-
Γεια,
Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?
Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:
Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..
VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000-
Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?
-
Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.
-
Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?
-
Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?
PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdfPS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.
Ευχαριστώ..
-
-
Γεια,
Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?
Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:
Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..
VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000-
Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?
-
Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.
-
Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?
-
Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?
PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdfPS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.
Ευχαριστώ..
-
-
Γεια,
Σκέφτομαι να αγοράσω το καινούριο VW Tiguan και προσπαθώ να καταλάβω από τα χαρακτηριστικά του το κατά πόσο θα έχει καλή επιτάχυνση σε μεγάλες ταχύτητες. Πχ αν είμαι με 120 και 5η και θέλω να κάνω μια απλή προσπέραση θα έχει ικανοποιητική επιτάχυνση προς τα 140-150 ?
Έκανα και μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα, διάβασα και για ροπή, ιπποδύναμη και τα σχετικά και έβγαλα κάποια συμπεράσματα τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστά. Αυτό που έχω καταλάβει (νομίζω) είναι το εξής:
Η επιτάχυνση εξαρτάται από το γινόμενο ροπής και στροφών γιατί αυτό ειναι που δίνει την δύναμη (ισχυ?) πάνω στον τροχό. Οπότε αν συγκρίνουμε τα παρακάτω αυτοκίνητα..
VW Tiguan: Μηχανή - 1.4 TSI 122ps, Ροπή - 200Nm / 1500 - 4000
Nissan Qashqai: Μηχανή - 1.6 117ps, Ροπή - 158Nm / 4400
Opel Astra: Μηχανή - 1.6 115ps, Ροπή - 155Nm / 4000-
Το tiguan θα έχει καλύτερη επιτάχυνση επειδή και έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά και γιατί την διατηρεί σταθερή στις 1500-4000 στροφές ενώ στα άλλα η ροπή είναι χαμηλότερη σε άλλες στροφές από αυτες που καθορίζονται στα χαρακτηριστικά. Είναι σωστό αυτό ?
-
Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.
-
Η ιπποδύναμη τι ρόλο παίζει. Κάπου διάβασα ότι μπορείς να υπολογίσεις ιπποδύναμη από ροπή και στροφές. Αν ισχύει αυτό πως γίνεται και τα 3 αυτοκίνητα να έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ενώ έχουν πολύ διαφορετική ροπή ?
-
Το ότι το tiguan έχει σταθερή ροπή ανάμεσα σε 1500-4000 είναι λόγω turbo ?
PS: Εδώ είναι τα full χαρακτηριστικά του
http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/tiguan/new_tiguan.Par.0066.File.pdf/td_tiguan.pdfPS2: Το έχει ήδη κανένας να μου πει τι κατανάλωση έχει ? Πχ πόσο έκαψε για να κάνει 100χλμ με 140χλμ/ώρα.
Ευχαριστώ..
-
-
Στις δοκιμές των 4Τ έχει και προσπέραση νταλίκας, σύγκρινε με άλλα αμάξια και αποφάσισε.
Εγώ θεωρώ τις διαφορές στην επιτάχυνση μηδαμινές σε σχέση με την απόσταση ασφαλείας που πρέπει να έχεις στην προσπέραση.
Αν εσύ κάνεις προσπεράσεις του θανατά και ξύνεις προφυλακτήρες, σε ενδιαφέρουν οι διαφορές ανάμεσα σε ένα αμάξι με 100 άλογα και σε ένα αμάξι με 130 άλογα. -
Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστε -
Στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου.
Sent from my MB860 using Tapatalk
-
Ας προσπαθησω να σου απαντησω στις ερωτησεις που εχεις κανει:
Η ροπη σου δινει (σε γενικες γραμμες) την επιταχυνση. Η ιπποδυναμη αντιθετα σε βοηθαει να διατηρησεις μια ταχυτητα που εχεις.
Το οτι ενα αυτοκινητο εχει μεγαλη ροπη δεν σημαινει οτι θα επιταχυνει και καλυτερα απο ενα αλλο. Αυτο εξαρταται απο πολλα, ενα απο αυτα ειναι το βαρος που αναφερεις. Το μεγαλυτερο βαρος προκαλει μικροτερες επιταχυνσεις (οπως και χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα, δηλαδη φρεναρισμα, στριψιμο κλπ).
Η σταθερη ροπη αναμεσα στις 1500-4000 rpm ειναι λογω του turbo, ναι. Ενα ατμοσφαιρικο θα ειχε πολυ χαμηλοτερη ροπη εκει η οποια σιγα σιγα θα ανεβαινε και θα κορυφωνοταν καπου στις 4000 rpm για παραδειγμα.Η ιπποδυναμη οντως υπολογιζεται σε σχεση με τις rpm και την ροπη. Μπορει να εχουν διαφορετικη ροπη λοιπον τα αμαξια αλλα για παραδειγμα το ενα να δινει τους ιππους του στις 5000 rpm οπου εχει ροπη χ και το αλλο στις 5500 οπου εχει ροπη λιγο λιγοτερο απο χ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου.Sent from my MB860 using Tapatalk
έχει διπλή διαγράμμιση στον βασιλοπουλο...
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστεΣιγά τις υπερταχύτητες.
@ Billopoulos: Η ροπή στους τροχούς μετράει αλλά αυτή φαίνεται καλύτερα από το διάγραμμα ισχύος. Θυμίζω απλά ότι οι F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής αλλά είναι ταχύτατες λόγω τεράστιασ ισχύος μέσω του στροφαρίσματος.
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστεΕνδεικτικά βάζω αυτή την ταχύτητα γιατί και το opel corsa 1.4 που έχω τώρα απο 100 μέχρι 120 επιταχύνει ικανοποιητικά, τουλάχιστον για ένα κοινό θνητό οδηγό σαν κ μένα. Οπότε θέλω να καταλάβω αν θα έχω αισθητά καλύτερη απόδοση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ροπή στους τροχούς μετράει αλλά αυτή φαίνεται καλύτερα από το διάγραμμα ισχύος. Θυμίζω απλά ότι οι F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής αλλά είναι ταχύτατες λόγω τεράστιασ ισχύος μέσω του στροφαρίσματος.Αυτό το διάβασα και αλλού αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρω το διάγραμμα ισχύος για τον συγκεκριμένο κινητήρα ?
Το google δε μου έβγαλε τπτα πάντως όσο το έψαξα.. -
Εξαιρετικα συνθετο το ζητημα που σιγουρα δεν λυνεται απο τους αριθμους των τεχνικων χαρακτηριστικων.Ειναι παρα πολλοι οι παραμετροι.Ο ''χαρακτηρας'' του κινητηρα παιζει μεγαλυτερο ρολο απο τα τεχν. χαρακτηριστικα του.Αλλοι παραμετροι ειναι το βαρος, η σχεση μεταδοσης, η αεροδυμαμικη σε τετοιες ταχυτητες που αναφερεις,ακομα και το φαρδος των ελαστικων παιζει ρολο.
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Που ακριβως θα σου χρειαστει να πας απο 120 σε 150 για να κανεις προσπεραση; Σε ποιον δρομο γινονται αυτα;
Και μετα απορουμε γιατι σκοτωνομαστετι γραφει ο ανθρωπας μωρε...
Επισης:
- Το βάρος πως συνυπολογίζεται ? Το tiguan είναι 2000kg ενώ το astra 1500kg.
Ποιο Tiguan ζυγιζει 2 τονους?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
τι γραφει ο ανθρωπας μωρε...
Εσυ δηλαδη, ο ανθρωπας, τετοιες προσπερασεις τις εχεις ψωμοτυρι. Κοψε την πολυ Φ1 στην τηλεοραση γιατι κανει κακο
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
τι γραφει ο ανθρωπας μωρε...
Εσυ δηλαδη, ο ανθρωπας, τετοιες προσπερασεις τις εχεις ψωμοτυρι. Κοψε την πολυ Φ1 στην τηλεοραση γιατι κανει κακο
Για 120-150 ειπώθηκε και όχι για 220-250 .
-
Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμεραΒεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα
Βεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .
Στην 430 ή την 599 Γιώργο;
Φαντάζομαι την φάτσα του καράβλαχου τώρα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα πάθει εγκεφαλικό τώρα, υπάρχουν τέτοια νούμερα
Βεβαίως...Μετρήσαμε και το 250-300 .
Στην 430 ή την 599 Γιώργο;
Φαντάζομαι την φάτσα του καράβλαχου τώρα...
Στην μικρή....με την μεγάλη πρέπει να μετρήσουμε 280-330 .
-
Μ' αρέσεις!!!
Επιτάχυνση