-
καλησπέρα παίδες! είμαι η ελένη, είμαι 28 χρονών και δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα! θέλω να μου κάνετε μια χάρη επειδή μόνη μου δεν τα κατάφερα! θέλω να μου συγκρίνεται την κατανάλωση καυσίμου,μεταξύ ενος hyundai accent 96 και ενός daewoo lanos 99 , πρόκειτε να αγοράσω ένα από τα δύο σύντομα, και ψάχνω να δω τι με συμφέρει πιο πολύ! ευχαριστώ πολύ!
-
καλησπέρα παίδες! είμαι η ελένη, είμαι 28 χρονών και δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα! θέλω να μου κάνετε μια χάρη επειδή μόνη μου δεν τα κατάφερα! θέλω να μου συγκρίνεται την κατανάλωση καυσίμου,μεταξύ ενος hyundai accent 96 και ενός daewoo lanos 99 , πρόκειτε να αγοράσω ένα από τα δύο σύντομα, και ψάχνω να δω τι με συμφέρει πιο πολύ! ευχαριστώ πολύ!
-
καλησπέρα παίδες! είμαι η ελένη, είμαι 28 χρονών και δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα! θέλω να μου κάνετε μια χάρη επειδή μόνη μου δεν τα κατάφερα! θέλω να μου συγκρίνεται την κατανάλωση καυσίμου,μεταξύ ενος hyundai accent 96 και ενός daewoo lanos 99 , πρόκειτε να αγοράσω ένα από τα δύο σύντομα, και ψάχνω να δω τι με συμφέρει πιο πολύ! ευχαριστώ πολύ!
-
αχχ, γιάτι δεν μου απαντάτε? μήπως έχω βάλει το θέμα σε λάθος περιοχή ?
-
αα, ξέχασα να πω, πως και τα δύο είναι οι εκδόσεις με τα 1300 κύβικα!
-
Δες μόνη σου εδώ
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=3και εδώ
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=3Το accent φαίνεται καλύτερο αλλά είναι και 3 χρόνια παλιότερο και λάβε και αυτό υπόψιν σου σε συνάρτηση με την κατάσταση κάθε αυτοκινήτου
-
Δεν θέλω να επηρεάσω την επιλογή σου αλλά http://euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx
Δε ξέρω πόσο τα βρίσκεις τα συγκεκριμένα αλλά νομίζω ότι ακόμη και με λιγότερα από 1000ευρώ παραπάνω βρίσκεις ευρωπαικά supermini μετά 2000 με σαφώς άλλα standard ασφαλείας και πιθανόν μικρότερη κατανάλωση και από αυτά τα δυο (οπότε κάνεις και απόσβεση).
Επίσης οποσδήποτε πριν το αγοράσεις να το πας σε κάποιο έμπιστο συνεργείο της επιλογής σου να το ελέγξει (πχ. τρακάρισμα, μηχανολογική κατάσταση κτλ).
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Δες μόνη σου εδώ
http://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/179-Accent.html?fueltype=2&constyear_s=1994&constyear_e=1999&power_e=90&gearing=1&powerunit=3Το accent φαίνεται καλύτερο αλλά είναι και 3 χρόνια παλιότερο και λάβε και αυτό υπόψιν σου σε συνάρτηση με την κατάσταση κάθε αυτοκινήτου
ναι φαίνεται καλύτερο, αλλά με μικρή διαφορά, σωστά? σε σημειό που δεν το καταλαβαίνεις ???
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Δεν θέλω να επηρεάσω την επιλογή σου αλλά http://euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspxΔε ξέρω πόσο τα βρίσκεις τα συγκεκριμένα αλλά νομίζω ότι ακόμη και με λιγότερα από 1000ευρώ παραπάνω βρίσκεις ευρωπαικά supermini μετά 2000 με σαφώς άλλα standard ασφαλείας και πιθανόν μικρότερη κατανάλωση και από αυτά τα δυο (οπότε κάνεις και απόσβεση).
Επίσης οποσδήποτε πριν το αγοράσεις να το πας σε κάποιο έμπιστο συνεργείο της επιλογής σου να το ελέγξει (πχ. τρακάρισμα, μηχανολογική κατάσταση κτλ).
αυτή είναι μια συζήτηση που μου κάνει κάθε μέρα ο πατέρας μου και κάποιοι φίλοι μου! βέβαια είμαι της άποψης οτι είναι θέμα οδηγού, αυτές οι ασφάλειες που λες είναι για αυτούς που τρέχουν! τεσπα, όσο για αυτό που λες, το μοναδικό που βρίσκω είναι το seicento, που ντάξει, δεν μαρέσει πολύ! σαφώς και θα το πάμε σε μηχανικό! πρακτικά πόσο διαφορά θα έχω στην κατανάλωση μπορείς να μου εξηγήσεις ?
-
Ο χρήστης elenh28 έγραψε:
αυτή είναι μια συζήτηση που μου κάνει κάθε μέρα ο πατέρας μου και κάποιοι φίλοι μου! βέβαια είμαι της άποψης οτι είναι θέμα οδηγού, αυτές οι ασφάλειες που λες είναι για αυτούς που τρέχουν! τεσπα, όσο για αυτό που λες, το μοναδικό που βρίσκω είναι το seicento, που ντάξει, δεν μαρέσει πολύ! σαφώς και θα το πάμε σε μηχανικό! πρακτικά πόσο διαφορά θα έχω στην κατανάλωση μπορείς να μου εξηγήσεις ?
Αν όμως ένας από αυτούς που τρέχουν πέσει πάνω σου αυτές οι ασφάλειες θα είναι και για σένα ...
-
Ο χρήστης elenh28 έγραψε:
Δεν θέλω να επηρεάσω την επιλογή σου αλλά http://euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx
Δε ξέρω πόσο τα βρίσκεις τα συγκεκριμένα αλλά νομίζω ότι ακόμη και με λιγότερα από 1000ευρώ παραπάνω βρίσκεις ευρωπαικά supermini μετά 2000 με σαφώς άλλα standard ασφαλείας και πιθανόν μικρότερη κατανάλωση και από αυτά τα δυο (οπότε κάνεις και απόσβεση).
Επίσης οποσδήποτε πριν το αγοράσεις να το πας σε κάποιο έμπιστο συνεργείο της επιλογής σου να το ελέγξει (πχ. τρακάρισμα, μηχανολογική κατάσταση κτλ).
αυτή είναι μια συζήτηση που μου κάνει κάθε μέρα ο πατέρας μου και κάποιοι φίλοι μου! βέβαια είμαι της άποψης οτι είναι θέμα οδηγού, αυτές οι ασφάλειες που λες είναι για αυτούς που τρέχουν! τεσπα, όσο για αυτό που λες, το μοναδικό που βρίσκω είναι το seicento, που ντάξει, δεν μαρέσει πολύ! σαφώς και θα το πάμε σε μηχανικό! πρακτικά πόσο διαφορά θα έχω στην κατανάλωση μπορείς να μου εξηγήσεις ?
Το θέμα της ασφάλειας του αυτοκινήτου ειναι άλλο, και άλλο η ασφαλής οδήγηση. Όσο προσεκτικά και αν οδηγείς εσύ, ποτέ δεν ξέρεις πως οδηγεί ο απέναντι, οπότε ειναι εντελώς λάθος να πιστεύεις οτι αφού εσύ δεν θα τρέχεις θα είσαι ασφαλής σε ένα όχι αρκετά ασφαλές αυτοκίνητο. Αντίθετα με ένα αυτοκίνητο που η ενεργητική και παθητική του ασφάλεια ειναι σε υψηλά επίπεδα, μειώνεται η πιθανότητα τραυματισμού των επιβατών ,και αυξάνεται η πιθανότητα αποφυγής της σύγκρουσης.
Όσο για το τρέξιμο,η αργή οδήγηση δεν ειναι αυτόματα και ασφαλής.
Τέλος, ψάξε λίγο και θα δεις οτι τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται με υψηλές ταχύτητες, και συμβαίνουν εντός κατοικημένων περιοχών.
Καλό θα ήταν να επανεξετάσεις την άποψη που έχεις περί οδικής ασφάλειας, και θα διαπιστώσεις οτι ο πατέρας σου και οι φίλοι, κάτι ξέρουν που επιμένουν στο θέμα... -
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Δεν θέλω να επηρεάσω την επιλογή σου αλλά http://euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx
Δε ξέρω πόσο τα βρίσκεις τα συγκεκριμένα αλλά νομίζω ότι ακόμη και με λιγότερα από 1000ευρώ παραπάνω βρίσκεις ευρωπαικά supermini μετά 2000 με σαφώς άλλα standard ασφαλείας και πιθανόν μικρότερη κατανάλωση και από αυτά τα δυο (οπότε κάνεις και απόσβεση).
Επίσης οποσδήποτε πριν το αγοράσεις να το πας σε κάποιο έμπιστο συνεργείο της επιλογής σου να το ελέγξει (πχ. τρακάρισμα, μηχανολογική κατάσταση κτλ).
αυτή είναι μια συζήτηση που μου κάνει κάθε μέρα ο πατέρας μου και κάποιοι φίλοι μου! βέβαια είμαι της άποψης οτι είναι θέμα οδηγού, αυτές οι ασφάλειες που λες είναι για αυτούς που τρέχουν! τεσπα, όσο για αυτό που λες, το μοναδικό που βρίσκω είναι το seicento, που ντάξει, δεν μαρέσει πολύ! σαφώς και θα το πάμε σε μηχανικό! πρακτικά πόσο διαφορά θα έχω στην κατανάλωση μπορείς να μου εξηγήσεις ?
Το θέμα της ασφάλειας του αυτοκινήτου ειναι άλλο, και άλλο η ασφαλής οδήγηση. Όσο προσεκτικά και αν οδηγείς εσύ, ποτέ δεν ξέρεις πως οδηγεί ο απέναντι, οπότε ειναι εντελώς λάθος να πιστεύεις οτι αφού εσύ δεν θα τρέχεις θα είσαι ασφαλής σε ένα όχι αρκετά ασφαλές αυτοκίνητο. Αντίθετα με ένα αυτοκίνητο που η ενεργητική και παθητική του ασφάλεια ειναι σε υψηλά επίπεδα, μειώνεται η πιθανότητα τραυματισμού των επιβατών ,και αυξάνεται η πιθανότητα αποφυγής της σύγκρουσης.
Όσο για το τρέξιμο,η αργή οδήγηση δεν ειναι αυτόματα και ασφαλής.
Τέλος, ψάξε λίγο και θα δεις οτι τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται με υψηλές ταχύτητες, και συμβαίνουν εντός κατοικημένων περιοχών.
Καλό θα ήταν να επανεξετάσεις την άποψη που έχεις περί οδικής ασφάλειας, και θα διαπιστώσεις οτι ο πατέρας σου και οι φίλοι, κάτι ξέρουν που επιμένουν στο θέμα...πάλι την ίδια συζήτηση θα κάνω αλλά καλό κάνει! δηλαδή θες να μου πεις οτι τα τελευταία χρόνια που τα αυτοκίνητα ειναι πιο ασφαλή, εχούν μειώθει τα θανατηφόρα ατυχήματα? κτλ κτλ ? υπάρχει κάποια στατιστική που να αποδικνύει κάτι τέτοιο ?
-
Δεν κατάλαβα, αμφισβητείς ότι τα καινούρια προσφέρουν σαφώς καλύτερη παθητική ασφάλεια από τα παλιότερα αυτοκίνητα;
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι καταφατική πάντως. -
@manolis109 : Λέω ακριβώς αυτό που γράφω...Ότι τα αυτοκίνητα με υψηλού επιπέδου ενεργητική και παθητική ασφάλεια, σου μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού και σου αυξάνουν την πιθανότητα να αποφύγεις την σύγκρουση.
-
Καλυτερα να παρεις το hyundai.Αυτο το lanos ποτε δε το χωνεψα αθλιο αυτοκινητο.Το accent φαινεται τουλαχιστον πως εχει μια υποτυποδη ποιοτητα ενω το lanos ποπολια...
-
Και τα δύο έχουν τα χάλια τους... χαριτολογω μεν, το λεω μετα λόγου γνώσης δε, έχω Hyundai του 2001 και ειχα και μια πολυημερη εμπειρια με Lanos 99 από φίλο. Για Seicento δεν ξερω... αλλα δεν το βλεπω και πολυ καλύτερο ίσως χειροτερο για καποιους λόγους...
Σαν αξιοπιστία μηχανική και ανθρωπομεταφορεις, ειναι 'μια χαρα' (σε εισαγωγικά παντα) απο εκει και περα σταματούν τα καλα σχόλια και οι όποιες 'οδηγικές αναζητήσεις'. Θα σε πανε και θα σε φέρουν, εσένα και όποιους κουβαλάς και μεχρι εκεί.
Πάρε όποιο θεωρει ο μάστορας-μηχανικος που εμπιστεύεται ο μπαμπάς ή εσύ οτι ειναι σε καλύτερη μηχανική και περιφερειακή κατάσταση, και έχε υπόψη σου οτι πρέπει σε κάθε περιπτωση να εχεις μερικα λεφτα στην ακρη για τις 'εκπλήξεις' που θα ακολουθησουν την αγορά ενος μεταχειρισμένου. Αυτο με τα λεφτα στην άκρη ισχύει για όλα τα μεταχειρισμένα της αγοράς, προσωπικη μου αποψη, εφόσον ποτέ δεν ξέρεις τι έχει κανει το αυτοκινητο πριν το παρεις εσύ.
Ειδικότερα τωρα στον τομέα ΑΣΦΑΛΕΙΑ, καλό θα ήταν όπως γραφουν οι παραπανω να αλλαξεις απόψεις, γιατι αυτά που λές δεν εχουν σχέση με την πραγματικότητα, δεν προσπαθώ να σου κάνω επίπληξη, δεν είναι ανάγκη και υποχρέωση να το ήξερες απο πρίν, απλά στο σημειώνω. Θεωρώ πολυ σημαντικό και γενναίο αν θέλεις, το γεγονός οτι μπαίνοντας εδω δήλωσες οτι 'δεν ξερω' και καλά έκανες, τωρα εχεις αν θελεις ευκαιρία να μάθεις 5 πραγματάκια χρήσιμα και να μην εισαι σαν το 95% των υπολοιπων Ελληνιδων που ασχολούνται μόνο με το χρώμα του αυτοκινήτου ή αν ειναι 'χαριτωμένο'.
Εχουμε 2 βασικες εννοιες, ενεργητικη και παθητική ασφάλεια.... Πολυ χοντροκομμένα,
Ενεργητικη ασφάλεια ειναι
α) οτι εχει να κανει με τις δυνατοτητες του αυτοκινήτου να εκτελεσει με ακρίβεια και ασφάλεια εντολες όπως τις εκφράζει ο οδηγός του και
β) καμμια φορα αν ειναι κολοσχεδιασμένο να του 'συγχωρήσει' ενδεχόμενα λάθη εντολών.Παθητική ασφάλεια είναι απο την άλλη η ασφάλεια που παρεχει το αυτοκινητο σαν μέταλλο, μόνο του, οταν το πρόβλημα προκύπτει απο εξωτερικους παράγοντες.
Παραδειγματα ενεργητικης ασφαλειας...
- Πατας γκαζι να προσπεράσεις, ειναι προφανές οτι χρειάζεται να μεινεις οσο λιγότερο χρόνο γίνεται εκτεθειμένη στο αντιθετο ρευμα
- Στριβεις αποτομα ή φρεναρεις αποτομα για να αποφύγεις ξαφνικο εμπόδιο, γατα, ανθρωπο, το τρακαρισμα του μπροστινού κλπ
Χονδροειδώς και παλι, οσο πιο γρηγορο-σβελτο αυτοκινητο έχεις τοσο το καλυτερο για το (1) και όσο καλυτερα φρενα-αναρτησεις-πλαισιο έχεις τοσο το καλυτερο για το (2) και η σωστη σχεδιαση μπορει να σου συγχωρήσει και καμμια τιμονιά παραπάνω. Και στις 2 περιπτώσεις τα αυτοκινητα που σκέφτεσαι να αγοράσεις, δεν προσφέρουν ότι καλύτερο... όχι οτι τα άλλα με 1000 € παραπανω ειναι πανάκειες....
Παραδειγματα παθητικης ασφάλειας:
- Εκει που πας μια χαρά στο δρόμο σου, στριβει ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ απο εσένα και πεφτει πάνω σου στα καλα καθούμενα ή
- Κανεις την τιμονια που λεγαμε για να αποφύγεις τη γάτα, το αυτοκινητο 'δεν σε συγχωρει', και ξεκινας να γλιστράς προς το πλαι και σκας στην μπαριέρα.
Εκει παιζει ρόλο η παθητικη ασφάλεια, οσο πιο καλα σχεδιασμένη η παθητική ασφάλεια τοσο λιγοτερα κομμάτια θα βγείς απο μέσα. Και σε αυτή την περιπτωση τα αυτοκινητα που μιλαμε υπολείπονται άλλων.
Όπως βλέπεις τα θεματα ασφαλειας περιπλέκονται μεταξύ τους, και δεν υπαρχει μαγικη συνταγη που να τα κανει όλα, όπως 'αργά βαδίζω ζωή κερδίζω', 'του φοβιτσιάρη η μάνα δεν εκλαψε ποτε' κλπ. Εχει να κανει και με το αυτοκινητο, και με εσένα, και με τους αλλους γύρω.
Προσπάθησε να κάνεις ότι χρειάζεται για να οδηγεις σωστά, ρωτα, μαθε, ερευνησε, αξιολογησε, κινησου χωρις φόβο, και τα υπολοιπα, όπως το να 'βλεπεις' ποτε θα γινει το κακό ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ γινει και να το αποφευγεις χωρις να χρειάζεται προσπαθεια από εσενα ή το αυτοκινητο, θα έρθουν σιγα σιγα με την εμπειρία.
Φοβερό βιντεακι για ασφάλεια ειναι αυτό εδω, σε παροτρύνω να το δεις:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/crash-test/alt_gegen_neu/default.aspx?tabid=tab2
Απλα πράγματα: πήραν ένα αυτοκίνητο 'μεγάλο', 'οικογενειακό', 'καλο' 25ετίας (στην Ελλαδα θεωρουνταν ΣΟΥΠΕΡ αυτοκινητο στην εποχή του, ακομα και τώρα για μερικους...) και το έβαλαν κοντρα σε ένα 'μικρό' συγχρονο. Υπόψη, πήγαιναν με 50 χιλιόμετρα, τυπικη ταχύτητα πόλης. Αποτελεσμα... το αντίθετο απο αυτο που περιμένεις... ο μικρος πηγε σπιτι του σε ενα κομματι, ο μεγάλος σε πολλά.
Ελπιζω να βοηθώ και να μη σε τρομαζω, δεν ειναι επιστημη τιποτα απο τα παραπανω.
-
και τα 2 που περιγραφεις εχουν πραγματικη μεικτη καταναλωση στα 8.5 λιτρα
θα προτεινα το matiz 0.8 που ειναι τρικυλινδρο, αν παρεις αυτοκινητο για πολη -
παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις σας! το ψάχνω το θέμα ακόμα, η αλήθεια είναι πως με πείσατε (όλοι μαζί, εσείς, ο πατέρας μου, οι φίλοι μου) και έχω ψιλοαπορρίψει αυτά τα μοντέλα! όσον αφορά το θέμα ασφάλεια, οκ, άντε να δεκτώ όλα αυτά που λέτε, αλλά εσείς έχετε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια λιγότερα ατυχήματα ? εφόσον υπάρχουν αυτοκίνητα που σου 'συνχωρούν' λάθη, αυτό συνεπάγεται πως πρέπει να έχουν μειωθεί τα απλά τρακαρίσματα, και εφόσον έχει αυξηθεί αυτή η παθητική ασφάλεια, σημαίνει πως πρέπει να έχουν μειωθεί τα θανατηφόρα ατυχήματα ? και όμως, αν δεν κάνω λάθος, δεν εχει συμβεί κάτι τέτοιο, και ξέρετε γιατί ? γιατί τα καινούργια αμάξια, που εχουν ολες αυτες τις ασφάλειες, εχουν και πιο πολλές οδηγικές δυνατότητες, εχουν πιο πολύ γλυκό γκάζι!
trident1971 το μόνο που θέλω, είναι μια οσο το δυνατόν πιο οικονομική λύση, για να με μεταφέρει!
γενικά όποιος έχει κάποια πρόταση να κάνει, περιμένω! -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
και τα 2 που περιγραφεις εχουν πραγματικη μεικτη καταναλωση στα 8.5 λιτρα
θα προτεινα το matiz 0.8 που ειναι τρικυλινδρο, αν παρεις αυτοκινητο για ποληωράιο το ματίζ! το έχει και μια φίλη μου! αλλά νόμιζω κυκλόφορουν 2 μάτιζ! αυτό που μαρέσει εμένα είναι λίγο πιο ακριβό από αυτά που σκεφτόμαι μέχρι τώρα να διαθέσω!
-
ναι το τελευταιο μοντελο που ειναι ολοκαινουριο κυκλοφορησε απο το 2006
ζήτημα κατανάλωσης