-
Καλησπέρα,
Διαβάζω το forum σχετικά συχνά αλλά έφτιαξα μόλις τώρα λογαριασμό για να ζητήσω βοήθεια.
Ψάχνω να αγοράσω αυτοκίνητο μετά την πώληση του παλιού.Έχω μηχανή σαν κύριο μέσο αλλά χρειάζομαι και το αμάξι για χώρο, όταν ο καιρός είναι άσχημος και γιατί θέλω να μεταφέρω εξοπλισμό σερφ κάποιες φορές το χρόνο. Έτσι κάνω maximum 10000 το χρόνο και κυρίως εκτός πόλης.
Θέλω κομπακτ και οχι σουπερμινι, απαιτήσεις σε γκάζια δεν έχω πολλές αλλά θέλω minimum 1200cc και 75hp.
Το ζητούμενο είναι κυρίως χαμηλό κόστος χρήσης. Δηλαδή χαμηλή κατανάλωση, φτηνό σέρβις και ανταλλακτικά.
Σκέφτομαι 3 επιλογές:- το fiat punto 2012 diesel 85 ps με 14.000 ευρώ περίπου καινούριο (τα μισά σε δόσεις)
- μεταχειρισμένο βενζίνη από 2007 και μετά ,με max 7000 ευρώ
- μεταχειρισμένο πετρέλαιο από εξωτερικό με όλα τα έξοδα εκτελωνισμού κτλ να μην ξεπερνά τα 9000..
Το πετρέλαιο με τόσα λίγο χλμ που κάνω, αν πάω σε καινούριο, όπως τα υπολογίζω θα το αποσβέσω μετά από 7+ χρόνια..
Σε μεταχειρισμένα 4ετίας-5ετίας περίπου ποιά μοντέλα είναι τα πιο οικονομικά; Το punto δίνει γύρω στα 4l μικτή, πραγματική. Σε μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο πόσο κοντά σε αυτό μπορώ να βρώ;
Και τέλος από εξω, πχ από Γερμανία συμφέρει πλέον;¨Εχει αλλάξει/θα αλλάξει κάτι σύντομα στους κανόνες εκτελωνισμού ή κάνω λάθος;Ελπίζω να βγαίνει νόημα όπως τα έγραψα,
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα,
Διαβάζω το forum σχετικά συχνά αλλά έφτιαξα μόλις τώρα λογαριασμό για να ζητήσω βοήθεια.
Ψάχνω να αγοράσω αυτοκίνητο μετά την πώληση του παλιού.Έχω μηχανή σαν κύριο μέσο αλλά χρειάζομαι και το αμάξι για χώρο, όταν ο καιρός είναι άσχημος και γιατί θέλω να μεταφέρω εξοπλισμό σερφ κάποιες φορές το χρόνο. Έτσι κάνω maximum 10000 το χρόνο και κυρίως εκτός πόλης.
Θέλω κομπακτ και οχι σουπερμινι, απαιτήσεις σε γκάζια δεν έχω πολλές αλλά θέλω minimum 1200cc και 75hp.
Το ζητούμενο είναι κυρίως χαμηλό κόστος χρήσης. Δηλαδή χαμηλή κατανάλωση, φτηνό σέρβις και ανταλλακτικά.
Σκέφτομαι 3 επιλογές:- το fiat punto 2012 diesel 85 ps με 14.000 ευρώ περίπου καινούριο (τα μισά σε δόσεις)
- μεταχειρισμένο βενζίνη από 2007 και μετά ,με max 7000 ευρώ
- μεταχειρισμένο πετρέλαιο από εξωτερικό με όλα τα έξοδα εκτελωνισμού κτλ να μην ξεπερνά τα 9000..
Το πετρέλαιο με τόσα λίγο χλμ που κάνω, αν πάω σε καινούριο, όπως τα υπολογίζω θα το αποσβέσω μετά από 7+ χρόνια..
Σε μεταχειρισμένα 4ετίας-5ετίας περίπου ποιά μοντέλα είναι τα πιο οικονομικά; Το punto δίνει γύρω στα 4l μικτή, πραγματική. Σε μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο πόσο κοντά σε αυτό μπορώ να βρώ;
Και τέλος από εξω, πχ από Γερμανία συμφέρει πλέον;¨Εχει αλλάξει/θα αλλάξει κάτι σύντομα στους κανόνες εκτελωνισμού ή κάνω λάθος;Ελπίζω να βγαίνει νόημα όπως τα έγραψα,
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα,
Διαβάζω το forum σχετικά συχνά αλλά έφτιαξα μόλις τώρα λογαριασμό για να ζητήσω βοήθεια.
Ψάχνω να αγοράσω αυτοκίνητο μετά την πώληση του παλιού.Έχω μηχανή σαν κύριο μέσο αλλά χρειάζομαι και το αμάξι για χώρο, όταν ο καιρός είναι άσχημος και γιατί θέλω να μεταφέρω εξοπλισμό σερφ κάποιες φορές το χρόνο. Έτσι κάνω maximum 10000 το χρόνο και κυρίως εκτός πόλης.
Θέλω κομπακτ και οχι σουπερμινι, απαιτήσεις σε γκάζια δεν έχω πολλές αλλά θέλω minimum 1200cc και 75hp.
Το ζητούμενο είναι κυρίως χαμηλό κόστος χρήσης. Δηλαδή χαμηλή κατανάλωση, φτηνό σέρβις και ανταλλακτικά.
Σκέφτομαι 3 επιλογές:- το fiat punto 2012 diesel 85 ps με 14.000 ευρώ περίπου καινούριο (τα μισά σε δόσεις)
- μεταχειρισμένο βενζίνη από 2007 και μετά ,με max 7000 ευρώ
- μεταχειρισμένο πετρέλαιο από εξωτερικό με όλα τα έξοδα εκτελωνισμού κτλ να μην ξεπερνά τα 9000..
Το πετρέλαιο με τόσα λίγο χλμ που κάνω, αν πάω σε καινούριο, όπως τα υπολογίζω θα το αποσβέσω μετά από 7+ χρόνια..
Σε μεταχειρισμένα 4ετίας-5ετίας περίπου ποιά μοντέλα είναι τα πιο οικονομικά; Το punto δίνει γύρω στα 4l μικτή, πραγματική. Σε μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο πόσο κοντά σε αυτό μπορώ να βρώ;
Και τέλος από εξω, πχ από Γερμανία συμφέρει πλέον;¨Εχει αλλάξει/θα αλλάξει κάτι σύντομα στους κανόνες εκτελωνισμού ή κάνω λάθος;Ελπίζω να βγαίνει νόημα όπως τα έγραψα,
Ευχαριστώ! -
Φιλε μου για τη χρηση που κανεις μαλλον θα αργησει πολυ η αποσβεση των 7 χιλιαδων για να παρεις diesel.. Νομιζω πως αν βρεις ενα καλομεταχειρισμενο βενζινης θα σε καλυψει για αρκετα χρονια χωρις να εχεις χρεος στο κεφαλι σου.. Τα οικονομικα σου βεβαια τα ξερεις καλυτερα εσυ. Για μενα αν εχεις την ανεση να πας για καινουριο δεν το συζητω, ειναι σαφως προτιμοτερο απο το μτχ. Θεωρω ομως κριμα να ζοριζεσαι για ενα αυτοκινητο, οταν με το ποσο που διαθετεις μπορεις να βρεις πολυ καλα μτχ που θα σου καινε γυρω στα 6-8 λιτρα αναλογα με τις κυκλοφοριακες συνθηκες.
Τωρα για τη διαδικασια της εισαγωγης ναι, πρεπει να εχει δοθει παραταση στα EU4 αλλα θεωρω ασκοπο να μπλεξεις με τελωνεια κλπ, οταν οι τιμες των μτχ ειναι χωμα, και καινουριο ντιζελ παιρνεις με 11-12Κ...
-
Προσανατολίζομαι μάλλον πρός μεταχειρισμένο από 2005-2009 ,compact/hatchback, 1200cc-1400cc και max 7000 euro .
Έχετε να προτείνετε κάποια μοντέλα αυτής της περιόδου με χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωση /σέρβις/ανταλλακτικά) και αξιόπιστα;
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2208963/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1729521/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2343935/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2289962/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2311491/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1966605/
Και υπάρχουν και άλλα στο car...
Οικονομικό με 6 στα 100 κατανάλωση, επιδόσεις και λόγω τούρμπο
Αξιόπιστο και με το παραπάνω.
Service 50 euro το μικρό, +/-150 euro το μεγάλο σε εξουσιοδοτημένα κιόλας. -
ΕΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2037813/ .
-
Αν θες κάτι πιο καινούργιο, σε άριστη κατάσταση και εντός εργοστασιακής εγγύησης μπορείς να δεις και το δικό μου.
Οσο θα παίρνανε οι μήνες και θα πληρώνεται κάθε επόμενη δόση θα πέφτει και η τιμή πώλησης, θα ανέβεις και εσύ λίγο και ίσως συναντηθούμε κάποια στιγμή.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2357750/
Για το clio με τον TCE θα πω και εγώ με τη σειρά μου οτι είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, χωρίς προβλήματα, χαμηλή κατανάλωση, και με τα σερβις όπως τα έγραψε ο φίλος πιο πάνω.
Καλή επιτυχία στην αναζήτηση. -
Δεν βάζεις και φωτογραφία στην αγγελία; Θα γίνει πιο ελκυστική.
-
Εχεις δίκιο για τη φωτο, αν και ένα κλασσικό μαύρο Dynamic clio είναι...με τις βροχές τελευταία δεν κατάφερα να το πετύχω καθαρό για φωτογράφηση, οπότε μετά το ταξίδι που θα κάνει το πάσχα θα πλυθεί και θα φωτογραφηθεί.
Ξέρεις γιατί η renault δεν φέρνει koleos και laguna;
-
Αφού δεν πουλούσανε τα έκοψε.
Το ένα δεν είχε ανταγωνιστικούς βενζινοκινητήρες και δεν είχε ελευθερωθεί το πετρέλαιο.
Το άλλο το έφαγε ο μεγάλος κυβισμός και η ελληνική φορολόγηση. -
Ναι αλλά τώρα παίζει το πετρελαίο, οπότε και λαγκούνα με 1.6 μπορούν να φέρουν αλλά και κολεος με 2.0 τα τέλη θα είναι με τους ρύπους και όχι με τα κυβικά, αν έβγαινε η βασική του έκδοση στα 25 περίπου θα πήγαινε καλά πιστεύω. Ευχαριστώ πάντως.
-
Το σκέφτομαι σοβαρά το clio tce...
Και για να κάνω πιο συγκεκριμένη την ερώτηση ,ποιό κομπακτ 1200-1400 cc , προτείνετε ώς το πιο οικονομικό (κατανάλωση,σερβις,ανταλλακτικά), περίοδος 2004-2008;
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Ναι αλλά τώρα παίζει το πετρελαίο, οπότε και λαγκούνα με 1.6 μπορούν να φέρουν αλλά και κολεος με 2.0 τα τέλη θα είναι με τους ρύπους και όχι με τα κυβικά, αν έβγαινε η βασική του έκδοση στα 25 περίπου θα πήγαινε καλά πιστεύω. Ευχαριστώ πάντως.Το τεκμήριο όμως και τις έκτακτες εισφορές που τα πας;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι αλλά τώρα παίζει το πετρελαίο, οπότε και λαγκούνα με 1.6 μπορούν να φέρουν αλλά και κολεος με 2.0 τα τέλη θα είναι με τους ρύπους και όχι με τα κυβικά, αν έβγαινε η βασική του έκδοση στα 25 περίπου θα πήγαινε καλά πιστεύω. Ευχαριστώ πάντως.
Το τεκμήριο όμως και τις έκτακτες εισφορές που τα πας;
Το τεκμήριο είναι 8800 και η έκτακτη εισφορά αν θυμάμαι καλά 270 ευρώ, το δεύτερο το πληρώνεις, το πρώτο θεωρώ ότι όποιος πάει να πάρει 2λιτρο αμάξι έχει και το ανάλογο εισόδημα πλέον, τουλάχιστον 25000 το χρόνο, οπότε το 8800 δεν του λέει τίποτα (+σπίτι, άντε και εξοχικό).
Τώρα αν ανήκει στην ευγενή κατηγορία των συμπολιτών μας που έχουν εισόδημα και δεν το παρουσιάζουν τότε .... -
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω... πλέον 25κ το χρόνο βγάζουν πολύ λίγοι. Και συνήθως αυτοί θα προτιμήσουν κάτι πιο μουράτο, Ελλάδα είναι εδώ άλλωστε.
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Ναι αλλά τώρα παίζει το πετρελαίο, οπότε και λαγκούνα με 1.6 μπορούν να φέρουν αλλά και κολεος με 2.0 τα τέλη θα είναι με τους ρύπους και όχι με τα κυβικά, αν έβγαινε η βασική του έκδοση στα 25 περίπου θα πήγαινε καλά πιστεύω. Ευχαριστώ πάντως.
Το τεκμήριο όμως και τις έκτακτες εισφορές που τα πας;
Το τεκμήριο είναι 8800 και η έκτακτη εισφορά αν θυμάμαι καλά 270 ευρώ, το δεύτερο το πληρώνεις, το πρώτο θεωρώ ότι όποιος πάει να πάρει 2λιτρο αμάξι έχει και το ανάλογο εισόδημα πλέον, τουλάχιστον 25000 το χρόνο, οπότε το 8800 δεν του λέει τίποτα (+σπίτι, άντε και εξοχικό).
Τώρα αν ανήκει στην ευγενή κατηγορία των συμπολιτών μας που έχουν εισόδημα και δεν το παρουσιάζουν τότε ....8.800€ το τεκμήριο * 5%= 440€...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2208963/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1729521/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2343935/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2289962/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2311491/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1966605/
Και υπάρχουν και άλλα στο car...
Οικονομικό με 6 στα 100 κατανάλωση, επιδόσεις και λόγω τούρμπο
Αξιόπιστο και με το παραπάνω.
Service 50 euro το μικρό, +/-150 euro το μεγάλο σε εξουσιοδοτημένα κιόλας.Αφού ασχολήσαι και με το surf νομίζω η έκδοση Rip Curl σου ταιριάζει...
-
Μπορείς να βρεις και καινούργιο Renault Clio με πετρέλαιο ως εναλλακτική του Fiat Punto.
Πάντως του πετρελαιοκινητήρες της Renault τους θεωρώ πολύ καλύτερους απο της Fiat.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2228281/ με απόσυρση
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1858773/ με απόσυρσημε βενζίνη ( καινούργιο )
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2068375/Εναλλακτικά θα έψαχνα και για κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2359572/
-
Τι γνώμη έχετε για αυτά:
Παρακαλώ μια βοήθεια για αγορά αυτοκινήτου