-
κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;
μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...
η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι... -
κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;
μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...
η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι... -
κατα την γνωμη σας που πρεπει να κινειται ενα αυτοκινητο σημερα για να ειναι πανω απο το μεσο ορο και οσο το δυνατο ασφαλες;;
μπορειτε και ειναι πιο δικαιο να το χωρισουμε σε κατηγοριες πολης-ταξιδιου-ατομικη χρηση-οικογενειακο κτλ...
η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη. Επισης εγινε αναφορα για την αλλαγη της BMW αποατμοσφαιρα σε τουρμπο, για την ροπη των ντηζελ κτλ...
αμπελοφιλοσοφιες καθως οπως εχετε καταλαβει οταν θεωρουν στην παρεα εμενα γκουρου στα αυτοκινητα ποσο σκαμπαζουν οι αλλοι... -
Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.σωστο και αυτο....
και ο αραμπας δεν καιει βενζινη, αλλα δεν σε κοβω να θελεις με τον κυρ-Μεντιο να πας Αθηνα Κομοτηνη.. -
Aναλογα με τις αναγκες υπολογιζεις και τις επιδοσεις που θες. Δε γινεται να κανεις συνεχεια ταξιδια και να πας να παρεις οκταβια 1.2 ουτε να το χεις για μεσα στην πολη και να παρεις το 1.8.
-
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κριτηρια παρα μόνο προσωπικές προυποθέσεις.
Μια Εθνική οδός γεμάτη Cuore?
Οι δρόμοι μιας πόλης γεματοι Bentley?
Ενας πλούσιος με Lada Samara?
Ενας φτωχός με GrandCherokee?
Ενας γρήγορος με 107?
Ενας αργός με 911?
Ενας τρίτεκνος με Picanto?
Ενας εργένης με C4 Grand Picasso?
Ενας φοιτητής με Kangoo?
Ενας κρεοπώλης με επαγγελματικό μια BMW Z4?
Ενας ΔΥ με τρακτέρ?
κλπ κλπ κλπ -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ενας ΔΥ με τρακτέρ?
!!
-
To θρεντ είναι τόσο ασαφές που είτε θα πάει άπατο, είτε θα αποτελέσει νέο πεδίο δόξης αλλά και αντεγκλήσεων για τους απανταχού τρόφιμους του φόρουμ.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
η αφορμη ειναι μια συζητηση με φιλους σημερα οτι ηταν υπερβολικο που πηρα την Οκταβια στα 1800 οταν και στα 1200 ηταν αρκετη.
Αν ένα topic κρίνεται από την αφορμή του, το συγκεκριμένο θέτει νέα standards.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Και οι επιδοσεις του 2CV ειναι ασφαλεις, αν ο οδηγος εχει συνειδητοποιησει οτι οδηγει 2CV.Κάπου εδώ για μένα πιστεύω ότι μπορεί να κλείσει το θρέντ. Ις σόου σίμπλ, πας με όσο πάει το αμάξι σου. ΟΚ το ντεσεβώ είναι ειδική περίπτωση γιατί λόγω περιορισμένης τελικής (80 για ένα μέσο σημερινό ντεσεβώ αρκετών δεκαετιών?) θα είναι πράγματι επικίνδυνο σε κλειστές Ε.Ο. Αλλά κάθε όχημα που πιάνει τα 100-120 πιστεύω ότι είναι αρκούντως ασφαλές με έναν οδηγό που ξέρει τα όρια του αυτοκινήτου του και δεν έχει κανένα λόγο να τα υπερβεί.
Έχω συμβιώσει με αργό αυτοκίνητο Χ εντός και εκτός των τειχών και ποτέ δεν ένιωσα 'α, θα σκοτωθώ επειδή μου λείπουν άλογα'. Αντιθέτως μετά από συμβίωση με αρκετά δυνατότερο όχημα Ψ και περιστασιακή ενός άλλου Ζ λιγότερου δυνατού, αλλά πάλι δυνατότερου από του Χ, νιώθω αναφαλής επειδή έχω συνηθίσει το γκάζι του Ψ. Προφανώς δεν φταίει το Ζ που του λείπουν άλογα, φταίω εγώ που θα έπρεπε να είχα συνηθίσει τη νωθρότητα του. Το ίδιο μπορεί να πάθει κανείς με ένα περιστασιακά υπερφορτωμένο όχημα.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα όχημα για το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών μετά από ένα σημείο και μετά όσο πιο γρήγορο είναι τόσο πιο επικίνδυνο είναι. Αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη και κατά καιρούς έχει πέσει το μισό 4τφ να με φάει οπότε δεν θέλω να την αναλύσω περαιτέρω.
Πάντως διαπιστώνω (ίσως είναι πλασέμπο) ότι με την κρίση ότι τα τρελά γκάζια εντός και εκτός πόλεων έχουν μειωθεί. Η κίνηση σίγουρα έχει μειωθεί οπότε ίσως σήμερα τα στάνταρ να είναι πιο χαμηλά από ότι παλαιότερα.
-
Ρεπρίζ με 3η , 80-110 σε 6,7sec . Αν είναι πάνω από αυτό το όριο το θεωρώ αργό.
Ομοίως με 4η 120-140 σε 9sec . -
θεμα που αναδεικνυει πληρως την παιδεια που εχουμε ως ελληνες.
δεν μπορω παρα να συμφωνησω πληρως με τα λεγομενα του βεσπα.
ειχα σουηφτ 1λτ με 50-60 αλογα.ουδεποτε κινδυνευσα λογω επιδοσεων.
ειτε εχεις 50 ειτε 550 αλογα,το θεμα ειναι να ξερεις τι οδηγεις.κ να λειτουργει το ενστικτο αυτοσυντηρησης(κ αν υπαρχει η ελαχιστη παιδεια,εννοειται καλοδεχουμενη) στην επιλογη της στιγμης-μερους που θα γινει η προσπεραση. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ρεπρίζ με 3η , 80-110 σε 6,7sec . Αν είναι πάνω από αυτό το όριο το θεωρώ αργό.
Ομοίως με 4η 120-140 σε 9sec .0-100 3,4
0-200 7 ξερο120-0 25 μετρα
σειριακο κιβωτιο
1000 κιλα
και καταναλωση 4,5 στα 100 -
το πρωτο το κανει μια γνωστη μου.
το δευτερο η μητερα της.
το πεμπτο κ οι 2 μαζι.
το εκτο μονο σε διαιτα. -
To topic ας συγχωνευθεί με αυτό για την τιμή της βενζίνης...
Πέρα από την πλάκα, βρίσκω έξοχο θέμα συζήτησης το συγκεκριμένο ερώτημα για το ποιες είναι οι μίνιμουμ απαιτήσεις για επιδόσεις.
Γιατί στο δρόμο δεν κινείσαι μόνος σου για να λες απλώς πως 'βαδίζω αναλόγως του τί αμάξι έχω'.
Καλή η αυτογνωσία δε λέω, αλλά τελικά δεν αρκεί μόνο αυτή (κι ας μην είσαι γκαζοφονιάς).
Όταν σε σχέση με το παρελθόν, ο μέσος όρος των αυτοκινήτων σήμερα έχει γρηγορότερες ρεπρίζ και υψηλότερες μέγιστες ταχύτητες,
σαφώς και αξίζει τον κόπο να αναρωτηθούμε πού βάζουμε το ελάχιστο όριο.
Για να μη καταλήγουμε να είμαστε κινητά εμπόδια και να μην είναι τελικά οι μετακινήσεις μας βασανιστικά αργές και επικίνδυνες μέχρι και για εμάς τους ίδιους.ΥΓ: Σαφώς παίζουν ρόλο οι ανάγκες μας: κίνηση σε εθνικό δίκτυο, αυτοκινητόδρομο, πόλη κλπ.
Σε κάθε περίπτωση όμως, κάποτε θα τύχουν και πιο απαιτητικές συνθήκες και εκεί θα θέλουμε πάλι να έχουμε διαθέσιμα αποθέματα σε επιδόσεις για να ανταπεξέλθουμε με ασφάλεια. -
Με 120 αλογα και ροπη πανω απο 16, βαρος γυρο στα 1350, και 0-100 γυρο στο 9,5 -10, νομιζω οτι κινησαι με ασφαλεια στο δρομο αλλα διασκεδαστικα αν χρειαστει... απο εκει και περα συμφωνω οτι αμα ξερεις τις δυνατοτητες του εκαστοτε οχηματος και τις αναγκες σου δεν θα κινδυνευσεις ποτε....ολα εχουν αξιοπρεπει φρενα αναρτησεις και κρατηματα....πλεον..
-
φαινεται οτι καποιοι δεν πιασανε το πνευμα της δημοσιευσης....
καποιοι αλλοι απαντησαν 'σωστα'... .πχ να το κανω ευκολακι.....τι εννοω
ενα πολης.....
στα ποσα μετρα και στα ποσα λιτρα πορτπαγκαζ ειναι επαρκες και ποτε γινεται αβολο και ποτε υπερβολικο;;;(απαντηση που περιμενα ειναι του στυλ ....3,20 μετρα και 180-200 λιτρα ωστε και τεσσερα φιλαρακια να χωρανε να πανε για βολτα και τα ψωνια του σουπερμαρκετ να χωρανε σε ποσοτητες μεγαλυτερης των δυο φρατζολων και των τριων βαζακιων μαρμελαδας!!)
τωρα θα μου πεις οι εταιριες δεν ξερουν;;;
ε λοιπον οχι...αλλιως δεν θα ειχαμε ουτε ενα τοπικ στο φορουμ περα απο του στυλ τι υπεροχο ειναι το ΣΕΑΤ Μαρμπεγια και τι καταπληκτικο το Πολσκι 127.......
οντως 50 αλογακια αρκουνε με δεδομενο ουτε απαιτησης τελικης εχεις ουτε επιταχυνσης....ακομα και μια ενδεχομενη στουκα θα σου ερθει με 50 χλμ στις περισσοτερες περιπτωσεις..
οταν σε παει καροτσακι στην Ε.Ο δυο νταλικες με 80-100 εισαι σιγουρος οτι ενα Μιι ή Up ή οποιο μικρο ειδικα 10ετιας και ανω θα σε βγαλει καθαρο, ή θα μεινεις πισω;;..και καλα εσυ μενεις πισω...τωρα ομως εχουμε τρια καροτσακι και γινεσαι και εσυ κινδυνος για τον 'πισινο' σου...και θα εχεις 'ηθος' να κοψεις να σε περασει και να του επιτρεψεις να προσπερασει (εαν μπορει)....
εξαιρεση φυσικα το Οπελ Καντετ Δ, το οποιο ειναι το καταπληκτικοτερο αμαξι εβερ!!!
ειδικα σε γαλαζιο.... -
Με το Aygo η κορη μου βολευει καθε μετακινηση της ... εντος πολης... και εκτος για διακοπες... με μπαγκαζια... και 2 ατομα ακομα... και δεν νομιζω οτι παει καροτσακι ποτε...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Με 120 αλογα και ροπη πανω απο 16, βαρος γυρο στα 1350, και 0-100 γυρο στο 9,5 -10, νομιζω οτι κινησαι με ασφαλεια στο δρομο αλλα διασκεδαστικα αν χρειαστει... απο εκει και περα συμφωνω οτι αμα ξερεις τις δυνατοτητες του εκαστοτε οχηματος και τις αναγκες σου δεν θα κινδυνευσεις ποτε....ολα εχουν αξιοπρεπει φρενα αναρτησεις και κρατηματα....πλεον..+μακριά 6η σχέση (=40χλμ/1000 στρ) για οικονομικό ταξίδι χωρίς θόρυβο
+esp
+clima (αυτό δεν είναι επιδόσεις βέβαια)
+αυτοματο κιβώτιο (αν είναι δυνατόν)
μινιμουμ επιδοσεις αυτοκινητου το 2012