Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η "ΠΟΙΟΤΗΤΑ" ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Η "ΠΟΙΟΤΗΤΑ" ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    7
    10
    35
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lambis last edited by

      Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα μάλλον λεπτό θέμα, που τώρα, σε καιρούς δύσκολους βγαίνει στην επιφάνεια. Το θέμα είναι η «ποιότητα» των συμμετεχόντων στις διάφορες μορφές αγώνων και φυσικά η «ποιότητα» των εκάστοτε βραβευομένων. Μην ξεχνάτε ότι άνοιξα σχετικό θέμα με τίτλο «ΕΠΙΝΙΚΕΙΑ (Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ)» σε σχέση με την «κατάκτηση» του κυπέλλου σπριντ ως 1400 κ.ε. από τη «μεγαλειότητά μου», που συμπλήρωσαν αρκετοί, αρκετά.
      Το έναυσμα για αυτά που ακολουθούν μου το έδωσε μία γραμμή από τις δημοσιεύσεις του Χρήστου Πλατή, που γράφει ότι φέτος βραβεύτηκε η Β Εθνική. Πολύ σωστά διαπιστώνει (και εγώ φυσικά) και πιστεύω όλοι μας, ότι δεν κέρδισαν οι καλύτεροι (βλέπε ταχύτεροι), αλλά όσοι μπόρεσαν να συμμετάσχουν. Συμπληρώνω εγώ: λόγω πλούτου η χορηγίας.
      Αλήθεια συνομιλητές, ποιος δικαιούται να θεωρείται «γρήγορος» και άξιος αναφοράς και ίσως βράβευσης;
      Τι πιο λογικό να απαντήσουμε, χωρίς πολλή σκέψη: «Αυτός που κερδίζει».
      Ποιος είναι όμως αυτός που κερδίζει; Η απάντηση εδώ, προσέξτε, δεν είναι πάντα εύκολη. Αν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή αυτοκινήτων, ναι, τελεσίδικα, ο νικητής είναι πρώτος μεταξύ ίσων. Ο κάλλιστος. Ο αδιαφιλονίκητος νικητής. Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα προετοιμάζονται από ένα προετοιμαστή, θα μπορούσαν να ενοικιάζονται από ένα ιδιοκτήτη, άρα είναι όλα ίδια. Όταν όμως δεν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή; Γιατί ο Α είναι καλύτερος από τον Β αντικειμενικά; Παρ’ ότι οι δύο (Α και Β) συμμετέχουν στην ίδια κλάση, είναι σύνηθες φαινόμενο τα αυτοκίνητά τους να είναι παντελώς διαφορετικά. Του Α μπορεί να έχει στοιχίσει 100 και του Β 40. Αυτό υπό κανονικές συνθήκες στερεί από τον Β το δικαίωμα της νίκης, κατατάσσοντάς τον αυτόματα στη Β Εθνική. Αν λοιπόν και ο Β θέλει να παίξει ως Α Εθνική, πρέπει να αναβαθμιστεί και να «πληρώσει» τα υπόλοιπα 60, ώστε να διεκδικήσει τη νίκη από τον Α. Αν δεν μπορεί, απλά θα παραμείνει Β Εθνική συμπληρώνοντας τη λίστα των συμμετοχών, έτσι ώστε ο έχων να μπορεί να λέγεται Α Εθνική και πρωταθλητής.
      Δυστυχώς αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα, τουλάχιστον από όσο μπορώ να ξέρω και να θυμάμαι. Αν ανατρέξουμε στην ελληνική ιστορία των αγώνων θα βρούμε κάποιες οικονομικές δυνάμεις και κάποιους με τεράστιες χορηγίες να κάνουν τη διαφορά. Σίγουρα οι παραπάνω κέρδισαν. Σίγουρα δικαιούνται τον τίτλο. Όλοι οι υπόλοιποι όμως είναι Β ή Γ Εθνική; Απαίδευτα;
      Θα σας αναφέρω ένα προσωπικό παράδειγμα: Έκανα την 1η συμμετοχή το 1977. Σε μία χωμάτινη δεξιοτεχνία. Το 1987 έκανα την «επένδυση» και αγόρασα ένα καινούργιο Yugo 1,1 που με αυτό συμμετείχα σε χωμάτινα σπριντ. Λάστιχα αγόραζα από ένα κατάστημα στις 3 Γέφυρες που έφερνε μεταχειρισμένα από τη Γερμανία. Θεωρούσα τα M+S χιονιού αγωνιστικά καταπληκτικά. Τα πλήρωνα 2.000 δρχ., όταν τα αγωνιστικά (δεν ήξερα ότι υπήρχαν ειδικά) στοίχιζαν 14.000 δρχ. Τρέχοντας το 1987, 88 και το μισό 89 με το ίδιο αυτοκίνητο, κέρδισα μία 4η θέση στο Αγρίνιο την οποία πανηγύρισα δεόντως. Προς τα τέλη του 89 αγόρασα από τον Πλατή το Starlet του, αφού πούλησα το δικό μου. Μία εβδομάδα μετά είμαι 3ος στα μικρά κυβικά στο σπριντ Μάνδρας, αφού πρόλαβα και έγραψα απόλυτο χρόνο την κλάση μου. Μεταξύ των άλλων, φόρεσα για πρώτη φορά αγωνιστικά λάστιχα, έστω και μεταχειρισμένα. Το 90 και το 91 κέρδισα μέχρι και τη γενική σε σπρίντ και φυσικά πήρα τους τίτλους και τις 2 χρονιές. Ξαφνικά από Β ή Γ Εθνική, έγινα ο «πρωταθλητής» και φυσικά ήμουν η Α Εθνική. Το τελευταίο παρεμπιπτόντως, ακούγεται από θεατή, στο βίντεο ενός σπριντ στο Άργος.
      Τι μεσολάβησε και αναβαθμίστηκα; Έμαθα να οδηγώ ξαφνικά μέσα σε μία εβδομάδα; Δε νομίζω.
      Ξέχασα όμως να σας πω ότι όλο το 90 και το 91 είχα χορηγό! Χορηγό που δεν «καταλάβαινε» τίποτα. Με πριμοδοτούσε με περίπου 4.000.000 δρχ για όλη τη χρονιά. Από τη δουλειά μου έβγαζα περίπου 2.000.000 δρχ., απλά για να αντιληφθείτε το μέγεθος της χορηγίας.
      Σε κάθε αγώνα είχα 8 καινούργια λάστιχα Dunlop (έκαναν 25.000 δρχ αν θυμάμαι καλά, το ένα), είχα σέρβις, έκανα δοκιμές (επιτρεπόντουσαν τότε) κλπ κλπ.
      Όταν ο χορηγός αποφάσισε να αποσυρθεί, έγινα πάλι Β Εθνική. Μάλλον ξέχασα να οδηγώ!
      Συγχωρήστε μου την πολυλογία μου, αλλά θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, αν μπαίνουν, και να αλλάξω τη νοοτροπία πολλών χρόνων, αν γίνεται. Τα περιοδικά που όλοι μας διαβάζαμε στο παρελθόν διαμόρφωναν απόψεις και θέσεις περί γρήγορων, πρωταθλητών, μοναδικών κλπ. Είναι η αλήθεια όμως; Σίγουρα τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα. Είναι αντικειμενικά αν δεν μιλάμε για ενιαία μορφή;
      Πολύ αμφιβάλλω και θα ήθελα τις απόψεις σας.
      Με εκτίμηση
      Λάμπης Κουρτέσης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lambis last edited by

        Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα μάλλον λεπτό θέμα, που τώρα, σε καιρούς δύσκολους βγαίνει στην επιφάνεια. Το θέμα είναι η «ποιότητα» των συμμετεχόντων στις διάφορες μορφές αγώνων και φυσικά η «ποιότητα» των εκάστοτε βραβευομένων. Μην ξεχνάτε ότι άνοιξα σχετικό θέμα με τίτλο «ΕΠΙΝΙΚΕΙΑ (Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ)» σε σχέση με την «κατάκτηση» του κυπέλλου σπριντ ως 1400 κ.ε. από τη «μεγαλειότητά μου», που συμπλήρωσαν αρκετοί, αρκετά.
        Το έναυσμα για αυτά που ακολουθούν μου το έδωσε μία γραμμή από τις δημοσιεύσεις του Χρήστου Πλατή, που γράφει ότι φέτος βραβεύτηκε η Β Εθνική. Πολύ σωστά διαπιστώνει (και εγώ φυσικά) και πιστεύω όλοι μας, ότι δεν κέρδισαν οι καλύτεροι (βλέπε ταχύτεροι), αλλά όσοι μπόρεσαν να συμμετάσχουν. Συμπληρώνω εγώ: λόγω πλούτου η χορηγίας.
        Αλήθεια συνομιλητές, ποιος δικαιούται να θεωρείται «γρήγορος» και άξιος αναφοράς και ίσως βράβευσης;
        Τι πιο λογικό να απαντήσουμε, χωρίς πολλή σκέψη: «Αυτός που κερδίζει».
        Ποιος είναι όμως αυτός που κερδίζει; Η απάντηση εδώ, προσέξτε, δεν είναι πάντα εύκολη. Αν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή αυτοκινήτων, ναι, τελεσίδικα, ο νικητής είναι πρώτος μεταξύ ίσων. Ο κάλλιστος. Ο αδιαφιλονίκητος νικητής. Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα προετοιμάζονται από ένα προετοιμαστή, θα μπορούσαν να ενοικιάζονται από ένα ιδιοκτήτη, άρα είναι όλα ίδια. Όταν όμως δεν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή; Γιατί ο Α είναι καλύτερος από τον Β αντικειμενικά; Παρ’ ότι οι δύο (Α και Β) συμμετέχουν στην ίδια κλάση, είναι σύνηθες φαινόμενο τα αυτοκίνητά τους να είναι παντελώς διαφορετικά. Του Α μπορεί να έχει στοιχίσει 100 και του Β 40. Αυτό υπό κανονικές συνθήκες στερεί από τον Β το δικαίωμα της νίκης, κατατάσσοντάς τον αυτόματα στη Β Εθνική. Αν λοιπόν και ο Β θέλει να παίξει ως Α Εθνική, πρέπει να αναβαθμιστεί και να «πληρώσει» τα υπόλοιπα 60, ώστε να διεκδικήσει τη νίκη από τον Α. Αν δεν μπορεί, απλά θα παραμείνει Β Εθνική συμπληρώνοντας τη λίστα των συμμετοχών, έτσι ώστε ο έχων να μπορεί να λέγεται Α Εθνική και πρωταθλητής.
        Δυστυχώς αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα, τουλάχιστον από όσο μπορώ να ξέρω και να θυμάμαι. Αν ανατρέξουμε στην ελληνική ιστορία των αγώνων θα βρούμε κάποιες οικονομικές δυνάμεις και κάποιους με τεράστιες χορηγίες να κάνουν τη διαφορά. Σίγουρα οι παραπάνω κέρδισαν. Σίγουρα δικαιούνται τον τίτλο. Όλοι οι υπόλοιποι όμως είναι Β ή Γ Εθνική; Απαίδευτα;
        Θα σας αναφέρω ένα προσωπικό παράδειγμα: Έκανα την 1η συμμετοχή το 1977. Σε μία χωμάτινη δεξιοτεχνία. Το 1987 έκανα την «επένδυση» και αγόρασα ένα καινούργιο Yugo 1,1 που με αυτό συμμετείχα σε χωμάτινα σπριντ. Λάστιχα αγόραζα από ένα κατάστημα στις 3 Γέφυρες που έφερνε μεταχειρισμένα από τη Γερμανία. Θεωρούσα τα M+S χιονιού αγωνιστικά καταπληκτικά. Τα πλήρωνα 2.000 δρχ., όταν τα αγωνιστικά (δεν ήξερα ότι υπήρχαν ειδικά) στοίχιζαν 14.000 δρχ. Τρέχοντας το 1987, 88 και το μισό 89 με το ίδιο αυτοκίνητο, κέρδισα μία 4η θέση στο Αγρίνιο την οποία πανηγύρισα δεόντως. Προς τα τέλη του 89 αγόρασα από τον Πλατή το Starlet του, αφού πούλησα το δικό μου. Μία εβδομάδα μετά είμαι 3ος στα μικρά κυβικά στο σπριντ Μάνδρας, αφού πρόλαβα και έγραψα απόλυτο χρόνο την κλάση μου. Μεταξύ των άλλων, φόρεσα για πρώτη φορά αγωνιστικά λάστιχα, έστω και μεταχειρισμένα. Το 90 και το 91 κέρδισα μέχρι και τη γενική σε σπρίντ και φυσικά πήρα τους τίτλους και τις 2 χρονιές. Ξαφνικά από Β ή Γ Εθνική, έγινα ο «πρωταθλητής» και φυσικά ήμουν η Α Εθνική. Το τελευταίο παρεμπιπτόντως, ακούγεται από θεατή, στο βίντεο ενός σπριντ στο Άργος.
        Τι μεσολάβησε και αναβαθμίστηκα; Έμαθα να οδηγώ ξαφνικά μέσα σε μία εβδομάδα; Δε νομίζω.
        Ξέχασα όμως να σας πω ότι όλο το 90 και το 91 είχα χορηγό! Χορηγό που δεν «καταλάβαινε» τίποτα. Με πριμοδοτούσε με περίπου 4.000.000 δρχ για όλη τη χρονιά. Από τη δουλειά μου έβγαζα περίπου 2.000.000 δρχ., απλά για να αντιληφθείτε το μέγεθος της χορηγίας.
        Σε κάθε αγώνα είχα 8 καινούργια λάστιχα Dunlop (έκαναν 25.000 δρχ αν θυμάμαι καλά, το ένα), είχα σέρβις, έκανα δοκιμές (επιτρεπόντουσαν τότε) κλπ κλπ.
        Όταν ο χορηγός αποφάσισε να αποσυρθεί, έγινα πάλι Β Εθνική. Μάλλον ξέχασα να οδηγώ!
        Συγχωρήστε μου την πολυλογία μου, αλλά θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, αν μπαίνουν, και να αλλάξω τη νοοτροπία πολλών χρόνων, αν γίνεται. Τα περιοδικά που όλοι μας διαβάζαμε στο παρελθόν διαμόρφωναν απόψεις και θέσεις περί γρήγορων, πρωταθλητών, μοναδικών κλπ. Είναι η αλήθεια όμως; Σίγουρα τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα. Είναι αντικειμενικά αν δεν μιλάμε για ενιαία μορφή;
        Πολύ αμφιβάλλω και θα ήθελα τις απόψεις σας.
        Με εκτίμηση
        Λάμπης Κουρτέσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lambis last edited by

          Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα μάλλον λεπτό θέμα, που τώρα, σε καιρούς δύσκολους βγαίνει στην επιφάνεια. Το θέμα είναι η «ποιότητα» των συμμετεχόντων στις διάφορες μορφές αγώνων και φυσικά η «ποιότητα» των εκάστοτε βραβευομένων. Μην ξεχνάτε ότι άνοιξα σχετικό θέμα με τίτλο «ΕΠΙΝΙΚΕΙΑ (Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ)» σε σχέση με την «κατάκτηση» του κυπέλλου σπριντ ως 1400 κ.ε. από τη «μεγαλειότητά μου», που συμπλήρωσαν αρκετοί, αρκετά.
          Το έναυσμα για αυτά που ακολουθούν μου το έδωσε μία γραμμή από τις δημοσιεύσεις του Χρήστου Πλατή, που γράφει ότι φέτος βραβεύτηκε η Β Εθνική. Πολύ σωστά διαπιστώνει (και εγώ φυσικά) και πιστεύω όλοι μας, ότι δεν κέρδισαν οι καλύτεροι (βλέπε ταχύτεροι), αλλά όσοι μπόρεσαν να συμμετάσχουν. Συμπληρώνω εγώ: λόγω πλούτου η χορηγίας.
          Αλήθεια συνομιλητές, ποιος δικαιούται να θεωρείται «γρήγορος» και άξιος αναφοράς και ίσως βράβευσης;
          Τι πιο λογικό να απαντήσουμε, χωρίς πολλή σκέψη: «Αυτός που κερδίζει».
          Ποιος είναι όμως αυτός που κερδίζει; Η απάντηση εδώ, προσέξτε, δεν είναι πάντα εύκολη. Αν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή αυτοκινήτων, ναι, τελεσίδικα, ο νικητής είναι πρώτος μεταξύ ίσων. Ο κάλλιστος. Ο αδιαφιλονίκητος νικητής. Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα προετοιμάζονται από ένα προετοιμαστή, θα μπορούσαν να ενοικιάζονται από ένα ιδιοκτήτη, άρα είναι όλα ίδια. Όταν όμως δεν αναφερόμαστε σε ενιαία μορφή; Γιατί ο Α είναι καλύτερος από τον Β αντικειμενικά; Παρ’ ότι οι δύο (Α και Β) συμμετέχουν στην ίδια κλάση, είναι σύνηθες φαινόμενο τα αυτοκίνητά τους να είναι παντελώς διαφορετικά. Του Α μπορεί να έχει στοιχίσει 100 και του Β 40. Αυτό υπό κανονικές συνθήκες στερεί από τον Β το δικαίωμα της νίκης, κατατάσσοντάς τον αυτόματα στη Β Εθνική. Αν λοιπόν και ο Β θέλει να παίξει ως Α Εθνική, πρέπει να αναβαθμιστεί και να «πληρώσει» τα υπόλοιπα 60, ώστε να διεκδικήσει τη νίκη από τον Α. Αν δεν μπορεί, απλά θα παραμείνει Β Εθνική συμπληρώνοντας τη λίστα των συμμετοχών, έτσι ώστε ο έχων να μπορεί να λέγεται Α Εθνική και πρωταθλητής.
          Δυστυχώς αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα, τουλάχιστον από όσο μπορώ να ξέρω και να θυμάμαι. Αν ανατρέξουμε στην ελληνική ιστορία των αγώνων θα βρούμε κάποιες οικονομικές δυνάμεις και κάποιους με τεράστιες χορηγίες να κάνουν τη διαφορά. Σίγουρα οι παραπάνω κέρδισαν. Σίγουρα δικαιούνται τον τίτλο. Όλοι οι υπόλοιποι όμως είναι Β ή Γ Εθνική; Απαίδευτα;
          Θα σας αναφέρω ένα προσωπικό παράδειγμα: Έκανα την 1η συμμετοχή το 1977. Σε μία χωμάτινη δεξιοτεχνία. Το 1987 έκανα την «επένδυση» και αγόρασα ένα καινούργιο Yugo 1,1 που με αυτό συμμετείχα σε χωμάτινα σπριντ. Λάστιχα αγόραζα από ένα κατάστημα στις 3 Γέφυρες που έφερνε μεταχειρισμένα από τη Γερμανία. Θεωρούσα τα M+S χιονιού αγωνιστικά καταπληκτικά. Τα πλήρωνα 2.000 δρχ., όταν τα αγωνιστικά (δεν ήξερα ότι υπήρχαν ειδικά) στοίχιζαν 14.000 δρχ. Τρέχοντας το 1987, 88 και το μισό 89 με το ίδιο αυτοκίνητο, κέρδισα μία 4η θέση στο Αγρίνιο την οποία πανηγύρισα δεόντως. Προς τα τέλη του 89 αγόρασα από τον Πλατή το Starlet του, αφού πούλησα το δικό μου. Μία εβδομάδα μετά είμαι 3ος στα μικρά κυβικά στο σπριντ Μάνδρας, αφού πρόλαβα και έγραψα απόλυτο χρόνο την κλάση μου. Μεταξύ των άλλων, φόρεσα για πρώτη φορά αγωνιστικά λάστιχα, έστω και μεταχειρισμένα. Το 90 και το 91 κέρδισα μέχρι και τη γενική σε σπρίντ και φυσικά πήρα τους τίτλους και τις 2 χρονιές. Ξαφνικά από Β ή Γ Εθνική, έγινα ο «πρωταθλητής» και φυσικά ήμουν η Α Εθνική. Το τελευταίο παρεμπιπτόντως, ακούγεται από θεατή, στο βίντεο ενός σπριντ στο Άργος.
          Τι μεσολάβησε και αναβαθμίστηκα; Έμαθα να οδηγώ ξαφνικά μέσα σε μία εβδομάδα; Δε νομίζω.
          Ξέχασα όμως να σας πω ότι όλο το 90 και το 91 είχα χορηγό! Χορηγό που δεν «καταλάβαινε» τίποτα. Με πριμοδοτούσε με περίπου 4.000.000 δρχ για όλη τη χρονιά. Από τη δουλειά μου έβγαζα περίπου 2.000.000 δρχ., απλά για να αντιληφθείτε το μέγεθος της χορηγίας.
          Σε κάθε αγώνα είχα 8 καινούργια λάστιχα Dunlop (έκαναν 25.000 δρχ αν θυμάμαι καλά, το ένα), είχα σέρβις, έκανα δοκιμές (επιτρεπόντουσαν τότε) κλπ κλπ.
          Όταν ο χορηγός αποφάσισε να αποσυρθεί, έγινα πάλι Β Εθνική. Μάλλον ξέχασα να οδηγώ!
          Συγχωρήστε μου την πολυλογία μου, αλλά θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, αν μπαίνουν, και να αλλάξω τη νοοτροπία πολλών χρόνων, αν γίνεται. Τα περιοδικά που όλοι μας διαβάζαμε στο παρελθόν διαμόρφωναν απόψεις και θέσεις περί γρήγορων, πρωταθλητών, μοναδικών κλπ. Είναι η αλήθεια όμως; Σίγουρα τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα. Είναι αντικειμενικά αν δεν μιλάμε για ενιαία μορφή;
          Πολύ αμφιβάλλω και θα ήθελα τις απόψεις σας.
          Με εκτίμηση
          Λάμπης Κουρτέσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s-leykaditis last edited by

            Ο χρήστης Lambis έγραψε:
            Λάστιχα αγόραζα από ένα κατάστημα στις 3 Γέφυρες που έφερνε μεταχειρισμένα από τη Γερμανία.

            Το κατάστημα αυτό ήταν του πατέρα μου!!!

            Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ σχεδόν σ'όλα Λάμπη, και έχω υπάρξει και στις δύο κατηγορίες συμμετεχόντων, όμως στους αγώνες,όπως και στη ζωή τίποτα δεν είναι δίκαιο.
            Αυτό που δεν μου αρέσει όμως με πολλούς της κακομαθημένης γενιάς μου είναι ότι μόλις για τον οποιονδήποτε λόγο έπρεπε να πάνε ένα σκαλί πίσω, αποφάσισαν και τα παράτησαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scn last edited by

              Θα δώσω άλλη οπτική. Παρόλο που θεωρώ εντελώς παράλογη τη διπολική λογική του 'καλός-κακός', 'άσπρος-μαύρος' θα κάνω κι εγώ ένα χοντροκομμένο διαχωρισμό, όμως διαφορετικό από όσους γίνονται συχνά.
              Στους αγώνες, όπως και σε κάθε άλλη δραστηριότητα, βλέπει κανείς (α) ανθρώπους που ευχαριστιούνται αυτό που κάνουν και (β) ανθρώπους που είναι σκυθρωποί, υπεραγχωμένοι και εκδηλώνουν ένα σωρό δυσάρεστα συναισθήματα. Και στις δύο κατηγορίες θα βρεθούν άνθρωποι με χρήματα και άνθρωποι χωρίς χρήματα, άνθρωποι με μεταχειρισμένα λάστιχα και άνθρωποι με soft γόμα σε κάθε σκέλος, άνθρωποι με πρωτιές και άνθρωποι χωρίς καμία πρωτιά. Οπότε, μήπως τελικά τα χρήματα, το τέλειο αυτοκίνητο και οι τίτλοι είναι απλώς το δέντρο που κρύβει το δάσος;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eyfraimogloy-michalis last edited by

                Ο χρήστης Lambis έγραψε:

                Σίγουρα τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα. Είναι αντικειμενικά αν δεν μιλάμε για ενιαία μορφή;
                Πολύ αμφιβάλλω και θα ήθελα τις απόψεις σας.
                Με εκτίμηση
                Λάμπης Κουρτέσης.

                Λάμπη,

                Προσπαθώ να καταλάβω αν το θέμα είναι να περιγραφεί ποιος είναι ο καλός, ο γρήγορος, ο νικητής και από τι εξαρτάται αυτό ;
                Γνώμη μου είναι πως το αποτέλεσμα ενός επιτυχημένου αγωνιζόμενου είναι συνάρτηση των :

                1. της ανταγωνιστικότητας του αυτοκινήτου (σύγχρονο ή μη)
                2. της μορφολογίας της πίστας (ανηφόρα – κατηφόρα, στεγνό – βροχή)
                3. της πίστης, της αφοσίωσης και της αγάπης σ΄αυτό που κάνει
                4. των κεφαλαίων που διατίθενται και της ομάδος που υπάρχει από πίσω
                5. του τρόπου σύνταξης της Προκήρυξης των Επάθλων
                6. των συνθηκών και της πίεσης του αγώνα (έντονος συναγωνισμός ή όχι)
                7. του επιπέδου των δημοσίων σχέσεων που έχει
                8. του ταλέντου και του οδηγικού χαρίσματος που διαθέτει
                9. των Τεχνικών Κανονισμών που επιβάλλονται
                  10.της πιστής εφαρμογής της νομιμότητας

                Δεν γνωρίζω αν έχουν υπάρξει αγωνιζόμενοι με όλο το ανωτέρω ¨πακέτο¨, αλλά όσοι διαθέτουν ή επηρεάζονται ευνοϊκά, έστω και με τα μισά εξ αυτών, είναι ήδη Πρωταθλητές εδώ και πολλά χρόνια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  apr last edited by

                  Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
                  Γνώμη μου είναι πως το αποτέλεσμα ενός επιτυχημένου αγωνιζόμενου είναι συνάρτηση των :

                  1. της ανταγωνιστικότητας του αυτοκινήτου (σύγχρονο ή μη)
                  2. της μορφολογίας της πίστας (ανηφόρα – κατηφόρα, στεγνό – βροχή)
                  3. της πίστης, της αφοσίωσης και της αγάπης σ΄αυτό που κάνει
                  4. των κεφαλαίων που διατίθενται και της ομάδος που υπάρχει από πίσω
                  5. του τρόπου σύνταξης της Προκήρυξης των Επάθλων
                  6. των συνθηκών και της πίεσης του αγώνα (έντονος συναγωνισμός ή όχι)
                  7. του επιπέδου των δημοσίων σχέσεων που έχει
                  8. του ταλέντου και του οδηγικού χαρίσματος που διαθέτει
                  9. των Τεχνικών Κανονισμών που επιβάλλονται
                    10.της πιστής εφαρμογής της νομιμότητας

                  Δεν γνωρίζω αν έχουν υπάρξει αγωνιζόμενοι με όλο το ανωτέρω ¨πακέτο¨, αλλά όσοι διαθέτουν ή επηρεάζονται ευνοϊκά, έστω και με τα μισά εξ αυτών, είναι ήδη Πρωταθλητές εδώ και πολλά χρόνια...

                  Mιχαηλ μου , νομιζω οτι εισαι εκτος θεματος εδω ......

                  Η ποιοτητα , δεν εξαρταται απ'τα αποτελεσματα των οδηγων .....
                  Εδω το θεμα ειναι η ποιοτητα μεσα απ'την παιδεια που εχουν οι αγωνιζομενοι και πως αντιμετωπιζουν γενικα τους αγωνες .
                  Αυτα που γραφεις πολυ σωστα ειναι οι προυποθεσεις για μια επιτυχια ας πουμε καριεριστικη στο χωρο , αλλα σ'αυτον τον μικροκοσμο μας , δεν πιστευω οτι εχει την αντιστοιχη αξια ,απ'αυτο που μενει στην ουσια ,και ειναι η ιστορια που αφηνει πισω του καποιος που λεγεται αγωνιζομενος-αθλητης αγωνων αυτοκινητου .

                  Η ποιοτητα ειναι αυτη που θα μεινει ,οταν θα λειπει πλεον απ'τον χωρο σαν ενεργος οδηγος , και στο ακουσμα του ονοματος του , δεν θα ξυνιζουν τα μουτρα τους οι ,αντιθετα θα εχουν να πουν με θαυμασμο κατι ο καθενας .

                  Οι τιτλοι ειναι δευτερευοντες παραγοντες ακομα κι οταν εχουν κερδιθει μεσα απο μεγαλο συναγωνισμο !

                  Η ποιοτητα θα μπορουσε ισως να μας ανεβασει το σπορ μας , εκει που το εχουν κι σε αλλες χωρες οι κατοικοι τους , αλλα που εδω δυστυχως δεν γινονταν προσπαθειες αναλογες ακομα κι απ'την αρχη του σπορ μεχρι τωρα , με παραδειγματα για αντικειμενικοτητα μεταξυ αγωνιζομενων , ωστε να ελθει ο σεβασμος ο αναλογος απ'τους νεους αγωνιζομενους και να μπαινει ο καθενας στην θεση του !
                  Την ποιοτητα που εχουν καποια που τρεχουν εναν δυο τρεις αγωνες τον χρονο , δεν προκειται να την πλησιασουν πρωταθληταραδες πολλων ετων ,και υπερ απ'τον ειδικο τυπο , γιατι απλα εκεινοι (τα παιδια) τρεχουν για τον λογο που υπαρχουν οι Ελληνικοι αγωνες , και οχι για να ικανοποιησουν την ματαιοδοξια τους .
                  Οι αγωνες μας δεν εχουν επαγγελματισμο με την εννοια που ισχυει εξω , οποτε ουτε το ... πειθει κανεναν ......εκτος τους αφελεις .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eyfraimogloy-michalis last edited by

                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                    Η ποιοτητα θα μπορουσε ισως να μας ανεβασει το σπορ μας , εκει που το εχουν κι σε αλλες χωρες οι κατοικοι τους , αλλα που εδω δυστυχως δεν γινονταν προσπαθειες αναλογες ακομα κι απ'την αρχη του σπορ μεχρι τωρα , με παραδειγματα για αντικειμενικοτητα μεταξυ αγωνιζομενων , ωστε να ελθει ο σεβασμος ο αναλογος απ'τους νεους αγωνιζομενους και να μπαινει ο καθενας στην θεση του !

                    Σωστά Χρήστο, παρέκαμψα τον τίτλο του θέματος, ως καθ υπερβολήν συνταχθέντα.

                    Επειδή η λέξη ¨Οδηγών¨ είναι ανάμεσα και διαχωρίζει τις λέξεις ¨Ποιότητα¨ και ¨Αγώνων¨… ενδεχομένως κάτι να σημαίνει αυτό. Ίσως ότι οι δύο ακριανές λέξεις δεν συμβαδίζουν μαζί και αντιδιαστέλλονται, ότι οι οδηγοί πρέπει να επιλέξουν ή την ποιότητα στην συμπεριφορά τους ή τις επιδόσεις στους αγώνες, (ελπίζω βέβαια να μην ισχύει αυτό).

                    Πραγματικά υπάρχουν ορισμένα εξαίρετα παιδιά στον χώρο με αξιοπρόσεκτα αποτελέσματα, τα οποία όμως μας ήρθαν ¨έτοιμα¨ από τις οικογένειές τους, με αρχές και αξίες **και τώρα προσπαθούν να αναπτύξουν αντισώματα για να αντισταθούν στις ιώσεις του χώρου … **

                    Ένας αγωνιζόμενος με λαμπερή προσωπικότητα μπορεί να αναβαθμίσει τον χώρο, αλλά ο χώρος δεν μπορεί να προκαλέσει ποιοτική στροφή στον αγωνιζόμενο, γιαυτό λοιπόν, όταν μιλάμε για ποιοτικούς χαρακτήρες πιστεύω ότι είναι κάτι που δεν αφορά το σπόρ (ως γενεσιουργό αιτία), αλλά την κοινωνία μας γενικότερα.
                    Όταν η χώρα βουλιάζει από την αναξιοκρατία, τον ωχαδερφισμό και την βλακεία, εμείς θέλουμε να έχουμε οδηγούς αγώνων με ποιοτικά κριτήρια από τον πλανήτη Άρη ;

                    Τις αξίες της αντικειμενικότητας και του σεβασμού που αναφέρεις, υποθέτω ότι δεν εμπιστεύτηκες στο σπορ για να τις μεταδώσει στα παιδιά σου, αλλά τις έδωσες εσύ ως πατέρας στο σπίτι σου, με την οικογένειά σου.

                    Άρα η άποψή μου είναι ότι όταν μιλάμε για το άθλημα, θα μιλάμε για επιδόσεις, για ισονομία, για δυνατότητες, για ίδιες ευκαιρίες, για σωστούς κανονισμούς, κλπ., αλλά όταν μιλάμε για την ποιότητα του χαρακτήρα των παιδιών μας, (αγωνιζομένων), πρέπει να γυρίζουμε τον καθρέφτη μας από την σωστή πλευρά και εμείς οι γονείς να κοιτάζουμε το πρόσωπό μας και να κάνουμε καμιά φορά την αυτοκριτική μας.

                    Αν και πάλι είμαι εκτός θέματος, τότε θα έρθω μετεξεταστέος τον Σεπτέμβριο με τον κηδεμόνα μου !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      platis last edited by

                      Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:

                      Άρα η άποψή μου είναι ότι όταν μιλάμε για το άθλημα, θα μιλάμε για επιδόσεις, για ισονομία, για δυνατότητες, για ίδιες ευκαιρίες, για σωστούς κανονισμούς, κλπ., αλλά όταν μιλάμε για την ποιότητα του χαρακτήρα των παιδιών μας, (αγωνιζομένων), πρέπει να γυρίζουμε τον καθρέφτη μας από την σωστή πλευρά και εμείς οι γονείς να κοιτάζουμε το πρόσωπό μας και να κάνουμε καμιά φορά την αυτοκριτική μας.

                      Αν και πάλι είμαι εκτός θέματος, τότε θα έρθω μετεξεταστέος τον Σεπτέμβριο με τον κηδεμόνα μου !!!

                      Περνας με ΑΡΙΣΤΑ 10!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eyfraimogloy-michalis last edited by

                        Ο χρήστης platis έγραψε:

                        Άρα η άποψή μου είναι ότι όταν μιλάμε για το άθλημα, θα μιλάμε για επιδόσεις, για ισονομία, για δυνατότητες, για ίδιες ευκαιρίες, για σωστούς κανονισμούς, κλπ., αλλά όταν μιλάμε για την ποιότητα του χαρακτήρα των παιδιών μας, (αγωνιζομένων), πρέπει να γυρίζουμε τον καθρέφτη μας από την σωστή πλευρά και εμείς οι γονείς να κοιτάζουμε το πρόσωπό μας και να κάνουμε καμιά φορά την αυτοκριτική μας.

                        Αν και πάλι είμαι εκτός θέματος, τότε θα έρθω μετεξεταστέος τον Σεπτέμβριο με τον κηδεμόνα μου !!!

                        Περνας με ΑΡΙΣΤΑ 10!!!

                        YES YES YES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitris-razis last edited by

                          Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:

                          Η ποιοτητα θα μπορουσε ισως να μας ανεβασει το σπορ μας , εκει που το εχουν κι σε αλλες χωρες οι κατοικοι τους , αλλα που εδω δυστυχως δεν γινονταν προσπαθειες αναλογες ακομα κι απ'την αρχη του σπορ μεχρι τωρα , με παραδειγματα για αντικειμενικοτητα μεταξυ αγωνιζομενων , ωστε να ελθει ο σεβασμος ο αναλογος απ'τους νεους αγωνιζομενους και να μπαινει ο καθενας στην θεση του !

                          Σωστά Χρήστο, παρέκαμψα τον τίτλο του θέματος, ως καθ υπερβολήν συνταχθέντα.

                          Επειδή η λέξη ¨Οδηγών¨ είναι ανάμεσα και διαχωρίζει τις λέξεις ¨Ποιότητα¨ και ¨Αγώνων¨… ενδεχομένως κάτι να σημαίνει αυτό. Ίσως ότι οι δύο ακριανές λέξεις δεν συμβαδίζουν μαζί και αντιδιαστέλλονται, ότι οι οδηγοί πρέπει να επιλέξουν ή την ποιότητα στην συμπεριφορά τους ή τις επιδόσεις στους αγώνες, (ελπίζω βέβαια να μην ισχύει αυτό).

                          Πραγματικά υπάρχουν ορισμένα εξαίρετα παιδιά στον χώρο με αξιοπρόσεκτα αποτελέσματα, τα οποία όμως μας ήρθαν ¨έτοιμα¨ από τις οικογένειές τους, με αρχές και αξίες **και τώρα προσπαθούν να αναπτύξουν αντισώματα για να αντισταθούν στις ιώσεις του χώρου … **

                          Ένας αγωνιζόμενος με λαμπερή προσωπικότητα μπορεί να αναβαθμίσει τον χώρο, αλλά ο χώρος δεν μπορεί να προκαλέσει ποιοτική στροφή στον αγωνιζόμενο, γιαυτό λοιπόν, όταν μιλάμε για ποιοτικούς χαρακτήρες πιστεύω ότι είναι κάτι που δεν αφορά το σπόρ (ως γενεσιουργό αιτία), αλλά την κοινωνία μας γενικότερα.
                          Όταν η χώρα βουλιάζει από την αναξιοκρατία, τον ωχαδερφισμό και την βλακεία, εμείς θέλουμε να έχουμε οδηγούς αγώνων με ποιοτικά κριτήρια από τον πλανήτη Άρη ;

                          Τις αξίες της αντικειμενικότητας και του σεβασμού που αναφέρεις, υποθέτω ότι δεν εμπιστεύτηκες στο σπορ για να τις μεταδώσει στα παιδιά σου, αλλά τις έδωσες εσύ ως πατέρας στο σπίτι σου, με την οικογένειά σου.

                          Άρα η άποψή μου είναι ότι όταν μιλάμε για το άθλημα, θα μιλάμε για επιδόσεις, για ισονομία, για δυνατότητες, για ίδιες ευκαιρίες, για σωστούς κανονισμούς, κλπ., αλλά όταν μιλάμε για την ποιότητα του χαρακτήρα των παιδιών μας, (αγωνιζομένων), πρέπει να γυρίζουμε τον καθρέφτη μας από την σωστή πλευρά και εμείς οι γονείς να κοιτάζουμε το πρόσωπό μας και να κάνουμε καμιά φορά την αυτοκριτική μας.

                          Αν και πάλι είμαι εκτός θέματος, τότε θα έρθω μετεξεταστέος τον Σεπτέμβριο με τον κηδεμόνα μου !!!

                          Εξαιρετικός !!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr