Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 51
    • 52
    • 1 / 52
    Περί αυτοκίνησης
    81
    1037
    1550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ποια 'σχολη' προτιματε, με ποια πιστευετε οτι κινειστε πιο γρηγορα γενικως, και γιατι.
      Η συγκριση αφορα πρωτιστως κατασκευες, καθημερινου χαρακτηρα/δυνατοτητων, μεχρι τα +200αλογα περιπου, και οχι
      φυσικα, καποια εξελιγμενα πισωκινητα υπεραυτοκινητα, ή extreme hot-hatch, περιορισμενης παραγωγης, σε στυλ Megane R26R.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ποια 'σχολη' προτιματε, με ποια πιστευετε οτι κινειστε πιο γρηγορα γενικως, και γιατι.
        Η συγκριση αφορα πρωτιστως κατασκευες, καθημερινου χαρακτηρα/δυνατοτητων, μεχρι τα +200αλογα περιπου, και οχι
        φυσικα, καποια εξελιγμενα πισωκινητα υπεραυτοκινητα, ή extreme hot-hatch, περιορισμενης παραγωγης, σε στυλ Megane R26R.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ποια 'σχολη' προτιματε, με ποια πιστευετε οτι κινειστε πιο γρηγορα γενικως, και γιατι.
          Η συγκριση αφορα πρωτιστως κατασκευες, καθημερινου χαρακτηρα/δυνατοτητων, μεχρι τα +200αλογα περιπου, και οχι
          φυσικα, καποια εξελιγμενα πισωκινητα υπεραυτοκινητα, ή extreme hot-hatch, περιορισμενης παραγωγης, σε στυλ Megane R26R.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Με το πλαι κι οπου παει,nothing is a staight line κλπ κλπ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              highfidelity last edited by

              Νομίζω πως πρέπει ν' αυξήσουμε λίγο τα άλογα για να μπουν μέσα και οι Porsche, αφού είναι το μόνο σημερινό παράδειγμα διάταξης κινητήρας πίσω - κίνηση πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                Νομίζω πως πρέπει ν' αυξήσουμε λίγο τα άλογα για να μπουν μέσα και οι Porsche, αφού είναι το μόνο σημερινό παράδειγμα διάταξης κινητήρας πίσω - κίνηση πίσω.

                Oxι, υπαρχει λογος. Το παρον, αφορα νορμαλ κατασκευες, και εκει θελω να δω εντυπωσεις απο διαφορους χρηστες...
                Στα πολλα αλογα ειναι ευκολη η αποφαση. Πισωκινητα Rulez! Το θεμα ειναι σε πιο νορμαλ ιπποδυναμεις, τι γινεται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ε, τότε πρέπει να βάλουμε τα τετρακίνητα γιατί υπάρχουν και τα Audi. Πχ ο Qsis τι θα ψηφίσει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Καλά λέει, βάλε και τα 4χ4.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zx-lover last edited by

                      Εκεί μέχρι τα 200 πιάνει και τις Boxster τις 2.5...

                      Άρα πισωκίνηση από εμένα γιατί δεν είχα ποτέ δικό μου και την έχω άχτι + ότι διασκέδασα απίστευτα με ΜΧ5 ΝΒ 1800 sporty με εργοστασιακά bilstein,6άρι και μπλοκε κι ας είχε μόνο 140 (?) άλογα!
                      send from a galaxy far far away

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Πισωκίνητο γιατί μπορεί να γυρίσει πιο εύκολα, ελεγχόμενα και αποτελεσματικά από το οποιοδήποτε Scirocco

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                          Πισωκίνητο γιατί μπορεί να γυρίσει πιο εύκολα, ελεγχόμενα και αποτελεσματικά από το οποιοδήποτε Scirocco

                          Εισαι σιγουρος για αυτο?
                          Εννοουμε ταχυτερο περασμα, απο μια διαδρομη Α σε Β, με αρκετες στροφες, ετσι?
                          Δεν μιλαμε ουτε για ποσοστα ευχαριστησης, ουτε μεγιστης δυνατης πλαγιολισθησης, γωνιες κτλ...

                          Εγω παντως ειχα αντιθετη διαπιστωση, και με το Scirocco και με την Giulietta , σε σχεση με την 118i, για αυτο και εθεσα
                          το θεμα ουσιαστικα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Σε στροφιλικια το πισωκινητο χανει ουτως η αλλως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blinkys last edited by

                              Αν το ζητούμενο είναι να κινηθείς γρήγορα, σε δημόσιο δρόμο , η επιλογή μου είναι όλα μπροστά. Προσωπικά με βολεύουν περισσότερο, και ειδικά από τη στιγμή που τα περισσότερα πισωκίνητα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος. Για κάποιον λόγο έχω συνδέσει στο μυαλό μου ,στροφοδιαδρομές με αυτοκίνητα hot hatch. Σ αυτή την κατηγορία αυτή τη στιγμή αδυνατώ να βρω αξιόλογη πρόταση μέσα στους περιορισμούς που θέτει το θέμα, πισωκίνητο.

                              Η μόνη εξαίρεση που μου έρχεται στο μυαλό, κι έχω εμπειρία είναι το rx8 που και πάλι με 'ξενερώνει' λόγω μεγέθους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Ε, τότε πρέπει να βάλουμε τα τετρακίνητα γιατί υπάρχουν και τα Audi. Πχ ο Qsis τι θα ψηφίσει;

                                να και καποιος που με σκεφτεται

                                απο 200 και πανω , υποχρεωτικα τετρακινητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Δώστε μου κανένα εξάμηνο και θα σας απαντήσω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zx-lover last edited by

                                    Τόσο πολύ θα σου πάρει να το βγάλεις από το γκαράζ Θάνε...;

                                    send from a galaxy far far away

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Ο χρήστης zx lover έγραψε:
                                      Τόσο πολύ θα σου πάρει να το βγάλεις από το γκαράζ Θάνε...;

                                      send from a galaxy far far away

                                      Γαμ...με με λουζει κρύος υδρωτας κάθε φορά... Αλλα στην τελική, στα @@ μου. Δεν θα πεθάνω για λαμαρίνες και πλαστικά! Αν το τσαλακωσω, το σταλακωσα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Πηγαίνω σαν την όρνιθα, μου είναι αδιάφορο ποιοι είναι οι κινητήριοι τροχοί. Θα διάλεγα προσθιοκίνητο όμως γιατί βγάζει καλύτερους χώρους στο πίσω κάθισμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          Πηγαίνω σαν την όρνιθα, μου είναι αδιάφορο ποιοι είναι οι κινητήριοι τροχοί. Θα διάλεγα προσθιοκίνητο όμως γιατί βγάζει καλύτερους χώρους στο πίσω κάθισμα.

                                          Εκτός αν είναι vag που κλέβει χώρο από τις αποσκευές και οι πίσω κάθονται κανονικά

                                          Sent from my LG-P500

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            Πισωκίνητο γιατί μπορεί να γυρίσει πιο εύκολα, ελεγχόμενα και αποτελεσματικά από το οποιοδήποτε Scirocco

                                            Εισαι σιγουρος για αυτο?
                                            Εννοουμε ταχυτερο περασμα, απο μια διαδρομη Α σε Β, με αρκετες στροφες, ετσι?
                                            Δεν μιλαμε ουτε για ποσοστα ευχαριστησης, ουτε μεγιστης δυνατης πλαγιολισθησης, γωνιες κτλ...

                                            Εγω παντως ειχα αντιθετη διαπιστωση, και με το Scirocco και με την Giulietta , σε σχεση με την 118i, για αυτο και εθεσα
                                            το θεμα ουσιαστικα...

                                            Δε ξέρω.

                                            Τι διαπίστωσες με Giluetta vs Rocco vs 118i?

                                            Προσωπικά πιο πολύ απολαμβάνω το πισωκίνητο παρά το μπροστοκίνητο και όχι λόγω της κίνησης, αλλά της ουδετερότητας του εμπρός μέρους και γενικότερης αίσθησης.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 1 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr