-
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Έχω ένα Renault Clio 1.4 του 2003, σε πολύ κατάσταση, στο οποίο τον τελευταίο καιρό συμβαίνει κάτι παράξενο: δεν παίρνει μπρος!
Τι εννοώ...Βάζω το κλειδί, γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν ξεκινάει. Μίλησα κάποια στιγμή με το συνεργείο μου και τελικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το immobilizer. Μου πρότειναν να αλλάξω κλειδιά αλλά δεν είδα αλλαγή της κατάστασης. Το πρόβλημα τυχαίνει σε άκυρες στιγμές, είτε είναι κρύα η μηχανή είτε όχι. Έχει τύχει να με αφήσει σταματημένο σε περίπτερο, είτε στη δουλειά, να μην παίρνει μπρος με τίποτα, και να πάω να το παίρνω μετά από πολλές ώρες και να παίρνει με την πρώτη.
Για να μην πολυλογώ, μια μέρα όσο κι αν πάλευα δεν πήρε με τίποτα. Μετά από προσπάθεια πολλών ορών, κάλεσα συνεργείο να έρθουν να το πάρουν, αλλά όταν μπήκε μέσα το παληκάρι, το αμάξι πήρε με τη μια!
Αυτό που συμβαίνει είναι κάποιο πρόβλημα με το immobilizer, μένει αναμένο το λαμπάκι, άρα δεν αναγνωρίζει τα κλειδιά. Μου πρότεινε να ξεκινήσω με αλλαγή μπαταρίας μήπως τυχόν πέφτει η τάση και μπλοκάρει αλλά πάλι τα ίδια!
Ψάχνοντας σε διάφορα forum, δοκίμασα κάτι το οποίο πρότειναν κάποιοι σε ένα παληκάρι το οποίο είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά με άλλο αμάξι, citroen αν δεν κάνω λάθος. Πατάω το κουμπί που κλειδώνει χειροκίνητα η πόρτα, μετά το κουμπί του κλειδιού και δια μαγείας αναγνωρίζει το κλειδί. Πλέον, μόνο έτσι ξεκινάει.Τι πρόβλημα μπορεί να παίζει? Από το συνεργείο μου είπαν ότι δεν φαίνεται 'φθηνό' πρόβλημα, από 500 και πάνω...
Να το πάω ή να συνεχίσω να το βάζω μπρος όπως τον τελευταίο καιρό?
Από τη μία είναι δύσκολοι καιροί για έξοδα, αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως φρικάρει εντελώς.. -
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Έχω ένα Renault Clio 1.4 του 2003, σε πολύ κατάσταση, στο οποίο τον τελευταίο καιρό συμβαίνει κάτι παράξενο: δεν παίρνει μπρος!
Τι εννοώ...Βάζω το κλειδί, γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν ξεκινάει. Μίλησα κάποια στιγμή με το συνεργείο μου και τελικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το immobilizer. Μου πρότειναν να αλλάξω κλειδιά αλλά δεν είδα αλλαγή της κατάστασης. Το πρόβλημα τυχαίνει σε άκυρες στιγμές, είτε είναι κρύα η μηχανή είτε όχι. Έχει τύχει να με αφήσει σταματημένο σε περίπτερο, είτε στη δουλειά, να μην παίρνει μπρος με τίποτα, και να πάω να το παίρνω μετά από πολλές ώρες και να παίρνει με την πρώτη.
Για να μην πολυλογώ, μια μέρα όσο κι αν πάλευα δεν πήρε με τίποτα. Μετά από προσπάθεια πολλών ορών, κάλεσα συνεργείο να έρθουν να το πάρουν, αλλά όταν μπήκε μέσα το παληκάρι, το αμάξι πήρε με τη μια!
Αυτό που συμβαίνει είναι κάποιο πρόβλημα με το immobilizer, μένει αναμένο το λαμπάκι, άρα δεν αναγνωρίζει τα κλειδιά. Μου πρότεινε να ξεκινήσω με αλλαγή μπαταρίας μήπως τυχόν πέφτει η τάση και μπλοκάρει αλλά πάλι τα ίδια!
Ψάχνοντας σε διάφορα forum, δοκίμασα κάτι το οποίο πρότειναν κάποιοι σε ένα παληκάρι το οποίο είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά με άλλο αμάξι, citroen αν δεν κάνω λάθος. Πατάω το κουμπί που κλειδώνει χειροκίνητα η πόρτα, μετά το κουμπί του κλειδιού και δια μαγείας αναγνωρίζει το κλειδί. Πλέον, μόνο έτσι ξεκινάει.Τι πρόβλημα μπορεί να παίζει? Από το συνεργείο μου είπαν ότι δεν φαίνεται 'φθηνό' πρόβλημα, από 500 και πάνω...
Να το πάω ή να συνεχίσω να το βάζω μπρος όπως τον τελευταίο καιρό?
Από τη μία είναι δύσκολοι καιροί για έξοδα, αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως φρικάρει εντελώς.. -
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Έχω ένα Renault Clio 1.4 του 2003, σε πολύ κατάσταση, στο οποίο τον τελευταίο καιρό συμβαίνει κάτι παράξενο: δεν παίρνει μπρος!
Τι εννοώ...Βάζω το κλειδί, γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν ξεκινάει. Μίλησα κάποια στιγμή με το συνεργείο μου και τελικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το immobilizer. Μου πρότειναν να αλλάξω κλειδιά αλλά δεν είδα αλλαγή της κατάστασης. Το πρόβλημα τυχαίνει σε άκυρες στιγμές, είτε είναι κρύα η μηχανή είτε όχι. Έχει τύχει να με αφήσει σταματημένο σε περίπτερο, είτε στη δουλειά, να μην παίρνει μπρος με τίποτα, και να πάω να το παίρνω μετά από πολλές ώρες και να παίρνει με την πρώτη.
Για να μην πολυλογώ, μια μέρα όσο κι αν πάλευα δεν πήρε με τίποτα. Μετά από προσπάθεια πολλών ορών, κάλεσα συνεργείο να έρθουν να το πάρουν, αλλά όταν μπήκε μέσα το παληκάρι, το αμάξι πήρε με τη μια!
Αυτό που συμβαίνει είναι κάποιο πρόβλημα με το immobilizer, μένει αναμένο το λαμπάκι, άρα δεν αναγνωρίζει τα κλειδιά. Μου πρότεινε να ξεκινήσω με αλλαγή μπαταρίας μήπως τυχόν πέφτει η τάση και μπλοκάρει αλλά πάλι τα ίδια!
Ψάχνοντας σε διάφορα forum, δοκίμασα κάτι το οποίο πρότειναν κάποιοι σε ένα παληκάρι το οποίο είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά με άλλο αμάξι, citroen αν δεν κάνω λάθος. Πατάω το κουμπί που κλειδώνει χειροκίνητα η πόρτα, μετά το κουμπί του κλειδιού και δια μαγείας αναγνωρίζει το κλειδί. Πλέον, μόνο έτσι ξεκινάει.Τι πρόβλημα μπορεί να παίζει? Από το συνεργείο μου είπαν ότι δεν φαίνεται 'φθηνό' πρόβλημα, από 500 και πάνω...
Να το πάω ή να συνεχίσω να το βάζω μπρος όπως τον τελευταίο καιρό?
Από τη μία είναι δύσκολοι καιροί για έξοδα, αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως φρικάρει εντελώς.. -
Πολύ πιθανό να φταίει η κεραία του immobilizer, έχω ξανακούσει για τέτοια περίπτωση. Δεν ειναι ανάγκη να δώσεις ένα σκασμο λεφτά στα εξουσιοδοτημενα, το φτιάχνουν και αλλοι. Googlαρε 'κεραία immobilizer' και θα δεις.
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Πολύ πιθανό να φταίει η κεραία του immobilizer, έχω ξανακούσει για τέτοια περίπτωση. Δεν ειναι ανάγκη να δώσεις ένα σκασμο λεφτά στα εξουσιοδοτημενα, το φτιάχνουν και αλλοι. Googlαρε 'κεραία immobilizer' και θα δεις.+1 κατα 90%
-
η απαντηση ειναι κεραια ιmmobilazer τα ιδια ακριβως συμπτωματα ειχα στο hyundai accent 2003.
-
υποψιν οταν δεν παιρνει μπρος απο immobilizer δεν γυρναει ουτε η μιζα σε μερικα αυτοκινητα (αλλο hyundai,αλλο rover)
τη στιγμη που δεν παιρνει μπρος,δοκιμασες να πατησεις γκαζι να δεις αν παιρνει;
τετοια περιπτωση να γυρναει η μιζα και να μην παιρνει μπρος συνηθως αλλαζουμε τον αισθητηρα στροφαλου και οκ -
Ο χρήστης xristakos88 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!Έχω ένα Renault Clio 1.4 του 2003, σε πολύ κατάσταση, στο οποίο τον τελευταίο καιρό συμβαίνει κάτι παράξενο: δεν παίρνει μπρος!
Τι εννοώ...Βάζω το κλειδί, γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν ξεκινάει. Μίλησα κάποια στιγμή με το συνεργείο μου και τελικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το immobilizer. Μου πρότειναν να αλλάξω κλειδιά αλλά δεν είδα αλλαγή της κατάστασης. Το πρόβλημα τυχαίνει σε άκυρες στιγμές, είτε είναι κρύα η μηχανή είτε όχι. Έχει τύχει να με αφήσει σταματημένο σε περίπτερο, είτε στη δουλειά, να μην παίρνει μπρος με τίποτα, και να πάω να το παίρνω μετά από πολλές ώρες και να παίρνει με την πρώτη.
Για να μην πολυλογώ, μια μέρα όσο κι αν πάλευα δεν πήρε με τίποτα. Μετά από προσπάθεια πολλών ορών, κάλεσα συνεργείο να έρθουν να το πάρουν, αλλά όταν μπήκε μέσα το παληκάρι, το αμάξι πήρε με τη μια!
Αυτό που συμβαίνει είναι κάποιο πρόβλημα με το immobilizer, μένει αναμένο το λαμπάκι, άρα δεν αναγνωρίζει τα κλειδιά. Μου πρότεινε να ξεκινήσω με αλλαγή μπαταρίας μήπως τυχόν πέφτει η τάση και μπλοκάρει αλλά πάλι τα ίδια!
Ψάχνοντας σε διάφορα forum, δοκίμασα κάτι το οποίο πρότειναν κάποιοι σε ένα παληκάρι το οποίο είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά με άλλο αμάξι, citroen αν δεν κάνω λάθος. Πατάω το κουμπί που κλειδώνει χειροκίνητα η πόρτα, μετά το κουμπί του κλειδιού και δια μαγείας αναγνωρίζει το κλειδί. Πλέον, μόνο έτσι ξεκινάει.Τι πρόβλημα μπορεί να παίζει? Από το συνεργείο μου είπαν ότι δεν φαίνεται 'φθηνό' πρόβλημα, από 500 και πάνω...
Να το πάω ή να συνεχίσω να το βάζω μπρος όπως τον τελευταίο καιρό?
Από τη μία είναι δύσκολοι καιροί για έξοδα, αλλά από την άλλη φοβάμαι μήπως φρικάρει εντελώς..ενω δεν ξερουν τι ακριβως φταιει,εβγαλαν πανω κατω ενα κοστολογιο τα λαμογια
-
τοσα τους λειπουν και ας κοστιζει το εξαρτημα που προκειται να αλλαχθει 30Ε
και το γνωριζουν σε τι πραγματικα οφειλεται και το παιζουν -
αν είναι θέμα ιμομπιλαιζερ πρέπει να μένει αναμμένο το λαμπάκι με το κλειδί στο ταμπλό όταν γυρνάς το διακόπτη.
οπότε συμφωνώ με το φίλο r200τετοια περιπτωση να γυρναει η μιζα και να μην παιρνει μπρος συνηθως αλλαζουμε τον αισθητηρα στροφαλου και οκ
-
Καλησπέρα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Είναι σίγουρα θεμα immobilizer καθώς το λαμπάκι παραμένει μόνιμα αναμένο, και δεν γυρίζει η μίζα.. -
Το ίδιο ακριβως προβλημα εχει και το Clio της γυναίκας μου. Μου είπαν για immobilizer.
-
Δεν μπορειτε να το απενεργοποιησετε;
-
Απενεργοποιειται το immobilizer? και γιατι να το κάνει κάποιος απο τη στιγμή που παρέχει την οποία μικρή ή μεγάλη επιπλέον ασφάλεια κατα της κλοπής;
-
Σιγα το αυτοκινητο που θα μπουν στον κοπο και να το κλεψουν!
-
Ωραία !
Από ποιας αξίας ή κατηγορίας ή status αυτοκίνητο και κάτω, να ...βγάζουμε δηλ. το immobilizer, όταν εμφανίζει ( ? ) πρόβλημα ; -
Οχι γιατι παλι δε θα παιρνει μπροστα, ειτε σε προγραμματιστη που απενεργοποιει το immo (νομιζω οτι εκει θελει εγκεφαλο κινητηρα) ειτε με διαφορα modules που στην ουσια λειτουργουν σαν bypass
-
Για δοκιμασε την ωρα που θα στο κανει να πατησεις το κουμπι να κλειδωσει και μετα να ξεκλειδωσει,ξαναβαλε το κλειδι στη μιζα και γυρνα.. Το κανει στο twingoI της κοπελιας μου σε συγκεκριμενες καταστασεις, αλλα δε νομιζω οτι ειναι προβλημα..
-
Μα ρε παιδιά δεν έχει λογική αυτό, ότι βγάζει πρόβλημα το ξηλώνουμε!
Και αν περισσέψει και καμια βίδα στο μοντάρισμα δε βαριέσαι μωρε...Εμένα μου είπαν ότι η λύση είναι ο επαναπρογραμματισμός, δεν το έχω κάνει ακόμη.
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Το αμάξι προφανώς έχει φάει φρίκη, πλέον έβγαλε και άλλο πρόβλημα...: Ανάβουν τα φλας μόνα τους, δεν αναβοσβήνουν αλλά παραμένουν συνεχώς αναμμένα όποτε έχουν όρεξη -
ρελε-καμμενη λαμπα
Πρόβλημα με Renault Clio