-
Με αφορμή δημοσιεύματα όπως αυτό αλλά και δηλώσεις του αφεντικoύ της Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο, Thierry Sybord οι οποίες αναφέρουν λίγο πολύ ότι υπάρχει περίπτωση η νέα Laguna να είναι όχημα τύπου Crossover άνοιξα αυτό το θέμα
-
Με αφορμή δημοσιεύματα όπως αυτό αλλά και δηλώσεις του αφεντικoύ της Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο, Thierry Sybord οι οποίες αναφέρουν λίγο πολύ ότι υπάρχει περίπτωση η νέα Laguna να είναι όχημα τύπου Crossover άνοιξα αυτό το θέμα
-
Με αφορμή δημοσιεύματα όπως αυτό αλλά και δηλώσεις του αφεντικoύ της Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο, Thierry Sybord οι οποίες αναφέρουν λίγο πολύ ότι υπάρχει περίπτωση η νέα Laguna να είναι όχημα τύπου Crossover άνοιξα αυτό το θέμα
-
Ειναι λιγο νωρις για τετοιο θεμα, παρακαλω να κλειδωθει...εδω δεν ξερουν οι ιδιοι τι θελουν να κανουν, εμεις τι θα σχολιαζουμε;
-
Τουλάχιστον να βάλουμε ένα αγγλόφωνο λινκ ...
(Αutocar) -
Εδώ δεν πουλάει σαν sedan θα πουλήσει σαν 4χ4;
-
Πιο πιθανό
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Aς μπει και ένα τυχαίο 'καμουφλαρισμένο' για να συνηθίζουμε στην ιδέα!
Απο μελλοντικο Ford Kuga είναι αλλα δεν πειράζει!Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Εδώ δεν πουλάει σαν sedan θα πουλήσει σαν 4χ4;Πιθανότερο. Ηξεραν στην Dacia ότι το Duster θα ξεπουλάει? Δεν είχαν ποτε εμπειρία στα υπερυψωμένα αυτοκίνητα.
-
Η μόνη ελπίδα είναι να παίξουν στη κατηγορία του DS5 (τότε κάτι μπορεί να γίνει )
Δεν θα αντέξω ενδεχόμενη μετατροπή του αυτοκινήτου σε μεγαλο Qashqai
Τεσπα η γνώμη μου είναι ότι μια χαρά μπορούν να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό.Απλό είναι
Εύπεπτο σχεδιασμό μικρά Turbακια-Dieselακια μεγάλοι χώροι, καλή ποιότητα κατασκευής και τεσπα 2-3 στοιχεία εντυπωσιασμού
Τατραδιεύθυνση υπάρχει και μπορεί να μπει πράγμα που θα είναι μεγάλο + άρα δεν βλέπω το λόγο να μην πάνε σε μια λύση όπως η τωρινή
Είδωμεν -
Άν μεταξύ άλλων άλλαζαν και την αντιεμπορική ονομασία . Θα βοηθούσε νομίζω.
-
Το όνομα είναι μια χαρά
ΑΝ ήταν αντιεμπορικό δεν θα είχαν πουλήσει τα κέρατά τους οι δύο πρώτες γενιές -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
δηλώσεις οι οποίες αναφέρουν λίγο πολύ ότι υπάρχει περίπτωση η νέα Laguna να είναι όχημα τύπου Crossover άνοιξα αυτό το θέμαΠροφανως και δεν ειναι αντιεμπορικο το ονομα της laguna. Στην Ευρωπη γενικα και στη Γαλλια ειδικοτερα πως πηγε-παει η 3η γενια?
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Άν μεταξύ άλλων άλλαζαν και την αντιεμπορική ονομασία . Θα βοηθούσε νομίζω. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στην Ευρωπη γενικα και στη Γαλλια ειδικοτερα πως πηγε-παει η 3η γενια?Δεν πήγε! (Και αναμενόμενο για μενα).
Θυμαμαι ένα άρθρο του 2009 να λεει απο τότε ότι θελει πολυ σκέψη για 'επόμενη' Laguna. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στην Ευρωπη γενικα και στη Γαλλια ειδικοτερα πως πηγε-παει η 3η γενια?
Δεν πήγε! (Και αναμενόμενο για μενα).
Θυμαμαι ένα άρθρο του 2009 να λεει απο τότε ότι θελει πολυ σκέψη για 'επόμενη' Laguna.Δεν τα πήγε καλα όχι(γενικά όχι μόνο στη Γαλλία.Με στόχο τα 100000 αμάξια το χρόνο στην Ευρώπη και πωλήσεις που δια της βίας προσεγγιζουν τις 50000 ίσως πρέπει να θεωρείται απο τις μεγαλύτερες αποτυχίες της εταιρίας)
Τεσπα αδικώς κατά την φνώμη μου γιατί μιλάμε για φοβερό αυτοκίνητο
Αυτά βέβαια γίνονται όταν επειμβαίνεις στο αρχικό σχέδιο γιατί είσαι έξυπνος κι επίσης δεν είσαι σχεδιαστής -
To Insignia πουλάει περισσότερο από τον προκάτοχο άλλα πέταξε και το όνομα Vectra.
Βέβαια αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των αρνητικών πωλήσεων του Laguna. -
Το πρόβλημα που 'δεν πουλάει' ένα αυτοκίνητο, οφείλεται συχνά στο ότι οι ανταγωνιστές του έχουν έστω και ελαφρά καλύτερα μοντέλα. Δεν ξέρω αν η Ρενό είχε την ίδια τιμολογιακή πολιτική στο θέμα σέρβις και ανταλλακτικών σε όλη την Ευρώπη, όπως έκανε και στην Ελλάδα. Αν ίσχυε αυτό, τότε αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος. Με το όνομα έχω κι εγώ πρόβλημα. Δεν ξέρω πως ακούγεται σε κάποιον ξένο, αλλά δεν ακούγεται καλά σε μένα. Άσε τους συνειρμούς, λίμνη -> βάρκα. Νομίζω πάντως πως αν έβαζαν ένα ζωντανό κινητήρα 1.4-1.6 με επαρκή ιπποδύναμη, ύστερα από την ποιοτική στροφή της Ρενό, δεν θα είχε πρόβλημα να πουλήσει, ούτε εδώ, ούτε έξω.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Στην Ευρωπη γενικα και στη Γαλλια ειδικοτερα πως πηγε-παει η 3η γενια?
Δεν πήγε! (Και αναμενόμενο για μενα).
Θυμαμαι ένα άρθρο του 2009 να λεει απο τότε ότι θελει πολυ σκέψη για 'επόμενη' Laguna.Δεν τα πήγε καλα όχι(γενικά όχι μόνο στη Γαλλία.Με στόχο τα 100000 αμάξια το χρόνο στην Ευρώπη και πωλήσεις που δια της βίας προσεγγιζουν τις 50000 ίσως πρέπει να θεωρείται απο τις μεγαλύτερες αποτυχίες της εταιρίας)
**Τεσπα αδικώς κατά την φνώμη μου γιατί μιλάμε για φοβερό αυτοκίνητο **
Αυτά βέβαια γίνονται όταν επειμβαίνεις στο αρχικό σχέδιο γιατί είσαι έξυπνος κι επίσης δεν είσαι σχεδιαστήςΑν και γαλλόφιλος:
Φοβερή ή Λάγκουνα σε τι πράγμα;
Πέρα απο την φτωχή γκάμα των κινητήρων, τι έχει να επιδείξει απέναντι στον ανταγωνισμό η Λάγκουνα;
Απέναντι πχ σε Πασάτ, Μοντέο, Ινσίγκνια που μπορεί να σταθεί αυτό το αυτοκίνητο; Σε ποιότητα και χωρούς όπου τα γερμανικά υπερτερούν μακράν ή σε θέματα οδικής συμπεριφοράς όταν για τους Γερμανούς οι πολλαπλοί θεωρούνται δεδομένο χαρακτηριστικό και η Ρενό την βγάζει εν έτη 200-2010 με άξονες σχήματος Η;
-
Η τωρινη Laguna ολο 'καλα' ηταν οπως ... ασχημη εμφανιση, τιποτα το ιδιαιτερο σε χωρους, οριακα αποδεκτη ποιοτητα κατασκευης, τεχνολογια προηγουμενων ετων και μονα θετικα τα 'διαφημισμενα' 5 αστερια και ενα καλο απο το παρελθον ονομα μοντελου. Ενα μετριο για την κατηγορια αυτοκινητο.
Καπου ειδα οτι φετος οι πωλησεις του (με τρια διαφορετικα αμαξωματα) ηταν στα μισα και λιγοτερο απο το Fluence που το 'εφαγε' ο ειδικος τυπος σαν ... τιμιο αυτοκινητο και απλο αμαξι λογω της χωρας κατασκευης του. Ενω η Laguna ... διπλα απο τον πυργο του Αιφελ εβγαινε.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Φτωχή γκάμα κινιτήρων δεν είχε.
1.6 110, 2.0 140, 2.0Τ 170, 2.0Τ 205, 3.5 σε βενζίνη
απλά για Ελλάδα ο 1.6 ήταν ανίσχυρος και οι υπόλοιποι εκτός ελληνικής πραγματικότητας και μακρυά από τη μόδα του downsizing
Σε πετρέλαιο που δεν εισάχθηκε ποτέ dci 110,dci 130,dci 150,dci 175 που και τεχνολογικά είναι πρωτοπόροι και στην Ευρώπη πουλάει το diesel, άρα σίγουρα δεν έφταιξε το κομμάτι κινητήρες για τις πωλήσεις.Σε ποιότητα νομίζω έχει με διαφορά καλύτερο εσωτερικό από οποιοδήποτε αναφέρεις αφού οι συγκρίσεις σε αυτό το τομέα σε ευρωπαικό επίπεδο γινόταν με premium μοντέλα. Σε αξιοπιστία σε πολλές έρευνες ξεπερνούσε τα premium της κατηγορίας. Αρα ούτε αυτό το κομμάτι λογικά έφταιξε.
Σε άνεση δεν μπορώ να πω ότι μπορεί να υστερούσε ιδιαίτερα ακόμη και αν δεν είχε πολλαπλούς, σίγουρα δεν ξεχώριζε. Αλλά οι εκδόσεις με την τετραδιεύθυνση ξεχωρίζανε. Είχαν υπάρξει συγκρίσεις της Laguna Coupe με Porsche. Και γενικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς δεν είχε δεχθεί αρνητικά σχόλια. Χώρους στο μέσο όρο είχε.
Για μένα 3 πράγματα φταίξανε:
- η άτολμη εως περίεργη σχεδίαση. Οσο Renault φαν και να ειμαι αυτό το αυτοκίνητο ποτέ δεν το λάτρεψα. Ειδικά το περίεργο πίσω. Οι 2 προηγούμενες γενιές είχαν μια μπροστά από την εποχή τους σχεδίαση και εναλλακτική ως προς τα γερμανικά κουτιά.
2.το ότι δεν είχε trendy τεχνικά χαρακτηριστικά, παρότι ήταν αποδοτική σε όλους τους τομείς: ελλειψη downsizing στις βενζίνες, έλλειψη πολλαπλών κ.α. - τελευταίο αλλά και βασικότερο: το ότι η 2η γενιά παρότι είχε ένα κάρο θετικά σε άπειρους τομείς υπήρξε ο ορισμός του αναξιόπιστου αυτοκινήτου στη μεσαία κατηγορία και μάλιστα με πολύ ακριβές βλάβες. Αυτό απέτρεψε πολλούς από το να στραφούν στη 3η γενιά. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα που λέμε.
Επίσης το όνομα δεν φταίει σε κάτι αλλά όπως σε κάθε εταιρεία όταν κάτι δεν τραβάει πια και το όνομα του δεν συνδέεται πια με επιτυχία και όταν θέλεις να σηματοδοτήσεις μια νέα αρχή καλύτερα να αλλάξει όνομα.
Πάντως, όπως έχει διαμορφωθεί η ευρωπαική αγορά στη μεσαία κατηγορία για να ανέβουν οι πωλήσεις των Γάλλων θα πρέπει το πακέτο τους να είναι έστω και κατά ένα χιλιοστό καλύτερο 'πακέτο' απο τα γερμανικά ή γερμανοειδή.
- η άτολμη εως περίεργη σχεδίαση. Οσο Renault φαν και να ειμαι αυτό το αυτοκίνητο ποτέ δεν το λάτρεψα. Ειδικά το περίεργο πίσω. Οι 2 προηγούμενες γενιές είχαν μια μπροστά από την εποχή τους σχεδίαση και εναλλακτική ως προς τα γερμανικά κουτιά.
Renault Talisman 2015