Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί δεν έπαιρνε μπρός η γιαγιά...;Τώρα "χειμερία νάρκη"...
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Γιατί δεν έπαιρνε μπρός η γιαγιά...;Τώρα "χειμερία νάρκη"...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    14
    41
    343
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisman last edited by

      Καλησπέρα παιδιά.

      Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
      Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
      Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
      Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

      Για πείτε καμμιά γνώμη.....

      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisman last edited by

        Καλησπέρα παιδιά.

        Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
        Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
        Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
        Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

        Για πείτε καμμιά γνώμη.....

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisman last edited by

          Καλησπέρα παιδιά.

          Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
          Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
          Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
          Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

          Για πείτε καμμιά γνώμη.....

          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lef205 last edited by

            εχεις τετοια κορολιτσα ε?
            ηταν το πρωτο αυτοκινητο του πατερα μου.
            μη μου πεις οτι ειναι και ασπρη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisman last edited by

              Και του δικού μου πατερα, το πρώτο.....και μάλιστα άσπρη....
              Μήπως είμαστε συγγενείς...?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lef205 last edited by

                Ο χρήστης harisman έγραψε:
                Και του δικού μου πατερα, το πρώτο.....και μάλιστα άσπρη....
                Μήπως είμαστε συγγενείς...?

                δεν εχω καποια πληροφορια για την υπαρξη κιαλλου!
                εσυ εισαι τυχερος που το εχεις ακομη, οποτε μπορεις ποσταρε μια φωτο της, δεν εχω ξαναδει ασπρη απο το '95 που δωσαμε τη δικη μας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lef205 last edited by

                  ξεχασα να σου πω, του 78 ηταν και η δικη μας.
                  ΖΤ 5480 η πινακιδα της και δε νομιζω να υπαρχει πλεον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    a-110-alpine last edited by

                    Ο χρήστης harisman έγραψε:
                    Καλησπέρα παιδιά.

                    Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
                    Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
                    Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
                    Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

                    Για πείτε καμμιά γνώμη.....

                    Ευχαριστω

                    το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα με το καρμπιρατέρ,προσοχή όμως στην επισκευή του γιατί αυτά δεν δέχονται εύκολα 'πείραγμα'και ειδικά από κάποιον που δεν τα γνωρίζει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kp61 last edited by

                      Ο χρήστης harisman έγραψε:
                      Και του δικού μου πατερα, το πρώτο.....και μάλιστα άσπρη....
                      Μήπως είμαστε συγγενείς...?

                      μαλλον θα ειστε και πρωτα ξαδελφια με τον ξηνο, κι αυτος μονο ασπρες εχει
                      καλως ορισες στην παρεα μας! εριξες μια τζουριτσα καυσιμο στο aisan ?και δεν πηρε? η παιρνει και σβηνει? μηπως παιρνει και σβηνει αμεσως μολις πατας το γκαζι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        124-abarth-stradale last edited by

                        Λέει ότι με σπρώξιμο παίρνει κανονικά,αλλά αν πατήσει συμπλέκτη σβήνει. Άρα..???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης harisman έγραψε:
                          Καλησπέρα παιδιά.

                          Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
                          Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
                          Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
                          Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

                          Για πείτε καμμιά γνώμη.....

                          Ευχαριστω

                          Από πότε την έχεις μέσα τη Βεζίνα, ορε κομβάρε; (ομοιοπαθής)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            greek last edited by

                            Εγώ λέω ότι ειναι θέμα σπινθηρα... Τσέραρε πλατινες ή ντιστριμπιτερ , μπορει να έχει πάρει υγρασία , ρωγμή κάνα μπουσοκαλώσιο ή απλά θέμα καθαρίσματος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisman last edited by

                              Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

                              Καλησπέρα παιδιά.

                              Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
                              Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
                              Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
                              Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

                              Για πείτε καμμιά γνώμη.....

                              Ευχαριστω

                              το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα με το καρμπιρατέρ,προσοχή όμως στην επισκευή του γιατί αυτά δεν δέχονται εύκολα 'πείραγμα'και ειδικά από κάποιον που δεν τα γνωρίζει.

                              Από που το συμπεραίνεις αυτό? Πληροφοριακά, το αμάξι έπαιρνε μπροστά - κ λειτουργούσε - κανονικά, μέχρι που μια ωραία πρωία πείσμωσε και δεν έκανε 'τσαφ'. Μετά από μιζιές, μύρισε βενζίνη, έβγαλα και τον 'παππά', και είχε βενζίνη στο καρμυρατέρ. Οπότε...?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisman last edited by

                                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                Καλησπέρα παιδιά.

                                Η 'ιστορική' κορολίτσα μου (ΚΕ 30 του 78), αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος - πρωτόγνωρο για αυτή, συνήθως παίρνει με μισή μιζιά...
                                Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
                                Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
                                Υποψιάζομαι ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ρευμα στα μπουζί). Τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια δείχνουν ok. Φοβάμαι για τον πολλαπλασιαστή, αλλά από ηλεκτρολογικά είμαι λίγο σκράπας.....

                                Για πείτε καμμιά γνώμη.....

                                Ευχαριστω

                                Από πότε την έχεις μέσα τη Βεζίνα, ορε κομβάρε; (ομοιοπαθής)

                                Η βενζίνη, είναι αλήθεια, είναι παλιά....αλλά λειτουργουσε με αυτή. Συγκεκριμένα, ενώ είχε κανά μήνα να πάρει μπροστά, πήρε κανονικά, το κίνησα, αλλά μόλις σε κάποια στιγμή το ακινητοποίησα και το εσβησα, μετά δεν επαιρνε.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisman last edited by

                                  Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                  Εγώ λέω ότι ειναι θέμα σπινθηρα... Τσέραρε πλατινες ή ντιστριμπιτερ , μπορει να έχει πάρει υγρασία , ρωγμή κάνα μπουσοκαλώσιο ή απλά θέμα καθαρίσματος.

                                  Πλατίνες και ντιστριμπιτέρ, οπτικά τσεκαρισμένα (ούτε έχει ρήγμα στο ντιστριμπιτέρ.....μου είχε συμβεί παλιαότερα...). Μπουζοκαλώδια, δεν είναι και στα καλύτερά τους, αλλά δεν φαίνονται ρηγματωμένα. Υγρασία είναι ένα ενδεχόμενο, διότι είναι σε μέρος με πολύ υγρασία και βροχές....αλλά μόνιμα?....αν ήταν, κάποια φάση δεν θα στέγνωνε...?

                                  Το πρόβλημα δεν είναι σημερινό, αλλά το παρουσιάζει εδώ κ 1-2 μήνες.....Απλά από την ακινησία, άρχισα να έχω κάποια θέματα (καθαριότητας, 'βανδαλισμών' από τρίτους...) και είπα να του δώσω το φιλί της ζωής.....μπας και κάποια φάση (εαν δεν πουληθεί...) βρω χρόνο (& χρήμα) να το σενιάρω.

                                  Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

                                  Φιλικά
                                  Χαρης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiat127 last edited by

                                    Κατι που μπορεις να ελεγξεις ακομα ειναι αν το συμπυκνωτακι ειναι καλα σφιγμενο(αλλιως πιθανον δεν κανει σωμα)..το ιδιο ισχυει και για τις πλατινες(αλλιως μεταβαλλεται το διακενο)

                                    Ειχα ακουσει παντως απο παλιο μαστορα (και εν πολλοις το εχω διαπιστωσει)οτι οταν το προβλημα ειναι η τροφοδοσια,η μηχανη κανει ''αγριο''θορυβο(γιατι ουσιαστικα δεν συμπιεζει μιγμα αλλα αερα).Αντιθετα οταν το προβλημα ειναι τα ηλεκτρικα,τοτε κανει θορυβο αντιστοιχο με αυτον της κανονικης λειτουργιας.Τωρα κατα ποσον αυτο ισχυει γενικοτερα,και κατα ποσον εχει ο καθενας την αντιληψη να το καταλαβει,εεε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      niga last edited by

                                      Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι δεν είναι σωστό να αποκαλείς γιαγιά μια κοπέλα μόλις 33 ετών με τόσο ωραίο όνομα μάλιστα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-110-alpine last edited by

                                        Ο χρήστης harisman έγραψε:

                                        Από που το συμπεραίνεις αυτό?

                                        αυτό που έγραψες, Η μίζα δίνει,η μπαταρία 'έχει κότσια', βενζίνη φέρνει διότι πλυμμηρίζει το καρμπυρατέρ από βενζίνη και μυρίζει, αλλά δεν κάνει τσαφ....
                                        Με σπρώξιμο που δοκίμασα, παίρνει εμπρός αλλά με το που απομονώνω με συμπλέκτη, σβήνει.
                                        με κάνει να συμπεραίνω ότι το πρόβλημα είναι στο καρμπιρατέρ το οποίο κάνει υπερχείλιση.
                                        φυσικά και για να μην τρελαθούμε κανένα πρόβλημα δεν εντοπίζετε και πολύ περισσότερο δεν επισκευάζετε μέσω πληκτρολογίου.
                                        μόνο απλές υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Αυτή θα ήταν η επόμενη απάντηση μου... Μπορει να έχει κολλημένο φλοτέρ ή βουλωμένα βελονάκια. Αν μυρίζει βενζίνη τότε σίγουρα ειναι υπερχείληση . Βγάλε μια και τα καλάμια και φυσηξε τα προσπάθησε να 'κεράσεις' τα καρμπυρατερ από πάνω με φρέσκια βενζίνα και δοκίμασε να βάλεις μπροστά .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kp61 last edited by

                                            δεν υπαρχουν καλαμια που να βγαινουν στα aisan, συνηθως κολανε οι επιταχυντες η το φλοτερ, γιαυτο ρωτησα πιο πανω αλλα απαντηση δεν πηρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr