-
**ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΝ 'ΑΛΙΕΥΣΑ' ΑΠΟ ΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... tavia.html ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. **
'Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους σκέφτονται να μπουν στην διαδικασία να ακουμπήσουν τα πολύτιμα χρήματά τους για να αγοράσουν ένα SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI.Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον Φεβρουάριο του 2010. Μετά από ένα μήνα (800 χιλ) το αυτοκίνητο έβγαλε ένα θόρυβο που εγώ από τις λίγες γνώσεις που έχω κατάλαβα ότι ήταν από το διαφορικό του αυτοκινήτου. Κατευθείαν πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA όπου το συνεργείο διαπίστωσε ότι έφταιγαν τα ελαστικά του αυτοκινήτου και όχι το διαφορικό έπειτα από αυτό εγώ δεν ξανά ασχολήθηκα διότι αν είναι δυνατόν να αλλάξω τα καινούρια λάστιχα που είχε το αυτοκίνητο. Με την συμπλήρωση πέντε μηνών περίπου από την αγορά (8000 χιλ) την ώρα που ταξίδευα ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα και μετά από λίγο κάνει ένα (μπαμ) και μένει το αυτοκίνητο χωρίς να παίρνει μπροστά χωρίς να γυρνά η μίζα καν. Αφού ήρθε εταιρία μεταφοράς και πήρε το αυτοκίνητο το πήγε στο συνεργείο της SKODA και την επόμενη ημέρα που πήρα τηλ για να ρωτήσω τι έγινε μού λέει ο μηχανικός του συνεργείου. «Δεν ξέρεις τι έπαθε;» Όχι του λέω «ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΓΗΚΕ Η ΜΠΙΕΛΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ».Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα εκείνη την ώρα. Τόσο πίκρα που έδωσα 23.000 ευρώ να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων μετά από συζητήσεις με τα κεντρικά της SKODA ΒΙΑΜΑΡ μου είπαν ότι θα αλλάξουνε τον κινητήρα. Εντάξει τους λέω και έτσι έβαλαν τον καινούριο κινητήρα στο αυτοκίνητο που φυσικά δεν είχε την συμπεριφορά που είχε ο αρχικός κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά άμα έχεις καεί τι να κάνεις το αποδέχεσαι. Ο αρχικός θόρυβος όμως που είχε το αυτοκίνητο που τους έλεγα ότι ήταν από το διαφορικό δεν σταμάτησε αλλά γίνονταν πιο έντονος. Δεν άντεξα κύριοι και πήγα και αντικατέστησα τα λάστιχα όπου μου έλεγαν ότι φταίνε για τον θόρυβο με καινούρια. Με τα που τα έβαλα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο περίμενα να μην ξανά ακούσω τον θόρυβο αυτό. Όμως για ακόμα μία φορά ένιωσα πίκρα διότι ο θόρυβος παρέμεινε ο ίδιος. Τότε πήγα σε αυτό το περίφημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA και τους λέω τώρα τι είναι; Και τι μου απαντάν «σώπα ρε το διαφορικό είναι;» δεν είναι για γέλια; Τότε ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπαίνει μέσα στο αμάξι και μου λέει πάμε και με πάει σε ένα συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις σε φορτηγά και αυτοκίνητα για να βγάλει εκείνο το συνεργείο το πόρισμα τι είχε το αμάξι. Δεν είναι τραγικό; Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να απευθύνεται σε συνεργείο πάσης φύσεως οχημάτων. Φυσικά και εκείνος μόνο που τον έκανα μία βόλτα κατάλαβε ότι ήταν από το διαφορικό. Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όσους θέλουν να αγοράσουν ένα SKODA Υπάρχουν άλλες εταιρίες που με λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα πονέσεις ότι και αν σου συμβεί γιατί το έχεις πληρώσει πολύ χαμηλά και που εκτιμούν τον πελάτη και δεν τον βλέπουν μόνο στην τσέπη.'
Αναγνώστης
-
**ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΝ 'ΑΛΙΕΥΣΑ' ΑΠΟ ΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... tavia.html ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. **
'Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους σκέφτονται να μπουν στην διαδικασία να ακουμπήσουν τα πολύτιμα χρήματά τους για να αγοράσουν ένα SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI.Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον Φεβρουάριο του 2010. Μετά από ένα μήνα (800 χιλ) το αυτοκίνητο έβγαλε ένα θόρυβο που εγώ από τις λίγες γνώσεις που έχω κατάλαβα ότι ήταν από το διαφορικό του αυτοκινήτου. Κατευθείαν πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA όπου το συνεργείο διαπίστωσε ότι έφταιγαν τα ελαστικά του αυτοκινήτου και όχι το διαφορικό έπειτα από αυτό εγώ δεν ξανά ασχολήθηκα διότι αν είναι δυνατόν να αλλάξω τα καινούρια λάστιχα που είχε το αυτοκίνητο. Με την συμπλήρωση πέντε μηνών περίπου από την αγορά (8000 χιλ) την ώρα που ταξίδευα ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα και μετά από λίγο κάνει ένα (μπαμ) και μένει το αυτοκίνητο χωρίς να παίρνει μπροστά χωρίς να γυρνά η μίζα καν. Αφού ήρθε εταιρία μεταφοράς και πήρε το αυτοκίνητο το πήγε στο συνεργείο της SKODA και την επόμενη ημέρα που πήρα τηλ για να ρωτήσω τι έγινε μού λέει ο μηχανικός του συνεργείου. «Δεν ξέρεις τι έπαθε;» Όχι του λέω «ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΓΗΚΕ Η ΜΠΙΕΛΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ».Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα εκείνη την ώρα. Τόσο πίκρα που έδωσα 23.000 ευρώ να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων μετά από συζητήσεις με τα κεντρικά της SKODA ΒΙΑΜΑΡ μου είπαν ότι θα αλλάξουνε τον κινητήρα. Εντάξει τους λέω και έτσι έβαλαν τον καινούριο κινητήρα στο αυτοκίνητο που φυσικά δεν είχε την συμπεριφορά που είχε ο αρχικός κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά άμα έχεις καεί τι να κάνεις το αποδέχεσαι. Ο αρχικός θόρυβος όμως που είχε το αυτοκίνητο που τους έλεγα ότι ήταν από το διαφορικό δεν σταμάτησε αλλά γίνονταν πιο έντονος. Δεν άντεξα κύριοι και πήγα και αντικατέστησα τα λάστιχα όπου μου έλεγαν ότι φταίνε για τον θόρυβο με καινούρια. Με τα που τα έβαλα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο περίμενα να μην ξανά ακούσω τον θόρυβο αυτό. Όμως για ακόμα μία φορά ένιωσα πίκρα διότι ο θόρυβος παρέμεινε ο ίδιος. Τότε πήγα σε αυτό το περίφημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA και τους λέω τώρα τι είναι; Και τι μου απαντάν «σώπα ρε το διαφορικό είναι;» δεν είναι για γέλια; Τότε ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπαίνει μέσα στο αμάξι και μου λέει πάμε και με πάει σε ένα συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις σε φορτηγά και αυτοκίνητα για να βγάλει εκείνο το συνεργείο το πόρισμα τι είχε το αμάξι. Δεν είναι τραγικό; Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να απευθύνεται σε συνεργείο πάσης φύσεως οχημάτων. Φυσικά και εκείνος μόνο που τον έκανα μία βόλτα κατάλαβε ότι ήταν από το διαφορικό. Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όσους θέλουν να αγοράσουν ένα SKODA Υπάρχουν άλλες εταιρίες που με λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα πονέσεις ότι και αν σου συμβεί γιατί το έχεις πληρώσει πολύ χαμηλά και που εκτιμούν τον πελάτη και δεν τον βλέπουν μόνο στην τσέπη.'
Αναγνώστης
-
**ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΝ 'ΑΛΙΕΥΣΑ' ΑΠΟ ΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... tavia.html ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. **
'Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους σκέφτονται να μπουν στην διαδικασία να ακουμπήσουν τα πολύτιμα χρήματά τους για να αγοράσουν ένα SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI.Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον Φεβρουάριο του 2010. Μετά από ένα μήνα (800 χιλ) το αυτοκίνητο έβγαλε ένα θόρυβο που εγώ από τις λίγες γνώσεις που έχω κατάλαβα ότι ήταν από το διαφορικό του αυτοκινήτου. Κατευθείαν πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA όπου το συνεργείο διαπίστωσε ότι έφταιγαν τα ελαστικά του αυτοκινήτου και όχι το διαφορικό έπειτα από αυτό εγώ δεν ξανά ασχολήθηκα διότι αν είναι δυνατόν να αλλάξω τα καινούρια λάστιχα που είχε το αυτοκίνητο. Με την συμπλήρωση πέντε μηνών περίπου από την αγορά (8000 χιλ) την ώρα που ταξίδευα ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα και μετά από λίγο κάνει ένα (μπαμ) και μένει το αυτοκίνητο χωρίς να παίρνει μπροστά χωρίς να γυρνά η μίζα καν. Αφού ήρθε εταιρία μεταφοράς και πήρε το αυτοκίνητο το πήγε στο συνεργείο της SKODA και την επόμενη ημέρα που πήρα τηλ για να ρωτήσω τι έγινε μού λέει ο μηχανικός του συνεργείου. «Δεν ξέρεις τι έπαθε;» Όχι του λέω «ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΓΗΚΕ Η ΜΠΙΕΛΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ».Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα εκείνη την ώρα. Τόσο πίκρα που έδωσα 23.000 ευρώ να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων μετά από συζητήσεις με τα κεντρικά της SKODA ΒΙΑΜΑΡ μου είπαν ότι θα αλλάξουνε τον κινητήρα. Εντάξει τους λέω και έτσι έβαλαν τον καινούριο κινητήρα στο αυτοκίνητο που φυσικά δεν είχε την συμπεριφορά που είχε ο αρχικός κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά άμα έχεις καεί τι να κάνεις το αποδέχεσαι. Ο αρχικός θόρυβος όμως που είχε το αυτοκίνητο που τους έλεγα ότι ήταν από το διαφορικό δεν σταμάτησε αλλά γίνονταν πιο έντονος. Δεν άντεξα κύριοι και πήγα και αντικατέστησα τα λάστιχα όπου μου έλεγαν ότι φταίνε για τον θόρυβο με καινούρια. Με τα που τα έβαλα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο περίμενα να μην ξανά ακούσω τον θόρυβο αυτό. Όμως για ακόμα μία φορά ένιωσα πίκρα διότι ο θόρυβος παρέμεινε ο ίδιος. Τότε πήγα σε αυτό το περίφημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA και τους λέω τώρα τι είναι; Και τι μου απαντάν «σώπα ρε το διαφορικό είναι;» δεν είναι για γέλια; Τότε ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπαίνει μέσα στο αμάξι και μου λέει πάμε και με πάει σε ένα συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις σε φορτηγά και αυτοκίνητα για να βγάλει εκείνο το συνεργείο το πόρισμα τι είχε το αμάξι. Δεν είναι τραγικό; Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να απευθύνεται σε συνεργείο πάσης φύσεως οχημάτων. Φυσικά και εκείνος μόνο που τον έκανα μία βόλτα κατάλαβε ότι ήταν από το διαφορικό. Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όσους θέλουν να αγοράσουν ένα SKODA Υπάρχουν άλλες εταιρίες που με λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα πονέσεις ότι και αν σου συμβεί γιατί το έχεις πληρώσει πολύ χαμηλά και που εκτιμούν τον πελάτη και δεν τον βλέπουν μόνο στην τσέπη.'
Αναγνώστης
-
Τώρα θα απαντήσει ο Σ.Χ.;
-
H καταγγελία είναι δηλαδή πως έσπασε το μοτέρ και του το άλλαξαν εντός εγγύησης, ενώ θέλουν επιπλέον να του επισκευάσουν πάλι εντός εγγύησης το διαφορικό που έχει πρόβλημα;
-
Ο ανθρωπος ειναι η προσωποποιηση της αυτοκινιτιστικης ατυχιας! Το αμαξι που πηρε ηταν 'δευτεριατικο'. Αντε τωρα να βγαλει ακρη με τις εγγυησεις και τα ψιλα τους γραμματα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
H καταγγελία είναι δηλαδή πως έσπασε το μοτέρ και του το άλλαξαν εντός εγγύησης, ενώ θέλουν επιπλέον να του επισκευάσουν πάλι εντός εγγύησης το διαφορικό που έχει πρόβλημα;Απ'οτι λέει και ο κινητήρας που του άλλαξαν δεν έχει την ίδια συμπεριφορά με τον προηγούμενο υπαινισσόμενος προφανώς πως δεν ήταν καινούργιος όπως θα όφειλε να του παρέχει η εταιρία. Επίσης για το διαφορικό γιατί να το επισκευάσουν και όχι να του τοποθετήσουν στο αμάξι καινούργιο; Εάν προσέξατε γράφει πως ο θόρυβος από το διαφορικό ακούστηκε από τα πρώτα 800 χιλιόμετρα, τους το είπε στην BIAMAR αλλά εκείνοι έλεγαν πως είναι από τα λάστιχα προφανώς για να γλιτώσουν την αλλαγή του διαφορικού. Άσε που όπως γράφει τον πήραν με το αμάξι και πήγαν σε άλλο συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις μη εξουσιοδοτημένο της SKODA για να τους πούνε και από εκεί τη γνώμη τους!!!!! Είναι σοβαρά πράγματα αυτά για μία εταιρία που θέλει να παρουσιάζεται ως σοβαρή;
-
Ο χρήστης mehari έγραψε:
Ο ανθρωπος ειναι η προσωποποιηση της αυτοκινιτιστικης ατυχιας! Το αμαξι που πηρε ηταν 'δευτεριατικο'. Αντε τωρα να βγαλει ακρη με τις εγγυησεις και τα ψιλα τους γραμματαΜηπως να το παει για αγιασμο?
Δεν ξερω ποιες μπορει να ειναι οι βλαβες αλλα ο σκοπος του κατοχου ειναι να εχει ενα αυτοκινητο αψογο στην λειτουργια του. Αντικατασταση η επισκευη λιγο θα επρεπε να τον ενδιαφερουν.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Να πω και το δικό μου συμπέρασμα από όσα διάβασα; ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ VW GROUP ΚΑΙ ΟΙ TSI ΕΊΝΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΟΝ Κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες που επιμένουν ατμοσφαιρικά. Τυχαίο; Δε νομίζω... Έλα να ανάψουν λίγο τα αίματα..
-
Eγώ πάλι λέω πως έχει παλιώσει το αστείο με τα vag, tsi, vga, hdmi και κουραζόμαστε.
Το πώς θα αντιμετωπίσει η αντιπροσωπεία ένα πρόβλημα είναι δικό της θέμα και του εργοστασίου. Αν γίνεται να επισκευαστεί κάτι, τότε καλώς ή κακώς αυτή η οδός θα επιλεχθεί.
Έχεις μια έφεση στις ψευτοκαταγγελίες ή μου φαίνεται; (έτσι να δεις πώς ανάβουν τα αίματα)
-
Οι ιάπωνες που φημίζονται για την αξιοπιστία τους, απαξιούν στο να παράγουν και αυτοί τούρμπο μοντέλα αδιαφορώντας επιδεικτικά για τον ανταγωνισμό με την Ευρώπη που έχει πάθει υστερία με τους τούρμπο κινητήρες. Δεν μπορεί, κάτι θα ξέρουν οι Ιάπωνες οι οποίοι δεν βγάζουν αυτοκίνητα για ένα χέρι ως γνωστόν... Και δεν είναι σωστό να με προσβάλλεις πως αρέσκομαι σε ψευτοκαταγγελίες. Πότε έκανα ψευτοκαταγγελία; Αυτό είναι αναδημοσίευση και μόνο δεν έκανα εγώ καμία καταγγελία, ούτε ήταν ψευτοκαταγγελία η αναδημοσίευση από τη Ζoύγκλα η οποία αυτή κατηγορούσε τους 4Τ πως δεν δοκίμασαν το νέο PANDA. Η ΖΟύγκλα και με υπογραφή έκανε την καταγγελία, όχι εγώ. Εάν η καταγγελία είναι ψευδής για το SKODA που αναφέρεται στην παρούσα ανάρτηση ας μας το πει η ίδια η BIAMAP. Μπορεί η BIAMAP να στείλει επιστολή στο 'Τρομακτικό' που έκανε και την ανάρτηση πρώτο, να διαψεύσει την καταγγελία. Δεν μπορεί; Φυσικά και μπορεί. Ας το κάνει λοιπόν.
-
Ωραία, έχεις μια έφεση στο να αναδημοσιεύεις ψευτοκαταγγελίες. Καλύτερα τώρα;
-
Όπα. Δεν το είχα προσέξει. Η καταγγελία στο Τρομακτικό έχει γίνει εδώ και καιρό. Από την Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... tavia.html Σίγουρα θα έχει γίνει από τότε γνωστή η καταγγελία στην SKODA και εάν είναι ψευδής αυτή η καταγγελία, που είναι η απάντηση της εταιρίας; Εάν την βρείτε ας την αναρτήσετε....
-
Αγόρι μου ποιά είναι η καταγγελία ακριβώς;
Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει.
Βλακώδης καταγγελία λοιπόν.
-
ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗΣ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ. ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΜΑΡ ΣΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/viamar-sa.htmlΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΤΡΟΠΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ
ΔΗΛΑΔΗ ΗΘΕΛΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΣΚΑΣΕΙ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ 23 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΙΝΑΞΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...
MOD, ZHTA ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΣ ΠΩΣ ΑΝΑΡΤΩ ΨΕΥΔΕΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ.
-
Και προσέξτε τις χαζομάρες λέει η BIAMAR 'Στην συγκεκριμένη περίπτωση και παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις μας για έλεγχο του συγκεκριμένου αυτοκίνητου έχετε αρνηθεί πεισματικά. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... tavia.html)
Κάτι τέτοιο είναι προφανές ότι μας προκαλεί εντύπωση αφού όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο να διαπιστώσουμε εάν υπάρχει βλάβη ή όχι χωρίς να μας δίνετε την δυνατότητα να ελέγξουμε το αυτοκίνητο.Όταν πληροφορηθήκαμε την παρατήρηση σας για θόρυβο από το σύστημα μετάδοσης, ήρθαμε σε επαφή μαζί σας προτείνοντάς σας να φέρετε το αυτοκίνητο στο συνεργείο του συνεργάτη μας στην Κατερίνη προκειμένου να διαγνωσθεί η όποια βλάβη. Κατόπιν επανειλημμένων αρνήσεων από την πλευρά σας για έλεγχο του αυτοκίνητου σας στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μας στην Κατερίνη, σας προτείναμε να μεταφερθεί το αυτοκίνητο, με έξοδα της Εταιρίας μας, στο κεντρικό μας συνεργείο. Ήρθαμε σε συνεννόηση και με τον συνεργάτη μας στην Κατερίνη προκειμένου να σας διαθέσει αυτοκίνητο αντικατάστασης για το διάστημα που το αυτοκίνητό σας θα βρίσκονταν στις εγκαταστάσεις μας. Με ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορηθήκαμε την απάντησή σας όπου « προκειμένου να πεισθείτε και να συναινέσετε σε έλεγχο του αυτοκίνητου σας θα πρέπει σας εξασφαλίσουμε ένα ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο αντικατάστασης, ιδίου χρώματος, με ίδιες προδιαγραφές και με τις ίδιες ακόμα ζάντες που έχετε εφοδιαστεί από την After Market αγορά με τις οποίες είναι εφοδιασμένο το δικό σας», προκειμένου όπως μας δηλώσετε, «να μην καταλάβει κανείς στη γειτονιά ότι το αυτοκίνητο σας μπήκε στο συνεργείο». Όταν δε σας πληροφορήσαμε , ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να σας εξασφαλίσουμε ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης με τις παραπάνω προδιαγραφές, μας είπατε ότι θα κάνετε ότι είναι δυνατό προκειμένου να δυσφημίσετε την εταιρεία μας.
Ειλικρινά αδυνατούμε να καταλάβουμε την σκοπιμότητα μιας τέτοιας αντιμετώπισης και επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας προκειμένου να διασφαλίσουμε την προτεραιότητα που έχει θέσει εδώ και πολλά χρόνια η Εταιρία μας στην ειλικρινή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Panos Panopoulos, Marketing & PR Department
VIAMAR SA, Iera Odos 111 & Ag. Annis 7, 118 55 Athens, Greece
T +30 210 3486 600, F +30 210 3486 704MA O ΠΑΘΩΝ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΝΕΟ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΠΑΘΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΙ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ; ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ
-
Ρε παιδιά .... μακρυά από Σκόντα Κία Σέατ κ.λ.π. τέτοιες μάρκες!!!!!!
Είχα και εγω κάποιο διάστημα ένα: Σύστεμ Πόρσε τι να λέμε τώρα................
-
Αυτες οι απαντησεις του κωλου απο αντιπροσωπειες θυμιζουν εντονα κατι ΕΔΕ που γινονται οτι μια ζαρτινιερα επεσε σε καποιον και τον χτυπησε κλπ
-
«να μην καταλάβει κανείς στη γειτονιά ότι το αυτοκίνητο σας μπήκε στο συνεργείο»...
απο αυτο και μονο φαινεται ποσο λογικος ειναι .....ο εν λογω κλασικος κομπλεξικος λαλακας ελληνας...
επειδη εχω εδω και 25.000km 1.8 tsi σε audi ομως,για οσους ξερουν τα μυστικα του group θα καταλαβουν...
φοραω προγραμμα εδω και 20.000km με αλλαγμενο καταλυτη,downpipe κτλ της Milltek.
και στο αμαξι δεν εχει αναψει λαμπακι και δεν καιει καν λαδια ειδικα το χειμωνα με το ψιλο 5/30 που του βαζω ..
αν ο εν λογω εφτασε στα 8.000km χωρις να εχει σηκωσει καπο να δει την βεργα με τα λαδια του,σε ενα μοτερ που ειναι turbo αρα τσεκαρουμε πιο συχνα λαδια απο ενα ατμοσφαιρικο μοτερ,σε καινουριο μοτερ οπου στην διαδικασια του στρωσιματος μεχρι να αποκτησουν ανοχες τα ελατηρια πιστονιων κτλ εχουμε φυσιολογικα καταναλωση λαδιου...δεν ειναι καθολου αποιθανο στα 8000km που ειδαν οι μπιλες τον ουρανο να ειχε 1 με 1 1/2 λιτρο λαδιου μεσα στο μοτερ..
οποτε αν δεν ξερεις πως φερεσαι σε ενα μοτερ ρωτας...και αν εισαι κομπλεξας και δεν θες να ρωτησεις ..για να μην σε κατηγορησει η γειτονια ψαχνεσαι μονος σου...
βασικα χεσμενη εχω την scoda και το group (αλλωστε δεν ειμαι μετοχος ουτε μου το χαρισανε),θα παω για BMW στο επομενο,αλλα οταν βλεπω τετοιες δημοσιευσεις μου μυριζει ο κλασικος ελληναρας πανασχετος στην γωνια...που δεν ξερει,δεν θελει να μαθει,και δεν ψαχνεται...
αυτο το μοτερ ειναι αθανατο..εχουν κυκλοφορησεις χιλιαδες κομματια και εχουν σπασει ελαχιστα( αν εχουν σπασει,ειναι το πρωτο 1.8 που διαβαζω) αναλογικα με τα χιλιομετρα που εχουν γινει...
-
Παρατηρήσατε μάλιστα πως δεν λέει η απάντηση της εταιρίας το παραμικρό για τον κινητήρα του OCTAVIA 1.8tsi που τα τίναξε στον αέρα; Απόλυτη τσιμουδιά!!!! Και μετά μας προσβάλει και ο drdino λέγοντας πως έχει παλιώσει το αστείο με τα vag, tsi, και πως αρεσκόμαστε και σε ψευδείς καταγγελίες και αναδημοσιεύσεις αλλά μετά από όλα αυτά όλως τυχαίως εξαφανίστηκε!!!!
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ SKODA ΒΙΑΜΑΡ