-
Καλησπέρα σε όλους!!
Σκέφτομαι για το Leon 1.6 tdi e-ecomotive έκδοση style.
Το συγκεκριμένο βγαίνει στα 18.200€ με το κλειδί στο χέρι! (με απόσυρση) και μεταλλικό. Επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και γενικά η έκδοση style θεωρώ πως είναι αρκετά ολοκληρωμένη..
Απόψεις/προτάσεις;
-
Καλησπέρα σε όλους!!
Σκέφτομαι για το Leon 1.6 tdi e-ecomotive έκδοση style.
Το συγκεκριμένο βγαίνει στα 18.200€ με το κλειδί στο χέρι! (με απόσυρση) και μεταλλικό. Επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και γενικά η έκδοση style θεωρώ πως είναι αρκετά ολοκληρωμένη..
Απόψεις/προτάσεις;
-
Καλησπέρα σε όλους!!
Σκέφτομαι για το Leon 1.6 tdi e-ecomotive έκδοση style.
Το συγκεκριμένο βγαίνει στα 18.200€ με το κλειδί στο χέρι! (με απόσυρση) και μεταλλικό. Επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και γενικά η έκδοση style θεωρώ πως είναι αρκετά ολοκληρωμένη..
Απόψεις/προτάσεις;
-
Για μενα ειναι ακριβο για λεον και το εσωτερικο του ειναι αχωνευτο.Αν δε σε χαλαει η παλαιοτητα πλεον του μοντελου και το εσωτερικο του,τοτε προχωρα
-
Thanks για την απαντηση..καμια αλλη προταση σε αντιστοιχα €;
-
Το αυτοκίνητο είναι καλό και στο δρόμο είναι πολύ καλύτερο από τη C4 η οποία έχει παρόμοια τιμή. Όμως η C4 έχει καλύτερο εξοπλισμό, καλύτερο διάκοσμο, ομορφότερο εσωτερικό και έχω την αίσθηση, πιο σύγχρονο κινητήρα. Ωραίο και χρυσό το leon αλλά προσωπικά όταν ψάχναμε για μικρομεσαίο 1.6diesel αυτοκίνητο τελικά το απορρίψαμε. Με χάλασε πάρα πολύ που είχε 5άρι κιβώτιο αλλά από το τραγικό αυτόματο της C4 είναι καλύτερο. Το οδήγησαν μερικά παιδιά και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά εγώ επιμένω σε αυτά που είχα γράψει στο συγκεκριμένο topic.
-
Νομιζω ο 1.6 του group πρεπει να μπηκε πρωτη φορα καπου το 2009. Δε ξερω εαν του c4 ειναι πιο καινουργιος.. Γενικα με ψηνει το αυτοματο αλλα το 7αρι dsg εχει αρκετα θεματα απο οτι εχω διαβασει εδω αλλα και σε γειτονικα forum. Τωρα για το αυτοματο της c4 οτι βρηκα ηταν απο το forum εδω.. Ποιο thread λες να κοιταξω;
-
Σχεδιαστικά μέτριο , Αλλάζει σύντομα , Ακριβό .
-
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Νομιζω ο 1.6 του group πρεπει να μπηκε πρωτη φορα καπου το 2009. Δε ξερω εαν του c4 ειναι πιο καινουργιος.. Γενικα με ψηνει το αυτοματο αλλα το 7αρι dsg εχει αρκετα θεματα απο οτι εχω διαβασει εδω αλλα και σε γειτονικα forum. Τωρα για το αυτοματο της c4 οτι βρηκα ηταν απο το forum εδω.. Ποιο thread λες να κοιταξω;Ορίστε:
viewtopic.php?f=15&t=50960
και μερικά σχετικά ακόμα με το θέμα:
viewtopic.php?f=5&t=50604&start=0
viewtopic.php?f=15&t=50114
Καλή επιλογή. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
. Με χάλασε πάρα πολύ που είχε 5άρι κιβώτιο αλλά από το τραγικό αυτόματο της C4 είναι καλύτερο. .το ΣΙΤΡΟΕΝ C4 εχει κανονικο αυτοματο η SENSODRIVE ?...
για κανονικο αυτοματο δεν εχω γνωμη αλλα το σενσοντραιβ αμα το μαθεις ειναι μια χαρα..θελει λιγο παιξιμο στο γκαζι ασε-πατα-ασε οταν πρεπει να αλλαξει ταχυτητα και ειναι πολυ οκ. Εναλλακτικα παιζει και χειροκινητο mode ειτε με το λεβιεδακι ειτε τα αυτακια. Το εχει η κορη μου σε C3 και μολις το εμαθε παει μια χαρα...της πηρε λιγο χρονο. Εγω τωρα που δεν το οδηγω τακτικα με ξενιζει και δεν μουρχεται αυθορμητα-μηχανικα, ειναι θεμα συνηθειας. Μιλαω για το SENSODRIVE οχι το κανονικο Αυτοματο.Προσφατα κυταζαμε ΣΙΤΡΟΕΝ με ενα φιλο που ψαχνοταν και μας αρεσε παρα πολυ το εσωτερικο του η εργονομια και ειχε πολυ καλη ποιοτητα. Απ οτι ξερω η ΣΙΤΡΟΕΝ και Η ΦΙΑΤ στα ντηζελ ειναι μακραν οι πιο καλοι κινητηρες (αξιοπιστια-οικονομια).
εν γενει VAG δεν θα εμπιστευομουν, εκτος αν ειχα σκοπο να το δωσω στα 60-80000 χλμ. (εκτος AUDI). Το DSG ειναι μαγικο κοβωτιο αλλα σε περιπτωση βλαβης-που δεν ειναι και ασυυνηθιστο- εκτος εγγυησης, ειναι πικρα. Οσο δουλει ομως σε ξετρελλαινει...
-
Αν επιλέξεις το πολύ καλό C4 διάλεξε το Χειροκίνητο 6άρι.
Αν θέλεις sedan δες το αειθαλές και εξαιρετικό Volvo S40 , ( τέρας αξιοπιστίας )
Σε φρέσκο υπάρχει το Ford focus με το καλύτερο ίσως moter στα 1,6 με 115HP ( Δυστυχώς ο R9M της Renault με τα 130HP δεν πολύ κυκλοφορεί ακόμα ).
Αν θέλεις χώρους και καλή τιμή υπάρχει και το Renault Fluence με το 1,5DΑλλά μάλλον είμαι OMG
-
ΟΚ παίδες! Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις... και πάω για διάβασμα στα σχετικά thread!!
@sprsk Το 6αρι η διαφορά του είναι ότι πληρώνει τέλη;
@ ELTASSOS Από το Site της Citroen για το C4 το κιβώτιο το λέει MCP (6αρι), ενώ του C3 το λέει BMP (5αρι).
-
Αν τα οδηγήσεις θα αποφασίσεις αν αξίζει την διαφορά ... ... ur money , ur call
-
ΑΝ βρω να τα οδηγήσω... (επαρχία) και οι αντιπροσωπείες είναι γενικά GTP... αλλιώς θέλω ένα διήμερο Αθήνα
-
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!!Σκέφτομαι για το Leon 1.6 tdi e-ecomotive έκδοση style.
Το συγκεκριμένο βγαίνει στα 18.200€ με το κλειδί στο χέρι! (με απόσυρση) και μεταλλικό. Επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και γενικά η έκδοση style θεωρώ πως είναι αρκετά ολοκληρωμένη..
Απόψεις/προτάσεις;
Tα 4 φτηνότερα μικρομεσαία ντίζελ μέχρι 18000€ είναι το c4 1.6 e-hdi 110 stt attraction(16740€),leon 1.6 tdi e-ecomotive(17240€) & megane 1.5 f/l dci(έρχεται μέχρι τον ιούνιο,και τιμή από ότι έχω δει στο car.gr θα έχει 17500€) & το octavia 1.6 tdi(ξεκινάει από 15990€ η βασική,η πλούσια elegance γύρω στα 18000€).Από αυτά μόνο το leon & megane δεν πληρώνουν τέλη.Η c4 η χειροκίνητη & το octavia πληρώνουν γύρω στα 100€ το χρόνο.Πάρε όποιο σου αρέσει και σου ταιριάζει.Το octavia είναι αυτό με τους πιο μεγάλους χώρους και με το τεράστιο πορτ-παγκαζ,το leon το πιο σπορτίφ στο δρόμο με 0 τέλη και όμορφο εξωτερικά αλλά όχι εσωτερικά,η c4 πολύ καλή γενικά και ποιοτική πολύ,αλλά πλαδαρή οδηγικά(γέρνει) και αδιάφορη σχεδιαστικά(προτιμώ το leon),και το megane επίσης ολοκληρωμένο με μόνο μείον τους στενούς πίσω χώρους και ίσως την αναμονή(θα έχει σύντομα ετοιμοπαράδοτα f/l ).
