-
Καλημέρα!
Είχα ξεκινήσει για μηχανή, τελικά λυπήθηκαν τα κοκαλάκια μου και πάω για αμάξι .
Ψάχνω αμάξι για μένα και την αδελφή μου.
Είμαι 26χρονος φοιτητής, μ'αρέσει πολύ να οδηγώ. Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, αλλά υπολογίζω γύρω στα 8000 το χρόνο.
Το αμάξι θα αγοραστεί άμεσα, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβρη και θα δοθούν 12.000 ευρώ μετρητά, και κάποιο επιπλέον ποσό θα μπει σε (μικρές) δόσεις.
Θέλω:
*Πεντάθυρο. Το τρίθυρο Ibiza που έχουμε με κουράζει απίστευτα γιατί συνήθως μπαίνει κόσμος και στο μπες βγες δε βολεύει.
*Τουλάχιστον 100 άλογα για να κινείται αξιοπρεπώς.
*Όσο το δυνατόν πιο χαμηλά κόστη. Δηλαδή χαμηλοί ρύποι ( -
Καλημέρα!
Είχα ξεκινήσει για μηχανή, τελικά λυπήθηκαν τα κοκαλάκια μου και πάω για αμάξι .
Είμαι 26χρονος φοιτητής, μ'αρέσει πολύ να οδηγώ. Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, αλλά υπολογίζω γύρω στα 8000 το χρόνο.
Το αμάξι θα αγοραστεί άμεσα, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβρη και θα δοθούν 12.000 ευρώ μετρητά, και κάποιο επιπλέον ποσό θα μπει σε (μικρές) δόσεις.
Θέλω:
*Πεντάθυρο. Το τρίθυρο Ibiza που έχουμε με κουράζει απίστευτα γιατί συνήθως μπαίνει κόσμος και στο μπες βγες δε βολεύει.
Καλημέρα!
Θέλω:
Juke!
neeeeeext. -
Ξεκίνα τα test drive/ride ( )
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Καλημέρα!Κοιτάζω έντονα προς το Seat Leon 1.2 Copa με 105 άλογα, στα 15.290 ευρώ. Είναι αρκετά πιο πάνω από το budget, αλλά με δόσεις (πρέπει να δω πως πάνε αυτά) νομίζω οτι καλύπτεται. Αμα βρω και κανένα σαράβαλο για απόσυρση πάει στα 14.330 ευρώ.
Κοιτάς σωστά! Με την ευχή μας
Το ότι θα βγει μάλλον του χρόνου νέο LEON, είναι γεγονός, αλλά γι αυτό παίρνεις το COPA σε μια καλή τιμή. Δεν θα έλεγα πως θα έπρεπε να σε απασχολεί εφόσον αυτό που παίρνεις σε ικανοποιεί και τέλος πάντων το Leon είναι πολύ καλό και ανταγωνιστικό πακέτο και ας πλησιάζει η αλλαγή του.
-