-
Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα! -
Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα! -
Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα! -
Στοίχημα οτι το αυτοκίνητο είχε 160.000 πραγματικά χιλιόμετρα και είχε κάψει φλατζα τουλάχιστον μία φορά πρίν το πάρεις εσύ.
-
εκτος απο τον κορμο πρεπει να πλανισεις και την κεφαλη για να πατησει σωστα...
δες εδω : http://www.youtube.com/watch?v=7LmylH4YzIE
με τον ιδιο τροπο πλανιζετε και η κεφαλη -
Στοίχημα ότι πρέπει να βρεις άλλον μάστορα ,άκου σε 3000χιλ να ξανακαψει φλαντζα..
-
κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........
αν τωρα εχεις κανει 10Κ χλμ και εισαι οκ αστο ως εχει,μην πετας χρηματα -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!μαλλον δεν το διατυπωσες καλα εκαψε 3 φλατζες κεφαλης επειδη σηκωνε θερμοκρασιες ο κινητηρας και ο δεικτης εδειχνε οτι ολα πηγαιναν ρολοι,οπως στην πλειοψηφια των αυτοκινητων σχετικα με τις ενδειξεις του δεικτη θερμοκρασια
η φλατζα καιγεται απο κακη-ελλειπης προεργασια πλανισμα-καθαρισμου μπλοκ-κεφαλης λαθος συσφιξη,απο ελλειψη-απωλεια αντιψυκτικου στο κυκλωμα,αν σηκωσει θερμοκρασιες ο κινητηρας λογω κολλημενου θερμοστατη,χαλασμενου βεντιλατερ,καμμενη ασφαλεια/ρελε βεντιλατερ,χαλασμενη φουσκα βεντιλατερ,βρωμικο εξωτερικα/εσωτερικα απο παλιες επικαθισεις/αλατα/σκουριες του ψυγειου νερου
αλλαξε συνεργειο,ενας καλος μαστορας θα την βρει την αιτια του προβληματος -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Έχω γράψει σε άλλο νήμα για το πρόβλημα που είχε το bravo 99 μοντέλο 1.25. Eν ολίγοις έκαψε 3 φλάντζες κεφαλής γιατί δε δούλευε ο δείκτης της θερμοκρασίας. Ο μάστορας πριν βρούμε πως είχε πρόβλημα ο δείκτης θερμοκρασίας είχε πει πως μπορεί να είναι στραβός ο κορμός του κινητήρα και για αυτό να καίγονται οι φλάντζες. Στην περίπτωση αυτή μου είπε θα πλανιάρει τον κορμό.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Πως μπορεί να στραβώσει ο κορμός ενός κινητήρα;
Πως γίνεται περίπου με λίγα λόγια αυτό το πλανιάρισμα για να ισιώσει (;) ο κορμός;
Το αμάξι το πήρα με 60.000χλμ από μάντρα και την πρώτη φλάντζα την έκαψε στα 70.000 τη δεύτερη στα 73.000 και την τρίτη στα 76.000. Εδώ και 10.000 χλμ δεν έκαψε φλάντζα!μαλλον δεν το διατυπωσες καλα εκαψε 3 φλατζες κεφαλης επειδη σηκωνε θερμοκρασιες ο κινητηρας και ο δεικτης εδειχνε οτι ολα πηγαιναν ρολοι,οπως στην πλειοψηφια των αυτοκινητων σχετικα με τις ενδειξεις του δεικτη θερμοκρασια
η φλατζα καιγεται απο κακη-ελλειπης προεργασια πλανισμα-καθαρισμου μπλοκ-κεφαλης λαθος συσφιξη,απο ελλειψη-απωλεια αντιψυκτικου στο κυκλωμα,αν σηκωσει θερμοκρασιες ο κινητηρας λογω κολλημενου θερμοστατη,χαλασμενου βεντιλατερ,καμμενη ασφαλεια/ρελε βεντιλατερ,χαλασμενη φουσκα βεντιλατερ,βρωμικο εξωτερικα/εσωτερικα απο παλιες επικαθισεις/αλατα/σκουριες του ψυγειου νερου
αλλαξε συνεργειο,ενας καλος μαστορας θα την βρει την αιτια του προβληματοςΈχεις δίκιο. Δε διατύπωσα σωστά το πρόβλημα. Ακόμη δεν ξέρω γιατί έκαψε το μοτέρ 3 φλάντζες κεφαλής αφού ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν χαλασμένος. Τώρα που έβαλα καινούργιο μόλις ανεβάσει θερμοκρασία θα βρω τον ένοχο.
Είδα το βίντεο που έβαλε ένας φίλος παραπάνω και κατάλαβα πως πλανιάρεται ο κορμός. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στοίχημα οτι το αυτοκίνητο είχε 160.000 πραγματικά χιλιόμετρα και είχε κάψει φλατζα τουλάχιστον μία φορά πρίν το πάρεις εσύ.Κοίταξε ο μόνος που ξέρει πόσα χιλιόμετρα είχε το αμάξι είναι ο μαντρας που το γαργάλισε. Όταν το αγόρασε ο αδερφός μου και τώρα το έχω εγώ, ήτανε 5ετίας. Πόσα να έκανε σε 5 χρόνια αυτός που το είχε; Φλάντζα δεν πρέπει να είχε κάψει γιατί ο μάστορας μου είπε όταν τον ρώτησα πως πρώτη φορά ανοιγόταν.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........Αντι να κοιταξεις να πεις κατι χρησιμο οπως π.χ. οτι ο ανθρωπος που το παει δε ξερει να δενει καπακι πιθανον , ή οτι δεν πλανισε ή εστω καθαρισε σωστα τις επιφανειες κεφαλης και κορμου ή οτι επισκευαζαν τη φλατζα καθε φορα αλλα αν υπαρχει περιφερειακο προβλημα (κολλαρο,αντλια νερου,διαρροη ψυγειου,κολλημενο θερμοστατη) δε το ελυσαν, πρεπει απλα να πεταξεις τη πιπα σου οπως παντα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
κλασικο προβλημα απο φιατ 10ετιας........
Αντι να κοιταξεις να πεις κατι χρησιμο οπως π.χ. οτι ο ανθρωπος που το παει δε ξερει να δενει καπακι πιθανον , ή οτι δεν πλανισε ή εστω καθαρισε σωστα τις επιφανειες κεφαλης και κορμου ή οτι επισκευαζαν τη φλατζα καθε φορα αλλα αν υπαρχει περιφερειακο προβλημα (κολλαρο,αντλια νερου,διαρροη ψυγειου,κολλημενο θερμοστατη) δε το ελυσαν, πρεπει απλα να πεταξεις τη πιπα σου οπως παντα.
κλασικη πιπα nonou.......
ρε μεγαλε τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν καψει τουλαχιστον μια φλατζα στην καριερα τους ειτε 8ν ειτε 16ν
τωρα αν ο μαστορας εχει θεμα θα δειξει στο μελλον αφου πλεον για 10Κ δεν εχει προβλημα το αυτοκινητο...
διαβαζε πριν γραψεις την πιπα σου....... -
Α δλδ εσυ περιμενεις να βγαλει φλατζα για 3η φορα μεσα σε 16.000km για να δωσεις συμβουλη.. Μας επεισες οτι το πες καλοπροαιρετα..
Αντε ρουφα... -
Στραβός είναι ο κορμός ή εμείς στραβά πλανίζουμε;
Πήγαινε σε έναν σοβαρό μηχανικό να το δεί...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Α δλδ εσυ περιμενεις να βγαλει φλατζα για 3η φορα μεσα σε 16.000km για να δωσεις συμβουλη.. Μας επεισες οτι το πες καλοπροαιρετα..
Αντε ρουφα...οχι εχω αναλαβει την συντηρηση του απο την πρωτη μερα
παρτο αλλιωςςςςςς -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Στραβός είναι ο κορμός ή εμείς στραβά πλανίζουμε;Πήγαινε σε έναν σοβαρό μηχανικό να το δεί...
Σε δύο έχω πάει...
Στραβός κορμός κινητήρα