Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    17
    577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alex_drv last edited by

      Μου δημιουργήθηκε μια απορία τις προάλλες...Πείτε πως έχω ενα Peugeot 206 2.0 και θέλω να το χρησιμοποιήσω για αγώνες ας πούμε ράλλυ...Μπορώ να κάνω οποιαδήποτε μετατροπή στο αυτοκίνητο π.χ. τα βγάζω όλα απο μέσα για απώλεια βάρους βάζω rollbars κτλ. βελτιώνω τον κινητήρα βάζοντας ενα ελαφρύ βολάν, αλλάζοντας εκεντροφόρους κανοντας και μια ροϊκή εξέλιξη και πολλά άλλα...Μέχρι εκεί ντάξει, απο εδώ και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα, εννοώντας την μετάδοση στο κιβώτιο και διαφορικό και κάπου εδώ είναι και η απορία μου...Υπάρχουν στην αγορά ημιαυτόματα σασμαν??..ή που θα μπορούσα να βρώ?Και το κυριότερο, πώς γίνεται να μεταδοθέι η κίνηση απο μπροστά πίσω?αφού το μοτέρ είναι κάθετα στα μπροστινοκίνητα...Οι μηχανικοί του WRC χρησιμοποιούν κάποια ειδικά διαφορικά που μεταδίδουν την κίνηση και μπρός πίσω??Δηλαδή έχουν μια έξτρα υποδοχή στο κανονικό διαφορικό που δίνει κίνηση και προς το πίσω διαφορικό μέσω ενός άξονα ή έχουν καποιο βοηθιτικό κιβώτιο??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alex_drv last edited by

        Μου δημιουργήθηκε μια απορία τις προάλλες...Πείτε πως έχω ενα Peugeot 206 2.0 και θέλω να το χρησιμοποιήσω για αγώνες ας πούμε ράλλυ...Μπορώ να κάνω οποιαδήποτε μετατροπή στο αυτοκίνητο π.χ. τα βγάζω όλα απο μέσα για απώλεια βάρους βάζω rollbars κτλ. βελτιώνω τον κινητήρα βάζοντας ενα ελαφρύ βολάν, αλλάζοντας εκεντροφόρους κανοντας και μια ροϊκή εξέλιξη και πολλά άλλα...Μέχρι εκεί ντάξει, απο εδώ και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα, εννοώντας την μετάδοση στο κιβώτιο και διαφορικό και κάπου εδώ είναι και η απορία μου...Υπάρχουν στην αγορά ημιαυτόματα σασμαν??..ή που θα μπορούσα να βρώ?Και το κυριότερο, πώς γίνεται να μεταδοθέι η κίνηση απο μπροστά πίσω?αφού το μοτέρ είναι κάθετα στα μπροστινοκίνητα...Οι μηχανικοί του WRC χρησιμοποιούν κάποια ειδικά διαφορικά που μεταδίδουν την κίνηση και μπρός πίσω??Δηλαδή έχουν μια έξτρα υποδοχή στο κανονικό διαφορικό που δίνει κίνηση και προς το πίσω διαφορικό μέσω ενός άξονα ή έχουν καποιο βοηθιτικό κιβώτιο??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alex_drv last edited by

          Μου δημιουργήθηκε μια απορία τις προάλλες...Πείτε πως έχω ενα Peugeot 206 2.0 και θέλω να το χρησιμοποιήσω για αγώνες ας πούμε ράλλυ...Μπορώ να κάνω οποιαδήποτε μετατροπή στο αυτοκίνητο π.χ. τα βγάζω όλα απο μέσα για απώλεια βάρους βάζω rollbars κτλ. βελτιώνω τον κινητήρα βάζοντας ενα ελαφρύ βολάν, αλλάζοντας εκεντροφόρους κανοντας και μια ροϊκή εξέλιξη και πολλά άλλα...Μέχρι εκεί ντάξει, απο εδώ και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα, εννοώντας την μετάδοση στο κιβώτιο και διαφορικό και κάπου εδώ είναι και η απορία μου...Υπάρχουν στην αγορά ημιαυτόματα σασμαν??..ή που θα μπορούσα να βρώ?Και το κυριότερο, πώς γίνεται να μεταδοθέι η κίνηση απο μπροστά πίσω?αφού το μοτέρ είναι κάθετα στα μπροστινοκίνητα...Οι μηχανικοί του WRC χρησιμοποιούν κάποια ειδικά διαφορικά που μεταδίδουν την κίνηση και μπρός πίσω??Δηλαδή έχουν μια έξτρα υποδοχή στο κανονικό διαφορικό που δίνει κίνηση και προς το πίσω διαφορικό μέσω ενός άξονα ή έχουν καποιο βοηθιτικό κιβώτιο??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Το τι επιτρέπεται να κάνεις το περιγράφουν κάποιοι κανονισμοί. Πχ. στο 206 ΔΕΝ επιτρέπεται να βάλεις ελαφρύ βολάν, που λες, ή να προσθέσεις Turbo στον απλό κινητήρα. Αλλά επιτρέπεται να αλλάξεις τους εκκεντροφόρους.

            Από ένα σημείο και μετά όμως, οι μετατροπές γίνονται εργοστασιακά. Τα αντίστοιχα εξαρτήματα είναι πρωτότυπα που έφτιαξε η Peugeot σε συνεργασία με έναν κατασκευαστή μεταδόσεων (X-Trac) σχεδίασαν και κατασκεύασαν καμιά 20αριά κομμάτια κιβώτια-διαφορικά κτλ. ώστε να μετατραπεί το απλό 206 σε 4WD (αντίστοιχες αλλαγές έγιναν και στο αμάξωμα, τούνελ μετάδοσης, πίσω αναρτήσεις κτλ.)
            Αρα ξέχνα το

            Για περισσότερες πληροφορίες (αν και κάπως παλιές πλέον) διάβασε το http://www.rallycars.com του φίλου μας tryphon

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pointer last edited by

              απαγορεύεται να βάλεις τούρμπο στον κινητήρα??δεν το ήξερα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alex_drv last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Το τι επιτρέπεται να κάνεις το περιγράφουν κάποιοι κανονισμοί. Πχ. στο 206 ΔΕΝ επιτρέπεται να βάλεις ελαφρύ βολάν, που λες, ή να προσθέσεις Turbo στον απλό κινητήρα. Αλλά επιτρέπεται να αλλάξεις τους εκκεντροφόρους.

                Από ένα σημείο και μετά όμως, οι μετατροπές γίνονται εργοστασιακά. Τα αντίστοιχα εξαρτήματα είναι πρωτότυπα που έφτιαξε η Peugeot σε συνεργασία με έναν κατασκευαστή μεταδόσεων (X-Trac) σχεδίασαν και κατασκεύασαν καμιά 20αριά κομμάτια κιβώτια-διαφορικά κτλ. ώστε να μετατραπεί το απλό 206 σε 4WD (αντίστοιχες αλλαγές έγιναν και στο αμάξωμα, τούνελ μετάδοσης, πίσω αναρτήσεις κτλ.)
                Αρα ξέχνα το

                Για περισσότερες πληροφορίες (αν και κάπως παλιές πλέον) διάβασε το του φίλου μας tryphon

                Μήπως εννοείς αναλόγος την κατηγορία στην οποία ανήκει??π.χ. στην Α κατηγορία ξέρω οτι υπάρχουν πολλές ελευθερίες στην βελτίωση η μήπως αφορά μόνο τα 206??..Επήσης δεν ήξερα οτι οι βελτιώσεις γίνονται απο την ίδια την εταιρία με κάποιες συνεργασίες, πίστευα πως ολα τα αναλαμβάνουν κάποιοι βελτιωτικοί οίκοι...Τελοσπάντον άρα η 'ιδέα' μου δεν είναι εφικτή οπώτε πάμε σε κάτι με εργοστασιακή τετρακίνηση όπως Ford Escort RS ή καννα Toyota Celica GT4...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alex_drv last edited by

                  Ο χρήστης pointer έγραψε:
                  απαγορεύεται να βάλεις τούρμπο στον κινητήρα??δεν το ήξερα..

                  Αναλόγος την κατηγορία δεν επιτρέπεται να βάλεις τούρμπο και μάλλον παλιά εννοούσε το παλικάρι που τρέχανε τα 206...Γιατί σήμερα στήν πιό 'γνωστή' κατηγορία την λεγόμενη S2000 έγινε πέρσυ μια αλλαγή, όλοι οι κινητήρες έπεσαν στα 1.6 κυβικά με τούρμπο στα 2.5bar και με άνοιγμα εισαγωγής στα 33 χιλιοστά αν δεν κάνω λάθος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Αναλόγως την κατηγορία. Πχ. στην Α επιτρέπεται να αλλάξεις (μόνο σε κινητήρα): πιστόνια, εκκεντροφόρους, να κάνεις ροϊκή (χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων).
                    Δεν επιτρέπεται να αλλάξεις αλλά μόνο να γυαλίσεις-ζυγοσταθμίσεις-ελαφρώσεις (και πάλι χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων ή βάρους): πεταλούδα αέρα, διάμετρο βαλβίδων, μπιέλες, στροφαλοφόρο, βολάν.

                    Turbo και πάλι δεν μπορείς να βάλεις. Απλά έχουν βγει 'καινούργια' πρωτότυπα WRC αυτοκίνητα που αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα έχουν 1.6 Turbo. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις πχ. ένα 207 S2000 (= δίλιτρος ατμοσφαιρικός) και να του κοτσάρεις ένα 1.6 Turbo. Είναι άλλο αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alex_drv last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Αναλόγως την κατηγορία. Πχ. στην Α επιτρέπεται να αλλάξεις (μόνο σε κινητήρα): πιστόνια, εκκεντροφόρους, να κάνεις ροϊκή (χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων).
                      Δεν επιτρέπεται να αλλάξεις αλλά μόνο να γυαλίσεις-ζυγοσταθμίσεις-ελαφρώσεις (και πάλι χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων ή βάρους): πεταλούδα αέρα, διάμετρο βαλβίδων, μπιέλες, στροφαλοφόρο, βολάν.

                      Turbo και πάλι δεν μπορείς να βάλεις. Απλά έχουν βγει 'καινούργια' πρωτότυπα WRC αυτοκίνητα που αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα έχουν 1.6 Turbo. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις πχ. ένα 207 S2000 (= δίλιτρος ατμοσφαιρικός) και να του κοτσάρεις ένα 1.6 Turbo. Είναι άλλο αυτοκίνητο.

                      Αρκετά περιορισμένα σε όλα δηλαδή...Άρα οι 1.6 turbo κινητήρες sta Fiesta,DS4,Fabia βγαίνουν turbo απο το εργοστάσιο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Οχι αλλά όπως επιτρεπόταν παλιά να προστεθεί Turbo σε ένα δίλιτρο μοτέρ για να γίνει ένα WRC της εποχής (206, Impreza, Focus, Xsara/C4 κτλ.) έτσι και τώρα επιτρέπεται είτε να αλλαχτεί το Turbo ενός υπάρχοντος μοτέρ με ένα μεγαλύτερο (π. BMW/Mini) είτε να προστεθεί ένα Turbo σε ένα υπάρχον ατμοσφαιρικό μοτέρ (πχ. Fiesta 1.6) ή ακόμα και να κατασκευαστεί ένα νέο μοτέρ εξαρχής (πχ. Citroen) αρκεί να είναι 1.6 με άμεσο ψεκασμό (το Turbo είναι το ίδιο για όλους στα σύγχρονα 1.6 Turbo WRC, είναι Garrett TR25).

                        Σε κάθε περίπτωση αυτά γίνονται από το εργοστάσιο και με συγκεκριμένους περιορισμούς.

                        Η λογική είναι ότι οι περιορισμοί μειώνουν το κόστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          alex_drv last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Οχι αλλά όπως επιτρεπόταν παλιά να προστεθεί Turbo σε ένα δίλιτρο μοτέρ για να γίνει ένα WRC της εποχής (206, Impreza, Focus, Xsara/C4 κτλ.) έτσι και τώρα επιτρέπεται είτε να αλλαχτεί το Turbo ενός υπάρχοντος μοτέρ με ένα μεγαλύτερο (π. BMW/Mini) είτε να προστεθεί ένα Turbo σε ένα υπάρχον ατμοσφαιρικό μοτέρ (πχ. Fiesta 1.6) ή ακόμα και να κατασκευαστεί ένα νέο μοτέρ εξαρχής (πχ. Citroen) αρκεί να είναι 1.6 με άμεσο ψεκασμό (το Turbo είναι το ίδιο για όλους στα σύγχρονα 1.6 Turbo WRC, είναι Garrett TR25).

                          Σε κάθε περίπτωση αυτά γίνονται από το εργοστάσιο και με συγκεκριμένους περιορισμούς.

                          Η λογική είναι ότι οι περιορισμοί μειώνουν το κόστος.

                          Ναι όντως λογικό μου φένεται ...Τελοσπάντον ευχαριστώ κιόλας για τις πληροφορίες σε αρκετά πράγματα ημουν μου φένεται λάθος ενημερωμένος!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vlasis-b last edited by

                            βλεποντας τον τιτλο του θεματος θα ηθελα να κανω μια ερωτηση εκτος θεματος ,πριν λιγο καιρο ειχα δει στο car.gr ενα rallye με body kit maxi στο οποιο ειχε γινει μετατροπη σε πισωκινητο επειδη ειχε πολλες φοτο παρατηρησα οτι ο κινητηρας ηταν εγκαρσια τοποθετημενος και ειχε ενα πολυ λεπτο αξονα (το ιδιο λεπτο με την εξατμηση) που διεσχιζε το αμαξωμα και κατεληγε σε ενα υποπλαισιο (παρομοιο με αυτα που εχουν τα αγωνιστικα ) που ειχε βιδωθει πανω στο σασι επειδη το αμαξι το πουλουσε ακριβα 60.000 ευρω θα ηθελα να ρωτησω :υπαρχει περιπτωση να αντεξει μια τετοια μετατροπη? για καθημερινη χρηση ή για αγωνιστικη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alex_drv last edited by

                              Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
                              βλεποντας τον τιτλο του θεματος θα ηθελα να κανω μια ερωτηση εκτος θεματος ,πριν λιγο καιρο ειχα δει στο car.gr ενα rallye με body kit maxi στο οποιο ειχε γινει μετατροπη σε πισωκινητο επειδη ειχε πολλες φοτο παρατηρησα οτι ο κινητηρας ηταν εγκαρσια τοποθετημενος και ειχε ενα πολυ λεπτο αξονα (το ιδιο λεπτο με την εξατμηση) που διεσχιζε το αμαξωμα και κατεληγε σε ενα υποπλαισιο (παρομοιο με αυτα που εχουν τα αγωνιστικα ) που ειχε βιδωθει πανω στο σασι επειδη το αμαξι το πουλουσε ακριβα 60.000 ευρω θα ηθελα να ρωτησω :υπαρχει περιπτωση να αντεξει μια τετοια μετατροπη? για καθημερινη χρηση ή για αγωνιστικη

                              Χμμμ...Κοίτα κατά την γνώμη μου η αντοχή εξαρτάται απο τις πατέντες του μηχανικού...Όσο πιο καλά σχέδια είχε στο μυαλό του τόσο το καλύτερο, αρκεί βέβαια να πιάνει και το χέρι του, αλλά δεν μας δίνεις λεπτομέριες όπως το τι κινητήρα είχε φορέσει ή τι κιβώτιο, τι διαφορικό και ημιαξόνια χρησιμοποίησε, αν ήταν μέσα τοποθετημένες μπάρες θόλων και αν γενικά τα έχει ξεφορτωθεί όλα απο μέσα για απώλεια βάρους για να μπορέσω να σου πω αν το έφτιαξε για αγωνιστική ή καθιμερινή χρήση...Πάντος κατά την γνώμη μου το να φτιάξεις ενα rallye πισωκίνητο δεν είναι και η καλύτερη ιδέα διότι η πολύ πατέντα σημένει και πολύ ρίσκο (ιδικά εννοώντας την μετατροπή απο μπροστινοκίνητο σε πισωκίνητο) εκτός αν ήταν καννας γνωστος μάστορας με όνομα και εμπειρία και τα είχε όλα μελετημένα...Και κάτι τελευταίο, η τιμή του με τρόμαξε...60.000???για ένα rallye??δηλαδή τι κάνει αυτό πετάει???Αν υπάρχει ακόμα η αγγελία στείλε κάννα link να το ξαναναλύσουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Μήπως.ήταν τετρακίνητο;

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Υπαρχει παντως πισωκινητο rallye στην Ελλαδα, εχει φιλοξενηθει πριν μερικα χρονια (5-6) σε περιοδικο βελτιωσεων.
                                  Αν ειναι το ιδιο δε ξερω, παντως ειχα διαβασει γι αυτη την μετατροπη... Κι ειναι κι εξωφρενικα πολλα αλογα κιολας...

                                  Και προφανως το χεις μονο για πλακα, να κανεις 8αρια σε καμια πλατεια, δε νομιζω να μπορει ουτε ευθεια να παει αυτο το πραγμα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alex_drv last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                                    Υπαρχει παντως πισωκινητο rallye στην Ελλαδα, εχει φιλοξενηθει πριν μερικα χρονια (5-6) σε περιοδικο βελτιωσεων.
                                    Αν ειναι το ιδιο δε ξερω, παντως ειχα διαβασει γι αυτη την μετατροπη... Κι ειναι κι εξωφρενικα πολλα αλογα κιολας...

                                    Και προφανως το χεις μονο για πλακα, να κανεις 8αρια σε καμια πλατεια, δε νομιζω να μπορει ουτε ευθεια να παει αυτο το πραγμα...

                                    Όντως, είναι ένα ακριβό project χωρίς νόημα στην ουσία, κυρίως για μόστρα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vlasis-b last edited by

                                      εψαξα αλλα δεν ξαναβρηκα την αγγελια, ομως απ΄οτι θυμαμαι ειχε 1600 μοτερ εγκαρσια ,μεσα ηταν γυμνο με roll-bar και μου εκανε εντυπωση η μεταδοση, ο αξονας περνουσε μεσα απο το τουνελ (θολο που διατρεχει το πατωμα) που εχουν τα αμαξια για να προστατευουν την εξατμηση ,σε αυτο αξονας και εξατμηση ειχαν ταιριαξει μια χαρα (μαλλον το ειχε πετσοκοψει), μετα τον αξονα ειχε ημιακαμπτο αξονα (σαν να ειχε παρει το διαφορικο και τα ημιαξονια απο μπροστα και να τα ειχε βαλει πισω) και στηριζοταν σε ενα υποπλαισιο, μονο αυτα θυμαμαι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        alex_drv last edited by

                                        Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
                                        εψαξα αλλα δεν ξαναβρηκα την αγγελια, ομως απ΄οτι θυμαμαι ειχε 1600 μοτερ εγκαρσια ,μεσα ηταν γυμνο με roll-bar και μου εκανε εντυπωση η μεταδοση, ο αξονας περνουσε μεσα απο το τουνελ (θολο που διατρεχει το πατωμα) που εχουν τα αμαξια για να προστατευουν την εξατμηση ,σε αυτο αξονας και εξατμηση ειχαν ταιριαξει μια χαρα (μαλλον το ειχε πετσοκοψει), μετα τον αξονα ειχε ημιακαμπτο αξονα (σαν να ειχε παρει το διαφορικο και τα ημιαξονια απο μπροστα και να τα ειχε βαλει πισω) και στηριζοταν σε ενα υποπλαισιο, μονο αυτα θυμαμαι.

                                        Άν και έξυπνο project, είναι άχριστο και έτσι όπως το περιγράφεις μου φένεται σχετικά φτηνό, δηλαδή άντε να ξόδεψε 10 χιλιάρικα το πολύ για τις μετατροπές, το να το πουλάει 60.000 είναι ειρωνεία...Αυτό το αμάξι το πολύ να χρησιμέψει σε αγώνες rally cross κ εκεί όσο αντέξει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr