Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡοβλημα στο υδραυλικο τιμονι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡοβλημα στο υδραυλικο τιμονι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    15
    3280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      ΕΙμαι καινουργιος χρηστης,Καλησπερα σας,

      Εχω ενα opel astra 2004 και εμφανιζει ενα προβλημα στο τιμονι, εκει που παω να στριψω νεκρωνει εντελως το τιμονι και σκληραινει πολυ εντονα,ομως εαν σβησω το αμαξι και το βαλω μπροστα ξανα ,ξαναφτιαχνει.ΤΟ εμφανιζει μια φορα τη βδομαδα οχι συνεχεια,μηπως ξερει κανεις τι μπορει να ειναι ή θα πρεπει να παω σε μαστορα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        ΕΙμαι καινουργιος χρηστης,Καλησπερα σας,

        Εχω ενα opel astra 2004 και εμφανιζει ενα προβλημα στο τιμονι, εκει που παω να στριψω νεκρωνει εντελως το τιμονι και σκληραινει πολυ εντονα,ομως εαν σβησω το αμαξι και το βαλω μπροστα ξανα ,ξαναφτιαχνει.ΤΟ εμφανιζει μια φορα τη βδομαδα οχι συνεχεια,μηπως ξερει κανεις τι μπορει να ειναι ή θα πρεπει να παω σε μαστορα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ΕΙμαι καινουργιος χρηστης,Καλησπερα σας,

          Εχω ενα opel astra 2004 και εμφανιζει ενα προβλημα στο τιμονι, εκει που παω να στριψω νεκρωνει εντελως το τιμονι και σκληραινει πολυ εντονα,ομως εαν σβησω το αμαξι και το βαλω μπροστα ξανα ,ξαναφτιαχνει.ΤΟ εμφανιζει μια φορα τη βδομαδα οχι συνεχεια,μηπως ξερει κανεις τι μπορει να ειναι ή θα πρεπει να παω σε μαστορα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Εχεις υδραυλικο ή ηλεκτρικο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              αποσο ξερω το opel astra 2004 υδραυλικο εχει,μου το εκανε και σημερα ρε γμτ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Νομιζω απο το g και μετα εχουν ηλεκτρικο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                  Νομιζω απο το g και μετα εχουν ηλεκτρικο!

                  Για να φτιαχνει με το να το σβηνει και ξαναναβει ηλεκτρικο θα ελεγα και εγω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    αν ειναι ηλεκτρικο ακομα πιο ευκολα ,ξερει κανεις τι μπορει να εχει,να μου δωσει ενα μπουσουλα ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      το δυναμο(αλτενειτορ) δεν παραγει ρευμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gakost last edited by

                        Ο χρήστης r200 έγραψε:
                        το δυναμο(αλτενειτορ) δεν παραγει ρευμα

                        Αν ήταν έτσι θα άναβε το λαμπάκι μπαταρίας στο ταμπλώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dbekos last edited by

                          Πλέον πιθανό να προέρχεται απο βλάβη στο ηλεκτρικό μοτέρ (ηλεκτρουδραυλική κρεμαγιέρα).
                          Ειναι ακριβή ζημιά, στοιχίζει περί τα 400-500€ ανταλλακτικό-εργασία , σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
                          Σε αντιπροσωπείες επισκευάζεται πακέτο με κρεμαγιέρα κλπ, και έχω ακούσει τιμές για πάνω απο 1.000€
                          Μακάρι να κάνω λάθος !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            αν ειναι ηλεκτρικο ακομα πιο ευκολα ,ξερει κανεις τι μπορει να εχει,να μου δωσει ενα μπουσουλα ?

                            H μπαταρια σου σε τι κατασταση ειναι;

                            Το cosneo: πως ακριβως το διαλεξες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              su-30 last edited by

                              Παρομοιο προβλημα ειχα με το Corsa της γυναικας μου,καποια στιγμη το τιμονι(σε διαδικασια παρκαρισματος) νεκρωσε εντελως.Οταν το πηγα στην αντιπροσωπεια για ελεγχο, το ελεξαν και δεν βρηκαν τιποτα.Αυτο που μου ειπαν (και ειχαν δικιο) ειναι οτι πιθανον απο αποτομους χειρισμους(τερμα αριστερα και μετα τερμα δεξια-πολυ γρηγορα) υπερθερμαινεται ο ηλεκτοκινητηρας, και το κυκλωμα προστασιας του, σταματαει την παροχη ρευματος σε αυτον προκειμενου να τον προστατευσει. Την συγκεκριμμενη ημερα εκανα ενα ατσαλο παρκαρισμα(βρηκα θεση ξαφνικα μπροστα μου,οποτε βιαστικα προσπαθησα να μπω,μπηκα στραβα,ξαναβγηκα αποτομα κλπ)Αν το αφησεις λιγα λεπτα να κρυωσει θα επανελθει στα κανονικα του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dbekos last edited by

                                Βασική αρχή είναι στα παρκαρίσματα και όπου αλλού απαιτείται, να μην στρίβεις το τιμόνι επιτόπου, δηλαδή ενώ το αυτοκίνητο παραμένει ακίνητο.
                                Οι 'αντιστάσεις' που καλείται να αντιμετωπίσει το σύστημα διεύθυνσης συνολικά, είναι τεράστιες.
                                Επίσης, καλό είναι να αποφεύγουμε το 'τερμάτισμα' του τιμονιού δεξιά - αριστερά.
                                Μικρομετρικές μετακινήσεις του οχήματος (πχ 20-30 εκατοστά) και στρίβοντας ανάλογα, του εξασφαλίζουν τη μακροζωία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
                                  Παρομοιο προβλημα ειχα με το Corsa της γυναικας μου,καποια στιγμη το τιμονι(σε διαδικασια παρκαρισματος) νεκρωσε εντελως.Οταν το πηγα στην αντιπροσωπεια για ελεγχο, το ελεξαν και δεν βρηκαν τιποτα.Αυτο που μου ειπαν (και ειχαν δικιο) ειναι οτι πιθανον απο αποτομους χειρισμους(τερμα αριστερα και μετα τερμα δεξια-πολυ γρηγορα) υπερθερμαινεται ο ηλεκτοκινητηρας, και το κυκλωμα προστασιας του, σταματαει την παροχη ρευματος σε αυτον προκειμενου να τον προστατευσει. Την συγκεκριμμενη ημερα εκανα ενα ατσαλο παρκαρισμα(βρηκα θεση ξαφνικα μπροστα μου,οποτε βιαστικα προσπαθησα να μπω,μπηκα στραβα,ξαναβγηκα αποτομα κλπ)Αν το αφησεις λιγα λεπτα να κρυωσει θα επανελθει στα κανονικα του.

                                  αν ειναι ετσι τοτε το τεστ του σλαλομ παιζει να μην τη βγαζει μεχρι τελους η' οριακα........
                                  αρκετα επικινδυνο ακουγεται παντως.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    αν ειναι ηλεκτρικο ακομα πιο ευκολα ,ξερει κανεις τι μπορει να εχει,να μου δωσει ενα μπουσουλα ?

                                    Το cosneo: πως ακριβως το διαλεξες;

                                    Βασίλη απλως ως διευκρινηση απο μερους μου ο συγκεκριμενος χρηστης αυτου του nickname δεν εχει καμία σχέση με μένα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr