Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    6
    8
    1802
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      **Ανοίγω το παρόν θέμα το οποίο θα περιλαμβάνει μόνο δημοσιεύσεις σχετικά με τις προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων, δηλαδή:

      1. Τι χρειάζεται για να χαρακτηριστεί κάποιο όχημα Ιστορικό (και να δικαιούται τις αντίστοιχες πινακίδες κυκλοφορίας)
      2. Ποιές οι διαφορές (αν υπάρχουν) μεταξύ των αντίστοιχων Φορέων (ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ κτλ.)
      3. Τι υποχρεώσεις και τι δικαιώματα συνδέονται με τις εν λόγω πινακίδες κυκλοφορίας

      ΔΕΝ θα επιτραπούν σχόλια σε αυτό το θέμα Σκοπός του θέματος είναι να υπάρχει ένας 'μπούσουλας' για όποιον νέο φίλο των Ιστορικών ρωτάει τις παραπάνω ερωτήσεις, ώστε να μην επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά οι ίδιες απαντήσεις. Σχόλια στο γνωστό θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=27588 παρακαλούμε.

      Προσκαλούνται λοιπόν όσοι κατέχουν το θέμα επαρκώς να συνεισφέρουν (για άλλη μια φορά) με τις γνώσεις τους. Ιδιαίτερα όσοι φίλοι είναι μέλη σε αντίστοιχες επιτροπές των διαφόρων Φορέων. [Mod]**

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        **Ανοίγω το παρόν θέμα το οποίο θα περιλαμβάνει μόνο δημοσιεύσεις σχετικά με τις προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων, δηλαδή:

        1. Τι χρειάζεται για να χαρακτηριστεί κάποιο όχημα Ιστορικό (και να δικαιούται τις αντίστοιχες πινακίδες κυκλοφορίας)
        2. Ποιές οι διαφορές (αν υπάρχουν) μεταξύ των αντίστοιχων Φορέων (ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ κτλ.)
        3. Τι υποχρεώσεις και τι δικαιώματα συνδέονται με τις εν λόγω πινακίδες κυκλοφορίας

        ΔΕΝ θα επιτραπούν σχόλια σε αυτό το θέμα Σκοπός του θέματος είναι να υπάρχει ένας 'μπούσουλας' για όποιον νέο φίλο των Ιστορικών ρωτάει τις παραπάνω ερωτήσεις, ώστε να μην επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά οι ίδιες απαντήσεις. Σχόλια στο γνωστό θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=27588 παρακαλούμε.

        Προσκαλούνται λοιπόν όσοι κατέχουν το θέμα επαρκώς να συνεισφέρουν (για άλλη μια φορά) με τις γνώσεις τους. Ιδιαίτερα όσοι φίλοι είναι μέλη σε αντίστοιχες επιτροπές των διαφόρων Φορέων. [Mod]**

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          **Ανοίγω το παρόν θέμα το οποίο θα περιλαμβάνει μόνο δημοσιεύσεις σχετικά με τις προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων, δηλαδή:

          1. Τι χρειάζεται για να χαρακτηριστεί κάποιο όχημα Ιστορικό (και να δικαιούται τις αντίστοιχες πινακίδες κυκλοφορίας)
          2. Ποιές οι διαφορές (αν υπάρχουν) μεταξύ των αντίστοιχων Φορέων (ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ κτλ.)
          3. Τι υποχρεώσεις και τι δικαιώματα συνδέονται με τις εν λόγω πινακίδες κυκλοφορίας

          ΔΕΝ θα επιτραπούν σχόλια σε αυτό το θέμα Σκοπός του θέματος είναι να υπάρχει ένας 'μπούσουλας' για όποιον νέο φίλο των Ιστορικών ρωτάει τις παραπάνω ερωτήσεις, ώστε να μην επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά οι ίδιες απαντήσεις. Σχόλια στο γνωστό θέμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=27588 παρακαλούμε.

          Προσκαλούνται λοιπόν όσοι κατέχουν το θέμα επαρκώς να συνεισφέρουν (για άλλη μια φορά) με τις γνώσεις τους. Ιδιαίτερα όσοι φίλοι είναι μέλη σε αντίστοιχες επιτροπές των διαφόρων Φορέων. [Mod]**

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a-110-alpine last edited by

            Το σαιτ της ΦΙΛΠΑ http://www.filpafederation.gr/

            Τα πάντα περί Ειδικών Πινακίδων

            Ιστορικό

            Mετά από εισήγηση της ΦΙΛΠΑ, το Υπ. Συγκοινωνιών εξέδωσε τω 1978 την υπ’ αριθμ. ΣΤ 1831/19-1-1978 (Β΄72) Υπουργική Απόφαση, η οποία προέβλεπε την περιωρισμένη κίνηση παλαιών οχημάτων με ειδικές πινακίδες χορηγούμενες από την ΦΙΛΠΑ, αντί κρατικών.

            Η ρύθμιση αυτή κυριολεκτικά έσωσε το Παλαιό Αυτοκίνητο στο «παρά πέντε», αφού λίγο αργότερα θεσπίστηκε το μέτρο των τεκμηρίων διαβιώσεως, σύμφωνα με το οποίο η χρήση και συντήρηση των Ι.Χ. οχημάτων αποτελούσε αυστηρό τεκμήριο για το ύψος των εισοδημάτων των ιδιοκτητών.

            Από τότε η εν λόγω Υπουργική Απόφαση τροποποιήθηκε δύο φορές, κατά τα έτη 1999 και 2001, ποτέ όμως ως προς την ουσία της, αλλά μόνον ως προς τους δικαιούχους να χορηγούν τις πινακίδες.

            Συμφώνως προς την τελευταία τροποποίηση, η οποία ισχύει μέχρι σήμερα, δικαιούχοι να χορηγούν πινακίδες παλαιών μηχανοκινήτων οχημάτων είναι οι εν Ελλάδι επίσημοι εκπρόσωποι της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων» και της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου» (FIA και FIVA).

            Η ουσία της Υπ. Αποφάσεως

            Η περί ειδικών πινακίδων Υπ. Απόφασις προβλέπει, ότι παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από τους εν Ελλάδι επισήμους εκπροσώπους των FIA και FIVA βάσει των διεθνώς ισχυόντων όρων των δύο αυτών οργανώσεων, μπορούν να κυκλοφορούν μόνον για την συμμετοχή σε επίσημες εκδηλώσεις καθώς και για τις αναγκαίες για την συντήρηση και επισκευή δοκιμές με ειδικές αριθμημένες πινακίδες κυκλοφορίας, που δικαιούνται να χορηγούν οι δύο προαναφερόμενοι εκπρόσωποι βάσει πιστοποιητικού καταχωρίσεως.

            Παρατηρούμε ότι:

            α) Ως παλαιό μηχανοκίνητο όχημα η Πολιτεία αποδέχεται εκείνο που ορίζουν διεθνώς οι FIA και FIVA.

            β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

            • η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,

            • οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.

            Ποιο χαρακτηρίζεται ως Παλαιό (Ιστορικό) Όχημα κατά την FIVA;

            Εκείνο που έχει ηλικία τριάντα (30) ετών, διατηρεί τ’ αρχικά του χαρακτηριστικά και είναι άριστα συντηρημένο. Άρα, εκείνο, για το οποίο η FIVA δια των κατά χώρες εκπροσώπων της αποδέχεται να εκδώσει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως.

            «Ράδιο-Αρβύλα»

            Παραθέτουμε μερικές από τις συνηθέστερες διαδόσεις, που κυκλοφορούν γύρω από τον θεσμό των ειδικών πινακίδων παλαιών οχημάτων. Πρόκειται περί αυθαιρεσιών, οι οποίες δεν έχουν καμμία βάση.

            -Μπορώ να κυκλοφορώ κατά τα σαββατοκύριακα.

            -Δεν μπορώ να κυκλοφορώ μόνον κατά τα σαββατοκύριακα, διότι είναι κλειστά τα συνεργεία.

            -Μπορώ να κυκλοφορήσω οποιαδήποτε στιγμή με άδεια της ΦΙΛΠΑ.

            -Αν πάρω τις πινακίδες από τον επίσημο εκπρόσωπο της τάδε διεθνούς ομοσπονδίας, μπορώ να κάνω ευρύτερη χρήση.

            -Ανάλογα από ποιον θα πάρω τις πινακίδες, θα μπορώ να συμμετέχω σε περισσοτέρων, ή ολιγοτέρων τύπων εκδηλώσεις.

            -Μπορώ να πάρω πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ και να σταθμεύσω το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου, για να μην πληρώνω τέλη κυκλοφορίας. (Διευκρίνιση: Ο μη καταβάλλων Τ.Κ. χάνει το δικαίωμα χρήσεως δημοσίων οδών. Εξαιρείται, βεβαίως, η περιωρισμένη χρήση, που προαναφέρεται).

            Ασφάλιση:

            Όλα τα φέροντα ειδικές πινακίδες οχήματα πρέπει να είναι ανελλιπώς ασφαλισμένα. Η ΦΙΛΠΑ ασφαλίζει μέσω της ALLIANZ δωρεάν το πρώτο αυτοκίνητο εκάστου Μέλους και εξασφαλίζει για τα υπόλοιπα κάλυψη με ιδιαίτερα χαμηλό ασφάλιστρο, ανάλογο, ασφαλώς, της πολύ περιωρισμένης χρήσεως.

            Πώληση οχήματος με ειδικές πινακίδες

            Οι πινακίδες πρέπει να επιστραφούν με ευθύνη του Πωλητού στην ΦΙΛΠΑ, προκειμένου εκείνος να απαλλαγεί από την αστική ευθύνη, που τον βαρύνει από την όποια κυκλοφορία του οχήματος. Στον Αγοραστή θα χορηγηθούν νέες πινακίδες με διαφορετικό αριθμό κυκλοφορίας (και νέο Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως).

            Προάσπιση, περιφρούρηση δικαιώματος ειδικών πινακίδων

            Η Πολιτεία παραχώρησε ένα πολύ σημαντικό προνόμιο στους ειλικρινείς φίλους του παλαιού ιστορικού οχήματος, σ’ εκείνους που το διασώζουν και το συντηρούν από ευαισθησία και ως στοιχείο του πολιτισμού. Η προάσπιση του προνομίου αυτού αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση όλων μας. Καθήκον μας είναι η άμεση καταγγελία οποιουδήποτε φαινομένου καταχρήσεως των ειδικών πινακίδων. Ενημερώστε άμεσα την ΦΙΛΠΑ, αν κάποιον δείτε, να παραβιάζει τα όρια και το πνεύμα της Υπ. Αποφάσεως, αν χρησιμοποιεί κάποιο αυτοκίνητο με ειδικές πινακίδες ως κοινό μεταφορικό μέσον, έστω και εντελώς προσωρινά. Αναφέρετε αριθμό κυκλοφορίας, ημερομηνία και τόπο του περιστατικού. Η ΦΙΛΠΑ θα αποσαφηνίσει και, αν πρόκειται για υποτροπή, θ’ ανακαλέσει τις πινακίδες.

            Πως μπορώ να παραλάβω πινακίδες για το Παλαιό μου Αυτοκίνητο

            Αυτονόητη προϋπόθεση είναι να το κατέχετε νομίμως.

            -Να έχει εκδοθεί γι’ αυτό και να ισχύει Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως FIVA (Κάρτα FIVA),

            -Να υποβάλετε στην ΦΙΛΠΑ με θεωρημένο το γνήσιον της υπογραφής Δήλωση Παραλαβής Πινακίδων (σχετικό έντυπο αναζητείστε στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος).

            Πως εκδίδεται Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως (Κάρτα) FIVA;

            Μόνον για οχήματα ηλικίας 30 ετών και άνω, τα οποία διατηρούν τα αρχικά τους χαρακτηριστικά και είναι πολύ καλά διατηρημένα

            -Ζητείστε τηλεφωνικώς από την Γραμματεία συνάντηση με μέλος της τεχνικής επιτροπής που θα σας επισκευτεί για τον έλεγχο του οχήματος.

            -Υποβάλετε συμπληρωμένη την σχετική αίτηση (αναζητείστε το σχετικό έντυπο στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος)

            -Συνυποβάλετε εις τριπλούν φωτογραφία κοινών διαστάσεων (9Χ13), εικονίζουσα ταυτοχρόνως την πρόσοψη και μία των πλευρών (πλαγιομετωπική όψη).

            Εάν δε πρόκειται για μοτοσυκλέττα, πλευρική όψη. Η φωτογραφία αυτή πρέπει να είναι καλοτραβηγμένη σε συμπαθή χώρο και να υπάρχει περιθώριο περιμετρικά του εικονιζομένου οχήματος για την κοπή, εάν χρειασθεί, του χαρτιού και προσαρμογή επί του Πιστοποιητικού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a-110-alpine last edited by

              ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ

              Προς
              ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου)
              Πίνδου 92, *ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΝΗΣΙΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ
              Παπάγου, 156 69

              ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΥΠ. ΑΠΟΦ. ΣΤ 1831/19-1-78 (Β’72)
              Με την παρούσα δηλώνω ότι:

              1.Είμαι ο νόμιμος κάτοχος αυτοκινήτου με τα κατωτέρω χαρακτηριστικά,

              ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

              ΤΥΠΟΣ
              ΕΤΟΣ
              ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

              ΑΡ. ΠΛΑΙΣΙΟΥ

              ΑΡ. ΚΙΝΗΤΗΡΟΣ

              για το οποίο έχει εκδοθεί από την ΦΙΛΠΑ κάρτα αναγνώρισης αυθεντικότητας αυτοκινήτου αρ. ........................ την .....................

              2.Αποδέχομαι ότι οι υπ’ όψιν πινακίδες αποτελούν ιδιοκτησία της ΦΙΛΠΑ.
              3.Θα κάνω χρήση των πινακίδων όπως ορίζει η σχετική υπουργική απόφαση υπ’ αριθμ. ΣΤ/1831/1978, ΦΕΚ 1512 της 9-11-2001 της οποίας φωτοαντίγραφο παρέλαβα.
              4.Δεν θα κάνω χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων σε άλλο αυτοκίνητο από αυτό για το οποίο έχουν δοθεί.
              5.Υποχρεούμαι να διατηρώ εν ισχύι ασφαλιστήριο του ανωτέρω αυτοκινήτου σε Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρεία.
              6.Θα επιστρέψω τις πινακίδες αμέσως μόλις ζητηθούν από την ΦΙΛΠΑ.
              7.Οι εν λόγω πινακίδες δεν αποτελούν πινακίδες κυκλοφορίας καθημερινής χρήσεως ή άλλης εκτός των οριζομένων στην σχετική υπουργική απόφαση.
              8.Αποδέχομαι, ότι για κάθε κακή χρήση των πινακίδων η ΦΙΛΠΑ δικαιούται να τις αποσύρει και εγώ οφείλω να τις παραδώσω αμέσως.
              9.Σε περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου, οι πινακίδες επιστρέφονται στην ΦΙΛΠΑ.
              10.Ουδέποτε θα προβώ σε ταυτόχρονη χρήση και άλλων -οιωνδήποτε-πινακίδων.
              11.Σε περίπτωση αλλαγής της διευθύνσεως μου, ή των τηλεφωνικών μου αριθμών, θα ενημερώσω πάραυτα την ΦΙΛΠΑ.

              ΟΝΟΜΑ : Ο ΔΗΛΩΝ
              ΔΙΕΘΥΝΣΗ :
              ΤΗΛΕΦΩΝΟ :

              Σήμερα την ..................... παρελήφθησαν οι πινακίδες ΦΙΛΠΑ, αριθμός ................

              Ο Παραλαβών ............................................ Υπογραφή ......................................

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvo164 last edited by

                Λίγο πιο απλοποιημένα:

                • Ένα όχημα (μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο) δύναται να πάρει έγκριση για έκδοση πινακίδων και πιστοποιητικού ιστορικού όταν εχει κλείσει 30 έτη από την ημερομηνία παραγωγής του (βάσει αριθμού πλαισίου), ανεξάρτητα από την ημερομηνία έκδοσης άδειας ΚΑΙ ανεξάρτητα από την ημερομηνία έναρξης παραγωγής του μοντέλου!

                • Μέχρι το 2009 ίσχυε η 25ετία , οπότε μέχρι τον Δεκέμβριο εκείνου του έτους, όσοι ειχαν όχημα παραγωγής μέχρι 1984 μπορούσαν να βγάλουν πινακίδες. Τον Ιανουάριο του 2010 ο κανονισμός άλλαξε σε 30ετία οπότε π.χ. όσοι έχουν όχημα κατασκευασμένο το 1986 πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2016 κ.ο.κ.....

                Τι προβλέπει η FIVA για οχήματα άνω των 30 ετών:

                Η FIVA καθορίζει ως ιστορικό όχημα ένα μηχανοκίνητο όχημα δρόμου το οποίο:

                Είναι τουλάχιστον 30 ετών
                Είναι συντηρημενο σε μια 'σωστή', σύμφωνα με την ιστορία του μοντέλου, κατάσταση
                Δεν χρησιμοποιείται σαν όχημα καθημερινής χρήσης
                και Αποτελέι μέρος της τεχνολογικής μας και πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

                Πιο απλά:

                -Πινακίδες ιστορικού οχήματος μπορούν να εκδοθούν όταν το όχημα βρίσκεται σε ευπαρουσίαστη, όχι απαραίτητα υπεράριστη, κατάσταση και γνήσιο ως προς τις προδιαγραφές του εργοστασίου κατασκευής του.
                Αυτό δεν αποκλείει το να έχει ανταλλακτικά ιμιτασιόν, αλλά, όχι πατέντες / μετατροπές από άλλα μοντέλα.
                (π.χ. κινητήρες υπερκυβισμένοι ή άλλης μάρκας, πολυεστερικά φτερά , μπάκετ καθίσματα κλπ).
                Μπορει δε να έχει ανταλλακτικά από εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, π.χ. από πλουσιότερο μοντέλο ή λίγο μεταγενέστερο όπως, για παράδειγμα, χρώμια , δερμάτινα καθίσματα κλπ αλλα στην περίπτωση αυτή αλλάζει κατηγορία στο πιστοποιητικό FIVA.

                • Ανάλογα με το επίπεδο συντήρησής του και το πόσο αυθεντικό είναι, σε σχέση με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, το όχημα κατατάσσεται στην ανάλογη κατηγορία στο πιστοποιητικό. Όσο πια αυθεντικό είναι, τόσο πιο ψηλά σε κατηγορία κατατάσσεται (π.χ. Στην ανώτατη κατηγορία έχουν δικαίωμα να να μπουν τα οχήματα τα οποία είναι τόσο γνήσια που δεν έχουν βαφτεί ποτέ). Αναλόγως, αν έχει ξαναβαφτεί ή έχει μετατροπές ή έστω αξεσουάρ εποχής (πχ ζάντες) τότε κατεβαίνει σε κατηγορία.

                • Όσον αφορά το πιστοποιητικό σε όχημα με κανονικές πινακίδες.
                  Εφόσον ικανοποιούνται τα παραπάνω, τότε υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικού σε όχημα που ο ιδιοκτήτης του επιθυμεί να κρατήσει τις πινακίδες του υπουργείου. Αυτό σημαίνει ότι απολαμβάνει όλες τις ελευθερίες που έχει ένα κανονικό όχημα με υποχρέωση όμως την διατηρηση ή βελτίωση της κατάστασης και της αυθεντικότητας του, όπως αυτή έχει καταγραφεί στο πιστοποιητικό. (Φυσικά οικονομικές υποχρεώσεις όπως τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια υφίστανται.)

                • Αν ένα όχημα ειναι μικρότερο από 30 έτη αλλα ανήκει στην παραγώγή οχημάτων που εχουν ήδη ιστορικό ενδιαφέρον (π.χ. λόγω περιορισμένης παραγωγής ή κάποιου άλλου στοιχείου που το κάνει μοναδικό) τότε μπορεί να εκδόσει πιστοποιητικό Junior Classic.

                -Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που ένα όχημα διαθέτει πιστοποιητικό, υπάρχει η δυνατότητα διεκδικήσης αποζημίωσης που καλύπτει πλήρως την ζημιά του σε περίπτωση ατυχήματος.

                -Επίσης ο ισχύων νόμος προβλέπει ότι αυτοκίνητα που είναι πιστοποιημένα από την FIVA δεν αποτελούν τεκμήριο διαβίωσης.

                Τέλος, η κάρτα FIVA έχει ισχύ 10 έτη. Σε περίπτωση που το όχημα πουληθεί, η κάρτα πρέπει να επανεκδοθεί.

                Όπως αναγράφεται και στην παραπάνω δημοσίευση, να επαναλάβουμε ότι ένα όχημα με πινακίδες ιστορικού οχήματος είναι ένα όχημα που ΔΕΝ έχει δικαίωμα να χρησιμοποιείται σαν όχημα καθημερινής χρήσης

                Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

                • η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,

                • οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.

                Στην Ελλάδα, έχουν την δυνατότητα να εκδόσουν πινακίδες 3 φορείς (με αλφαβητική σειρά):
                ΕΛΠΑ, ΕΟΟΕ, ΕΟΦΙΛΠΑ.

                ΕΛΠΑ:
                http://www.elpa.gr
                Λεωφόρος Μεσογείων 395
                Αγ. Παρασκευή 153 43
                Τηλ. 210.6068800

                ΕΟΟΕ:
                http://www.eooe.gr
                Ιωνίας 188, Τ.Κ 111 44
                E-mail: eooe.eooe@gmail.com
                Τηλέφωνο: 210-2116087
                Fax: 210-2117493

                ΕΟΦΙΛΠΑ:
                http://www.philpa.gr
                Κυβέλης 6, Γέρακας 15344 - Αθήνα
                Τηλ.210-6534700 Fax.210-6533420
                e-mail: info@philpa.gr

                [Μέρος του κειμένου από Greek]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosmo-mike last edited by

                  Πληροφοριες για καρτα FIVA & πινακιδες ΕΟΦΙΛΠΑ μεσω ΣΙΣΑ με μια ματια:

                  http://www.sisa.gr/gr/kartafiva

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    simon last edited by

                    Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
                    Το σαιτ της ΦΙΛΠΑ http://www.filpafederation.gr/

                    Ασφάλιση:

                    ................................ Η ΦΙΛΠΑ ασφαλίζει μέσω της ALLIANZ δωρεάν το πρώτο αυτοκίνητο εκάστου Μέλους και εξασφαλίζει για τα υπόλοιπα κάλυψη με ιδιαίτερα χαμηλό ασφάλιστρο, ανάλογο, ασφαλώς, της πολύ περιωρισμένης χρήσεως............

                    Και οι 3 φορείς, όπως και οι λέσχες τους, ασφαλίζουν τα αυτοκίνητα των μελών τους όπως και η ΦΙΛΠΑ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Μπορεί να κάνει καποιος αναφορά και για τα junior classic? Προυποθέσεις -παροχές- ωφέλη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr