-
σε σχεση φανερη βελτιωσης στην αποδοση...
και να εξηγουμαι...
για το Οκταβια μου
πχ 160PS ...αν παει στα 165-175-185 θα δειχνει;;
25Νm ροπη..στα 27 θα εχει διαφορα;;οι τιμες επιδοσεων καθαρα για την κουβεντα...
και δεν μιλαμε 'με τα λεφτα μου και την κυρα μου'...αλλα σε ψυχρο value for money...
σε σχεση με κοστος αναβαθμισης....πχ 2500 ευρω για 0.3 στην αποκριση και 6 χλμ τελικη θα ελεγα οχι...κατα την γνωμη σας ποσα αξιζει να δωσει κανεις για ποσο οφελος...
-
σε σχεση φανερη βελτιωσης στην αποδοση...
και να εξηγουμαι...
για το Οκταβια μου
πχ 160PS ...αν παει στα 165-175-185 θα δειχνει;;
25Νm ροπη..στα 27 θα εχει διαφορα;;οι τιμες επιδοσεων καθαρα για την κουβεντα...
και δεν μιλαμε 'με τα λεφτα μου και την κυρα μου'...αλλα σε ψυχρο value for money...
σε σχεση με κοστος αναβαθμισης....πχ 2500 ευρω για 0.3 στην αποκριση και 6 χλμ τελικη θα ελεγα οχι...κατα την γνωμη σας ποσα αξιζει να δωσει κανεις για ποσο οφελος...
-
σε σχεση φανερη βελτιωσης στην αποδοση...
και να εξηγουμαι...
για το Οκταβια μου
πχ 160PS ...αν παει στα 165-175-185 θα δειχνει;;
25Νm ροπη..στα 27 θα εχει διαφορα;;οι τιμες επιδοσεων καθαρα για την κουβεντα...
και δεν μιλαμε 'με τα λεφτα μου και την κυρα μου'...αλλα σε ψυχρο value for money...
σε σχεση με κοστος αναβαθμισης....πχ 2500 ευρω για 0.3 στην αποκριση και 6 χλμ τελικη θα ελεγα οχι...κατα την γνωμη σας ποσα αξιζει να δωσει κανεις για ποσο οφελος...
-
Για λιγότερο από +10% στην απόδοση δεν θα καταλάβεις διαφορά...
-
Να δώσεις 2.5 χιλιάρικα, ωραία, αλλά βέβαια πρώτα θα πεις στον να σου δώσει ένα αυτοκίνητο με ίδια βελτίωση να το οδηγήσεις...
Αν οι ίπποι και η ροπή εμφανίζονται κοντά στα κόκκινα, τι να το κάνεις;Σε πίστα θα είχε νόημα.Αν και με την πορτπαγκαζάρα που έχει το Octavia, θα προτιμούσα η βελτίωση να γίνει στο ηχητικό μέρος.
-
Τόσο μικρές βελτιώσεις, της πληρώνουμε μόνον στα αγωνιστικά. Εκεί και το +1%, μετράει για αυτόν που το έχει, ενώσω αυτός που δεν το έχει είναι πίσω!.
Μα η διαφορά είναι μόνον στο χρονόμετρο, η στην ‘κόντρα’ στήθος με στήθος.
Σαν βελτιωτής και οπού χρειάζεται, (σε αγώνες), θα έδινα και 10000ε!. για το ΙΧ μου ούτε 10 λεπτά.
Οπωσδήποτε την διαφορά στο αυτοκίνητο σου, θα την έβλεπε αυτός που σε ακολουθεί…… εάν κολλούσες και σηματάκι βελτιώσεως!!!!!.....
Φιλικά
Α. -
σωστος ...
αφορμη ηταν μια συζητηση με τον μικρο αδελφο ενος φιλου που εχει RS..
και μου ελεγε...βαλε ελευθερη φιλτροχοανη..πετα και μια Μιλοτεκ...ενα προγραμματακι και θα εισαι τζιτζα...εκει που δεν εχω απαντηση ειναι να τα εκανα τι....
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Να δώσεις 2.5 χιλιάρικα, ωραία, αλλά βέβαια πρώτα θα πεις στον να σου δώσει ένα αυτοκίνητο με ίδια βελτίωση να το οδηγήσεις...
Αν οι ίπποι και η ροπή εμφανίζονται κοντά στα κόκκινα, τι να το κάνεις;Σε πίστα θα είχε νόημα.Αν και με την πορτπαγκαζάρα που έχει το Octavia, θα προτιμούσα η βελτίωση να γίνει στο ηχητικό μέρος.
αν θελεις εξηγησε τι εννοεις....
σαμπγουφεριες και ηχεια, ή απο πλευρας μονωσης;;
-
Το πρώτο θα φέρει και το δεύτερο.
-
Kαι ακολουθεί το
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Για λιγότερο από +10% στην απόδοση δεν θα καταλάβεις διαφορά...Φυσικα και θα καταλαβεις δεν ειναι κανα λεωφορειο ΙΧ ειναι.
-
Στο δικο σου μοτερ τα πραγματα ειναι πολυ απλα γιατι με μικρο σχετικα κοστος εχεις μεγαλη αυξηση ισχυος,ας πουμε αν βαλεις καποιο προγραμμα της revo που αν δεν κανω λαθος συνεχιζει να ισχυει η εγγυηση μια λιγο μεγαλυτερη εξατμιση και ενα φιλτρο με κοστος γυρω στα 2000-2500 εισαι ανετα πανω απο 200 αλογα και αξιοπιστα και εκει οντος θα δεις διαφορα.
Για παραπανω αλογα θα πρεπει να δωσεις πολυ περισσοτερα χρηματα και μειωνεται το value for money σημαντικα. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Για λιγότερο από +10% στην απόδοση δεν θα καταλάβεις διαφορά...
Φυσικα και θα καταλαβεις δεν ειναι κανα λεωφορειο ΙΧ ειναι.
Με +10% σίγουρα θα καταλάβεις!.
Προς τι όμως?. Για να πηγαίνεις γρηγορότερα στο ραντεβού?.
Σημειωτέον ότι όταν βελτιώνεις οτιδήποτε, πλησιάζεις στο όριο της αντοχής του…..
Ένα όριο, που την χρίση τομή του, την έχει οριοθετήσει το εργοστάσιο παραγωγής του.
Α. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
και δεν μιλαμε 'με τα λεφτα μου και την κυρα μου'...αλλα σε ψυχρο value for money...
Αν το δεις εντελώς ψυχρά η απάντηση είναι πως δεν αξίζει να ρίξεις ούτε ένα cent του Ευρώ πάνω στο αμάξι σου από τη μέρα που θα το πάρεις στα χέρια σου.
Από κει και πέρα, αν τη βελτίωση (εγώ το λέω 'εξατομίκευση' γιατί στην ουσία δεν βελτιώνεις συνολικά το αμάξι αλλά 'φτιάχνεις' ένα πράγμα και χαλάς άλλα 10 ) τη βλέπεις σαν ψυχανάλυση, σαν χόμπι, σαν...'πες-το-όπως-θες', τότε η απάντηση είναι 'ναι' από τη στιγμή που δε στερείς κάτι σημαντικό από τη ζωή σου (και όσων εξαρτώνται από σένα - βλέπε οικογένεια, παιδιά κτλ).
Και επιπλέον σε τέτοια θέματα παίζουν ρόλο και οι ψυχολογικοί παράγοντες.
Μπορεί κάποιος να είναι διατεθειμένος να δώσει 3.000€ για να 'βελτιώσει' το αμάξι του, τη στιγμή που πουλώντας και το και αγοράζοντας το πιο γρήγορο (μαμά) μοντέλο να μην είναι η διαφορά τόση και ούτως η άλλως με τα 3000€ να μην γίνει ποτέ τόσο γρήγορο όσο το επόμενο μοντέλο.
ΟΜΩΣ...:- Πόσο ψυχολογικά έτοιμος είναι κάποιος να δώσει το αμάξι του και να το αντικαταστήσει?
- Πόσο οικονομικά έτοιμος είναι για να αντέξει το πιο γρήγορο μοντέλο? (τέλη, ασφάλεια, πολύ περισσότερη κατανάλωση καυσίμου κτλ-κτλ)
Εγώ απλά θα σου πω: κάνε αυτό που γουστάρει η καρδιά σου να κάνεις και άσε το τι θεωρεί ο άλλος/ξένος για την επιλογή σου και αν αξίζει, απλώς γιατί το 'αν αξίζει' εμπεριέχει μόνο υποκειμενικά κριτήρια (αν δεν το δούμε καθαρά ψυχρά όπως έγραψα στην αρχή του post).
-
Θέλω για μια ακόμα φόρα να τονίσω, ότι ορισμένες συμβουλές μου, αντιβαίνουν των επαγγελματικών μου συμφερόντων!.
Αν κάποιος μου ζητούσε να βελτιώσω τα φρένα, η την ανάρτηση, που αυτό συνεπάγετε ασφάλειας, δεν θα έλεγα πότε όχι. Εκεί προσμετράτε το τελικό κόστος, μέσα στην οικονομοτεχνική προσέγγιση του θέματος.
Α. -
Καλέ μου φιλέ κάβουρα, μήπως στην «υποκειμενικότητα» εμπεριέχετε και η κακόβουλη συμφεροντολογική λογική του συμβουλάτορα?!.
Μήπως εμπεριέχει αντικειμενικότητα η ενημέρωση των ανημέρωτων ιδιοκτήτων ΙΧ?.
Και σίγουρα δεν ζούμε σε μια κοινωνία αγγελικά πλασμένων ατόμων!!!....
Τείνει και στην Ελλάδα να πάψει, το αυτοκίνητο να είναι ‘γκόμενα’!. Και ορθά. Όταν το χαϊδεύεις δεν ανατριχιάζει….. αν ανατριχιάζει ο ιδιοκτήτης του….. πρέπει να εμπλακεί άλλη ειδικότητα!!!!
Όπως και πρέπει να καταλάβουμε, ότι δεν είναι ωραίο λογικά, το να οδηγούμε, μα το που φτάνουμε και πως!!!!!!. Και οπωσδήποτε οδηγώντας δεν πρέπει να θαυμάζουμε την θέα…..
Τα υπόλοιπα που έγραψες τα επικροτώ!.
Α. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
σωστος ...αφορμη ηταν μια συζητηση με τον μικρο αδελφο ενος φιλου που εχει RS..
και μου ελεγε...βαλε ελευθερη φιλτροχοανη..πετα και μια Μιλοτεκ...ενα προγραμματακι και θα εισαι τζιτζα...εκει που δεν εχω απαντηση ειναι να τα εκανα τι....
Aν θέλεις το γκάζι με έμφαση στο χαμηλό κόστος, βάλτου μόνο πρόγραμμα. Εξατμίσεις δίνουν κυρίως ήχο, εισαγωγή μάλλον κακό κάνει (χειρότερο φιλτράρισμα) παρά καλό (το κέρδος σε άλογα έχει ένα ερωτηματικό).
Να ξέρεις βέβαια ότι πλέον θα έχεις ένα βελτιωμένο μοτέρ και από άποψη αξιοπιστίας. (οι κινητήρες στα VAG πάντως γενικώς αντέχουν και πλέον αντέχουν πολύ και οι τουρμπίνες τους).
Α, και να βάλεις πρόγραμμα για 95άρα βενζίνη. -
Υπάρχει βέββαια και η βελτίωση όχι τόσο σε απόδοση όσο σε χαρακτήρα, δηλαδή να φέρεις το αμάξι εκει που θες. Πχ έχω φίλους που έχουν αλλάξει την χαρτογράφηση χωρίς να κερδίσουν πολλά άλογα αλλα άυξησαν την ροπή στα χαμηλά. Τους βόλευε καθόσον το 80-90% της οδήγησης τους είναι στην πόλη και τους αρέσει να είναι με μια ταχύτητα πάνω σε χαμηλές ταχύτητες. Πιο ξεκουραστα δηλαδή και μεγαλύτερη οικονομία.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Υπάρχει βέββαια και η βελτίωση όχι τόσο σε απόδοση όσο σε χαρακτήρα, δηλαδή να φέρεις το αμάξι εκει που θες. Πχ έχω φίλους που έχουν αλλάξει την χαρτογράφηση χωρίς να κερδίσουν πολλά άλογα αλλα άυξησαν την ροπή στα χαμηλά. Τους βόλευε καθόσον το 80-90% της οδήγησης τους είναι στην πόλη και τους αρέσει να είναι με μια ταχύτητα πάνω σε χαμηλές ταχύτητες. Πιο ξεκουραστα δηλαδή και μεγαλύτερη οικονομία.....
+1 A.
-
Θυμάμαι πριν σχεδόν 15 χρόνια που με είχε πιάσει μανία για 'τσιπάρισμα' στο 60άρι Punto μου. Πρέπει να ήταν της μόδας την εποχή εκείνη, καθώς είχε γενικευτεί η χρήση injection και πολλοί πειραματίζονταν βάζοντας χάρτες που φέρναν 'από το εξωτερικό'.
Πάω σε μαγαζί tuniing και κάνω την αφελέστατη ερώτηση στον 'ειδικό' αν έχει 'τσιπάκι' για το αμάξι μου. Μου λέει: 'Φυσικά! Πόσοι ίπποι είναι;' 60, του λέω. 'Μάλιστα...λοιπόν εσένα με το πρόγραμμα θα πάρει...κάπου 6-7 άλογα'. Α, λέω, δεν είναι και πάρα πολλά... Και τότε δίνει την κορυφαία απάντηση: 'δεν κατάλαβες αγόρι μου. 6-7 άλογα παίρνει, αλλά είναι αφηνιασμένα και τρελαίνουν και τα υπόλοιπα! Άλλο αμάξι θα δεις!'.Ευτυχώς για κάποιο λόγο που δε θυμάμαι πια δεν προχώρησα στη 'μετατροπή' και γλίτωσα γύρω στις 80.000δρχ που ήθελε ο 'βελτιωτής'.
βελτιωσεις....απο ποσο και πανω αξιζουν πραγματικα;;