Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στραβός κορμός κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στραβός κορμός κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    1170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
      Οι απορίες μου είναι οι εξής:
      Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
      Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
      Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panosft last edited by

        Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
        Οι απορίες μου είναι οι εξής:
        Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
        Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
        Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
          Οι απορίες μου είναι οι εξής:
          Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
          Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
          Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dog80 last edited by

            Στοίχημα οτι το αυτοκίνητο είχε 160.000 πραγματικά χιλιόμετρα και είχε κάψει φλατζα τουλάχιστον μία φορά πρίν το πάρεις εσύ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman_n last edited by

              εκτος απο τον κορμο πρεπει να πλανισεις και την κεφαλη για να πατησει σωστα...

              δες εδω : http://www.youtube.com/watch?v=7LmylH4YzIE
              με τον ιδιο τροπο πλανιζετε και η κεφαλη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eliaskat last edited by

                Στοίχημα ότι πρέπει να βρεις άλλον μάστορα ,άκου σε 3000χιλ να ξανακαψει φλαντζα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........
                  αν τωρα εχεις κανει 10Κ χλμ και εισαι οκ αστο ως εχει,μην πετας χρηματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    r200 last edited by

                    Ο χρήστης panosft έγραψε:
                    Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
                    Οι απορίες μου είναι οι εξής:
                    Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
                    Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
                    Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!

                    μαλλον δεν το διατυπωσες καλα εκαψε 3 φλατζες κεφαλης επειδη σηκωνε θερμοκρασιες ο κινητηρας και ο δεικτης εδειχνε οτι ολα πηγαιναν ρολοι,οπως στην πλειοψηφια των αυτοκινητων σχετικα με τις ενδειξεις του δεικτη θερμοκρασια
                    η φλατζα καιγεται απο κακη-ελλειπης προεργασια πλανισμα-καθαρισμου μπλοκ-κεφαλης λαθος συσφιξη,απο ελλειψη-απωλεια αντιψυκτικου στο κυκλωμα,αν σηκωσει θερμοκρασιες ο κινητηρας λογω κολλημενου θερμοστατη,χαλασμενου βεντιλατερ,καμμενη ασφαλεια/ρελε βεντιλατερ,χαλασμενη φουσκα βεντιλατερ,βρωμικο εξωτερικα/εσωτερικα απο παλιες επικαθισεις/αλατα/σκουριες του ψυγειου νερου
                    αλλαξε συνεργειο,ενας καλος μαστορας θα την βρει την αιτια του προβληματος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panosft last edited by

                      Ο χρήστης r200 έγραψε:

                      Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
                      Οι απορίες μου είναι οι εξής:
                      Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
                      Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
                      Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!

                      μαλλον δεν το διατυπωσες καλα εκαψε 3 φλατζες κεφαλης επειδη σηκωνε θερμοκρασιες ο κινητηρας και ο δεικτης εδειχνε οτι ολα πηγαιναν ρολοι,οπως στην πλειοψηφια των αυτοκινητων σχετικα με τις ενδειξεις του δεικτη θερμοκρασια
                      η φλατζα καιγεται απο κακη-ελλειπης προεργασια πλανισμα-καθαρισμου μπλοκ-κεφαλης λαθος συσφιξη,απο ελλειψη-απωλεια αντιψυκτικου στο κυκλωμα,αν σηκωσει θερμοκρασιες ο κινητηρας λογω κολλημενου θερμοστατη,χαλασμενου βεντιλατερ,καμμενη ασφαλεια/ρελε βεντιλατερ,χαλασμενη φουσκα βεντιλατερ,βρωμικο εξωτερικα/εσωτερικα απο παλιες επικαθισεις/αλατα/σκουριες του ψυγειου νερου
                      αλλαξε συνεργειο,ενας καλος μαστορας θα την βρει την αιτια του προβληματος

