-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
και επειδη απο μαγκες πληκτρολογιου εχω μπουχτισει, οποτε και σε οποια πιστα καρτ θελεις, βρισκουμε ενα μτχ αγωνιστικο, να δουμε ποσο μεσοκοπος ειμαι εγω, και τι 'βλασταρι' εισαι εσυ, με τα αυτοκολλητα σου, και την ξεπερασμενη τραγελαφικη τρολλιστικη συμπεριφορα σου...
Να το ανοίξω...
Να μην το ανοίξω...Έχω να πω πάντως ότι είχα την ΤΕΡΑΣΤΙΑ τιμή να δω τον τσακ νόρις του φόρουμ να πιλοτάρει (ταλαιπωρεί) αγωνιστικό καρτ...
...και που το ανοιγεις, ηχορυπανση προκαλεις...
Με ειδες πρωτη φορα να οδηγω το πρωτο μτχ αγωνιστικο του Νικου, με λαθος ρυθμισεις καθισματος (ουτε τον Νικο δεν βολευε τοτε, αργοτερα τις αλλαξε και η ελαφρως διαφορετικη κατανομη βαρους βοηθησε σε καλυτερο στριψιμο...), και συμφωνα και με τον ιδιο, για πρωτη φορα, (αλλα και αλλες δυο που ειχα την χαρα να το παρω για 4-5γυρους...) μια χαρα το ειχα παει.Εσυ την πρωτη φορα που μπηκες με αγωνιστικο, τι νομιζεις δηλαδη οτι εκανες, εσπασες κανενα ρεκορ γυρου...?
Κανεις τοσα χρονια καρτ, 'εμαθες' να μην 'ταλαιπωρεις' το φυγοκεντρικο και να μην μπουκωνεις το μοτερ, και κατι τρεχει στα γυφτικα τρομαρα σου...
Να συμμετειχες σε αγωνες, να κερδιζες προσφατα και κανενα, μετα και απο τοσα χρονια εμπλοκης να πω ενταξει...Εχεις μαθει μια-δυο πιστες, (αφου τις εχεις γυρισει ενα εκατομμυριο γυρους) και νομιζεις οτι εισαι κανενας schumi...
Ελα να σε δω σε καμμια διαδρομη με κανονικο αυτοκινητο πριμα-βιστα, φανταστικε(?) καρτιστα... -
Αφου όπως λες είσαι πρωταρης στα κάρτ Γιατί προκαλεις κόσμο ;;
Αν ο άλλος έχει έστω μικρη εμπειρία ( Γιατί η δικια σου δεν λογίζεται ως εμπειρία ) λες να Έχεις τύχη ;;
Προκαλέσες , σου είπαν Ότι είσαι φαφλατας (αποδεδειγμενα πλεον ) τέλος ... Γίνεσαι ρεζίλι χωρίς λόγο ...
Εσυ με τις τόσες ικανότητες πως και δεν Έχεις κερδίσει καμία ανάβαση ; Πως και δεν Έχεις βγάλει λεφτα απο Αυτό ; -
Να μεινουμε στα περι RX8 & S2000 ? [mod]
-
Όχι....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αφου όπως λες είσαι πρωταρης στα κάρτ Γιατί προκαλεις κόσμο ;;
Αν ο άλλος έχει έστω μικρη εμπειρία ( Γιατί η δικια σου δεν λογίζεται ως εμπειρία ) λες να Έχεις τύχη ;;
Προκαλέσες , σου είπαν Ότι είσαι φαφλατας (αποδεδειγμενα πλεον ) τέλος ... Γίνεσαι ρεζίλι χωρίς λόγο ...
Εσυ με τις τόσες ικανότητες πως και δεν Έχεις κερδίσει καμία ανάβαση ; Πως και δεν Έχεις βγάλει λεφτα απο Αυτό ;το 99% των πιλοτάκηδων δεν εχει την παραμικρή ιδεα τι σημαίνει να αγωνίζεσαι πανω στα βουνά λιώνοντας στο ΓΙΟΥΤΟΥΜΠ θαρρούνε οτι 'ε τι διαολο, δεν μπορει να ειναι τοσο δυσκολο' τεσπα, μη χαλάμε αδικα αλλο το τοπικό του φιλου.
οσο για τις καταναλώσεις που λες για το φίλο σου ΚΙΚΙΖΑ που βαζει και κόντρες, για να βλέπει τετοια νουμερα σημαίνει οτι δεν κάνει άλλο πραμα απο το να καρφώνει 1ες και 2ες και να χαίρεται στα στενάκια και στις πλατείες.
με οποιαδήποτε άλλη οδήγηση, σε μεικτή κατασταση, δε βλέπεις 13άρια.
τέλος, το τεπόζιτο δεν ειναι 50άρι και αν πας να το υπολογίσεις με το πότε άναψε το λαμπάκι... θα βγαζεις συμπεράσματα σαν αυτά του ΚΙΚΙΖΑ. δλδ αλαλούμ
@Οχιά
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
οσο για τις καταναλώσεις που λες για το φίλο σου ΚΙΚΙΖΑ που βαζει και κόντρες, για να βλέπει τετοια νουμερα σημαίνει οτι δεν κάνει άλλο πραμα απο το να καρφώνει 1ες και 2ες και να χαίρεται στα στενάκια και στις πλατείες.
με οποιαδήποτε άλλη οδήγηση, σε μεικτή κατασταση, δε βλέπεις 13άρια.
τέλος, το τεπόζιτο δεν ειναι 50άρι και αν πας να το υπολογίσεις με το πότε άναψε το λαμπάκι... θα βγαζεις συμπεράσματα σαν αυτά του ΚΙΚΙΖΑ. δλδ αλαλούμ
Για να μεινουμε on topic, κανεις λαθος.
Καταρχην βλεπεις ανετα πανω απο 13αρια σε αλλου τυπου οδηγηση, περαν αυτης που περιγραφεις.
Δευτερον, για πες, ποσο ειναι το τεποζιτο συνολικα και ποσο σου μενει οταν αναψει το λαμπακι. Αν θελεις να το πουμε αλλιως, ποσο σου μενει οταν, αφου αφησεις το αυτοκινητο ακινητο και το σβησεις, ανοιξεις παλι το διακοπτη και εχεις αναμενο λαμπακι βενζινης....
Τριτον, το συμπερασμα οτι μετα απο 140 χλμ σου αναβει λαμπακι απο γεματο ρεζερβουαρ (οσο κι αν ειναι αυτο τελικα), ειναι πολυ απλα οτι σε τετοιες συνθηκες εχεις υπερβολικη καταναλωση. Καμμια σχεση με κινηση στο δρομο. Αν αυτο το υπερβολικο ειναι 29,30,35 ή οτι αλλο, δεν εχει και πολυ σημασια, ετσι δεν ειναι? Αρα γιατι αλαλουμ? Παιζει να ειναι πχ κατω απο 13???? (Προφανως δεν ειναι και πανω απο 60....) -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Για να μεινουμε on topic, κανεις λαθος.
Καταρχην βλεπεις ανετα πανω απο 13αρια σε αλλου τυπου οδηγηση, περαν αυτης που περιγραφεις.
Δευτερον, για πες, ποσο ειναι το τεποζιτο συνολικα και ποσο σου μενει οταν αναψει το λαμπακι. Αν θελεις να το πουμε αλλιως, ποσο σου μενει οταν, αφου αφησεις το αυτοκινητο ακινητο και το σβησεις, ανοιξεις παλι το διακοπτη και εχεις αναμενο λαμπακι βενζινης....
Τριτον, το συμπερασμα οτι μετα απο 140 χλμ σου αναβει λαμπακι απο γεματο ρεζερβουαρ (οσο κι αν ειναι αυτο τελικα), ειναι πολυ απλα οτι σε τετοιες συνθηκες εχεις υπερβολικη καταναλωση. Καμμια σχεση με κινηση στο δρομο. Αν αυτο το υπερβολικο ειναι 29,30,35 ή οτι αλλο, δεν εχει και πολυ σημασια, ετσι δεν ειναι? Αρα γιατι αλαλουμ? Παιζει να ειναι πχ κατω απο 13???? (Προφανως δεν ειναι και πανω απο 60....)-13άρια εννοειται και μπορεις να δεις, πότε ειπα εγω το αντίθετο;
-οσες φορές εχω αφήσει λαμπάκι (λίγες, γιατί προσπαθώ να το αποφύγω σαν το διαολο το λιβάνι) ποτέ μα ποτέ δεν έχω γεμίσει με τον ιδιο αριθμό λιτρων. εννοείται πάντα στο ιδιο βενζινάδικο.
-αλαλούμ ειναι οπως προείπα η μέτρηση με το λαμπάκι. απλα ξαναγεμίζεις και βγαζεις το αποτέλεσμα. σιγουρα η διαφορά δε θα ηταν 10λ/100χλμ , αλλά παραμένει μια ατελής μετρηση. κ βεβαια δεν είπα οτι ειναι άτοπο με 140 χλμ να αδειάσει το τεποζιτο στην πίστα, γιατί λεω για 3η φορά οτι δεν το έχω βαλει ποτέ.προσωπικά 13άρια μεση εβλεπα οταν έκανα κέντρο Θεσ/νικης μεχρι Θέρμη (άρα φιφτυ πύχτρα, φίφτυ ανοιχτός δρομος) και τούμπαλιν και τα βράδια βολτες σε κανένα βουναλάκι ειτε γενικότερα χαρωπές καταστάσεις.
στην Κρήτη με αρκουδίσιο μόνιμα και χαλαρά πραματα πχ κυμαινόταν απο 9+ έως 10.
ακομα δεν εχει ρωτήσει κανείς ομως τι γίνεται με το λαδάκι... σαν τα δευτερόλεπτα που τρωει στην κάφκα ο ΚΙΚΙΖΑΣ απο το 9χρονο καταπίνει και τα λιτρακια το άτιμο
-
είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα πάντως.
χωρίς να κάνω backseat moderatoring μήπως να σβήνονται τα προσωπικά σχόλια κ χαρακτηρισμοί ρε παιδιά?
on topic:
τα RX8 έχουν πεσει στις 5χλδ€ πια. κ παρόλαυτα ΔΕΝ πουλιούνται. αμαξια που το 2007 είχαν 27χλρ
η υψηλή κατανάλωση κ όσα ακουγονται για επισκευή μοτερ κάθε 70χλδ χλμ τα έχουν χαντακώσει -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Για να μεινουμε on topic, κανεις λαθος.
Καταρχην βλεπεις ανετα πανω απο 13αρια σε αλλου τυπου οδηγηση, περαν αυτης που περιγραφεις.
Δευτερον, για πες, ποσο ειναι το τεποζιτο συνολικα και ποσο σου μενει οταν αναψει το λαμπακι. Αν θελεις να το πουμε αλλιως, ποσο σου μενει οταν, αφου αφησεις το αυτοκινητο ακινητο και το σβησεις, ανοιξεις παλι το διακοπτη και εχεις αναμενο λαμπακι βενζινης....
Τριτον, το συμπερασμα οτι μετα απο 140 χλμ σου αναβει λαμπακι απο γεματο ρεζερβουαρ (οσο κι αν ειναι αυτο τελικα), ειναι πολυ απλα οτι σε τετοιες συνθηκες εχεις υπερβολικη καταναλωση. Καμμια σχεση με κινηση στο δρομο. Αν αυτο το υπερβολικο ειναι 29,30,35 ή οτι αλλο, δεν εχει και πολυ σημασια, ετσι δεν ειναι? Αρα γιατι αλαλουμ? Παιζει να ειναι πχ κατω απο 13???? (Προφανως δεν ειναι και πανω απο 60....)-13άρια εννοειται και μπορεις να δεις, πότε ειπα εγω το αντίθετο;
-οσες φορές εχω αφήσει λαμπάκι (λίγες, γιατί προσπαθώ να το αποφύγω σαν το διαολο το λιβάνι) ποτέ μα ποτέ δεν έχω γεμίσει με τον ιδιο αριθμό λιτρων. εννοείται πάντα στο ιδιο βενζινάδικο.
-αλαλούμ ειναι οπως προείπα η μέτρηση με το λαμπάκι. απλα ξαναγεμίζεις και βγαζεις το αποτέλεσμα. σιγουρα η διαφορά δε θα ηταν 10λ/100χλμ , αλλά παραμένει μια ατελής μετρηση. κ βεβαια δεν είπα οτι ειναι άτοπο με 140 χλμ να αδειάσει το τεποζιτο στην πίστα, γιατί λεω για 3η φορά οτι δεν το έχω βαλει ποτέ.προσωπικά 13άρια μεση εβλεπα οταν έκανα κέντρο Θεσ/νικης μεχρι Θέρμη (άρα φιφτυ πύχτρα, φίφτυ ανοιχτός δρομος) και τούμπαλιν και τα βράδια βολτες σε κανένα βουναλάκι ειτε γενικότερα χαρωπές καταστάσεις.
στην Κρήτη με αρκουδίσιο μόνιμα και χαλαρά πραματα πχ κυμαινόταν απο 9+ έως 10.
ακομα δεν εχει ρωτήσει κανείς ομως τι γίνεται με το λαδάκι... σαν τα δευτερόλεπτα που τρωει στην κάφκα ο ΚΙΚΙΖΑΣ απο το 9χρονο καταπίνει και τα λιτρακια το άτιμο
Για τα 13αρια, ανεβα λιγο πιο πανω...
Εχουμε αλλη αντιληψη για το αλαλουμ, εκτος αν υπερβαλεις, ποιητικη αδεια....
Στην Αθηνα, για ενα μηνα εκανα Γερακα - Αγιο Στεφανο επι 2 μηνες καθε μερα, μεσω Πεντελης - Κηφισιας κλπ. Πολυ χαλαρα γιατι ειχα χτυπημενο ποδι (και πορτοφολι). Περιπου 10, αρα συμφωνουμε.
Για το λαδακι, μονο αν κινεισαι συχνα πανω απο τις 6000, κι αν βαζεις 10-30 ή ακομα και 5-40 καλοκαιρι. -
τιμκουλ δυστυχώς χαθηκε η απάντησή μου...
εννοείται οτι ηταν παρατραβηγμένο το αλαλούμ απλα ηθελα να βάλω τον ΚΙΚΙΖΑ στην κουβεντα και μου βγήκε αυθόρμητα
στον Εβρο που ανέβαινα παντως πήγαινα σταθερά πανω από 160 και έβλεπα 12αρια. οχι περισσότερο.
βεβαια έχω γραψει και μια φορά το Αλεξ.-Φερες σε ολίγα λεπτα, αλλά καλυτερα να μην το εμβαθύνω γιατι θα πάθει κανενα καρδιακό ο τσεμίτς κι αντε μετά να κατεβάσει τα ιταλικά παραθυρα
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τιμκουλ δυστυχώς χαθηκε η απάντησή μου...εννοείται οτι ηταν παρατραβηγμένο το αλαλούμ απλα ηθελα να βάλω τον ΚΙΚΙΖΑ στην κουβεντα και μου βγήκε αυθόρμητα
στον Εβρο που ανέβαινα παντως πήγαινα σταθερά πανω από 160 και έβλεπα 12αρια. οχι περισσότερο.
βεβαια έχω γραψει και μια φορά το Αλεξ.-Φερες σε ολίγα λεπτα, αλλά καλυτερα να μην το εμβαθύνω γιατι θα πάθει κανενα καρδιακό ο τσεμίτς κι αντε μετά να κατεβάσει τα ιταλικά παραθυρα
Eνταξει αφου **υπολογιζεις ως μεση καταναλωση **τα 12αρια, σε ταξιδια κιολας ( ), συννενοηθηκαμε, NOT...
Eιναι εκδηλο πλεον πως και αλλος κατοχος συγκλινει περισσοτερο στις δικες μου τοποθετησεις, παρα στις δικες σου...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Φερες σε ολίγα λεπτα, αλλά καλυτερα να μην το εμβαθύνω γιατι θα πάθει κανενα καρδιακό ο τσεμίτς κι αντε μετά να κατεβάσει τα ιταλικά παραθυρακαλά μιλάμε έχει κολλήσει η κεφάλα σου άγρια με τα παράθυρα κ το πετάς όπου να'ναι. tragic
μαρεσει που συνεχίζεις να λες τσεμικ το τζο βγαίνει απο το χαζό? -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τιμκουλ δυστυχώς χαθηκε η απάντησή μου...εννοείται οτι ηταν παρατραβηγμένο το αλαλούμ απλα ηθελα να βάλω τον ΚΙΚΙΖΑ στην κουβεντα και μου βγήκε αυθόρμητα
στον Εβρο που ανέβαινα παντως πήγαινα σταθερά πανω από 160 και έβλεπα 12αρια. οχι περισσότερο.
βεβαια έχω γραψει και μια φορά το Αλεξ.-Φερες σε ολίγα λεπτα, αλλά καλυτερα να μην το εμβαθύνω γιατι θα πάθει κανενα καρδιακό ο τσεμίτς κι αντε μετά να κατεβάσει τα ιταλικά παραθυρα
OK, 12αρια συμφωνω αλλα αν θυμαμαι καλα πας πανω απο 160 χωρις να περασεις τις 6000(νομιζω τις περνας λιγο πριν τα 180 κοντερισια).
Γενικως εκει υπαρχει ενα σκαλοπατι, πανω απο το οποιο η καταναλωση βενζινης ανεβαινει κατακορυφα κι αρχιζει και μια αξιοσημειωτη καταναλωση λαδιου.
Κικιζα, προσεξε το εξης. Πας σβελτα και χωρις να περνας τις 6000 (για δημοσιο δρομο λεμε παντα, αρα στα πλαισια της λογικης safety first), αρα μεχρι εκει εχεις λογικη καταναλωση. Αν πας παραπανω, αλλαζει πολυ. Αυτος ειναι και ο λογος που ειπα οτι εξαρταται απο το στυλ οδηγησης, τον τυπο της διαδρομης κλπ... -
τιμκουλ οπως καταλαβαίνεις λες βλακείες.-
ε ΚΙΚΙΖΑ;;
-
Να πω την αληθεια πιστευω οτι το αλλο κομματι του topic που εφυγε απο δω και κλειδωθηκε, εκτος του οτι πρεπει να παει στα funniest, θα προσεφερε πολλα στο forum γιατι ο Κικιζοπολεμος θα συνεχιζοταν κατα βαση εκει.
-
δεν υπάρχει άλλο 4τροχο κάτω από 60.000 που να γουστάρω-θαυμάζω περισσότερο από το s2k ...ιδιοκτήτες του... ΣΑΣ ΜΙΣΩ...
-
Εδω που εχουν φτασει οι τιμες του...?
-
Επειδή χρωστάω μια απάντηση...απάντησα εδώ: viewtopic.php?f=5&t=49127&p=2526028#p2526028
-
Στα ματια μου δεν το Κάνει λιγότερο ποθητο + η ακριβή , για εμένα , συντήρηση του
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Κικιζα, προσεξε το εξης. Πας σβελτα και χωρις να περνας τις 6000 (για δημοσιο δρομο λεμε παντα, αρα στα πλαισια της λογικης safety first), αρα μεχρι εκει εχεις λογικη καταναλωση. Αν πας παραπανω, αλλαζει πολυ. Αυτος ειναι και ο λογος που ειπα οτι εξαρταται απο το στυλ οδηγησης, τον τυπο της διαδρομης κλπ...
Δεν ξερω εαν παρακολουθησες απο την αρχη την παρεμβαση (sic) του Jbt στα λεγομενα μου και συγκεκριμενα σε αυτο:
Οχι οτι το S2000 δεν 'πινει' ειδικα οταν πιεζεται
ειμαι περίεργος να ακουσω τι εννοεις γιατί παω στοιχημα ότι δεν εχεις προσωπική εμπειρία (και πάλι).
Oι αναφορες μου επειτα εκαναν λογο για στοιχεια κυριως απο γνωστο πρωην κατοχο πρωτης γενιας, ο οποιος και
μου ξεκαθαρισε για ΜΕΣΗ καταναλωση, ΣΥΝΗΘΩΣ 13-14λιτρα, και καποιες λιγες φορες με αυγο κατω απο το δεξι ποδι,
να κινειται στα 11λιτρα. Ποτε κατω απο εκει, παντα ξαναλεω για ΜΕΣΗ τιμη καταναλωσης.
Σε ρυθμους κυνηγητου, παρεθεσα αρθρο των 4τροχων που εκαναν λογο για 15,7 ΜΕΣΗ...
Τωρα ο Jbt, επαγγελματιας τρολλακιας κατα βαση, εσπευσε να μειωσει τα λεγομενα μου, πριν προλαβω καλα-καλα να αναφερω τι, πως γιατι, ενω δεν ξερει ΚΑΝ ΠΩΣ και με ΠΟΙΑ κριτηρια υπολογιζουμε μια καταναλωση η οποια και θα ειναι ΜΕΣΗ, και οχι μιας συγκεκριμενης διαδικασιας, ποσο μαλλον σε συνθηκες ταξιδιου, οπου σχεδον παντα εκει η καταναλωση ειναι η χαμηλοτερη δυνατη...P.S Οταν οδηγεις μεχρι σβελτα, ή/και μεσα στην πολη με τα σταματα ξεκινα, ενα 12αρι, 13αρι προσωπικα δεν το θεωρω και λιγο, με τα σημερινα δεδομενα, και τα 240αλογα. Τουλαχιστον αυτα ακουσα απο κατοχο, μεσες ακρες αυτα λες και εσυ.
Οταν απο την αλλη το κυνηγας και λιγο το αυτοκινητο, το οποιο εχει κοφτη στις 8,400σαλ εαν θυμαμαι καλα, και απο την στιγμη που το vtec 'ξυπναει' γυρω στις +5,500σαλ, τις '6αρες', -εαν λεμε οτι το πας μια γρηγορη βολτα, και δεν σε παει αυτο-, τις εχεις για πλακα. Οχι συνεχεια, αλλα συνηθως τις εχεις.
Αυτα...
Mazda RX-8 ή Honda S2000 (μεταχειρισμένα)