Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μινιμουμ επιδοσεις αυτοκινητου το 2012
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μινιμουμ επιδοσεις αυτοκινητου το 2012
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    32
    140
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;

      μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...

      η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
      αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kingstonian last edited by

        κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;

        μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...

        η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
        αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;

          μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...

          η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
          αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • vespas
            vespas last edited by

            Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kingstonian last edited by

              Ο χρήστης vespas έγραψε:
              Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.

              σωστο και αυτο....
              και ο αραμπας δεν καιει βενζινη, αλλα δεν σε κοβω να θελεις με τον κυρ-Μεντιο να πας Αθηνα Κομοτηνη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Aναλογα με τις αναγκες υπολογιζεις και τις επιδοσεις που θες. Δε γινεται να κανεις συνεχεια ταξιδια και να πας να παρεις οκταβια 1.2 ουτε να το χεις για μεσα στην πολη και να παρεις το 1.8.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosneo last edited by

                  Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κριτηρια παρα μόνο προσωπικές προυποθέσεις.

                  Μια Εθνική οδός γεμάτη Cuore?
                  Οι δρόμοι μιας πόλης γεματοι Bentley?
                  Ενας πλούσιος με Lada Samara?
                  Ενας φτωχός με GrandCherokee?
                  Ενας γρήγορος με 107?
                  Ενας αργός με 911?
                  Ενας τρίτεκνος με Picanto?
                  Ενας εργένης με C4 Grand Picasso?
                  Ενας φοιτητής με Kangoo?
                  Ενας κρεοπώλης με επαγγελματικό μια BMW Z4?
                  Ενας ΔΥ με τρακτέρ?
                  κλπ κλπ κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    govus last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                    Ενας ΔΥ με τρακτέρ?

                    !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      To θρεντ είναι τόσο ασαφές που είτε θα πάει άπατο, είτε θα αποτελέσει νέο πεδίο δόξης αλλά και αντεγκλήσεων για τους απανταχού τρόφιμους του φόρουμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouliscd last edited by

                        Ο χρήστης kingstonian έγραψε:

                        η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη.

                        Αν ένα topic κρίνεται από την αφορμή του, το συγκεκριμένο θέτει νέα standards.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          travelman last edited by

                          Ο χρήστης vespas έγραψε:
                          Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.

                          Κάπου εδώ για μένα πιστεύω ότι μπορεί να κλείσει το θρέντ. Ις σόου σίμπλ, πας με όσο πάει το αμάξι σου. ΟΚ το ντεσεβώ είναι ειδική περίπτωση γιατί λόγω περιορισμένης τελικής (80 για ένα μέσο σημερινό ντεσεβώ αρκετών δεκαετιών?) θα είναι πράγματι επικίνδυνο σε κλειστές Ε.Ο. Αλλά κάθε όχημα που πιάνει τα 100-120 πιστεύω ότι είναι αρκούντως ασφαλές με έναν οδηγό που ξέρει τα όρια του αυτοκινήτου του και δεν έχει κανένα λόγο να τα υπερβεί.

                          Έχω συμβιώσει με αργό αυτοκίνητο Χ εντός και εκτός των τειχών και ποτέ δεν ένιωσα 'α, θα σκοτωθώ επειδή μου λείπουν άλογα'. Αντιθέτως μετά από συμβίωση με αρκετά δυνατότερο όχημα Ψ και περιστασιακή ενός άλλου Ζ λιγότερου δυνατού, αλλά πάλι δυνατότερου από του Χ, νιώθω αναφαλής επειδή έχω συνηθίσει το γκάζι του Ψ. Προφανώς δεν φταίει το Ζ που του λείπουν άλογα, φταίω εγώ που θα έπρεπε να είχα συνηθίσει τη νωθρότητα του. Το ίδιο μπορεί να πάθει κανείς με ένα περιστασιακά υπερφορτωμένο όχημα.

                          Προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα όχημα για το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών μετά από ένα σημείο και μετά όσο πιο γρήγορο είναι τόσο πιο επικίνδυνο είναι. Αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη και κατά καιρούς έχει πέσει το μισό 4τφ να με φάει οπότε δεν θέλω να την αναλύσω περαιτέρω.

                          Πάντως διαπιστώνω (ίσως είναι πλασέμπο) ότι με την κρίση ότι τα τρελά γκάζια εντός και εκτός πόλεων έχουν μειωθεί. Η κίνηση σίγουρα έχει μειωθεί οπότε ίσως σήμερα τα στάνταρ να είναι πιο χαμηλά από ότι παλαιότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Ρεπρίζ με 3η , 80-110 σε 6,7sec . Αν είναι πάνω από αυτό το όριο το θεωρώ αργό.
                            Ομοίως με 4η 120-140 σε 9sec .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              θεμα που αναδεικνυει πληρως την παιδεια που εχουμε ως ελληνες.
                              δεν μπορω παρα να συμφωνησω πληρως με τα λεγομενα του βεσπα.
                              ειχα σουηφτ 1λτ με 50-60 αλογα.ουδεποτε κινδυνευσα λογω επιδοσεων.
                              ειτε εχεις 50 ειτε 550 αλογα,το θεμα ειναι να ξερεις τι οδηγεις.κ να λειτουργει το ενστικτο αυτοσυντηρησης(κ αν υπαρχει η ελαχιστη παιδεια,εννοειται καλοδεχουμενη) στην επιλογη της στιγμης-μερους που θα γινει η προσπεραση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                theo13 last edited by

                                Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                Ρεπρίζ με 3η , 80-110 σε 6,7sec . Αν είναι πάνω από αυτό το όριο το θεωρώ αργό.
                                Ομοίως με 4η 120-140 σε 9sec .

                                0-100 3,4
                                0-200 7 ξερο

                                120-0 25 μετρα
                                σειριακο κιβωτιο
                                1000 κιλα
                                και καταναλωση 4,5 στα 100

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  c-l-a-b last edited by

                                  το πρωτο το κανει μια γνωστη μου.
                                  το δευτερο η μητερα της.
                                  το πεμπτο κ οι 2 μαζι.
                                  το εκτο μονο σε διαιτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    iasonasperi last edited by

                                    To topic ας συγχωνευθεί με αυτό για την τιμή της βενζίνης...

                                    Πέρα από την πλάκα, βρίσκω έξοχο θέμα συζήτησης το συγκεκριμένο ερώτημα για το ποιες είναι οι μίνιμουμ απαιτήσεις για επιδόσεις.
                                    Γιατί στο δρόμο δεν κινείσαι μόνος σου για να λες απλώς πως 'βαδίζω αναλόγως του τί αμάξι έχω'.
                                    Καλή η αυτογνωσία δε λέω, αλλά τελικά δεν αρκεί μόνο αυτή (κι ας μην είσαι γκαζοφονιάς).
                                    Όταν σε σχέση με το παρελθόν, ο μέσος όρος των αυτοκινήτων σήμερα έχει γρηγορότερες ρεπρίζ και υψηλότερες μέγιστες ταχύτητες,
                                    σαφώς και αξίζει τον κόπο να αναρωτηθούμε πού βάζουμε το ελάχιστο όριο.
                                    Για να μη καταλήγουμε να είμαστε κινητά εμπόδια και να μην είναι τελικά οι μετακινήσεις μας βασανιστικά αργές και επικίνδυνες μέχρι και για εμάς τους ίδιους.

                                    ΥΓ: Σαφώς παίζουν ρόλο οι ανάγκες μας: κίνηση σε εθνικό δίκτυο, αυτοκινητόδρομο, πόλη κλπ.
                                    Σε κάθε περίπτωση όμως, κάποτε θα τύχουν και πιο απαιτητικές συνθήκες και εκεί θα θέλουμε πάλι να έχουμε διαθέσιμα αποθέματα σε επιδόσεις για να ανταπεξέλθουμε με ασφάλεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      Με 120 αλογα και ροπη πανω απο 16, βαρος γυρο στα 1350, και 0-100 γυρο στο 9,5 -10, νομιζω οτι κινησαι με ασφαλεια στο δρομο αλλα διασκεδαστικα αν χρειαστει... απο εκει και περα συμφωνω οτι αμα ξερεις τις δυνατοτητες του εκαστοτε οχηματος και τις αναγκες σου δεν θα κινδυνευσεις ποτε....ολα εχουν αξιοπρεπει φρενα αναρτησεις και κρατηματα....πλεον..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kingstonian last edited by

                                        φαινεται οτι καποιοι δεν πιασανε το πνευμα της δημοσιευσης....
                                        καποιοι αλλοι απαντησαν 'σωστα'... .

                                        πχ να το κανω ευκολακι.....τι εννοω

                                        ενα πολης.....
                                        στα ποσα μετρα και στα ποσα λιτρα πορτπαγκαζ ειναι επαρκες και ποτε γινεται αβολο και ποτε υπερβολικο;;;

                                        (απαντηση που περιμενα ειναι του στυλ ....3,20 μετρα και 180-200 λιτρα ωστε και τεσσερα φιλαρακια να χωρανε να πανε για βολτα και τα ψωνια του σουπερμαρκετ να χωρανε σε ποσοτητες μεγαλυτερης των δυο φρατζολων και των τριων βαζακιων μαρμελαδας!!)

                                        τωρα θα μου πεις οι εταιριες δεν ξερουν;;;

                                        ε λοιπον οχι...αλλιως δεν θα ειχαμε ουτε ενα τοπικ στο φορουμ περα απο του στυλ τι υπεροχο ειναι το ΣΕΑΤ Μαρμπεγια και τι καταπληκτικο το Πολσκι 127.......

                                        οντως 50 αλογακια αρκουνε με δεδομενο ουτε απαιτησης τελικης εχεις ουτε επιταχυνσης....ακομα και μια ενδεχομενη στουκα θα σου ερθει με 50 χλμ στις περισσοτερες περιπτωσεις..

                                        οταν σε παει καροτσακι στην Ε.Ο δυο νταλικες με 80-100 εισαι σιγουρος οτι ενα Μιι ή Up ή οποιο μικρο ειδικα 10ετιας και ανω θα σε βγαλει καθαρο, ή θα μεινεις πισω;;..και καλα εσυ μενεις πισω...τωρα ομως εχουμε τρια καροτσακι και γινεσαι και εσυ κινδυνος για τον 'πισινο' σου...και θα εχεις 'ηθος' να κοψεις να σε περασει και να του επιτρεψεις να προσπερασει (εαν μπορει)....

                                        εξαιρεση φυσικα το Οπελ Καντετ Δ, το οποιο ειναι το καταπληκτικοτερο αμαξι εβερ!!!
                                        ειδικα σε γαλαζιο....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Με το Aygo η κορη μου βολευει καθε μετακινηση της ... εντος πολης... και εκτος για διακοπες... με μπαγκαζια... και 2 ατομα ακομα... και δεν νομιζω οτι παει καροτσακι ποτε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                            Με 120 αλογα και ροπη πανω απο 16, βαρος γυρο στα 1350, και 0-100 γυρο στο 9,5 -10, νομιζω οτι κινησαι με ασφαλεια στο δρομο αλλα διασκεδαστικα αν χρειαστει... απο εκει και περα συμφωνω οτι αμα ξερεις τις δυνατοτητες του εκαστοτε οχηματος και τις αναγκες σου δεν θα κινδυνευσεις ποτε....ολα εχουν αξιοπρεπει φρενα αναρτησεις και κρατηματα....πλεον..

                                            +μακριά 6η σχέση (=40χλμ/1000 στρ) για οικονομικό ταξίδι χωρίς θόρυβο
                                            +esp
                                            +clima (αυτό δεν είναι επιδόσεις βέβαια)
                                            +αυτοματο κιβώτιο (αν είναι δυνατόν)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr