξι?το λέω γιατί έχω κι αλλά στο όνομά μου.
Κάθε γνώμη δεκτή,ευχαριστώ πολύ.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
Καταρχήν,είχα m3 e46 για 4 περίπου χρόνια,ευχαριστημένος εκτός τον τελευταίο καιρό πού το smg μου την έσπασε με τις βλάβες του.γι αυτό και πήρε πόδι κι έμεινα με το r56 one s πού έχω και τώρα.
Ήμουν σίγουρος μέχρι και πριν λίγο καιρό ότι θα κατέληγα σε 335.ωραίο αυτοκίνητο και δυνατό.
Από προβλήματά δεν ξέρω βεβαία τι λέει κι εκεί θα ήθελα την βοήθεια σας.Από την άλλη,το τελευταίο διάστημα μου χει μπει το μαμούνια να κοιτάξω και για m3 manual.έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και με ψάξιμο άνετα μπορεί κάποιος να βρει αυτοκίνητο μέχρι και 30.000.
Κι εκεί όμως είμαι άσχετος σχετικά με αξιοπιστία.Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σχετικά με τις καταναλώσεις τι παίζει.
Πιο από τα 2 είναι πιο εύκολο στην συντήρησή,με σχετικά λιγότερα έξοδά και πιο θεωρείται πιο best value.