Καλησπέρα σε όλους!!...Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ μερικές πληροφορίες για το κλείσιμο του Ράλλυ ακρόπολις.Θέλω μετά το Power Stage στους Αγίους Θεοδώρους να πάω στο Λουτράκι για το κλείσιμο αλλά θα θέλα να ξέρω περισσότερα...Τί ώρα και πού?...Σας παρακαλώ όποιος μπορεί να απαντήσει το συντομότερο γιατί σε λίγο θα φύγω για Α.Θεοδώρους και θέλω να ξέρω 2-3 πράγματα για το κλείσιμο...Ευχαριστώ!!
Latest posts made by alex_drv
-
RE: Rally Acropolis 24-27 May 2012: Προσβάσεις, πληροφορίες κτλ.
-
RE: Rally Acropolis 24-27 May 2012: Προσβάσεις, πληροφορίες κτλ.
Επηδή παρατήρησα πολλά τελευταία σχόλια θέλω να ανανεώσω το θέμα πάλι για να ξεχαστούν τα προηγούμενα...Λοιπόν εγώ που έκατσα και έψαξα σήμερα πολύ το θέμα του τετραημέρου αποφάσησα να πάω σε 3 Ε.Δ. και ένα Π.Σ. και είναι οι εξής...Πρώτη μέρα στους Αγίους Θεοδώρους Ε.Δ. πρόσβαση 3,δεύτερη μέρα θα ανέβω στην Θήβα για την Ε.Δ. στην πρόσβαση 6, την τρίτη μέρα δυστοιχός δεν θα είμαι παρόν πουθένα διότι ρε αδέρφια η βενζίνη είναι ακριβή και ξέρετε πως είναι τα πράγματα...Ε και τελευταία μέρα πάλι Αγίους Θεοδώρους στην πρόσβαση 2...Και έπειτα το super stage που θα είναι ακριβώς δίπλα στην πρόσβαση 2...Πώς με βλέπετε οι έμπειροι του φόρουμ, θα δώ τίποτα καλό??...
-
RE: Rally Acropolis 24-27 May 2012: Προσβάσεις, πληροφορίες κτλ.
Καλησπέρα σε όλους τους λάτρεις του WRC!Θέλω να πάρω μία γνώμη επιδή είναι η πρώτη φορά που θα πάω στο ράλλυ και δεν μπορώ να αποφασήσω, την πρώτη μέρα τι μου προτείνετε αξίζει να πάω στο άνοιγμα του ράλλυ στο Ζάππειο??...ή θα ήταν καλύτερα να πάω στην πρώτη ειδική διαδρομή στην Κινέττα??...Κάθε γνώμη δεκτή..Ευχαριστώ!!...
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
εψαξα αλλα δεν ξαναβρηκα την αγγελια, ομως απ΄οτι θυμαμαι ειχε 1600 μοτερ εγκαρσια ,μεσα ηταν γυμνο με roll-bar και μου εκανε εντυπωση η μεταδοση, ο αξονας περνουσε μεσα απο το τουνελ (θολο που διατρεχει το πατωμα) που εχουν τα αμαξια για να προστατευουν την εξατμηση ,σε αυτο αξονας και εξατμηση ειχαν ταιριαξει μια χαρα (μαλλον το ειχε πετσοκοψει), μετα τον αξονα ειχε ημιακαμπτο αξονα (σαν να ειχε παρει το διαφορικο και τα ημιαξονια απο μπροστα και να τα ειχε βαλει πισω) και στηριζοταν σε ενα υποπλαισιο, μονο αυτα θυμαμαι.Άν και έξυπνο project, είναι άχριστο και έτσι όπως το περιγράφεις μου φένεται σχετικά φτηνό, δηλαδή άντε να ξόδεψε 10 χιλιάρικα το πολύ για τις μετατροπές, το να το πουλάει 60.000 είναι ειρωνεία...Αυτό το αμάξι το πολύ να χρησιμέψει σε αγώνες rally cross κ εκεί όσο αντέξει...
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Υπαρχει παντως πισωκινητο rallye στην Ελλαδα, εχει φιλοξενηθει πριν μερικα χρονια (5-6) σε περιοδικο βελτιωσεων.
Αν ειναι το ιδιο δε ξερω, παντως ειχα διαβασει γι αυτη την μετατροπη... Κι ειναι κι εξωφρενικα πολλα αλογα κιολας...Και προφανως το χεις μονο για πλακα, να κανεις 8αρια σε καμια πλατεια, δε νομιζω να μπορει ουτε ευθεια να παει αυτο το πραγμα...
Όντως, είναι ένα ακριβό project χωρίς νόημα στην ουσία, κυρίως για μόστρα...
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
βλεποντας τον τιτλο του θεματος θα ηθελα να κανω μια ερωτηση εκτος θεματος ,πριν λιγο καιρο ειχα δει στο car.gr ενα rallye με body kit maxi στο οποιο ειχε γινει μετατροπη σε πισωκινητο επειδη ειχε πολλες φοτο παρατηρησα οτι ο κινητηρας ηταν εγκαρσια τοποθετημενος και ειχε ενα πολυ λεπτο αξονα (το ιδιο λεπτο με την εξατμηση) που διεσχιζε το αμαξωμα και κατεληγε σε ενα υποπλαισιο (παρομοιο με αυτα που εχουν τα αγωνιστικα ) που ειχε βιδωθει πανω στο σασι επειδη το αμαξι το πουλουσε ακριβα 60.000 ευρω θα ηθελα να ρωτησω :υπαρχει περιπτωση να αντεξει μια τετοια μετατροπη? για καθημερινη χρηση ή για αγωνιστικηΧμμμ...Κοίτα κατά την γνώμη μου η αντοχή εξαρτάται απο τις πατέντες του μηχανικού...Όσο πιο καλά σχέδια είχε στο μυαλό του τόσο το καλύτερο, αρκεί βέβαια να πιάνει και το χέρι του, αλλά δεν μας δίνεις λεπτομέριες όπως το τι κινητήρα είχε φορέσει ή τι κιβώτιο, τι διαφορικό και ημιαξόνια χρησιμοποίησε, αν ήταν μέσα τοποθετημένες μπάρες θόλων και αν γενικά τα έχει ξεφορτωθεί όλα απο μέσα για απώλεια βάρους για να μπορέσω να σου πω αν το έφτιαξε για αγωνιστική ή καθιμερινή χρήση...Πάντος κατά την γνώμη μου το να φτιάξεις ενα rallye πισωκίνητο δεν είναι και η καλύτερη ιδέα διότι η πολύ πατέντα σημένει και πολύ ρίσκο (ιδικά εννοώντας την μετατροπή απο μπροστινοκίνητο σε πισωκίνητο) εκτός αν ήταν καννας γνωστος μάστορας με όνομα και εμπειρία και τα είχε όλα μελετημένα...Και κάτι τελευταίο, η τιμή του με τρόμαξε...60.000???για ένα rallye??δηλαδή τι κάνει αυτό πετάει???Αν υπάρχει ακόμα η αγγελία στείλε κάννα link να το ξαναναλύσουμε...
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι αλλά όπως επιτρεπόταν παλιά να προστεθεί Turbo σε ένα δίλιτρο μοτέρ για να γίνει ένα WRC της εποχής (206, Impreza, Focus, Xsara/C4 κτλ.) έτσι και τώρα επιτρέπεται είτε να αλλαχτεί το Turbo ενός υπάρχοντος μοτέρ με ένα μεγαλύτερο (π. BMW/Mini) είτε να προστεθεί ένα Turbo σε ένα υπάρχον ατμοσφαιρικό μοτέρ (πχ. Fiesta 1.6) ή ακόμα και να κατασκευαστεί ένα νέο μοτέρ εξαρχής (πχ. Citroen) αρκεί να είναι 1.6 με άμεσο ψεκασμό (το Turbo είναι το ίδιο για όλους στα σύγχρονα 1.6 Turbo WRC, είναι Garrett TR25).Σε κάθε περίπτωση αυτά γίνονται από το εργοστάσιο και με συγκεκριμένους περιορισμούς.
Η λογική είναι ότι οι περιορισμοί μειώνουν το κόστος.
Ναι όντως λογικό μου φένεται ...Τελοσπάντον ευχαριστώ κιόλας για τις πληροφορίες σε αρκετά πράγματα ημουν μου φένεται λάθος ενημερωμένος!!
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αναλόγως την κατηγορία. Πχ. στην Α επιτρέπεται να αλλάξεις (μόνο σε κινητήρα): πιστόνια, εκκεντροφόρους, να κάνεις ροϊκή (χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων).
Δεν επιτρέπεται να αλλάξεις αλλά μόνο να γυαλίσεις-ζυγοσταθμίσεις-ελαφρώσεις (και πάλι χωρίς υπέρβαση κάποιων ορίων διαστάσεων ή βάρους): πεταλούδα αέρα, διάμετρο βαλβίδων, μπιέλες, στροφαλοφόρο, βολάν.Turbo και πάλι δεν μπορείς να βάλεις. Απλά έχουν βγει 'καινούργια' πρωτότυπα WRC αυτοκίνητα που αντί για δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα έχουν 1.6 Turbo. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις πχ. ένα 207 S2000 (= δίλιτρος ατμοσφαιρικός) και να του κοτσάρεις ένα 1.6 Turbo. Είναι άλλο αυτοκίνητο.
Αρκετά περιορισμένα σε όλα δηλαδή...Άρα οι 1.6 turbo κινητήρες sta Fiesta,DS4,Fabia βγαίνουν turbo απο το εργοστάσιο?
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης pointer έγραψε:
απαγορεύεται να βάλεις τούρμπο στον κινητήρα??δεν το ήξερα..Αναλόγος την κατηγορία δεν επιτρέπεται να βάλεις τούρμπο και μάλλον παλιά εννοούσε το παλικάρι που τρέχανε τα 206...Γιατί σήμερα στήν πιό 'γνωστή' κατηγορία την λεγόμενη S2000 έγινε πέρσυ μια αλλαγή, όλοι οι κινητήρες έπεσαν στα 1.6 κυβικά με τούρμπο στα 2.5bar και με άνοιγμα εισαγωγής στα 33 χιλιοστά αν δεν κάνω λάθος...
-
RE: Μετατροπή FWD σε AWD (αυτοκίνητα αγώνων ράλλυ)
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το τι επιτρέπεται να κάνεις το περιγράφουν κάποιοι κανονισμοί. Πχ. στο 206 ΔΕΝ επιτρέπεται να βάλεις ελαφρύ βολάν, που λες, ή να προσθέσεις Turbo στον απλό κινητήρα. Αλλά επιτρέπεται να αλλάξεις τους εκκεντροφόρους.Από ένα σημείο και μετά όμως, οι μετατροπές γίνονται εργοστασιακά. Τα αντίστοιχα εξαρτήματα είναι πρωτότυπα που έφτιαξε η Peugeot σε συνεργασία με έναν κατασκευαστή μεταδόσεων (X-Trac) σχεδίασαν και κατασκεύασαν καμιά 20αριά κομμάτια κιβώτια-διαφορικά κτλ. ώστε να μετατραπεί το απλό 206 σε 4WD (αντίστοιχες αλλαγές έγιναν και στο αμάξωμα, τούνελ μετάδοσης, πίσω αναρτήσεις κτλ.)
Αρα ξέχνα τοΓια περισσότερες πληροφορίες (αν και κάπως παλιές πλέον) διάβασε το του φίλου μας tryphon
Μήπως εννοείς αναλόγος την κατηγορία στην οποία ανήκει??π.χ. στην Α κατηγορία ξέρω οτι υπάρχουν πολλές ελευθερίες στην βελτίωση η μήπως αφορά μόνο τα 206??..Επήσης δεν ήξερα οτι οι βελτιώσεις γίνονται απο την ίδια την εταιρία με κάποιες συνεργασίες, πίστευα πως ολα τα αναλαμβάνουν κάποιοι βελτιωτικοί οίκοι...Τελοσπάντον άρα η 'ιδέα' μου δεν είναι εφικτή οπώτε πάμε σε κάτι με εργοστασιακή τετρακίνηση όπως Ford Escort RS ή καννα Toyota Celica GT4...