-
το σχολιο των 4Τ ειναι οτι εχει φουτουριστικη σχεδιαση....
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...επισης το....
'η κατάργηση των εξωτερικών καθρεπτών και την αντικατάστασή τους με κάμερες......'γιατι κατι δεν μου παει...
-
το σχολιο των 4Τ ειναι οτι εχει φουτουριστικη σχεδιαση....
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...επισης το....
'η κατάργηση των εξωτερικών καθρεπτών και την αντικατάστασή τους με κάμερες......'γιατι κατι δεν μου παει...
-
το σχολιο των 4Τ ειναι οτι εχει φουτουριστικη σχεδιαση....
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...επισης το....
'η κατάργηση των εξωτερικών καθρεπτών και την αντικατάστασή τους με κάμερες......'γιατι κατι δεν μου παει...
-
Τι μ@λ@κία είναι αυτή....
-
Μερικά τεχνικά στοιχεία
3,985 mm long combined with light weight body design resulting in a 786 kg mass
- High level of aerodynamic performance resulting in a Coefficient of Drag (Cd) of just 0.235
- High efficiency 1.0-litre petrol, 2-cylinder, full hybrid powertrain
- Aiming at 2.1 l/100 km and 49 g/km – a new milestone for a full hybrid powered vehicle
FT-Bh also serves as a study for even greater fuel efficiency in the mid-term future through the potential installation of two alternative powertrains: a compressed natural gas hybrid (CNG-HV) version with CO2 emissions of only 38 g/km, and a Plug-in hybrid (PHEV) version emitting just 19 g/km of CO2.
145/55R18 low rolling resistance tyres
http://www.autoblog.com/2012/03/07/minimalist-toyota-ft-bh-concept-geneva-2012/
-
που να μην είχαμε και θέμα μονο με concept αλλα τεσπα
on 145/55R18:
διάβαζα συνέντευξη μηχανικού της michelin και έλεγε οτι στο μέλλον θα υπάρξει μια στροφή προς στενότερα και μεγαλύτερα σε διάμετρο λάστιχα. αμα θυμάμαι σωστά -γιατί έχει και καιρό- το αιτιολόγησε στην εξέλιξη των υλικών τριβής, σε μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και τη διάμετρο στην 'αισθητική'.
-
Αφού είναι από καιρό η συνέντευξη, απ' ότι φαίνεται διαψεύστηκε. Όλο σε πιο χοντρά, πιο μεγάλα και πιο χαμηλά πηγαίνουμε. Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστώ τέτοια στροφή, ιδαίτερα από γερμαναράδες και ιταλούς.
Στην αρχή το ρίξανε στο αυξημένο βάρος των νέων αυτοκινήτων, μετά στα αυξημένα αλόγατα. Μπούρδες, είναι απλώς μόδα αλλά και καλοστημένο μάρκετινγκ από πίσω που βρίσκει ευκαιρία και πουλάει ακριβά λάστιχα και εξίσου ακριβά ζαντικά. Εδώ φατσοσήκωμα γίνεται, που δεν αλλάζουν ούτε βάρη, ούτε επιδόσεις, ούτε αλόγατα, και τα λάστιχα ανεβαίνουν κανα δυό νουμεράκια ακόμη. -
εδω στο καντετ εχω παχυτερα...
-
οταν λέω καιρό εννοώ μήνες οχι χρόνια
πχ το i3 της bmw θα φοράει λάστιχα σε αυτό το 'στυλ' να το πω.
-
Γιατί το κάναν τέτοια αηδία;
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
επισης το....
'η κατάργηση των εξωτερικών καθρεπτών και την αντικατάστασή τους με κάμερες......'Εχει καμια εικοσαριά χρόνια που υπήρξαν σε εκθεσιακά.
Αδιάφορο σαν αμαξι. Απλώς τεχνική μελέτη που στοιχεία της μπορεί να περασουν σε παραγωγής μοντέλα.
ToyotaFTBh