-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14546
WRC: Η Citroen διαψεύδει!
Η πτώση των πωλήσεων στην αγορά αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα στο γκρουπ PSA, είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες μία έντονη φημολογία γύρω από το μέλλον της Citroen στο WRC. Μάλιστα, αυτές οι φήμες άρχισαν να ενισχύονται τις τελευταίες ημέρες, όταν η PSA ανακοίνωσε 8.000 απολύσεις, στο πλαίσιο της οικονομικής της πολιτικής και μειώσεων. Συγκεκριμένα, οι απώλειες της γαλλικής εταιρίες κυμαίνονται στο 13 παγκοσμίως στο πρώτο μισό του 2012, σε σχέση με το 2011. Έτσι, δεν ήθελε πολύ να αρχίσουν οι πρώτες φήμες που ήθελαν την Citroen να κόβει το πρόγραμμα του WRC, και μάλιστα με τον άμεσο τρόπο που έγινε και στο αντίστοιχο πρόγραμμα της Peugeot στο Πρωτάθλημα αντοχής.
Όμως, πηγές από την ομάδα της Citroen Racing ανέφεραν ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται, και ότι το πρόγραμμα της ομάδας δεν κινδυνεύει. «Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας δεν πρόκειται να επηρεάσει το πρόγραμμα μας στο WRC. Παρόλα αυτά, κάνουμε ότι μπορούμε και εξετάζουμε τις επιλογές μας, αναφορικά με την οικονομική υποστήριξη του προγράμματος μέσω χορηγιών, και όχι μόνο». Ουσιαστικά, ο λόγος γίνεται για την Total, την Red Bull, τη Michelin, αλλά και το Qatar, που αποτελούν και τους μεγάλους χορηγούς της γαλλικής ομάδας στο θεσμό.
Την ίδια ώρα, κάποιοι θεωρούν ότι η απόφαση της Citroen εξαρτάται άμεσα και από την απόφαση του Sebastien Loeb, αναφορικά με το αν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση ή όχι. Ο Γάλλος έχει διετές συμβόλαιο, το οποίο λήγει στο τέλος του 2013, αλλά σε αυτό υφίσταται όρος που του επιτρέπει αν επιθυμεί να αποσυρθεί στο τέλος του 2012. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οκτάκις Πρωταθλητής σκέφτεται πολύ σοβαρό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί, κάτι που υποστήριξε και με δηλώσεις του σε εφημερίδα της πατρίδας του, αναφέροντας ότι η κόρη του, του ζητά να βρίσκεται περισσότερες ώρες σπίτι μαζί της! Πάντως, επειδή στη Citroen γνωρίζουν τι είναι αυτό που ζητάει ο Loeb, έχουν ήδη προτείνει στο Γάλλο λιγότερες δημόσιες σχέσεις και μικρότερη συμμετοχή σε υποστηρικτικές εκδηλώσεις, αλλά και σε δοκιμές, έτσι ώστε να έχει περισσότερο χρόνο στη διάθεση του για την οικογένεια του, αλλά και την αγωνιστική του ομάδα!
Όπως και να έχει, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις επόμενες εβδομάδες ο πολυπρωταθλητής θα ανακοινώσει την απόφαση του, την ώρα που θεωρούμε ότι η απόφαση της Citroen για το μέλλον της στο WRC θα παρθεί ανεξάρτητα από αυτή του Loeb. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι η γαλλική ομάδα εξετάζει ήδη τις επιλογές της σε περίπτωση που ο Γάλλος αποσυρθεί, με τον Dani Sordo να είναι ο επικρατέστερος να τον αντικαταστήσει._Π.Τ.
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14546
WRC: Η Citroen διαψεύδει!
