-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Εχω ένα OPEL 1.2 με πρόβλημα στο ESP (μου είπαν ότι χάλασε ο εγκέφαλος) και κάποιες φορές όταν είμαι σταματημένος και προσπαθώ να στρίψω αριστερά μπλοκάρει το τιμόνι και δεν μπορώ να το κινήσω (δεν κλειδώνει) και σκληραίνουν ο συμπλέκτης και το φρένο. Ξέρει κάποιος τί μπορεί να είναι;
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Εχω ένα OPEL 1.2 με πρόβλημα στο ESP (μου είπαν ότι χάλασε ο εγκέφαλος) και κάποιες φορές όταν είμαι σταματημένος και προσπαθώ να στρίψω αριστερά μπλοκάρει το τιμόνι και δεν μπορώ να το κινήσω (δεν κλειδώνει) και σκληραίνουν ο συμπλέκτης και το φρένο. Ξέρει κάποιος τί μπορεί να είναι;
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Εχω ένα OPEL 1.2 με πρόβλημα στο ESP (μου είπαν ότι χάλασε ο εγκέφαλος) και κάποιες φορές όταν είμαι σταματημένος και προσπαθώ να στρίψω αριστερά μπλοκάρει το τιμόνι και δεν μπορώ να το κινήσω (δεν κλειδώνει) και σκληραίνουν ο συμπλέκτης και το φρένο. Ξέρει κάποιος τί μπορεί να είναι;
-
Απώλεια υδραυλικής πιεσης. Άμεσα σε συνεργείο γιατι σκέψου να στο κάνει εν κινήσει....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Απώλεια υδραυλικής πιεσης. Άμεσα σε συνεργείο γιατι σκέψου να στο κάνει εν κινήσει....Φρένα και συμπλέκτης σίγουρα αυτό δείχνουν. Όμως δεν μας είπε ο φίλος ποιο μοντέλο είναι για να δούμε αν έχει υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι. Επίσης ακόμα και χωρίς υδραυλική υποβοήθηση θα έπρεπε να μπορεί να στρίψει το τιμόνι με μεγαλύτερη δύναμη.
-
Ο συμπλέκτης έχει δικό του πομπάκι και δεν θα έπρεπε να γίνεται σκληρός οποιοδήποτε μοντέλο και αν έχεις.
Δώσε και άλλα στοιχεία για το όχημά σου. -
Εμένα στο Opel Corsa C 02 που είχα δεν είχε esp αλλά (αθλιο) ηλεκτρικό τιμόνι. Ένα από τα πολλά κουσούρια του ήταν ότι αν αφηνες το αυτοκίνητο στο ρελαντί κανένα 10 λεπτό μετά το τιμόνι δεν είχε υποβοήθηση για μερικά δευτερόλεπτα μεχρι να ξεκινήσεις. Το λαμπάκι του τιμονιού (EPS) δεν άναψε ποτέ να δείξει κάτι και σε 2 συνεργεία που το πήγα δεν βρήκαν τίποτα και απλά το συνήθησα. Δεν ξέρω αν είναι αυτό που περιγράφεις. Αν πάντως όντως κολλάει το τιμόνι πιθανόν να είναι κρεμαγιέρα. Αυτό που περιγράφεις για φρένα και συμπλέκτη είναι 2 διαφορετικά κυκλώματα και άσχετα με το τιμόνι. Το esp να επεμβαίνει σε έναν τροχό να σου μπλοκάρει το φρένο και να τραβάει το τιμόνι; χμμ και πάλι ο συμπλέκτης άσχετος είναι.
-
Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά σε όλους. Και σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Όσο για τις διευκρινήσεις που ζητάτε είναι OPEL 1.2 16V μοντέλο 1998 με πρόβλημα στο EPS (έχω μονίμως αναμμένο λαμπάκι και μου είπαν από την OPEL που το είχαν δει, ότι χάλασε ο εγκέφαλος) κάποιες φορές όταν είμαι σταματημένος και προσπαθώ να στρίψω αριστερά (δεξιά δεν θυμάμαι ποτέ να συνέβη) μπλοκάρει το τιμόνι και δεν μπορώ να το κινήσω (δεν κλειδώνει) και σκληραίνουν ο συμπλέκτης και το φρένο. Ο συμπλέκτηςνοιώθω να μου σπρώχνει το πόδι προς τα πάνω. Το αντιμετώπισα ενεβάζοντας τον συμπλέκτη τέρμα πάνω και ξαναπατώντας τον αφήνω πρώτα λιγο συμπλέκτη ώστε να ξεκινήω λιγο και μετά στρίβω ώστε να μην ζορίσω το τιμόνι. Μόλις ξεκινήσω λειτουργουν κανονικα, ίσως με λίγο βαρυ τιμόνι.
-
Άρα έκανες λάθος στην πρώτη σου δημοσίευση. Στο eps δηλαδή την υποβοήθηση του τιμονιού έχεις διαγνωσμένο πρόβλημα. O συμπλέκτης σου είναι με ντιζα η υδραυλικός, ξέρεις;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Όντως πολύ σωστή παρατήρηση άλλο EPS και άλλο ESP. Πάλι όμως τι σχέση έχει το ηλεκτρικο( EPS = electric power steering) τιμόνι , με τα υδραυλικά φρένα και τον συμπλέκτη; μήπως έχει 2 διαφορετικά προβλήματα ;
-
Δεν ξέρω αν ο συμπλέκτης μου είναι με ντιζα η υδραυλικές.
Μπλοκάρισμα τιμονιου, συμπλέκτη και φρένου???