-
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!!Σκέφτομαι για το Leon 1.6 tdi e-ecomotive έκδοση style.
Το συγκεκριμένο βγαίνει στα 18.200€ με το κλειδί στο χέρι! (με απόσυρση) και μεταλλικό. Επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και γενικά η έκδοση style θεωρώ πως είναι αρκετά ολοκληρωμένη..
Απόψεις/προτάσεις;
Tο leon είναι πολύ καλό αυτοκίνητο(αν εξαιρέσεις το μουντό και όχι τόσο ποιοτικό ή πολυτελές εσωτερικό και τη σκληρή ανάρτηση των σπόρ όμως εκδόσεων με τις 17άρες ή 18άρες).Αυτό το διάστημα όμως έχει φοβερές τιμές(διότι έρχεται καινούρια γενιά σε 1 χρόνο) τόσο σαν ντίζελ όσο και σαν βενζίνη.Μήπως να κοιτούσες όμως και το 1.2 tsi style που είναι και κατά 3200€ φθηνότερο (14100 το 1.2 tsi,αντί 17300 1.6 tdi).Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.Επίσης ο 1.2 tsi έχει 6άρι σασμάν,έχει καλύτερη ποιοτητα λειτουργίας δεν κροταλίζει σαν ντίζελ δηλαδή και είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση(μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας).Τα τέλη του 1.2 tsi είναι 140€ αντί 0€ του ντίζελ,αλλά θα έχει χαμηλότερα αφάλιστρα,τεκμήρια και πιθανόν φτηνότερα σέρβις.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Tο leon είναι πολύ καλό αυτοκίνητο(αν εξαιρέσεις το μουντό και όχι τόσο ποιοτικό ή πολυτελές εσωτερικό και τη σκληρή ανάρτηση των σπόρ όμως εκδόσεων με τις 17άρες ή 18άρες).Αυτό το διάστημα όμως έχει φοβερές τιμές(διότι έρχεται καινούρια γενιά σε 1 χρόνο) τόσο σαν ντίζελ όσο και σαν βενζίνη.Μήπως να κοιτούσες όμως και το 1.2 tsi style που είναι και κατά 3200€ φθηνότερο (14100 το 1.2 tsi,αντί 17300 1.6 tdi).Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.Επίσης ο 1.2 tsi έχει 6άρι σασμάν,έχει καλύτερη ποιοτητα λειτουργίας δεν κροταλίζει σαν ντίζελ δηλαδή και είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση(μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας).Τα τέλη του 1.2 tsi είναι 140€ αντί 0€ του ντίζελ,αλλά θα έχει χαμηλότερα αφάλιστρα,τεκμήρια και πιθανόν φτηνότερα σέρβις.
Η αλήθεια είναι ότι έχω σκεφτεί και αυτή την εναλλακτική, όμως δε ξέρω κατά πόσο επαρκούν τα 1.200cc για το βάρος του (π.χ 2-3 άτομα σε μια ανηφόρα ίσως θες τα παραπάνω κυβικά. Επίσης ο εξοπλισμός του 1.2 είναι ένα τικ χαμηλότερος και εαν η βενζίνη φτάσει τα 2€ πιστεύω το πετρέλαιο θα έχει πάντα μια διαφορά των ~0,30€). Confused!
-
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Tο leon είναι πολύ καλό αυτοκίνητο(αν εξαιρέσεις το μουντό και όχι τόσο ποιοτικό ή πολυτελές εσωτερικό και τη σκληρή ανάρτηση των σπόρ όμως εκδόσεων με τις 17άρες ή 18άρες).Αυτό το διάστημα όμως έχει φοβερές τιμές(διότι έρχεται καινούρια γενιά σε 1 χρόνο) τόσο σαν ντίζελ όσο και σαν βενζίνη.Μήπως να κοιτούσες όμως και το 1.2 tsi style που είναι και κατά 3200€ φθηνότερο (14100 το 1.2 tsi,αντί 17300 1.6 tdi).Εκτός αν κάνεις πάνω από 17-18000 χλμ το χρόνο και τα αποσβέσεις σχετικά γρήγορα(σε μια 4ετία).Διαφορετικά αν κάνεις γύρω στα 10-12000 χλμ θα αργήσεις να τα αποσβέσεις τα 3200€ διαφορά.Επίσης ο 1.2 tsi έχει 6άρι σασμάν,έχει καλύτερη ποιοτητα λειτουργίας δεν κροταλίζει σαν ντίζελ δηλαδή και είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση(μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας).Τα τέλη του 1.2 tsi είναι 140€ αντί 0€ του ντίζελ,αλλά θα έχει χαμηλότερα αφάλιστρα,τεκμήρια και πιθανόν φτηνότερα σέρβις.
Η αλήθεια είναι ότι έχω σκεφτεί και αυτή την εναλλακτική, όμως δε ξέρω κατά πόσο επαρκούν τα 1.200cc για το βάρος του (π.χ 2-3 άτομα σε μια ανηφόρα ίσως θες τα παραπάνω κυβικά. Επίσης ο εξοπλισμός του 1.2 είναι ένα τικ χαμηλότερος και εαν η βενζίνη φτάσει τα 2€ πιστεύω το πετρέλαιο θα έχει πάντα μια διαφορά των ~0,30€). Confused!
To 1.2 tsi είναι ταχύτερο έστω και λίγο τόσο σε ρεπρίζ όσο και σε στάση,σε καμία περίπτωση δεν πάει χειρότερα(μάλιστα μετρημένα ο 1.2 tsi δεν βγάζει 105 άλογα αλλά 120 με 122).Ισως να υπολείπεται λίγο μέχρι τις 2200 σαλ το 1.2 tsi. Είναι και ελαφρύτερο 60-70 κιλά όμως το 1.2(τα ντίζελ πάντα είναι λίγο βαρύτερα και επειδή το πρόσθετο βάρος πέφτει μπροστά γίνονται και πιο εύκολα υποστροφικά).Είναι πιο εύστροφο,με μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας(το ντίζελ μετά τις 3700 σαλ δεν δίνει άλλο,ξεφουσκώνει) και έχει και το 6άρι που έχει πιο καλή κλιμάκωση.Επίσης πιο αθόρυβο όπως και να έχει.Στον εξοπλισμό δεν έχει διαφορά,δεν καταλαβαίνω τι λες αφού style 1.2 με style 1.6 έχουν ίδιο εξοπλισμό και διαφορά τιμής 3200€.H διαφορά τιμής βενζίνης-ντίζελ είναι τώρα στα 0,20 λεπτά(στην περιοχή μου έχει 1,47 το ντίζελ και 1,67 η βενζίνη).Πόσα χλμ κάνεις ετησίως,αυτό μετράει.Αν κάνεις από 17000 χλμ και πάνω μόνο τότε πάρε οπωσδήποτε ντίζελ.
-
Εδώ http://www.seat.gr/pdf/prices.pdf φαίνεται ότι το 1.2 βγαίνει μόνο σε έκδοση copa, μικρές οι διαφορές βέβαια όπως και να έχει...
-
Eπειδη σε ειδα οτι εχεις σκεφτει και βενζινη και been there εδω και καιρο να σου πω οτι βαλε κατω μολυβι και χαρτι να δεις κατα ποσο σε συμφερει το ντιζελ.Οι περισσοτεροι υποψηφιοι αγοραστες τσιμπανε απο την πολυ χαμηλη καταναλωση ή τα μηδενικα τελη κ ψαχνονται για ντιζελ..Ομως ρεαλιστικα παραμενουν ακριβα..17-18 χιλιαρικα για ενα μικρομεσαιο 6 ετων και 105 ιππων οσο οικονομια και να κανει ειναι πολλα λεφτα σημερα.Ή το astra που αγγιζει τα 21-22 χιλιαρικα για πλακα.Δε θα σου πω οτι με τα ιδια λεφτα παιρνεις μεταχειρισμενη Μ3 (οπως μπορει να πεταχτει να σου πει καποιος εδω μεσα ),αλλα ενα 1.2 tsi ή ενα ελαφρως μεταχειρισμενο 1.4 tsi ισως ηταν σοφοτερη επιλογη αν κανεις κατω απο 20κ χιλιομετρα τον χρονο
Αγορά Leon 1.6 e-ecomotive