Η πτώση των πωλήσεων στην αγορά αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα στο γκρουπ PSA, είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες μία έντονη φημολογία γύρω από το μέλλον της Citroen στο WRC. Μάλιστα, αυτές οι φήμες άρχισαν να ενισχύονται τις τελευταίες ημέρες, όταν η PSA ανακοίνωσε 8.000 απολύσεις, στο πλαίσιο της οικονομικής της πολιτικής και μειώσεων. Συγκεκριμένα, οι απώλειες της γαλλικής εταιρίες κυμαίνονται στο 13 παγκοσμίως στο πρώτο μισό του 2012, σε σχέση με το 2011. Έτσι, δεν ήθελε πολύ να αρχίσουν οι πρώτες φήμες που ήθελαν την Citroen να κόβει το πρόγραμμα του WRC, και μάλιστα με τον άμεσο τρόπο που έγινε και στο αντίστοιχο πρόγραμμα της Peugeot στο Πρωτάθλημα αντοχής.
Όμως, πηγές από την ομάδα της Citroen Racing ανέφεραν ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται, και ότι το πρόγραμμα της ομάδας δεν κινδυνεύει. «Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας δεν πρόκειται να επηρεάσει το πρόγραμμα μας στο WRC. Παρόλα αυτά, κάνουμε ότι μπορούμε και εξετάζουμε τις επιλογές μας, αναφορικά με την οικονομική υποστήριξη του προγράμματος μέσω χορηγιών, και όχι μόνο». Ουσιαστικά, ο λόγος γίνεται για την Total, την Red Bull, τη Michelin, αλλά και το Qatar, που αποτελούν και τους μεγάλους χορηγούς της γαλλικής ομάδας στο θεσμό.
Την ίδια ώρα, κάποιοι θεωρούν ότι η απόφαση της Citroen εξαρτάται άμεσα και από την απόφαση του Sebastien Loeb, αναφορικά με το αν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση ή όχι. Ο Γάλλος έχει διετές συμβόλαιο, το οποίο λήγει στο τέλος του 2013, αλλά σε αυτό υφίσταται όρος που του επιτρέπει αν επιθυμεί να αποσυρθεί στο τέλος του 2012. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οκτάκις Πρωταθλητής σκέφτεται πολύ σοβαρό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί, κάτι που υποστήριξε και με δηλώσεις του σε εφημερίδα της πατρίδας του, αναφέροντας ότι η κόρη του, του ζητά να βρίσκεται περισσότερες ώρες σπίτι μαζί της! Πάντως, επειδή στη Citroen γνωρίζουν τι είναι αυτό που ζητάει ο Loeb, έχουν ήδη προτείνει στο Γάλλο λιγότερες δημόσιες σχέσεις και μικρότερη συμμετοχή σε υποστηρικτικές εκδηλώσεις, αλλά και σε δοκιμές, έτσι ώστε να έχει περισσότερο χρόνο στη διάθεση του για την οικογένεια του, αλλά και την αγωνιστική του ομάδα!
Όπως και να έχει, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις επόμενες εβδομάδες ο πολυπρωταθλητής θα ανακοινώσει την απόφαση του, την ώρα που θεωρούμε ότι η απόφαση της Citroen για το μέλλον της στο WRC θα παρθεί ανεξάρτητα από αυτή του Loeb. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι η γαλλική ομάδα εξετάζει ήδη τις επιλογές της σε περίπτωση που ο Γάλλος αποσυρθεί, με τον Dani Sordo να είναι ο επικρατέστερος να τον αντικαταστήσει._Π.Τ.
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14546
WRC: Η Citroen διαψεύδει!
Η πτώση των πωλήσεων στην αγορά αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα στο γκρουπ PSA, είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες μία έντονη φημολογία γύρω από το μέλλον της Citroen στο WRC. Μάλιστα, αυτές οι φήμες άρχισαν να ενισχύονται τις τελευταίες ημέρες, όταν η PSA ανακοίνωσε 8.000 απολύσεις, στο πλαίσιο της οικονομικής της πολιτικής και μειώσεων. Συγκεκριμένα, οι απώλειες της γαλλικής εταιρίες κυμαίνονται στο 13 παγκοσμίως στο πρώτο μισό του 2012, σε σχέση με το 2011. Έτσι, δεν ήθελε πολύ να αρχίσουν οι πρώτες φήμες που ήθελαν την Citroen να κόβει το πρόγραμμα του WRC, και μάλιστα με τον άμεσο τρόπο που έγινε και στο αντίστοιχο πρόγραμμα της Peugeot στο Πρωτάθλημα αντοχής.
Όμως, πηγές από την ομάδα της Citroen Racing ανέφεραν ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται, και ότι το πρόγραμμα της ομάδας δεν κινδυνεύει. «Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας δεν πρόκειται να επηρεάσει το πρόγραμμα μας στο WRC. Παρόλα αυτά, κάνουμε ότι μπορούμε και εξετάζουμε τις επιλογές μας, αναφορικά με την οικονομική υποστήριξη του προγράμματος μέσω χορηγιών, και όχι μόνο». Ουσιαστικά, ο λόγος γίνεται για την Total, την Red Bull, τη Michelin, αλλά και το Qatar, που αποτελούν και τους μεγάλους χορηγούς της γαλλικής ομάδας στο θεσμό.
Την ίδια ώρα, κάποιοι θεωρούν ότι η απόφαση της Citroen εξαρτάται άμεσα και από την απόφαση του Sebastien Loeb, αναφορικά με το αν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση ή όχι. Ο Γάλλος έχει διετές συμβόλαιο, το οποίο λήγει στο τέλος του 2013, αλλά σε αυτό υφίσταται όρος που του επιτρέπει αν επιθυμεί να αποσυρθεί στο τέλος του 2012. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οκτάκις Πρωταθλητής σκέφτεται πολύ σοβαρό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί, κάτι που υποστήριξε και με δηλώσεις του σε εφημερίδα της πατρίδας του, αναφέροντας ότι η κόρη του, του ζητά να βρίσκεται περισσότερες ώρες σπίτι μαζί της! Πάντως, επειδή στη Citroen γνωρίζουν τι είναι αυτό που ζητάει ο Loeb, έχουν ήδη προτείνει στο Γάλλο λιγότερες δημόσιες σχέσεις και μικρότερη συμμετοχή σε υποστηρικτικές εκδηλώσεις, αλλά και σε δοκιμές, έτσι ώστε να έχει περισσότερο χρόνο στη διάθεση του για την οικογένεια του, αλλά και την αγωνιστική του ομάδα!
Όπως και να έχει, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις επόμενες εβδομάδες ο πολυπρωταθλητής θα ανακοινώσει την απόφαση του, την ώρα που θεωρούμε ότι η απόφαση της Citroen για το μέλλον της στο WRC θα παρθεί ανεξάρτητα από αυτή του Loeb. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι η γαλλική ομάδα εξετάζει ήδη τις επιλογές της σε περίπτωση που ο Γάλλος αποσυρθεί, με τον Dani Sordo να είναι ο επικρατέστερος να τον αντικαταστήσει._Π.Τ.
-
αντε αγορι μου,μπραβο σου εισαι μαγκας τα πηρες ολα εισαι ο καλυτερος κλπ κλπ,,αντε πηγαινε σπιτακι σου τωρα να παιξεις με την κορουλα σου.αρκετα κατεστρεψες το wrc.δεν εχεις να αποδειξεις και τιποτα αλλο...ασε και εμας τωρα να δουμε λιγο συναγωνισμο.
ενα ειναι σιγουρο.ΔΕΝ ΘΑ ΜΑςΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
-
η αληθεια να λεγεται...
ο τυπος ειναι 5-6 κλασεις παραπανω απο τους αλλους. -
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
αντε αγορι μου,μπραβο σου εισαι μαγκας τα πηρες ολα εισαι ο καλυτερος κλπ κλπ,,αντε πηγαινε σπιτακι σου τωρα να παιξεις με την κορουλα σου.αρκετα κατεστρεψες το wrc.δεν εχεις να αποδειξεις και τιποτα αλλο...ασε και εμας τωρα να δουμε λιγο συναγωνισμο.ενα ειναι σιγουρο.ΔΕΝ ΘΑ ΜΑςΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
Βασικά ξυδάκι
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
τι ξυδακι μωρε..εχει να αποδειξει τιποτα αλλο?ειπα οτι ειναι ο καλυτερος.
-
το θεμα δεν εχει μελλον νομιζω αλλα δεν εχει και παρον...
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
αντε αγορι μου,μπραβο σου εισαι μαγκας τα πηρες ολα εισαι ο καλυτερος κλπ κλπ,,αντε πηγαινε σπιτακι σου τωρα να παιξεις με την κορουλα σου.αρκετα κατεστρεψες το wrc.δεν εχεις να αποδειξεις και τιποτα αλλο...ασε και εμας τωρα να δουμε λιγο συναγωνισμο.ενα ειναι σιγουρο.ΔΕΝ ΘΑ ΜΑςΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
Εμένα θα μου λείψει και μάλιστα πολύ. Τα περάσματα που έχω δει απ' αυτόν, όχι μόνο στα Ακρόπολις, αλλά και σε Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, δεν τα έχω δει από κανέναν άλλο. Τρελά περάσματα έχω δει από άλλους (Άρι, ΚΚΚ, Ντιντιέ, Κόλιν, Ρίτσαρντ, Μάρκους, Γιάρι κ.λπ.) και σίγουρα κάποια πιο θεαματικά. Το περάσματα όμως του κοντού pedal-to-metal με 6η σε Σκούρτα και Κινέτα ή ανάμεσα στα τοιχάκια της Γερμανίας και στα κατηφόρια της Σαρδηνίας, συγχώρεσέ με αλλά ούτε τα έχω δει ούτε αναμένω να τα δω τα προσεχή χρόνια από κανέναν. Αν είναι να βλέπω έστω και ένα τέτοιο εξωγήινο πέρασμα σε κάθε αγώνα, ας πάει στο διάολο ο συναγωνισμός.
Παρεμπιπτόντως, οι μάχες που κρίθηκαν στο δευτερόλεπτο την τελευταία δεκαετία είναι ασύγκριτα περισσότερες από κάθε άλλη δεκαετία. Καμία άλλη δεκαετία δεν είχαμε τόσους αγώνες να έχουν κριθεί με τόσο μικρές διαφορές την τελευταία στιγμή. Τις δεκαετίες του '80 και '90 (πιο πριν δεν ξέρω τι γινόταν, άρχισα να παρακολουθώ το 1983) ελάχιστοι αγώνες κρίνονταν με διαφορές κάτω του λεπτού στο τέλος. Άσε που την τελευταία μέρα σχεδόν όλοι οι αγώνες είχαν ήδη κριθεί και έβλεπες αυτοκίνητα να κάνουν βόλτα.
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
τι ξυδακι μωρε..εχει να αποδειξει τιποτα αλλο?ειπα οτι ειναι ο καλυτερος.Αχ ποσο πικρενεσαι οταν η ομαδα σου κατεβαινει στο Παγκοσμιο και δεν κανει τιποτα αλλο απο μια τρυπα στο νερο
-
Καλα δεν ειναι και δικη του η ομαδα
-
χχαχαχα μπα και απο την φορτν δεν περιμενω τιποτα εδω και καιρο.
το θεμα ειναι οτι αν φυγει ο κοντος το ηθικο των περισσοτερων οδηγων θα ανεβει παρα πολυ.γιατι τωρα ξερουν οτι δεν παιζει να κερδισουν με τιποτα.εχει γουστο να φυγει ο κοντος και να αρχιζει να θεριζει ο οζιε με το πολο και να βαριομαστε παλι!
-
Το πιο πιθανό σενάριο αφού η Citroen θα έχει μηδέν εξέλιξη και η Ford (αν υπάρχει) θα είναι λίγη
-
Γιατί θα έχει 0 εξέλιξη η Citroen ?
(Καλά για τη Ford συμφωνώ) -
Από ότι φαίνεται τα σωματεία επιτρέπουν να συνεχιστεί το πρόγραμμα μόνο αν τα σχετικά αγωνιστικά έξοδα της εταιρίας μειωθούν κατακόρυφα. Η προφανής λύση είναι να δοθεί το project όπως είναι σε καμία Kronos οπότε αυτόματα ξεχνάμε την όποια εξέλιξη. Αν δε γίνει όμως κάτι τέτοιο από που θα μπορούσε να γίνει εξοικονόμηση;
Στα έσοδα ήδη από πέρυσι μάζεψαν τους πιο ποιοτικούς χορηγούς στο πρωτάθλημα, δύσκολα θα υπάρξει προσθήκη (και αυτό αν μείνει η Red Bull που έχει μια ιδιαίτερη σχέση με το VAG). Ήδη από πέρυσι μάζεψαν και τους πλούσιους ιδιώτες που υπήρχαν στο πρωτάθλημα όποτε πάλι δύσκολα θα έχουν κάποιο συν.
Στα έξοδα μάλλον δε θα χρειαστεί πάλι νέος κινητήρας αν και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο η VW με το μπάτζετ της να έχει ένα πύραυλο κάτω από τα καπό. Άλλωστε οι Γερμανοί έχουν τρία διαφορετικά προγράμματα κινητήρων με ανεξάρτητους tuners (Lehmann, Oreca και ψιθυρίζεται Seat sport) να τρέχουν σε πρωταθλήματα τουρισμού και όλα αυτά ξέχωρα από τις δοκιμές με το Polo. Τέλος πάντων, ας υποθέσουμε ότι θα υπάρξει σημαντική εξοικονόμηση εκεί. Σίγουρα θα ζητηθεί περικοπή μισθού στους οδηγούς (ένα σχετικό άρθρο του Evans στο autosport.com που λίγο πολύ έλεγε ότι ο Λεμπ πρέπει να πάρει αύξηση νομίζω δεν ήταν καθόλου τυχαίο). Ο Χίρβονεν δεν έχει επιλογή παρά να δεχθεί, ο Λέμπ όμως;
Φτάνουν αυτά για να περισσέψει κάτι για σημαντική εξέλιξη στο αυτοκίνητο και πολλές δοκιμές; Μένει να το δούμε.
Πέρα όμως από όλα αυτά όταν η VW όταν μυρίζεται αίμα γκαζώνει περισσότερο οπότε η πρόβλεψη μου είναι ότι τελικά θα δούμε τρία Polo με ότι κορυφαίο υπάρχει σε οδηγούς (πχ Sordo μαζί με Ogier και Latvala). Αλλά αυτό θα γίνει μόνο αν στο μεταξύ δεν έχει σηκώσει λευκή σημαία η Citroen. Το όποιο για έμενα (όπως έχω προβλέψει από την αρχή της χρονιάς) είναι το πιο λογικό ενδεχόμενο. Το δεύτερο πιο λογικό είναι να κάνει ακόμη μια σεζόν μαξ.
-
Και το 2006 που θεωρητικά έτρεχε ιδιωτικά η σιτροέν ,ο μπουγκαλσκί δούλευε σαν εξελιγκτής.Οπότε δεν μπορεί κάποιος να πει ότι άφησαν το πρόγραμμα στο έλεος του θεού.Και το φόκους δεν ήταν και κακό!!!
-
Η διαφορά είναι ότι το 2006 έτρεχαν με την Xsara (την εξέλιξη της οποίας είχαν παγώσει και γιαυτό άλλωστε έχασαν από τη Ford) και εξέλισσαν την C4 δηλ. είχαν ήδη μια διάδοχη κατάσταση στην οποία είχαν επενδύσει.
@Go_For_Pole
Ολα αυτά είναι φυσικά ματιές στην κρυστάλλινη σφαίρα. Τα περί συνδικάτων τα ακούω βερεσέ, καμία σχέση η δύναμη των συνδικάτων στη Γαλλία σε σχέση με τη Γερμανία. Πιστεύω ότι ο Loeb θα παίξει σημαντικό ρόλο και νομίζω ότι παρά τα όσα κατά καιρούς πετάει (λογικό, για να ανεβάζει το κασέ του ) το μάτι του ακόμα γυαλίζει και ιδίως να 'ξυρίσει' μια χρονιά τη VW και φυσικά και τον Ogier και μετά να την κάνει. Οπότε κυρίως ανησυχώ για τη Citroen για το 2014. -
Άποψή μου,θα έρθει σε αντιπαράθεση ο κοντός με τον Ogier,θα τον βατέψει και μετά θα φύγει.
Είναι καμήλα ο φούστης,δεν ξεχνάει.
WRC...αντε μπας και κερδισει κανενας αλλος...