-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιατί να το προτιμήσει κανείς σε σχέση με ένα Zafira; Μιλάω για μεταχειρισμένο ως 4 χιλιάρικα.Της ίδιας χρονολογίας;
-
Αγαπητε με 4 χιλιαρικα παιρνεις το ζαφιρα του 01 αντε του 02 οποτε η συγκριση θα πρεπει να γινει με ματριξ του 03 που παιζει κ απο 2800 με 3 χιλιαρικα.Κ παλι μιλαμε για ενα πιο ευελικτο αυτοκινητο λογω διαστασεων,οκ εχει μικροτερο πορτ μπαγκαζ οχι ομως κ πολυ,τους ιδιους σχεδον εσωτερικους χωρους,απο επιδοσεις λιγο καλυτερες στα ρεπριζ για το ματριξ,τα υλικα στο ζαφιρα φαινονται ακριβοτερα οχι ομως κ ανθεκτικοτερα,οικονομικοτερο το ματριξ κ στα σερβις κ σε καταναλωση.Κ παλι ειναι θεμα γουστου κ φιλοσοφιας,ο γερμανος κ καλα ειναι ποιοτικος κ στιβαρος αλλα ο κορεατης πιστευω πιο τιμιος κ αποτελεσματικος σε αυτα που προσφερει.Αποψη μου παντα.
-
Εχοντας και εγω ενα Matrix στην κατοχη μου, (το πηρα κουτα τον Απριλιο του 2009 ως τον Σεμπτεμβριο του 2011) θα σας πω την γνωμη μου για τα υπερ και κατα του αυτοκινητου αυτου.
Υπερ.
1)Πολυ καλα φρενα για εργοστασιακο αυτοκινητο.
2)Καλο πλαισιο, ουδετερο, φιλικο, χωρις να βγαζει μουτρα.
3)Κοντες σχεσης μεταδοσης, φορτωνε σχετικα γρηγορα.
4)Μετριο προς μεγαλο χωρο αποσκευων, για το μεγεθος του αυτοκινητου.
5)Εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο τον dealer που το πηρα για τις υπηρεσιες που μου προσεφερε οσο το ειχα.
Κατα.- ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ καταναλωση καυσιμου ειδικα αμα εχεις βαρυ ποδι το ΕVO Μιτσου καιει λιγοτερο.
2)Ασχημο σαν πολυμορφικο, τα προηγουμενα του Pininfarina ηταν πιο ομορφα.
3)Ποιοτητα κατασκευης, η λεξη ΑΠΑΙΣΙΑ ισως ειναι λιγη να το χαρακτηρισει
4)Πολυ θορυβωδες μοτερ.
Αυτα ειναι τα υπερ και τα κατα που ξεχωριζω, ενα τιμιο αυτοκινητο που οποιος το αγοραζει πρεπει να γνωριζει τι ακριβως εχει παρει.
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ καταναλωση καυσιμου ειδικα αμα εχεις βαρυ ποδι το ΕVO Μιτσου καιει λιγοτερο.
-
Αν οδηγάς με ήπιο τρόπο, τι κατανάλωση έχει;
-
Φιλε tuners,ισως η επιλογη της χιουνται να βαλει ενα μακρυ σχετικα κιβωτιο σε ενα αμαξι 1300 κιλων αποδειχθηκε λανθασμενη,ομως το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για να κινειτε σε ρυθμους οικογενειακου κ παντα εχοντας στο μυαλο μας οτι ειναι μονο 1600,δεν δικαιολογω την καταναλωση που ειναι τσιμπημενη αλλα οταν θελουμε προσμπεραση με 5 ατομα κ Α/C κ με πεμπτη κ παταμε κ τερμα το γκαζι σε ανωφερια τι περιμενεις να καψει...Οταν εννοεις τεραστια καταναλωση ποσα λιτρα στα 100 εννοεις κ σε τι συνθηκες οδηγησης;Παρε ενα c-max κ κανε ενα ταξιδι μεχρι θεσσαλονικη να δουμε τι θα καψεις...Σε προκαλω.Οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης θελω να μου πεις τα σημεια που δεν σε ικανοποιησαν,πιστευω οτι τα πλαστικα του ισως στην αισθηση να ειναι σκληρα σε καποια σημεια ομως αποδεδειγμενα ειναι ανθεκτικα στην σκληρη χρηση,δες ματριξ του 2003 κ δες κ ενα piccasso citroen για να καταλαβεις τι σημαινει διαφορα στην ποιοτητα συναρμολογισης κ αντοχης στην χρηση.Απο τα ηλεκτρικα του ειχες παραπονο;Σου ξεκολισε η εσπασε κατι οσο το ειχες;Σε ρενω scenic του 2005 εχεις μπει με 90000 χιλιομετρα;Για κανε ενα τεστ.Για το θεμα σχεδιασης ειναι καθαρα γουστο αν κ να σου την αληθεια κ εγω που το εχω δεν με τρελενει οταν το βλεπω αλλα κ το μπλακ εν ντεκερ δεν το παιρνουμε για την ομορφια του αλλα για το εργο που προσφερει.
-
Ο χρήστης matrix1977 έγραψε:
Φιλε tuners,ισως η επιλογη της χιουνται να βαλει ενα μακρυ σχετικα κιβωτιο σε ενα αμαξι 1300 κιλων αποδειχθηκε λανθασμενη,ομως το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για να κινειτε σε ρυθμους οικογενειακου κ παντα εχοντας στο μυαλο μας οτι ειναι μονο 1600,δεν δικαιολογω την καταναλωση που ειναι τσιμπημενη αλλα οταν θελουμε προσμπεραση με 5 ατομα κ Α/C κ με πεμπτη κ παταμε κ τερμα το γκαζι σε ανωφερια τι περιμενεις να καψει...Οταν εννοεις τεραστια καταναλωση ποσα λιτρα στα 100 εννοεις κ σε τι συνθηκες οδηγησης;Παρε ενα c-max κ κανε ενα ταξιδι μεχρι θεσσαλονικη να δουμε τι θα καψεις...Σε προκαλω.Οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης θελω να μου πεις τα σημεια που δεν σε ικανοποιησαν,πιστευω οτι τα πλαστικα του ισως στην αισθηση να ειναι σκληρα σε καποια σημεια ομως αποδεδειγμενα ειναι ανθεκτικα στην σκληρη χρηση,δες ματριξ του 2003 κ δες κ ενα piccasso citroen για να καταλαβεις τι σημαινει διαφορα στην ποιοτητα συναρμολογισης κ αντοχης στην χρηση.Απο τα ηλεκτρικα του ειχες παραπονο;Σου ξεκολισε η εσπασε κατι οσο το ειχες;Σε ρενω scenic του 2005 εχεις μπει με 90000 χιλιομετρα;Για κανε ενα τεστ.Για το θεμα σχεδιασης ειναι καθαρα γουστο αν κ να σου την αληθεια κ εγω που το εχω δεν με τρελενει οταν το βλεπω αλλα κ το μπλακ εν ντεκερ δεν το παιρνουμε για την ομορφια του αλλα για το εργο που προσφερει.+1
-
Ας ελπισουμε οτι η χιουνται θα συνεχισει στην γκαμα της αυτην την κατηγορια κ το επομενο μοντελο της να ειναι ακομα καλυτερο...
-
δεν νομιζω οτι θα το ανανεωσει.........πανε τοσα χρονια στην αγορα και δεν εχει ακουστει κατι για νεο μοντελο
ισως καταλαβαν οι κορεατες οτι μοδα ηταν και περασε
προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας καθως δεν μου αρεσει κανενα σε εμφανιση και δεν προσφερουν ιχνος οδηγικης ευχαριστησης -
Ο οδηγική απόλαυση πάει περίπατο όταν πρέπει να κουβαλήσεις τη φαμίλια και δε χωράει σε νορμάλ οικογενειακό.
-
υπαρχουν και μερες που οδηγας μονος σου και τοτε κατι μπορεις να απολαυσεις........
και οι παντρεμενοι με παιδια εχουν ζωη -
Για αυτές τις μέρες υπάρχει το Atos.
-
Ο χρήστης matrix1977 έγραψε:
Φιλε tuners,ισως η επιλογη της χιουνται να βαλει ενα μακρυ σχετικα κιβωτιο σε ενα αμαξι 1300 κιλων αποδειχθηκε λανθασμενη,ομως το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για να κινειτε σε ρυθμους οικογενειακου κ παντα εχοντας στο μυαλο μας οτι ειναι μονο 1600,δεν δικαιολογω την καταναλωση που ειναι τσιμπημενη αλλα οταν θελουμε προσμπεραση με 5 ατομα κ Α/C κ με πεμπτη κ παταμε κ τερμα το γκαζι σε ανωφερια τι περιμενεις να καψει...Οταν εννοεις τεραστια καταναλωση ποσα λιτρα στα 100 εννοεις κ σε τι συνθηκες οδηγησης;Παρε ενα c-max κ κανε ενα ταξιδι μεχρι θεσσαλονικη να δουμε τι θα καψεις...Σε προκαλω.Οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης θελω να μου πεις τα σημεια που δεν σε ικανοποιησαν,πιστευω οτι τα πλαστικα του ισως στην αισθηση να ειναι σκληρα σε καποια σημεια ομως αποδεδειγμενα ειναι ανθεκτικα στην σκληρη χρηση,δες ματριξ του 2003 κ δες κ ενα piccasso citroen για να καταλαβεις τι σημαινει διαφορα στην ποιοτητα συναρμολογισης κ αντοχης στην χρηση.Απο τα ηλεκτρικα του ειχες παραπονο;Σου ξεκολισε η εσπασε κατι οσο το ειχες;Σε ρενω scenic του 2005 εχεις μπει με 90000 χιλιομετρα;Για κανε ενα τεστ.Για το θεμα σχεδιασης ειναι καθαρα γουστο αν κ να σου την αληθεια κ εγω που το εχω δεν με τρελενει οταν το βλεπω αλλα κ το μπλακ εν ντεκερ δεν το παιρνουμε για την ομορφια του αλλα για το εργο που προσφερει.Συγγνωμη υπαρχει 1.600ρι ατμοσφαιρικο με λιγοτερα απο 110 αλογα και με 5η γαϊδουρι που να επιταχυνει η πεμπτη του στον ανηφορο???
-
Οχι φιλε mad max γιαυτο κ απορω κ γω...Καποιοι βγαινουν εθνικη κ στο προσπερασμα δεν ξερουν τι θα πει καταβασμα,εκει με πεμπτη κ οτι γινει.....Οσο για την οδηγικη ευχαριστηση οκ δεν φτιαχτικαν για να στριβουν αυτα τα αμαξια αλλα οταν τα οδηγεις δεν σου ερχετε να βαλεις κ τα κλαματα...Ενταξει,απλα μεταφορικα μεσα ειναι...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ο οδηγική απόλαυση πάει περίπατο όταν πρέπει να κουβαλήσεις τη φαμίλια και δε χωράει σε νορμάλ οικογενειακό.Φυσικά και δεν είναι έτσι.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ο οδηγική απόλαυση πάει περίπατο όταν πρέπει να κουβαλήσεις τη φαμίλια και δε χωράει σε νορμάλ οικογενειακό.+100
Και φυσικά έτσι είναι.
Θα πρέπει να είναι πολύ 'ξένοιαστος πατέρας' αν αυτή την εποχή ασχολείται με οδηγικές απολαύσεις... -
Με τα ίδια λεφτά που θα πάρεις ένα αδιάφορο οικογενειακό αυτοκίνητο μπορείς να πάρεις έναν ενδιαφέρων οδηγικά. Ξέρω πολλούς οικογενειάρχες που πάνε αεροπορία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με τα ίδια λεφτά που θα πάρεις ένα αδιάφορο οικογενειακό αυτοκίνητο μπορείς να πάρεις έναν ενδιαφέρων οδηγικά. Ξέρω πολλούς οικογενειάρχες που πάνε αεροπορία.Δηλαδη με την γυναικα στο δεξι καθισμα και το παιδι στο καθισματακι πισω θα πηγαινεις αεροπορια ;
Θα τρελαθεις να πληρωνεις βιολογικο καθαρισμο απο τις ρουκετες του παιδιου και μολυβονερο απο τις μπατσες της κυριας!!! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με τα ίδια λεφτά που θα πάρεις ένα αδιάφορο οικογενειακό αυτοκίνητο μπορείς να πάρεις έναν ενδιαφέρων οδηγικά. Ξέρω πολλούς οικογενειάρχες που πάνε αεροπορία.
Δηλαδη με την γυναικα στο δεξι καθισμα και το παιδι στο καθισματακι πισω θα πηγαινεις αεροπορια ;
Θα τρελαθεις να πληρωνεις βιολογικο καθαρισμο απο τις ρουκετες του παιδιου και μολυβονερο απο τις μπατσες της κυριας!!!Εξαρτάται από τον βαθμό παρεμβατικότητας του ESP (κυρά) και την συμμετοχικότητα του στομαχιού των σκασμένων. Εγώ πάντως έχω παιδικές αναμνήσεις από Κατάρα και Πήλιο με ανάποδα!
-
Εγώ δεν ξέρω κανέναν που να ασχολείται με 'αεροπορίες' και 'οδηγικές απολαύσεις'.
Ούτε παντρεμένο, ούτε ανύπαντρο.Ο κοινωνικός μου κύκλος έχει πάψει προ πολλού να ασχολείται με 'οδηγικές απολαύσεις'. Μάλλον επειδή όλοι τους είναι παντρεμένοι ή ασχολούνται με άλλα θέματα.Ωστόσο θα ήθελα να ήξερα κάποιον ώστε να έχω να πω και δύο κουβέντες.
Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμη βολοδέρνω εδώ μέσα. -
Καλά, ρεαλιστικά μιλώντας, χλωμό να κυνηγιέσαι με την φαμίλια μέσα, για πολλούς, πρακτικούς και μη, λόγους. Το να έχεις όμως ένα αμάξι που να μπορεί να σε φτιάξει όταν το πάρεις βόλτα μόνος σου, εννοείται πως είναι θεμιτό.
Εμένα για κάποιον λόγο τελευταία μου έχει κολλήσει στο μυαλό η καινούρια 328.Όνειραααααααααα
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ HYUNDAI MATRIX