-
Τελικα εχω κατασταλαξει στα 3 αυτα,ποια η αποψη σας για το ποιο οικονομικο σε χρηση απ τα 3?
το yaris ειναι περιπου στα 15.200 τελικη τιμη εκδοση life. Το κορσα (δεν εχει τελη) καπου στα ιδια στην εκδοση edition και το κλιο(εκδοση energy+esp ή dynamic)
αν και δε πηγα ακομα να μαθω τις νεες τιμες-προσφορες φανταζομαι ειναι το πιο value/money απ τα 3 και με 2 χρονια δωρεαν σερβις , απ την αλλη εχει τον πιο μεγαλο κινητηρα οποτε και τα περισσοτερα ασφαλιστρα.
Εσεις ποιο προτεινετε? τα DPF των yaris clio εχουν την ιδια λειτουργια με του κορσα?EDIT τα περισσοτερα χιλιομετρα θα γινονται εκτος πολης με μια αναλογια 80-20 εκτος -εντος
-
Τελικα εχω κατασταλαξει στα 3 αυτα,ποια η αποψη σας για το ποιο οικονομικο σε χρηση απ τα 3?
το yaris ειναι περιπου στα 15.200 τελικη τιμη εκδοση life. Το κορσα (δεν εχει τελη) καπου στα ιδια στην εκδοση edition και το κλιο(εκδοση energy+esp ή dynamic)
αν και δε πηγα ακομα να μαθω τις νεες τιμες-προσφορες φανταζομαι ειναι το πιο value/money απ τα 3 και με 2 χρονια δωρεαν σερβις , απ την αλλη εχει τον πιο μεγαλο κινητηρα οποτε και τα περισσοτερα ασφαλιστρα.
Εσεις ποιο προτεινετε? τα DPF των yaris clio εχουν την ιδια λειτουργια με του κορσα?EDIT τα περισσοτερα χιλιομετρα θα γινονται εκτος πολης με μια αναλογια 80-20 εκτος -εντος
-
Τελικα εχω κατασταλαξει στα 3 αυτα,ποια η αποψη σας για το ποιο οικονομικο σε χρηση απ τα 3?
το yaris ειναι περιπου στα 15.200 τελικη τιμη εκδοση life. Το κορσα (δεν εχει τελη) καπου στα ιδια στην εκδοση edition και το κλιο(εκδοση energy+esp ή dynamic)
αν και δε πηγα ακομα να μαθω τις νεες τιμες-προσφορες φανταζομαι ειναι το πιο value/money απ τα 3 και με 2 χρονια δωρεαν σερβις , απ την αλλη εχει τον πιο μεγαλο κινητηρα οποτε και τα περισσοτερα ασφαλιστρα.
Εσεις ποιο προτεινετε? τα DPF των yaris clio εχουν την ιδια λειτουργια με του κορσα?EDIT τα περισσοτερα χιλιομετρα θα γινονται εκτος πολης με μια αναλογια 80-20 εκτος -εντος
-
θα περιμενεις και θα αγορασεις το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ yaris D4D.
-
κ εγω στο καινουριο αναφαιρομαι
-
Yaris diesel με 15500? Τι έχει μέσα? Τιμόνι και καθίσματα? Πολύ χαμηλή η τιμή του μου φαίνεται!
-
Στο Yaris να βάλεις και το CVT σασμάν το οποίο έχει και προεπιλεγμένες σχέσεις .
-
Μεταξύ των 3 Clio από εμένα! Είναι το καλύτερο value for money, έχει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση όταν τα άλλα έχουν 3, δωρεάν service και τη καλύτερη τιμή! 6άρι κιβώτιο και επιδόσεις! Αρα τα 20 euro ασφάλιστρα το εξάμηνο παραπάνω είναι αμελητέα ποσότητα.
Ως 1.5 dci 90 hp Energy βγαίνει 15.590-προσφορά Renault-απόσυρση=13.500 +μεταλλικό αν θες + κανά 300αρι τέλη πινακίδες
Ως 1.5 dci 105 hp Dynamic βγαίνει 16.990-προσφορά Renault-Απόσυσρη=14.800+μεταλλικό αν θές + κανά 300άρι τέλη πινακίδεςΑπλά επίσης να ξέρεις ότι ενδεχομένως να μην υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και λογικά πας σε παραγγελία που αν παραγγείλεις τώρα σου ερχεται μέσα με τέλη Νοέμβρη. Αρα για 2-3 βδομάδες ακόμη προλαβαίνεις να σου βάλουν όφελος απόσυρσης.
-
Το Κλιό είναι κοντά στα τελειώματα, επίσης αν θες αυτόματο είναι κλασσικό τεσσάρι κατόπιν παραγγελίας και επιβάρυνσης.
Το Γιάρις είναι ολοκαίνουργιο, έχει εξάρι χειρός ή εξάρι αυτόματο, και μάλλον ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση από το γαλλικό.
Το Κόρσα μάλλον είναι το κοστ-κίλλερ της παρέας. -
Η εκδοση του yaris που λες δεν έχει ούτε στροφόμετρο Κάποιοι που λένε για cvt δεν έχει το d4d,έχει το χειρότερο mmt και η τιμή πάει 17-18000€ Εννοείτε clio,το καλύτερο μεταξύ των τριών πάνε για το dci 105 αξίζει.Το πολύ 15500 θα σου βγει,επέλεξε λευκό για να γλιτώσεις χρήματα.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Η εκδοση του yaris που λες δεν έχει ούτε στροφόμετρο Κάποιοι που λένε για cvt δεν έχει το d4d,έχει το χειρότερο mmt και η τιμή πάει 17-18000€ Εννοείτε clio,το καλύτερο μεταξύ των τριών πάνε για το dci 105 αξίζει.Το πολύ 15500 θα σου βγει,επέλεξε λευκό για να γλιτώσεις χρήματα.Το νέο Yaris έχει CVT
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13369 -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η εκδοση του yaris που λες δεν έχει ούτε στροφόμετρο Κάποιοι που λένε για cvt δεν έχει το d4d,έχει το χειρότερο mmt και η τιμή πάει 17-18000€ Εννοείτε clio,το καλύτερο μεταξύ των τριών πάνε για το dci 105 αξίζει.Το πολύ 15500 θα σου βγει,επέλεξε λευκό για να γλιτώσεις χρήματα.
Το νέο Yaris έχει CVT
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13369cvt έχει το 1.3 βενζίνη από ότι έχω διαβάσει σε ολα τα περιοδικά,ενώ το πετρέλαιο έχει το πιο αργό mmt. Για δες και στο toyota.gr .17700 πάει το d4d με mmt έκδοση active,χωρίς χρώμα-πινακίδες
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ως 1.5 dci 90 hp Energy βγαίνει 15.590-προσφορά Renault-απόσυρση=13.500 +μεταλλικό αν θες + κανά 300αρι τέλη πινακίδες
.Ως 1.5 dci 90 hp στην έκδοση more γιατί δε έχει προσφορα; (5Θ ενώ έχει στο 3Θ)
και γιατί η renault στην Ισπανία δίνει 1500 έκπτωση και σε μας μόνο 1000 ;
Εμείς μακάκες είμαστε;
-
και toyota με 3 χρόνια εγγύηση;;; που ; στη Νέα Ζηλανδία;
-
To Γιάρις έχει το αργό κλασσικό εξάρι για αυτόματο.Το Κλιό έχει το ακόμη πιο αργό, πιο παλιό και με κενά, κλασσικό τεσσάρι αυτόματο. Χαλαρά Γιάρις για αυτοματίκλα. Το σίγουρο είναι ότι θα κάψει λιγότερα και θα σε αγανακτήσει λιγότερο από το άλλο. Πετρέλαιο με τεσσάρι αυτόματο? Το έχετε δοκιμάσει?
Επίσης είναι πολύ πιθανό το Γιάρις σε σχέση με τον Γάλλο να είναι οικονομικότερο είτε σαν αυτόματο είτε με το χειρός (είναι και ελαφρύτερο) , έχει και λίγο λιγότερα τέλη και ασφάλιστρα. Επίσης μάλλον θα κρατήσει καλύτερη τιμή από το άλλο αν θες να το ξεφορτωθείς αργότερα, το γαλλικό είναι στα τελειώματα λέμε.
Επίσης έχει την μεγαλύτερη πρακτικότητα και από τα 3 και με διαφορά, μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, και πολύ πρακτικό πορτ μπαγκάζ.
Τώρα για ντράιβινγκ ριβιού εκ της πολυθρόνας απευθυνθείτε στον Κίκιζα, για το πιο αρέσει περισσότερο ρωτήστε τον εαυτό σας. Για το πιο είναι περισσότερο ολοκληρωμένο διαβάαστε ένα συγκριτικό στα περιοδικά ΑΜΑ αυτό γίνει ποτές και το οποίο θα βγάζει νικήτή το Πόλο. -
Και το More έχει έκπτωση -1.000 στο clio. Απλά δεν την ανέφερα γιατί στο αρχικό Post ανέφερε μόνο τις Energy και Dynamic.
Το βρίσκω απολύτως λογικό άλλες τιμές να έχει μια εταιρεία άλλες τιμές να έχει σε μια χώρα που πουλάει 100 αυτοκίνητα το μήνα και άλλες σε μια χώρα που πουλάει χιλιάδες αυτοκίνητα κάθε μήνα. Επίσης η Renault στην Ισπανία έχει εργοστάσια με ότι όφελος μπορεί να έχει αυτό για την ίδια αλλά και για τη τοπική αγορά. Δεν είναι Ελλαδιστάν.
Μια επισήμανση ακόμη όσον αφορά την έκδοση Dynamic. Αν βρεις ετοιμοπαράδοτο πρόσεχε αν είναι η παλιά ή νέα dynamic, γιατί είναι dynamic έχει αναβαθμίσμενο εξοπλισμό μέχρι και ημιδερμάτινα καθίσματα και δέρμα στο ταμπλό.
Οσο για το χρόνο ζωής του το Clio έχει ακόμη 1μιση χρόνο μπροστά του αφού το IV θα παρουσιαστεί στο Παρίσι τον επόμενο Σεπτέμβρη και θα βγει στις αγορές τα επόμενα Χριστούγεννα.
Για το yaris δεν βρίσκω πραγματικά λόγο αγοράς! Επειδή είναι άσχημο? (Το μικρό αδερφάκι του Τiida). Επειδή είναι πανάκριβο? Επειδή έχει 3 χρόνια εγγύηση? Επειδή οδηγικά (ακόμη κι αν είναι βελτιωμένο από το προηγούμενο) θα είναι επιεικώς αδιάφορο?
-
Σου είπε κανείς πως θέλει αυτόματο ο φίλος?Δεν λέει κάτι τέτοιο και δεν του βγαίνει οικονομικά μέχρι 15500 ψάχνει .Επίσης η εγγύηση της toyota είναι 3+3 δεν είναι 6 ολόκληρα(όπως η 7ετή πραγματική της kia για παράδειγμα),η ρενό έχει 3+2.Την τιμή για αυτόματο γιάρις πετρέλαιο την είδατε?18000 ,κελεπούρι.Για τους χώρους το νέο γιάρις δεν έχει την πρακτικότητα του παλιού πλέον,ούτε τις αμέτρητες θήκες ούτε συρόμενο πίσω κάθισμα. Το κλιό είναι από τα πιο ευρύχωρα μικρά.Επίσης πιο ποιοτικό,πιο καλοεξοπλισμένο στην έκδοση dynamic,πιο καλό και ανώτερο οδηγικά και πιο γρήγορο από το yaris d4d.πορτπαγκάζ έχουν ίδια πλέον.Clio 1.5 dci dynamic και τέλος.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
και toyota με 3 χρόνια εγγύηση;;; που ; στη Νέα Ζηλανδία;3+3,όχι ολόκληρη και πραγματική 6ετή το ίδιο μούσι με την όπελ.Η ρενό έχει 3+2.Στο θέμα εγγύηση η μόνη με κάκαλα είναι η κια με 7 πραγματικά
-
Στην Opel δεν αφορά καν πλήρως το αυτοκίνητο η επέκταση εγγύησης 3 χρόνων που δίνει η ελληνική αντιπροσωπεία, παρά μόνο προβλήματα σε βασικά μηχανικά μέρη (κιβώτιο, κινητήρα). Στη Renault η επέκταση που έβαλε μόνιμα πλέον καλύπτει πλήρως το αυτοκίνητο (bumper-to-bumper). Στη Toyota δεν γνωρίζω τι ακριβώς από τα 2 ισχύει για την επέκταση εγγύησης της.
-
Μ΄αρέσει που έχετε οδηγήσει (προφανώς ) και εκφέρετε γνώμη-θέσφατο ότι το Κλιό είναι πιο καλό και ανώτερο οδηγικά του νέου Γιάρις, καθώς και πιο γλήγορο. Πότε ακριβώς και που κάνατε το τεστ ντράιβ, και μάλιστα αμφότερα με ντίζελ και εξάγατε αυτά τα συμπεράσματα?
Επίσης πιο ευρύχωρο και με ίδιο πορτ μπαγκάζ το Κλιό? Εννοείτε ότι δεν γνωρίζετε το νέο Γιάρις, αν το ξέρατε δεν θα τα λέγατε αυτά με τέτοια άνεση, κάποια πισινή θα κρατάγατε.
Άλλα τώρα, πιο χοτ ερωτήματα, πιο είναι το πιο ολοκληρωμένο και συμμετοχικό? Να απαντήσουν οι έχοντες κάνει το προαναφερθέν τεστ ντράιβ.Για το yaris δεν βρίσκω πραγματικά λόγο αγοράς! Επειδή είναι άσχημο? (Το μικρό αδερφάκι του Τiida). Επειδή είναι πανάκριβο? Επειδή έχει 3 χρόνια εγγύηση? Επειδή οδηγικά (ακόμη κι αν είναι βελτιωμένο από το προηγούμενο) θα είναι επιεικώς αδιάφορο?
Συνεχίστε έτσι.
Toyota Yaris D4D vs Renault Clio DCI vs Opel Corsa ecoflex