                      Έχεις δίκιο. Δε διατύπωσα σωστά το πρόβλημα. Ακόμη δεν ξέρω γιατί έκαψε το μοτέρ 3 φλάντζες κεφαλής αφού ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν χαλασμένος. Τώρα που έβαλα καινούργιο μόλις ανεβάσει θερμοκρασία θα βρω τον ένοχο.
                      Είδα το βίντεο που έβαλε ένας φίλος παραπάνω και κατάλαβα πως πλανιάρεται ο κορμός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosft last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Στοίχημα οτι το αυτοκίνητο είχε 160.000 πραγματικά χιλιόμετρα και είχε κάψει φλατζα τουλάχιστον μία φορά πρίν το πάρεις εσύ.

                        Κοίταξε ο μόνος που ξέρει πόσα χιλιόμετρα είχε το αμάξι είναι ο μαντρας που το γαργάλισε. Όταν το αγόρασε ο αδερφός μου και τώρα το έχω εγώ, ήτανε 5ετίας. Πόσα να έκανε σε 5 χρόνια αυτός που το είχε; Φλάντζα δεν πρέπει να είχε κάψει γιατί ο μάστορας μου είπε όταν τον ρώτησα πως πρώτη φορά ανοιγόταν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........

                          Αντι να κοιταξεις να πεις κατι χρησιμο οπως π.χ. οτι ο ανθρωπος που το παει δε ξερει να δενει καπακι πιθανον , ή οτι δεν πλανισε ή εστω καθαρισε σωστα τις επιφανειες κεφαλης και κορμου ή οτι επισκευαζαν τη φλατζα καθε φορα αλλα αν υπαρχει περιφερειακο προβλημα (κολλαρο,αντλια νερου,διαρροη ψυγειου,κολλημενο θερμοστατη) δε το ελυσαν, πρεπει απλα να πεταξεις τη πιπα σου οπως παντα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                            κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........

                            Αντι να κοιταξεις να πεις κατι χρησιμο οπως π.χ. οτι ο ανθρωπος που το παει δε ξερει να δενει καπακι πιθανον , ή οτι δεν πλανισε ή εστω καθαρισε σωστα τις επιφανειες κεφαλης και κορμου ή οτι επισκευαζαν τη φλατζα καθε φορα αλλα αν υπαρχει περιφερειακο προβλημα (κολλαρο,αντλια νερου,διαρροη ψυγειου,κολλημενο θερμοστατη) δε το ελυσαν, πρεπει απλα να πεταξεις τη πιπα σου οπως παντα.

                            κλασικη πιπα nonou.......
                            ρε μεγαλε τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν καψει τουλαχιστον μια φλατζα στην καριερα τους ειτε 8ν ειτε 16ν
                            τωρα αν ο μαστορας εχει θεμα θα δειξει στο μελλον αφου πλεον για 10Κ δεν εχει προβλημα το αυτοκινητο...
                            διαβαζε πριν γραψεις την πιπα σου.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nonos last edited by

                              Α δλδ εσυ περιμενεις να βγαλει φλατζα για 3η φορα μεσα σε 16.000km για να δωσεις συμβουλη.. Μας επεισες οτι το πες καλοπροαιρετα..
                              Αντε ρουφα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanos last edited by

                                Στραβός είναι ο κορμός ή εμείς στραβά πλανίζουμε;

                                Πήγαινε σε έναν σοβαρό μηχανικό να το δεί...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Α δλδ εσυ περιμενεις να βγαλει φλατζα για 3η φορα μεσα σε 16.000km για να δωσεις συμβουλη.. Μας επεισες οτι το πες καλοπροαιρετα..
                                  Αντε ρουφα...

                                  οχι εχω αναλαβει την συντηρηση του απο την πρωτη μερα
                                  παρτο αλλιωςςςςςς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                    Στραβός είναι ο κορμός ή εμείς στραβά πλανίζουμε;

                                    Πήγαινε σε έναν σοβαρό μηχανικό να το δεί...

                                    Σε δύο έχω πάει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr