-
Ψάχνω για μεταχειρισμένο εως 6500euro. Έχω ψιλοκαεί με τα προηγούμενα UNO 1400(με τάραξε με τα ηλεκτρολογικά του), Rover 416(6 φλάτζες σε 15 χρόνια). Οπότε αυτό που με ενδιαφέρει είναι πάνω απ'ολα η αξιοπιστία και τα φθηνά ανταλλακτικά. Θέλω κυρίως ένα γερό αυτοκίνητο που να μη με τρέχει στα συνεργεία. Το θέλω κυρίως για χρήση πόλης οπότε με ενδιαφέρει και η κατανάλωση. Αλλά και λόγω δουλειάς πρέπει να ταξιδεύω 1 φορά το μήνα περίπου οπότε να μην είναι και τελείως ξεψυχισμένο.
Έιμαι ανάμεσα σε Hunday Getz ,Hunday i10 ,Mitsubishi colt.
Πιο συγκεκριμένα έχετε εμπειρία απ'τα συγκεκριμένα μοντέλα?
MITSUBISHI COLT CZ3, 1.300 cc, μοντ. 4/'06
HYUNDAI i10 GL, 1.248 cc, μοντ. 12/'08 -
Ψάχνω για μεταχειρισμένο εως 6500euro. Έχω ψιλοκαεί με τα προηγούμενα UNO 1400(με τάραξε με τα ηλεκτρολογικά του), Rover 416(6 φλάτζες σε 15 χρόνια). Οπότε αυτό που με ενδιαφέρει είναι πάνω απ'ολα η αξιοπιστία και τα φθηνά ανταλλακτικά. Θέλω κυρίως ένα γερό αυτοκίνητο που να μη με τρέχει στα συνεργεία. Το θέλω κυρίως για χρήση πόλης οπότε με ενδιαφέρει και η κατανάλωση. Αλλά και λόγω δουλειάς πρέπει να ταξιδεύω 1 φορά το μήνα περίπου οπότε να μην είναι και τελείως ξεψυχισμένο.
Έιμαι ανάμεσα σε Hunday Getz ,Hunday i10 ,Mitsubishi colt.
Πιο συγκεκριμένα έχετε εμπειρία απ'τα συγκεκριμένα μοντέλα?
MITSUBISHI COLT CZ3, 1.300 cc, μοντ. 4/'06
HYUNDAI i10 GL, 1.248 cc, μοντ. 12/'08 -
Ψάχνω για μεταχειρισμένο εως 6500euro. Έχω ψιλοκαεί με τα προηγούμενα UNO 1400(με τάραξε με τα ηλεκτρολογικά του), Rover 416(6 φλάτζες σε 15 χρόνια). Οπότε αυτό που με ενδιαφέρει είναι πάνω απ'ολα η αξιοπιστία και τα φθηνά ανταλλακτικά. Θέλω κυρίως ένα γερό αυτοκίνητο που να μη με τρέχει στα συνεργεία. Το θέλω κυρίως για χρήση πόλης οπότε με ενδιαφέρει και η κατανάλωση. Αλλά και λόγω δουλειάς πρέπει να ταξιδεύω 1 φορά το μήνα περίπου οπότε να μην είναι και τελείως ξεψυχισμένο.
Έιμαι ανάμεσα σε Hunday Getz ,Hunday i10 ,Mitsubishi colt.
Πιο συγκεκριμένα έχετε εμπειρία απ'τα συγκεκριμένα μοντέλα?
MITSUBISHI COLT CZ3, 1.300 cc, μοντ. 4/'06
HYUNDAI i10 GL, 1.248 cc, μοντ. 12/'08 -
Έλα όμως που αυτά που αναφέρεις δεν πέρνουν παράσημα για την αξιοπιστία. Κοίτα προς Opel - Toyota - Mazda - VW - sKODA.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Έλα όμως που αυτά που αναφέρεις δεν πέρνουν παράσημα για την αξιοπιστία. Κοίτα προς Opel - Toyota - Mazda - VW - sKODA. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Έλα όμως που αυτά που αναφέρεις δεν πέρνουν παράσημα για την αξιοπιστία. Κοίτα προς Opel - Toyota - Mazda - VW - sKODA.
Που είναι το μπέρδεμα; Καταθέτω μια άποψη.
-
Από τα προαναφερθέντα μακράν το Colt.
To Getz είναι τραγικό οδηγικά, έως και επικίνδυνο θα το χαρακτήριζα. Το i10 ποιοτικότατο για την κατηγορία του αλλά απροβλημάτιστο δεν το λες (γνωστό θέμα με μια πλακέτα στο τιμόνι πχ). Άρα αν μπορεί κάποιος να αντέξει την πλαστικατζούρα και τη λιτότητα του Colt παίρνει αυτό. Έχει και το πιο ψυχωμένο μοτέρ και μάλλον τους καλύτερους χώρους.
-
Αυτό που με προβληματίζει με το colt είναι τα ανταλλακτικά του και το service του. Το i10 δε το ξερα ότι έβγαζε προβλήματα. Συμφωνούν και άλλοι με αυτή την άποψη?
Το θέμα είναι ότι τα colt που τσεκάρω έχουν 50000 km ενώ τα i10 20000-30000km(σχετικά πιο καινούργια).
Τώρα για τα υπόλοιπα που λέτε. Τα yaris και mazda 2 είναι αρκετά ακριβότερα. Για opel και vw είμαι αρνητικά προκατειλλημένος. Και για skoda θα το ψάξω.
-
nissan micra 1.2 2006-8,fiesta 1.25 f/l 2006-2008? Ιδίως για το fiesta που έχω και ξέρω(αν και το 16άρι),βρίσκεις και μοντέλα 2007-8 άνετα.Εχει πολλά πλεονεκτήματα όπως το ποιοτικό από μαλακό αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό,μεγάλους χώρους,άριστη οδηγική αίσθηση για τα δεδομένα της κατηγορίας,πολύ καλή εργονομία και ορατότητα,αξιόπιστο αρκετά και με φτηνά σέρβις σέρβις-ανταλλακτικά.Μόνο μείον οι επιδόσεις κυρίως σε σχέσυ με την ραπτομηχανή του 1.3 colt.Αλλά το colt από εσωτερικό χάλια μαύρα,μέτρια ορατότητα λόγω μπροστινών κολωνών,ακριβά ανταλλακτικά και μικρό πορτ παγκάζ.Tα hyundai i10-getz θα τα απέρριπτα μόνο κσι μόνο από την κακή θέση οδήγησης και την κακή αίσθηση τιμονιού-κιβωτίου.
-
Από αυτά που λες, Colt θα έπαιρνα, με φόβο το aftersales (αν και το Getz ως 1.3αρι δεν είναι άσχημο). Από αυτά που αναφέρθηκαν, micra 1.2 θα έπαιρνα.
-
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Fiestaros η αλήθεια είναι ότι μου είχε περάσει απ'το μυαλό και το fiesta. Αλλά επειδή μάλλον πάω για μεταχειρισμένο με 50000km εκτός και πάω σε i10. Θα ένιωθα πιο ασφαλής να πάω σε μια λύση Ιαπωνική,Κορεάτικη. Έχω ακούσει ότι η mitsubishi όσον αφορά τη ποιότητα του κινητήρα είναι πολύ καλή. Συγκεκριμένα μάλλον μόνο mitsubishi θα παιρνα με 50000 km. Όλα τα άλλα θα με προβληματίζαν όσον αφορά το κινητήρα. Ενώ για τη Hyundai είναι αξιόπιστη αλλά και να χαλάσει κάτι βρίσκεις οικονομικά ανταλλακτικά.
Τώρα όσον αφορά το getz επειδή το οδήγησα και το σουκου που πέρασε σε δύσκολη διαδρομή(Αγ.Ιωάννη Ροσσο Εύβοια), θα λεγα ότι και μένα δε μου φάνηκε πολύ ασφαλής η αίσθηση που είχα με το τιμόνι. Στις υψηλές ταχύτητες ήταν πολύ μαλακό. Αλλά αν το συγκεκριμένο αμάξι έκανε καλά τη δουλειά του για 10 χρόνια ακόμα απροβλημάτιστα τότε για μένα θα ήταν το τέλειο. Αυτό είναι σε αυτή τη φάση που μετράσει για μένα. Να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να δίνω κάθε τρείς και λίγο ευρω να το συντηρώ.
Και για αυτό σκεφτόμουν πάνω απ'όλα το i10. Επειδή ακόμα δεν έχω γνωρίσει δυσαρεστημένο απο hyundai. Αλλά όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω βγάζει προβληματάκια. Πραγματικά θα με ενδιέφερε να μου πουν και άλλοι αν όντως ισχύει αυτό.
-
Δεν υπάρχει εντελώς τέλειο όχημα σε αξιοπιστία. Αν είσαι τυχερός δεν θα έχεις πρόβλημα με το i10 που αν κατάλαβα σ' αρέσει αλλιώς αν είσαι άτυχος μπορεί να πέσεις σε ένα από τα λίγα προβληματικά. Με έλενχο βλέπεις τι γίνεται. Άλλιως δες άλλες μάρκες. Η Hyundai έχει αρκετά φτηνά service ανταλλακτικά και σε αξιοπιστία τα πάει πολύ καλά όχι τέλεια.
-
Το i10 το εχω 2.5 χρονια και δεν εχει βγαλει απολυτως τιποτα παρα τα 75000 βαρβαρα χλμ που εχι κανει .Το getz που ειχα ηταν και αυτο πολυ αξιοπιστο με μειονεκτημα τις επιδοσεις του λογω του 1.1! Προσωπικα προτεινω το i10 σαν πιο καινουριο μοντελο.
-
Ο χρήστης markosgr έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Παρακαλούμε. Ορίστε βρε, ευγενικός άνθρωπος! Ελπίζω μόνο στο τέλος της αναζήτησής σου, να μας πεις και τι πήρες για να ευχηθούμε τα καλοτάξιδα.
Επειδή ακόμα δεν έχω γνωρίσει δυσαρεστημένο απο hyundai.
Πααααα-ΡΩΝ! Έχω στα τελευταία 2 χρόνια (και 50Κ χιλιόμετρα) ένα εταιρικό ταλαίπωρο Getz 1.1 με πλέον 253Κ χιλιόμετρα από το 2005. Αναξιόπιστο δεν το λες, ηρωικό το λες σίγουρα. Τότε θα με ρωτήσεις γιατί είμαι δυσαρεστημένος; Ακριβώς γιατί...
Ενώ για τη Hyundai είναι αξιόπιστη αλλά και να χαλάσει κάτι βρίσκεις οικονομικά ανταλλακτικά.
...δεν ισχύει αυτό. Σε κάθε 45Κ ιμάντας χρονισμού, με όλα τα παρελκόμενα ανταλλακτικά αλλά και € , είναι πολύ συχνή η εκταμίευση. Τα ανταλλακτικά επίσης, φθηνά δεν τα λες. Ενδεικτικά για τα δισκόφρενα-τακάκια οι τιμές έβγαιναν περίπου 1,5 (ή διπλάσια) φορά του Clio ΙΙ. Η αντιπροσωπεία (της Θεσσαλονίκης, για να εξηγούμαστε) είναι απαράδεκτη και σε εξυπηρέτηση και σε τιμές. Για το ταλαίπωρο δικό μου πληρώθηκαν κάτι 800άρια σέρβις, αλλά τουλάχιστον τρώει και κακομεταχείριση. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι τελικά βγαίνει φθηνό σαν αυτοκίνητο.
Τώρα όσον αφορά το getz επειδή το οδήγησα και το σουκου που πέρασε σε δύσκολη διαδρομή(Αγ.Ιωάννη Ροσσο Εύβοια), θα λεγα ότι και μένα δε μου φάνηκε πολύ ασφαλής η αίσθηση που είχα με το τιμόνι. Στις υψηλές ταχύτητες ήταν πολύ μαλακό. Αλλά αν το συγκεκριμένο αμάξι έκανε καλά τη δουλειά του για 10 χρόνια ακόμα απροβλημάτιστα τότε για μένα θα ήταν το τέλειο. Αυτό είναι σε αυτή τη φάση που μετράσει για μένα. Να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να δίνω κάθε τρείς και λίγο ευρω να το συντηρώ.
Το τιμόνι μου είναι υδραυλικό και από αίσθηση, μια χαρά τα πάει. Alfa 156 δεν είναι πάντως. Το πίσω μέρος δεν κουνιέται από τη θέση του παρά μόνο με ταρζανιές. Όντως, στις υψηλές ταχύτητες είναι μαλακό, δεν ξέρω αν το 1.3αρι είναι πιο σπορ. Τη δουλειά του ο 1.1αρης την κάνει καλά, αλλά εν έτει 2011, ο ανταγωνισμός στα μτχ είναι σαφώς καλύτερος. Απορριπτέο πλέον το 1.1, ενώ το 1.3 πρέπει να είναι αρκετά ολοκληρωμένο για low budget αυτοκίνητο. Έχει πολύ καλούς χώρους και είναι εργονομικά άψογο και πρακτικό. Από ποιότητα κατασκευής πάει γενικά καλά, πιστεύω ένα ιδιόκτητο και όχι εταιρικό μπορεί να είναι σαν καινούριο ακόμα και μετά από 6-7 χρόνια. Το κιβώτιο είναι σαφές, συνολικά όμως το αυτοκίνητο δεν έχει σπορτίφ στοιχεία.
Ιν σορτ:** τη δουλειά του την κάνει με συνέπεια**, η συντήρηση όμως δεν είναι όσο φθηνή φαντάζεσαι. Μην περιμένεις όμως ότι κοιτάει στα μάτια όλα τα υπόλοιπα σουπερμίνι της τότε εποχής, καθώς κατά τη γνώμη μου στέκεται ένα μικρό σκαλί κάτω. Μην το προτιμήσεις αν το βρίσκεις σε ίδιες τιμές με τα άλλα.
-
Ο χρήστης markosgr έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Fiestaros η αλήθεια είναι ότι μου είχε περάσει απ'το μυαλό και το fiesta. Αλλά επειδή μάλλον πάω για μεταχειρισμένο με 50000km εκτός και πάω σε i10. Θα ένιωθα πιο ασφαλής να πάω σε μια λύση Ιαπωνική,Κορεάτικη. Έχω ακούσει ότι η mitsubishi όσον αφορά τη ποιότητα του κινητήρα είναι πολύ καλή. Συγκεκριμένα μάλλον μόνο mitsubishi θα παιρνα με 50000 km. Όλα τα άλλα θα με προβληματίζαν όσον αφορά το κινητήρα. Ενώ για τη Hyundai είναι αξιόπιστη αλλά και να χαλάσει κάτι βρίσκεις οικονομικά ανταλλακτικά.
Τώρα όσον αφορά το getz επειδή το οδήγησα και το σουκου που πέρασε σε δύσκολη διαδρομή(Αγ.Ιωάννη Ροσσο Εύβοια), θα λεγα ότι και μένα δε μου φάνηκε πολύ ασφαλής η αίσθηση που είχα με το τιμόνι. Στις υψηλές ταχύτητες ήταν πολύ μαλακό. Αλλά αν το συγκεκριμένο αμάξι έκανε καλά τη δουλειά του για 10 χρόνια ακόμα απροβλημάτιστα τότε για μένα θα ήταν το τέλειο. Αυτό είναι σε αυτή τη φάση που μετράσει για μένα. Να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να δίνω κάθε τρείς και λίγο ευρω να το συντηρώ.
Και για αυτό σκεφτόμουν πάνω απ'όλα το i10. Επειδή ακόμα δεν έχω γνωρίσει δυσαρεστημένο απο hyundai. Αλλά όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω βγάζει προβληματάκια. Πραγματικά θα με ενδιέφερε να μου πουν και άλλοι αν όντως ισχύει αυτό.
ναι ο φιλος ξερει καλα.......ανα 10000 i10 το 1 εχει προβλημα με το τιμονι
με κλειστα ματια i10 1.2cc -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Έλα όμως που αυτά που αναφέρεις δεν πέρνουν παράσημα για την αξιοπιστία.Κοίτα προς **Opel **- Toyota - Mazda - VW - sKODA.
-
Το getz 1.3 εχω και είναι μακραν το πιο αξιόπιστο αυτοκινητο απ'ολα που προαναφέρατε. 160.000+ χμ εχω κάνει και δεν έχει ζητήσει τιποτα. Ιμάντες δεν θες καθε 45.000χμ. Εγω τους άλλαξα στις 105.000χμ αν και ο μηχανικός μου είπε οτι κράταγε ακομα(του εκανε έλεγχο). Δισκο-πλατο δεν εχω αλλάξει ακόμα, ουτε αμορτισερ. Στην πραγματικότητα μετα τις 105.000χμ ,μονο λάδια του αλλάζω. Αν πάθει κατι θα σας ενημερώσω. Προς το παρον ΣΚΥΛΙ.
Πάντως απο ενεργητική ασφάλεια είναι κατωτερο απο καποιους ανταγωνιστές του(mazda 2,yaris), αλλα οχι και επικινδυνο που λέτε.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Έλα όμως που αυτά που αναφέρεις δεν πέρνουν παράσημα για την αξιοπιστία.
Κοίτα προς **Opel **- Toyota - Mazda - VW - sKODA.
Τι εμμονή είναι αυτή με τα δικά μου post?
-
Αφου γραφεις χαζομαρες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αφου γραφεις χαζομαρες..Α, κατάλαβα
Αγορά αυτοκινήτου Colt vs Getz vs i10 vs Jazz