-
Κώστα ό,τι και να μου πεις, το γεγονός ότι η Ferrari προς το παρόν υπολείπεται 200kg σε downforce από τους άλλους δεν αλλάζει. Από κει και πέρα, προφανώς για να νικήσει αυτό το πράμα πρέπει να συμβούν διάφορα. Το αποτέλεσμα στο τέλος είναι το ίδιο επικό.
-
συμφωνω...το να κερδιζει μια Φερραρι μια Σαουμπερ ειναι επικο...(πλακιτσα)´
Επισης το να κραταει την ιστορικοτερη ομαδα ζωντανη ενας ανθρωπος μονος του ειναι επικο...και σοβαρολογω δεν μιλαει ειρωνικα...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο Perez είναι πιλότος της Ferrari,αλλά όποιος υποστηρίζει σοβαρά ότι η σημερινή του έξοδος την κρίσιμη στιγμή ήταν ηθελημένη...μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται.Το ίδιο ακριβώς δεν λέγαμε και όταν ο Piquet στούκαρε στον τοίχο; Μετά από αυτό πάντα κρατάω και μια πισινή.
if you don't like what I say you can simply me add me to your enemies list....
Δεν έχω κανέναν στην enemy list.
Δεν έχω κανένα προβλημα με αυτά που γράφεις, απλά το συγκεκριμένο το θεωρώ μπαρούφα και μάλιστα μεγάλη.
Μόνο ξύλο δεν έπαιξε ο alonso με όλους στην McLaren και εσύ λες ότι κάνανε λάθος που δεν τον κρατήσανε. -
Καλά, κανείς δεν είδε τις δηλώσεις του Perez ?
Τον κατακρίνετε από τον καναπέ σας και κατεβάζετε αμάσητη ότι μαλακία είπε ο ΤΠ για να γεμίσει τον χρόνο σε 'εγώ τα ξέρω όλα και γελάω με τους κακόμοιρους γιατί είμαι ανώτερός' .
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
ΥΓ: Αυτός ο Καρθικέιαν πόσες φορές πρέπει να πάρει θέση σε ομάδα για να καταλάβουν ότι δεν είναι απλά άχρηστος, αλλά ΕΠΙΚιΝΔΥΝΟΣ; Νισάφι και με αυτόν και με τα χρέπια που ακόμα αποκαλούνται νέες ομάδες.
Στη φάση με τον Μπάτον, ΔΕΝ έφταιγε ο Καρτικέγιαν (που ήταν στον ίδιο γύρο) αλλά με τον ίδιο τρόπο ερμηνεύεις τα πάντα, οπότε... συζήτα μόνος σου!..
-
Για οσoυς εχασαν (το εδειξε το ΒΒC-δορυφορικο πριν λιγο) το προσπερασμα του Αλονσο στον Περεζ αμεσως μετα το restart και το αυτοκινητο ασφαλειας
εδω εικονα απο sky
-
Είναι εξαιρετικός στην βροχή.
-
To BBC δειχνει και αλλα ωραια...
Ουτε στο συμβαν Φετελ - καθικεργιαν εφταιγε ο Ινδος. Το replay δειχνει οτι εχει πατησει εξω απο τη πιστα και καθως ξαναμπαινει εχοντας χασει φορα ο Φετελ τον περναει σα σταματημενο και αμεσως κοβει αποτομα μπροστα του (απο τον Ινδο)
με αποτελεσμα ο Καθικεργιαν να μην μπορει να κανει τιποτα( χαρακτηριστηκα δηλωσε οτι το μονο που μπορουσε να κανει ηταν να βγαλει το μονοθεσιο εκτος πιστας και αυτο δεν γινετε) και να χτυπησει το πισω λαστιχο του Φετελ.Μετα εδειξε και τα κλδαχτυλα του Φετελ απο onboard παρακαλω με τον Coulthard να ζοριζετε να μην γελασει.
Στις δηλωσεις του ο Φετελ ειπε λιγο πολυ μλκα των Ινδο αλλα νομιζω οτι ειναι πανομοιοτυπο περιστατικο με αυτο που συνεβει μεταξυ του γερμανου και του Webber στη Τουρκια το 2010. (Εκοψε αποτομα μπροστα απο το δρομο του αλλου και μετα τους βγαζει ολους τρελους)
-
εχουμε λινκ απο τις δηλωσεις Φεττελ;
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Είναι εξαιρετικός στην βροχή.στο ιδιο σημειο περασε ο σεννα 5 (+2 φορες τον μασσα)ατομα
ο φεττελ 2
ο σουμαχερ 5
δεν ειναι δα και δυσκολο να καταλαβεις οτι ολοι επερναν την ακαθαρτη γραμμη που ηταν τιγκα στο νερο -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
εχουμε λινκ απο τις δηλωσεις Φεττελ;Οχι ακομα δυστυχως. Ολα αυτα που περιγραφω πιο πανω τα βλεπω τωρα απο το BBC red button στα highlights που δειχνει μεσω δορυφορου. Το πραγραμμα ειναι σε λουπα και θα παιζει συνεχως μεχρι το βραδυ.
Για οσους δεν διαθετουν δορυφορικη θα βγει σε λιγο ΣτοΚουτι.ΜΠΖ. Ηδη οι μεταδοσεις απο sky εχουν ανεβει σε ολες τις αναλυσεις.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επίσης, ο Πετροφ όλο τον αγώνα τον πέρασε μπροστά από τον Κόβα, greo δεν το έγραψες και ανησυχώ0-2 ο pay driver τον Κοβα που πηρε το βρακί του Τρούλη ο οποίος χανει αδικα τη θεση του (κατά τα άλλα). Ηθελα να το γραψω μαζι με πολλά άλλα, αλλά ξαναγραφω ότι πρωτη φορά συγκινήθηκα τόσο με καποια νίκη και δεν μπορουσα να γραψω κάτι.
Εχεις δίκιο ότι ο Αλόνσο προφανως είχε βρόχινο στήσιμο ή εστω ενδιάμεσο (φαντάζομαι ότι ακόμα και τα γκαου της Φερραρι θα ήξεραν ότι με πολλή βροχη αγώνας δε θα γίνει. Και ήταν και τυχερός γιατι αν ο αγωνας επανεκκινούσε 10' νωρίτερα θα είχε κάνει ενα ακόμα πιτ που πιθανότατα ο Περες δε θα έκανε.
Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα γιατί η μεν πρώτη πιστα ήταν low grip (πόλης) και σήμερα ήταν αυτό που είδαμε. Το ότι η Φερράρι σέρνεται είναι δεδομένο, αλλά μου έκανε εντύπωση ο ρυθμός της στους τελευταίους γύρους, ήταν κοντά στους 'καλούς' ας πούμε.
Σίγουρο επίσης είναι ότι η Μερκ βασίστηκε σε ένα πλεονέκτημα που τις Κυριακές είναι περιορισμένο και σέρνεται.
Τα ρέστα στην Κίνα, με τρεις βδομάδες να είναι μεγάλο χρονικό διάστημα. Όλοι θα βελτιωθούν, αλλά προφανώς αυτοί που έχουν πολλά να βελτιώσουν έχουν ελπίδες να το κάνουν. Ο Αλόνσο έχει βάσιμες ελπίδες να φτάσει στην Ευρώπη και το in-season test πολύ κοντά στους πρώτους. Και εκεί ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Όπως είχε πει ο Μπερνι, κάθε ομάδα μπορεί να ξοδέψει όσα θέλει, απλά από ενα σημείο και μετά οι κανονισμοί είναι έτσι που θα δίνουν πάρα πολλά για να πάρουν ελάχιστα. Άρα όσο πιο μακριά είσαι από το σημείο αυτό τόσο περισσότερες ελπίδες έχεις, αρκεί να έχεις να ξοδέψεις.
-
Το περιστατικο Φετελ- Καθικεγιαν
-
Tελικά ο Perez βγήκε κατά λάθος εξεπίτηδες από τη πίστα? Περίεργο δεν είναι που δεν τον ενθάρρυναν να περάσει τον Alonso και λίγο μετά έφυγε από τη πίστα?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Καλά, κανείς δεν είδε τις δηλώσεις του Perez ?Τον κατακρίνετε από τον καναπέ σας και κατεβάζετε αμάσητη ότι μαλακία είπε ο ΤΠ για να γεμίσει τον χρόνο σε 'εγώ τα ξέρω όλα και γελάω με τους κακόμοιρους γιατί είμαι ανώτερός' .
Τα είπε ο ίδιος .
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Εχεις δίκιο ότι ο Αλόνσο προφανως είχε βρόχινο στήσιμο ή εστω ενδιάμεσο (φαντάζομαι ότι ακόμα και τα γκαου της Φερραρι θα ήξεραν ότι με πολλή βροχη αγώνας δε θα γίνει. Και ήταν και τυχερός γιατι αν ο αγωνας επανεκκινούσε 10' νωρίτερα θα είχε κάνει ενα ακόμα πιτ που πιθανότατα ο Περες δε θα έκανε.Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα γιατί η μεν πρώτη πιστα ήταν low grip (πόλης) και σήμερα ήταν αυτό που είδαμε. Το ότι η Φερράρι σέρνεται είναι δεδομένο, αλλά μου έκανε εντύπωση ο ρυθμός της στους τελευταίους γύρους, ήταν κοντά στους 'καλούς' ας πούμε.
Αυτα που αναφερεις στις δυο παραφραφους ειναι αντιφατικα.
Δε μπορει ο Αλονσο να εχει βροχινο setup (ή πιο βροχινο απο τους αλλους αν θελεις) απο τη μια και απο την αλλη μολις στεγνωσει η πιστα και εχουν βαλει ολοι σλικ να ειναι το ιδιο γρηγορος με τους Χαμιλτον,Φετελ μεχρι το ατυχημα 'η εστω κοντα τους οπως λες. Μονο ο Webber ηταν καπως πιο γρηγορος.Αν λοιπον ειχε βροχινο ή ενδιαμεσο setup θα επρεπε οχι απλα να χανει (οταν στεγνωσε η πιστα) αλλα να χανει και παρα πολυ αφου ολοι ξερουμε οτι το αυτοκινητο ειναι τουλαχιστον 0,4 το γυρο (σε αγωνα) πιο αργο απο ταυρους και Μακλαρεν πραγμα που δεν εγινε.
-
Τι σημαινει βροχινο setup παιδια;
Στο καθεστως κοκκινης σημαιας δε θα μπορουσαν να σηκωσουν ψηλοτερα το μονοθεσιο και να αλλαξουν τις ρυθμισεις στις αεροτομες; Δε νομιζω να απαγορευεται.
Επισης ειναι σε μια πιστα που παραδοσιακα βρεχει και υπηρχε προβλεψη για βροχη στον αγωνα. Αυτο δε το γνωριζαν οι υπολοιπες ομαδες;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Τα κλδαχτυλα του Φετελ στον Ινδο
-
-
Το γρανάζωμα σίγουρα παίζει ρόλο και δεν αλλάζει. Δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει η σκληρότητα της ανάρτησης που σίγουρα παίζει ρόλο και η κατανομή πέδησης.
λαδαμαν στην αρχη ο Αλόνσο εχανε 2 και 3'. Ισως τον προστάτευσε η κακή απόδοση και αυτοί που πυροβολούσαν έφαγαν γρηγορότερα το λάστιχα. Ίσως πάλι απλά 'αγόραζε' λάστιχο μέχρι να τον φτάσει ο Περες, ξέροντας ότι έχει 7' να δώσει μέχρι να αρχίσει να πιέζει. Πάντως να γράφει τετοιους χρόνους μόνο και μόνο επειδή είναι χεράς, μου φαίνεται υπερβολικό. Και το λέω εγω που είμαι Αλονσικός φόλα.
2012 Petronas Malaysia Grand Prix