-
Για να ολοκληρώσουμε το θέμα μελλοντικές Mclaren
O Frank Stephenson μίλησε στο gulfweekly:
“I promise you, our entry-level McLaren will be awe-inspiring. The P13 will make people stand up and take notice. Just watch out Porsche!”
“The P13 will revolutionise the segment. It will be nothing like the 911 – that would be like comparing chocolate with vanilla. Both are popular flavours but you know in your heart which one you prefer.”
http://www.gulfweeklyworldwide.com/arti ... leid=28306
έχουν ακουστεί φήμες για υβριδική τεχνολογία κλπ
-
Για να ολοκληρώσουμε το θέμα μελλοντικές Mclaren
O Frank Stephenson μίλησε στο gulfweekly:
“I promise you, our entry-level McLaren will be awe-inspiring. The P13 will make people stand up and take notice. Just watch out Porsche!”
“The P13 will revolutionise the segment. It will be nothing like the 911 – that would be like comparing chocolate with vanilla. Both are popular flavours but you know in your heart which one you prefer.”
http://www.gulfweeklyworldwide.com/arti ... leid=28306
έχουν ακουστεί φήμες για υβριδική τεχνολογία κλπ
-
Για να ολοκληρώσουμε το θέμα μελλοντικές Mclaren
O Frank Stephenson μίλησε στο gulfweekly:
“I promise you, our entry-level McLaren will be awe-inspiring. The P13 will make people stand up and take notice. Just watch out Porsche!”
“The P13 will revolutionise the segment. It will be nothing like the 911 – that would be like comparing chocolate with vanilla. Both are popular flavours but you know in your heart which one you prefer.”
http://www.gulfweeklyworldwide.com/arti ... leid=28306
έχουν ακουστεί φήμες για υβριδική τεχνολογία κλπ
-
Αν πάρει κανείς το autocar ας γράψει κάτι.
-
“The P13 will revolutionise the segment. It will be nothing like the 911 – that would be like comparing chocolate with vanilla. Both are popular flavours but you know in your heart which one you prefer.”
Ούτε ο Clarkson τέτοιες...
-
Ελπίζω πάντως οι μαλακίες με το logo της mclaren στα φώτα και σε αεραγωγούς που είδαμε στην P1 να μην περάσουν και στη μικρή.
-
Κι εγώ.
Δηλαδή, μετά τα τελευταία και με την έλευση του P13, η McLaren στέκει μια χαρά οικονομικά να υποθέσω?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Κι εγώ.Δηλαδή, μετά τα τελευταία και με την έλευση του P13, η McLaren στέκει μια χαρά οικονομικά να υποθέσω?
Κανείς δεν ξέρει πως πάει οικονομικά αλλά όταν τη στήνανε/παρουσιάζανε την εταιρία είχαν πεί οτι είχαν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για αρκετά χρόνια.
Δεν νομίζω να είναι κερδοφόρα πάντως σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Ολόκληρο εργοστάσιο στήσανε.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δηλαδή, μετά τα τελευταία και με την έλευση του P13, η McLaren στέκει μια χαρά οικονομικά να υποθέσω? -
Διάβασα το άρθρο και τη συνέντευξη του Ron. Δεν λέει τίποτα αλλο απο αυτά που θα περίμενε κάποιος. Carbon μπανιέρα, ο 'ίδιος' κινητήρας (ακούστηκε φήμη και για V6 ή και Hybrid), Dual Clutch κλασικά, κάτω απο 500 αλογα στόχος η 911 ντουρμπο κλπ.
Στη συνέντευξη πάντως ανέφερε οτι δεν εχει ξεκαθαρίσει εντελώς το θέμα τιμή αριθμός κομματιών/έτος και spec.
Μια και αναφέρθηκαν τα οικονομικά ο μπαρμπα Ρον είπε οτι το 2011 μπήκαν μέσα 65mil GBP το 2012 7-10mil GBP και το 2013 περιμένουν κερδοφορία.
In other McLaren news ο Antony Sheriff πήρε τον πούλο, γιατί δεν έχω ιδέα.
-
Νομίζω το νο.1 πρόβλημα της McLaren είναι ο σχεδιασμός.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω το νο.1 πρόβλημα της McLaren είναι ο σχεδιασμός.γιατί;
-
Γιατί σχεδιαστικά είναι φλύαρες, απρόσωπες και χωρίς ουσία. Δεν είναι άσχημα βέβαια (χωρίς να είναι και ωραία). Απλά να σκεφτεί κανείς πως ο κεντρικός πυρήνας όλου του εξωτερικού σχεδιασμού είναι το (μετριότατο) λογότυπο (κακέκτυπο των τσιγάρων West).
Όχι πως ο ανταγωνισμός είναι καλύτερος βέβαια, άλλη ιστορία αυτή.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί σχεδιαστικά είναι φλύαρες, απρόσωπες και χωρίς ουσία. Δεν είναι άσχημα βέβαια (χωρίς να είναι και ωραία). Απλά να σκεφτεί κανείς πως ο κεντρικός πυρήνας όλου του εξωτερικού σχεδιασμού είναι το (μετριότατο) λογότυπο (κακέκτυπο των τσιγάρων West).Όχι πως ο ανταγωνισμός είναι καλύτερος βέβαια, άλλη ιστορία αυτή.
Γούστα είναι αυτά. Το τελευταίο δείγμα τους πάντως οπτικά-σχεδιαστικά, μου αρέσει πολύ και το προτιμώ από τον ανταγωνισμό του.
-
Η P1 είναι ασχημη ΙΜΟ. Η 12c δεν με χαλάει που έχει κάπως generic look. Πιθανώς και να μην γεράσει τόσο εύκολα λόγο αυτού.
Στην P13 μάλλον θα δούμε στοιχεία απο την P1. Σε ποιο βαθμό και τι θα δείξει.
Τουλάχιστον στα εσωτερικά το πάνε καλά.
-
@IKE ποιο super/sportscar βρίσκεις καλοσχεδιασμένο (εκτός F1)
-
Οι Murciellago / Gallardo του Luc Donkerwolke πιστεύω είναι εξαιρετικές. Το LFA επίσης αν και ακατέργαστο σε κάποια σημεία είναι πολύ ενδιαφέρον και φυσικά το GT-R, ειδικά προ-f/l το βρίσκω άψογο. Επίσης η Corvette Stingray είναι πολύ καλή.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι Murciellago / Gallardo του Luc Donkerwolke πιστεύω είναι εξαιρετικές. Το LFA επίσης αν και ακατέργαστο σε κάποια σημεία είναι πολύ ενδιαφέρον και φυσικά το GT-R, ειδικά προ-f/l το βρίσκω άψογο. Επίσης η Corvette Stingray είναι πολύ καλή.τεσπα παμ' παρακατ.
-
και εδώ.
http://wot.motortrend.com/mclaren-worki ... z2OFZ0oqj0
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί σχεδιαστικά είναι φλύαρες, απρόσωπες και χωρίς ουσία. Δεν είναι άσχημα βέβαια (χωρίς να είναι και ωραία). Απλά να σκεφτεί κανείς πως ο κεντρικός πυρήνας όλου του εξωτερικού σχεδιασμού είναι το (μετριότατο) λογότυπο (κακέκτυπο των τσιγάρων West).Όχι πως ο ανταγωνισμός είναι καλύτερος βέβαια, άλλη ιστορία αυτή.
+1
Mclaren 570