Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιτάχυνση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιτάχυνση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    33
    166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      invader last edited by

      Γεια,

      Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?

      Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:

      Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..

      VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
      Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
      Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000

      1. Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?

      2. Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.

      3. Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?

      4. Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?

      PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
      http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdf

      PS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.

      Ευχαριστώ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        invader last edited by

        Γεια,

        Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?

        Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:

        Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..

        VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
        Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
        Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000

        1. Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?

        2. Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.

        3. Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?

        4. Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?

        PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
        http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdf

        PS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.

        Ευχαριστώ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          invader last edited by

          Γεια,

          Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?

          Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:

          Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..

          VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
          Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
          Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000

          1. Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?

          2. Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.

          3. Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?

          4. Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?

          PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
          http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdf

          PS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.

          Ευχαριστώ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Στις δοκιμές των 4Τ έχει και προσπέραση νταλίκας, σύγκρινε με άλλα αμάξια και αποφάσισε.

            Εγώ θεωρώ τις διαφορές στην επιτάχυνση μηδαμινές σε σχέση με την απόσταση ασφαλείας που πρέπει να έχεις στην προσπέραση.
            Αν εσύ κάνεις προσπεράσεις του θανατά και ξύνεις προφυλακτήρες, σε ενδιαφέρουν οι διαφορές ανάμεσα σε ένα αμάξι με 100 άλογα και σε ένα αμάξι με 130 άλογα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karavlaxos last edited by

              Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
              Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου.

                Sent from my MB860 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Ας προσπαθησω να σου απαντησω στις ερωτησεις που εχεις κανει:

                  Η ροπη σου δινει (σε γενικες γραμμες) την επιταχυνση. Η ιπποδυναμη αντιθετα σε βοηθαει να διατηρησεις μια ταχυτητα που εχεις.
                  Το οτι ενα αυτοκινητο εχει μεγαλη ροπη δεν σημαινει οτι θα επιταχυνει και καλυτερα απο ενα αλλο. Αυτο εξαρταται απο πολλα, ενα απο αυτα ειναι το βαρος που αναφερεις. Το μεγαλυτερο βαρος προκαλει μικροτερες επιταχυνσεις (οπως και χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα, δηλαδη φρεναρισμα, στριψιμο κλπ).
                  Η σταθερη ροπη αναμεσα στις 1500-4000 rpm ειναι λογω του turbo, ναι. Ενα ατμοσφαιρικο θα ειχε πολυ χαμηλοτερη ροπη εκει η οποια σιγα σιγα θα ανεβαινε και θα κορυφωνοταν καπου στις 4000 rpm για παραδειγμα.

                  Η ιπποδυναμη οντως υπολογιζεται σε σχεση με τις rpm και την ροπη. Μπορει να εχουν διαφορετικη ροπη λοιπον τα αμαξια αλλα για παραδειγμα το ενα να δινει τους ιππους του στις 5000 rpm οπου εχει ροπη χ και το αλλο στις 5500 οπου εχει ροπη λιγο λιγοτερο απο χ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου.

                    Sent from my MB860 using Tapatalk

                    έχει διπλή διαγράμμιση στον βασιλοπουλο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                      Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
                      Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστε

                      Σιγά τις υπερταχύτητες.

                      @ Billopoulos: Η ροπή στους τροχούς μετράει αλλά αυτή φαίνεται καλύτερα από το διάγραμμα ισχύος. Θυμίζω απλά ότι οι F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής αλλά είναι ταχύτατες λόγω τεράστιασ ισχύος μέσω του στροφαρίσματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        invader last edited by

                        Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                        Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
                        Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστε

                        Ενδεικτικά βάζω αυτή την ταχύτητα γιατί και το opel corsa 1.4 που έχω τώρα απο 100 μέχρι 120 επιταχύνει ικανοποιητικά, τουλάχιστον για ένα κοινό θνητό οδηγό σαν κ μένα. Οπότε θέλω να καταλάβω αν θα έχω αισθητά καλύτερη απόδοση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          invader last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Η ροπή στους τροχούς μετράει αλλά αυτή φαίνεται καλύτερα από το διάγραμμα ισχύος. Θυμίζω απλά ότι οι F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής αλλά είναι ταχύτατες λόγω τεράστιασ ισχύος μέσω του στροφαρίσματος.

                          Αυτό το διάβασα και αλλού αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρω το διάγραμμα ισχύος για τον συγκεκριμένο κινητήρα ?
                          Το google δε μου έβγαλε τπτα πάντως όσο το έψαξα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panorg last edited by

                            Εξαιρετικα συνθετο το ζητημα που σιγουρα δεν λυνεται απο τους αριθμους των τεχνικων χαρακτηριστικων.Ειναι παρα πολλοι οι παραμετροι.Ο ''χαρακτηρας'' του κινητηρα παιζει μεγαλυτερο ρολο απο τα τεχν. χαρακτηριστικα του.Αλλοι παραμετροι ειναι το βαρος, η σχεση μεταδοσης, η αεροδυμαμικη σε τετοιες ταχυτητες που αναφερεις,ακομα και το φαρδος των ελαστικων παιζει ρολο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                              Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
                              Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστε

                              τι γραφει ο ανθρωπας μωρε...

                              Επισης:

                              1. Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.

                              Ποιο Tiguan ζυγιζει 2 τονους?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                karavlaxos last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                τι γραφει ο ανθρωπας μωρε...

                                Εσυ δηλαδη, ο ανθρωπας, τετοιες προσπερασεις τις εχεις ψωμοτυρι. Κοψε την πολυ Φ1 στην τηλεοραση γιατι κανει κακο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sv2 last edited by

                                  Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:

                                  τι γραφει ο ανθρωπας μωρε...

                                  Εσυ δηλαδη, ο ανθρωπας, τετοιες προσπερασεις τις εχεις ψωμοτυρι. Κοψε την πολυ Φ1 στην τηλεοραση γιατι κανει κακο

                                  Για 120-150 ειπώθηκε και όχι για 220-250 .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sv2 last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα

                                      Βεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                        Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα

                                        Βεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .

                                        Στην 430 ή την 599 Γιώργο;

                                        Φαντάζομαι την φάτσα του καράβλαχου τώρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sv2 last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα

                                          Βεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .

                                          Στην 430 ή την 599 Γιώργο;

                                          Φαντάζομαι την φάτσα του καράβλαχου τώρα...

                                          Στην μικρή....με την μεγάλη πρέπει να μετρήσουμε 280-330 .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μ' αρέσεις!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr