-
Καλημέρα. Θα μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος να βρω μέσω ίντερνετ από μια επίσημη ή αξιόπιστη σελίδα τα τεχνικά χαρακτηριστικά από ένα NISSAN Almera N15 1.4 hatchback 3d; Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει να μάθω για την έκδοση **GX **από πότε μέχρι πότε κυκλοφόρησε και αν έχει **75 **ή **87 **άλογα. Όσο και να έψαξα σε κάθε σελίδα που βρήκα γράφει διαφορετικά χαρακτηριστικά ακόμα και στο **μήκος **του οχήματος και το βάρος. Επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτού του μεταχειρισμένου θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος να με βοηθήσει;
-
Καλημέρα. Θα μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος να βρω μέσω ίντερνετ από μια επίσημη ή αξιόπιστη σελίδα τα τεχνικά χαρακτηριστικά από ένα NISSAN Almera N15 1.4 hatchback 3d; Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει να μάθω για την έκδοση **GX **από πότε μέχρι πότε κυκλοφόρησε και αν έχει **75 **ή **87 **άλογα. Όσο και να έψαξα σε κάθε σελίδα που βρήκα γράφει διαφορετικά χαρακτηριστικά ακόμα και στο **μήκος **του οχήματος και το βάρος. Επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτού του μεταχειρισμένου θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος να με βοηθήσει;
-
Καλημέρα. Θα μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος να βρω μέσω ίντερνετ από μια επίσημη ή αξιόπιστη σελίδα τα τεχνικά χαρακτηριστικά από ένα NISSAN Almera N15 1.4 hatchback 3d; Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει να μάθω για την έκδοση **GX **από πότε μέχρι πότε κυκλοφόρησε και αν έχει **75 **ή **87 **άλογα. Όσο και να έψαξα σε κάθε σελίδα που βρήκα γράφει διαφορετικά χαρακτηριστικά ακόμα και στο **μήκος **του οχήματος και το βάρος. Επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά αυτού του μεταχειρισμένου θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος να με βοηθήσει;
-
87 είχε. Τα 75 αναφέρονται στον 1.4 επίσης αλλά στην προηγούμενη γενιά (GA14DS ενώ στο Ν15 είναι GA14DE). 4.12m. και 1045 κιλά. 1995 μέχρι 2000 ήταν η Ν15.
-
Το είχε ο πατέρας μου τα αμάξι από το 1997 μέχρι το Φεβρουάριο. 87 είχε ίππους. Wikipedia ίσως βοηθήσει ή σε κάποιο επίσημο site της Nissan αλλιώς δεν ξέρω.
-
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά. Απλά το συγκεκριμένο που ήταν να πάρω πρέπει να είχε πρόβλημα με το 10ο ψηφίο του αριθμού πλαισίου. Ενώ ο πωλητής και η άδεια έλεγε 1999 και συμφωνούσε με το ταμπελάκι στη μηχανή, το 10ο ψηφίο ήταν ''U'' ενώ έπρεπε να είναι ''X'' (δηλ. έτος 1999). Το ''U'' όταν είναι 10ο ως ψηφίο απ'όσο έψαξα δεν αντιστοιχεί σε κάποια χρονολογία. Έχετε καμμία ιδέα τί συνέβη;
-
Στείλε πμ στο μέλος 'Δημήτρης Ραζής'. Ο ειδικότερος των Ντατσουνολόγων!!!
Προφανώς δεν έχει δει τη δημοσίευσή σου ακόμη.
-
Ευχαριστώ!
-
θα σου προτεινα να παρεις το νεοτερο ν16,μετα το 2002 μοντελο ομως.ποιο οικονομικο και πιο ασφαλες απο το ν15 εκτος αν υπαρχει οικονομικο προβλημα...ριξε και καμια ματια στο euroncap η ασφαλεια ειναι το παν.
-
To 10ο ψηφίο δεν είναι η χρονολογία, είναι ο προορισμός του αυτοκινήτου. Δεν έχεις θέμα με αυτό λοιπόν.
-
Σου απάντησα πρωτα με Pm...
Πραγματι το U δείχνει οτι το ατοκίνητο προοριζόταν για Ευρώπη, δεν έχει σχέση με χρονολογία...Γενικά στους αριθμούς πλαισίου των Nissan δεν εμφανίζεται πουθενα η χρονολογία κατασκευης...
Η γνώμη μου είναι οτι το Ν15 είναι καλύτερο απο το Ν16 (κυρίως σε θέματα αξιοπιστίας και επιδοσεων), κατα την γνώμη μου αν είναι καλό να το πάρεις!
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Σου απάντησα πρωτα με Pm...Πραγματι το U δείχνει οτι το ατοκίνητο προοριζόταν για Ευρώπη, δεν έχει σχέση με χρονολογία...Γενικά στους αριθμούς πλαισίου των Nissan δεν εμφανίζεται πουθενα η χρονολογία κατασκευης...
Η γνώμη μου είναι οτι το Ν15 είναι καλύτερο απο το Ν16 (κυρίως σε θέματα αξιοπιστίας και επιδοσεων), κατα την γνώμη μου αν είναι καλό να το πάρεις!
Συμφωνώ. Το Ν15 ήταν κορυφή σε αξιοπιστία και οκ σε επιδώσεις. Το Ν16 έχασε μέρος της αξιοπιστίας του Ν15. Βέβαια και τα 2 υστερούσαν λίγο σε εξοπλισμό ασφαλείας καθώς κανένα δεν είχε βασικό το ABS άλλα αυτό δεν απασχολεί κάποιον που ψάχνει για αμάξι πριν το 2005 και στη συγκεκριμένη κατηγορία.
-
Nissan Almera GX 1,4 του 1998 4πορτο, το πρώτο μου αυτοκίνητο...
Το αυτοκίνητο υπάρχει ακόμα στην κατοχή του πατέρα μου και έχει περισσότερα από 150.000 χλμ.
Επίσης έχω κρατήσει και το φυλλάδιο που τον παλιό καλό καιρό είχε πληθώρα τεχνικών στοιχείων.
Το αυτοκίνητο έχει 87 άλογα στις 6000 στροφές και μέγιστη ροπή 116/4000 στροφές.
Επιτάχυνση 0-100 σε 12,6 δλπ και τελική 172
Κατανάλωση εντός 9,2 - εκτός 5,8 - μικτό 7,0 (τότε είχαμε δραχμούλα και δεν δίναμε σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες )
Βάρος αμαξώματος 1035 έως 1131 (ανάλογα του εξοπλισμού) για το 3πορτο 1,4
Χώρος αποσκευών 340 λίτρα ρεζερβουάρ 50λίτρα.
Ότι άλλο θες ρώτα έχω από σχέσεις μετάδοσης μέχρι κατανομή βάρους μπρος - πίσω.
Με το αυτοκίνητο έχω κάνει πάρα πολλά ταξίδια και χλμ εντυπώσεις λοιπόν:
Εξαιρετική αντοχή στο χρόνο, αν και μέτρια ποιότητα υλικών, τα πάντα μέσα είναι όπως την ημέρα που το πήραμε καινούργιο.
Μηχανικά είναι αρκετά αξιόπιστο η μόνη βλάβη ήταν περί τα 90.000χλμ αλλαγή δίσκο πλατό.
Στο δρόμο είναι καλό στις ευθείες, αλλά στις στροφές θέλει προσοχή. Η συμπεριφορά του στο φρενάρισμα δεν είναι υποδειγματική και 'πετάει εύκολα κώλο' . Γενικά δεν συγχωρεί εύκολα λάθη και αν δεν το προσέχεις μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση. Από την άλλη μου άρεσε να το οδηγώ και ήταν σβέλτο για την εποχή του. Αρνητικό επίσης η απόσβεση των ανωμαλιών από την πίσω ανάρτηση.
Το επόμενο μοντέλο που αναφέρθηκε είχε χειρότερες επιδόσεις -
Παιδιά να είστε καλά για τις πληροφορίες. Ψάχνοντας στα γνωστά site θα βρω κάποιο. Ευχαριστώ!
Μπέρδεμα χαρακτηριστικών σε Nissan Almera GX