-
kia rio 1.1(diesel) -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωση
honda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (diesel) (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2TDI (diesel) (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
-
kia rio 1.1(diesel) -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωση
honda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (diesel) (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2TDI (diesel) (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
-
kia rio 1.1(diesel) -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωση
honda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (diesel) (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2TDI (diesel) (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
-
θα σου δωσω στοιχεια απο το opel corsa 1.3 ecoflex edition που εχω εδω και δεκα μερες. 14.500 σε λευκο χρωμα εχω κανει 450χιλιομετρα μεση καταναλωση 4,9. ποιοτητα κυλισης εξαιρετικη, θορυβος στην καμπινα ελαχιστος.
στα αρνητικα του ο καπως ασαφης επιλογεας ταχυτητων και το μετριο τιμονι.Δε σε προδιαθετει για σπορ οδηγηση, βεβαια δεν ειναι και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου αυτος.
Πιστευω μετα που θα ανοιξει ο κινητηρας να πεσει κ αλλο η καταναλωση. -
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
kia rio 1.1 -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωσηhonda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2 (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
νομιζω οτι το πολο θα εχει τα πρωτια γενικως σε μακροχρονια χρηση. Επισης εχε στο νου σου το νεο panda που θα ειναι ακομη πιο φθηνο και με νεους κινητηρες twinair
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
kia rio 1.1 -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωσηhonda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2 (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
νομιζω πως με εξαιρεσητο rio που ειναι 'αλλου' κοιτας ψηλά για αυτο που θες.
Για το corsa θα συμφωνησω και γω. Φτηνο στην αγορα, εγγυημενο στη χαμηλη καταναλωση, φτηνα ανταλλακτικα ( τουλαχιστον σε σχεση με αυτα που προανεφερες) και αξιοπιστο. -
Mε δεδομένα τα 'πάνω από 35.000 χλμ το χρόνο' αλλά και το γεγονός ότι έγινε άρση της απαγόρευσης για το πετρέλαιο, ο μόνος λόγος να κοιτάς για βενζίνες είναι είτε να είναι υβρίδιο (πράγμα αμφιλεγόμενο ακόμη και σήμερα), είτε να το κάνεις αμέσως μετατροπή σε υγραέριο. Αν το αφήσεις σκέτο τότε μόνο οικονομικός δεν θα είσαι.
Το Πόλο 1.2 ΤΣΙ είναι η χειρότερη επιλογή σου με βάση το πόσο κάνει, το πόσα καίει (6,9 λ/100 χλμ μέση), αλλά και το τι ακούγεται για αξιοπιστία και κοστολόγια σέρβις από τους Λαικούς.
Γενικά θα σου πρότεινα αυτή τη στιγμή πολύ δύσκολα να κοιτάξεις κάτι άλλο εκτός από πετρέλαιο. -
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
kia rio 1.1 -----13.190euro (μια εκδοση) το πιο φθηνο δεν γνωρίζουμε ομως πως τα παει στην καταναλωσηhonda jazz hybrid-----16.900 (εκδοση comfort με CVT) το πιο εξοπλισμενο και λειτοτυργικο ίσως λογω CVT. δεν γνωρίζω ποσο αξιοπιστο ειναι να κανει αρκετα χιλιομετρα και περι συντηρησης της υβριδικης του τεχνολογιας.
toyota yaris 1.4D (15.500 ή 16.780 εκδοση life ή active αντιστοιχα) πολυ καλο αλλά ακριβο γι αυτο που ειναι.
polo 1.2 (15010 trendline ή 16590 bluemotion) αξίζει το bluemotion? είναι οικονομικοτερο απο το trendline και απο τα υπολοιπα που εχω παραθεσει?
γενικα προοριζονται για να κανουν αρκετα χλμ πανω απο 35.000 τον χρονο. κριτηρια επιλογης οικονομικη αγορά, οικονομια καυσίμου, μικρο λειτουργικό κοστος(ασφάλειες-τελη-ζημιες).
***προκειται να υπαρξει εκδοση του Nissan micra, honda jazz με diesel κινητηρα?
Εννοείται πως θα πάρεις ντίζελ με τόσα χιλιόμετρα,και όχι υβριδικά ή βενζίνη Στο yaris δίνουν δώρο απόσυρση για όλους οπότε η τιμή πέφτει 960€.Το active d4-d πάει 15780€ σε λευκό.Από την άλλη πολύ καλή περίπτωση και το clio 1.5 dci(βγαίνει σε 2 εκδόσεις με 90 και 105 άλογα(6άρι σασμάν το 105) και έχει έκπτωση 1000€).Το 1.5 dci 90 energy έχει 14590 και το 105 dynamic 15990.To corsa και αυτό πολύ καλό με έκπτωση 1000€ και τιμή 14830 το edition και 15830 το cosmo + πως είναι το μόνο που δεν πληρώνει τέλη λόγω ρύπων κάτω από 100 co2.Τέλος δες και το fiesta 1.6 tdci 95 ps trend 5d που έχει 15700€ με την έκπτωση των 1400€.Πάρε κάποιο από αυτά και υπολόγιζε γύρω στα 16000€ για όλα περίπου σε λευκό ή κόκκινο χρώμα.yaris 1.4 d4-d active-corsa 1.3 dte cosmo-clio 1.5 dci dynamic-fiesta 1.6 tdci trend.ΜΗΝ πάρεις vw polo-seat ibiza-skoda fabia με τον αργό και τραχύ 1.2 tdi(αυτά αξίζουν μόνο ως 1.2 tsi αλλά δεν κάνουν για σένα λόγω των χιλ. που κάνεις).Ούτε και το rio και αυτό αδύναμο είναι.Αν θες να δώσεις λίγα λεφτά μην αγνοείς και το dacia sandero 1.5 dci laureate που έχει 12550€.
-
ευχαριστω για τις απαντησεις. το corsa η αληθεια είναι οτι δεν το ειχα σκεφτεί. ειδα και την τιμή και ακόμα και στην εκδοση cmon που εχει αρκετα καλούδια κοστίζει λιγο πανω απο 15.000
το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες )
ολα τα αυτοκινητα που ανεφερα είναι ντιζελ εκτος απο το jazz hybrid
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις. το corsa η αληθεια είναι οτι δεν το ειχα σκεφτεί. ειδα και την τιμή και ακόμα και στην εκδοση cmon που εχει αρκετα καλούδια κοστίζει λιγο πανω απο 15.000το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες )
ολα τα αυτοκινητα που ανεφερα είναι ντιζελ εκτος απο το jazz hybrid
Το corsa c'mon έχει φτωχό εξοπλισμό(μόνο 2 αερόσακους αντί για 6 που έχει η edition,μαύρους άβαφους καθρέφτες και χειρολαβές και δεν έχει δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια,cruise control,ζάντες και άλλα.Δες τι παραπάνω έχει το edition με μικρή διαφορά(το edition με την 1000€ έκπτωση έχει 14830€).Επίσης όλα έχουν εκπτώσεις,το corsa 1000€ μην κοιτάς τι λέει μόνο ο τιμοκατάλογος.To clio 1.5 dci 105 dynamic γιατί το αποκλείεις?To ιδιο μοτέρ μπαίνει και στα nissan(juke,qashqai).Μην κολλάς σε προκαταλήψεις για μένα είναι η καλύτερη πρόταση ιδίως το 105 με το 6άρι σασμάν,24 κιλά ροπής(αντί 19,3 του corsa που έχει και 5άρι σασμάν αντί για 6άρι του clio) και πολύ πλούσιο εξοπλισμό + 5 χρόνια εγγύηση και 2 χρόνια δωρεάν σέρβις(15990 με την έκπτωση,αν σου δώσουν απόσυρση πάει 14900) .Τα υβριδικά είναι οικονομικά σε ταχύτητες εντός πόλης.Αν κάνεις τόσα πολλά χιλ και σε ανοιχτό δρόμο οργώνοντας την Ελλάδα δεν συμφέρουν καίνε σαν βενζίνη με ταχύτητες 130-140.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες )Τότε απόκλεισε και το Corsa καθώς φοράει κινητήρα Fiat.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες )
Τότε απόκλεισε και το Corsa καθώς φοράει κινητήρα Fiat.
Σωστός .Αλλά η πλειοψηφια του κόσμου δεν ξέρει ότι το corsa έχει το ντίζελ της φίατ,ούτε ότι τα volvo έχουν ίδιο κινητήρα με τα ford(π.χ ecoboost,duratec,2.5 άρη του focus st),τα renault & dacia ίδιο ντίζελ με τα nissan,τα saab ίδια μοτέρ με τα opel,το asx ίδιο με τα αντίστοιχα γαλλάκια suv που έρχονται,τα peugeot-citroen ίδιο thp με τα mini cooper s ή τα νέα 116-118.Στο σκοτάδι οι περισσότεροι δυστυχώς
-
φίλε εγώ θα σου πρότεινα να πας να δεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το νέο chevrolet aveo
είναι φρέσκο σε σχεδίαση κ ξεχωριστό (κ ως καινουργιο μοντέλο, αντικαταστάτης θα βγει σε μια εξαετια), έχει πολύ καλούς χώρους (μάλιστα βγαίνει κ σε 4 πορτο εκτός από 5πορτο), εχει τα πάντα από εξοπλισμό, το σασί που έχει είναι το μελλοντικό που θα μπει στο κόρσα, ενώ κ ο κινητήρας είναι ο γνωστός 95αρης του κόρσα/φιατ.
ενώ από τιμή είναι στα 14500
δες εδώ την μεσαία έκδοση lt
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2056576/
αν κ με 200 ευρώ παραπάνω παίρνεις την ltz με δερματινο τιμόνι λεβιε, μεταλλικές λεπτομέρειες εσωτερικά-εξωτερικά, προβολείς ομίχλης, τεμπέλη 17αρες ζάντες και άλλα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1820481/
εγώ το έχω οδηγήσει σε πίστα το βενζίνη με τις 17αρες κ εντυπωσίαστηκα, ειδικά με τη πολύ καλή ρύθμιση του esp. Τό μονο μείον που βρήκα είναι η αίσθηση του τιμονιού άλλα όχι κάτι τραγικό -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φίλε εγώ θα σου πρότεινα να πας να δεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το νέο chevrolet aveo
είναι φρέσκο σε σχεδίαση κ ξεχωριστό (κ ως καινουργιο μοντέλο, αντικαταστάτης θα βγει σε μια εξαετια), έχει πολύ καλούς χώρους (μάλιστα βγαίνει κ σε 4 πορτο εκτός από 5πορτο), εχει τα πάντα από εξοπλισμό, το σασί που έχει είναι το μελλοντικό που θα μπει στο κόρσα, ενώ κ ο κινητήρας είναι ο γνωστός 95αρης του κόρσα/φιατ.
ενώ από τιμή είναι στα 14500
δες εδώ την μεσαία έκδοση lt
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2056576/
αν κ με 200 ευρώ παραπάνω παίρνεις την ltz με δερματινο τιμόνι λεβιε, μεταλλικές λεπτομέρειες εσωτερικά-εξωτερικά, προβολείς ομίχλης, τεμπέλη 17αρες ζάντες και άλλα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1820481/
εγώ το έχω οδηγήσει σε πίστα το βενζίνη με τις 17αρες κ εντυπωσίαστηκα, ειδικά με τη πολύ καλή ρύθμιση του esp. Τό μονο μείον που βρήκα είναι η αίσθηση του τιμονιού άλλα όχι κάτι τραγικόΤο είδα πρόσφατα σε έκθεση και δεν μου άρεσε καθόλου.Τραγική η θέση οδήγησης που είναι πανύψηλη και άβολη,τα πλαστικά μέσα φτηνιάρικα,το τεράστιο βάθος του ταμπλό από το παρμπρίζ ,οι τιμές ψηλές(ίδιες π.χ με του νέου yaris-polo-fiesta-ibiza για ένα κατώτερο αμάξι όπως είναι το aveo(άκου όνομα ).Επίσης το σασμάν δεν έπαιρνε με τπτ τις ταχύτητες θεόσκληρο και το τιμόνι αν κρίνω από τα αντίστοιχα της όπελ μάλλον θα είναι νεκρο.Και εξωτερικά πολύ αμερικανιά ρε αδερφάκι μου σκέτο Ανατόλια κολλέγιο.
-
καλά το όνομα όντως έπρεπε να αλλαξει, όπως στις ΗΠΑ που το λένε SONIC
καντο τεστ ντραιβ να το δεις το τιμόνι είναι αρκετά καλύτερο από του κορσα
το εσωτερικό του εμένα μου αρεσει πιο πολύ απο κορσα, φιεστα, πουντο, ίμπιζα πχ
εξωτερικά δεν είναι άσχημο ρε συ. ξεχωρίζει χωρίς να είναι κιτς
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
καλά το όνομα όντως έπρεπε να αλλαξει, όπως στις ΗΠΑ που το λένε SONIC
καντο τεστ ντραιβ να το δεις το τιμόνι είναι αρκετά καλύτερο από του κορσα
το εσωτερικό του εμένα μου αρεσει πιο πολύ απο κορσα, φιεστα, πουντο, ίμπιζα πχ
εξωτερικά δεν είναι άσχημο ρε συ. ξεχωρίζει χωρίς να είναι κιτς
Απλά μπορεί να μη έχει τακάκια
-
να υποθεσω οτι και το aveo θα εχει την ιδια κατανάλωση με το κορσα. ωραιο φαινεται εμφανισιακα.
ποτε ερχεται γιατι στο επισημο σαιτ δεν υπάρχει.ξερετε για την Nissan αν θα λανσαρει κινητηρα ντιζελ στο Micra?
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες )
Τότε απόκλεισε και το Corsa καθώς φοράει κινητήρα Fiat.
περα απο τον κινητηρα, μου ειναι δυσκολο να συνδεσω το ονομα φιατ με ενα αυτοκινητο το οποιο προκειται να κανει πανω απο 330.000 απροβληματιστα χλμ οπως συμβαινει τωρα με το accent μεσα σε μια 9ετια. οσο για το clio εχω το 2 και δεν μπορω να πω οτι εχω μεινει απολυτα ικανοποιημένος στα 210.000χλμ (χαιρομαι μονο γιατι εχω οδικη βοηθεια στην ασφάλεια)
-
Οι Φιατάκηδες του φόρουμ θα σε διαψεύσουν πάντως.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
να υποθεσω οτι και το aveo θα εχει την ιδια κατανάλωση με το κορσα. ωραιο φαινεται εμφανισιακα.
ποτε ερχεται γιατι στο επισημο σαιτ δεν υπάρχει.ξερετε για την Nissan αν θα λανσαρει κινητηρα ντιζελ στο Micra?
)έμπα στο αγγλικό σαιτ γιατί το ελληνικό δεν ξέρει κανείς πότε θα βάλει το καινουργιο aveo
http://www.chevrolet.co.uk/
μεγάλο υπερ του aveo είναι οτι έχει πολύ καλό εξοπλισμό κ ότι είναι καινουργιο μοντέλο ενώ τα άλλα έχουν χρόνια στη πλάτη τους.- ότι αυτή τη στιγμή το ντίζελ της φιατ που έχει κ το κόρσα, aveo πρέπει να είναι από τις καλύτερες επιλογές (σίγουρα καλύτερος από τον 1200αρι της vw)
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙCRA. Το αμάξι έχει φτιαχτεί για τις αγορές τις ασίας
- ότι αυτή τη στιγμή το ντίζελ της φιατ που έχει κ το κόρσα, aveo πρέπει να είναι από τις καλύτερες επιλογές (σίγουρα καλύτερος από τον 1200αρι της vw)
-
Το Μίκρα έχει ντίζελ, σε 1500, αλλά μέχρι στιγμής δεν το φέρνει στην Ελλάδα. Έτσι κι αλλιώς δεν κάνει για σένα διότι :
το φιατ το αποκλειω οπως και την renault..παθόντες
Τούτου δοθέντος, περνάς οπωσδήποτε από Τουότα για το νέο Γιάρις. Aλλά και από ΚΙΛ/Χιουντάι.
να καιει λίγο και να συμφέρει η αγορά του