-
INFO
Spa-Francorchamps
Race Date: 28 Aug 2011
Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
Number of Laps: 44
Circuit Length: 7.004 km
Race Distance: 308.052 km
Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)Time Table local time (Gre)
Fri 26 August 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 27 August 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 28 August 2011
Race 15:00Onboards and memories...
Πολυ Σουμι ετσι?
20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!
Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...Καλο αγωνα να εχουμε!!
-
INFO
Spa-Francorchamps
Race Date: 28 Aug 2011
Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
Number of Laps: 44
Circuit Length: 7.004 km
Race Distance: 308.052 km
Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)Time Table local time (Gre)
Fri 26 August 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 27 August 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 28 August 2011
Race 15:00Onboards and memories...
Πολυ Σουμι ετσι?
20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!
Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...Καλο αγωνα να εχουμε!!
-
INFO
Spa-Francorchamps
Race Date: 28 Aug 2011
Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
Number of Laps: 44
Circuit Length: 7.004 km
Race Distance: 308.052 km
Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)Time Table local time (Gre)
Fri 26 August 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 27 August 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 28 August 2011
Race 15:00Onboards and memories...
Πολυ Σουμι ετσι?
20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!
Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...Καλο αγωνα να εχουμε!!
-
Το αγαπημένο μου GP!
-
+1!
Αγαπάμε Σπα! -
Τα βιντεάκια υπέροχα... Με αφορμή την 20ετία του Michael, στέκομαι πολύ σε αυτά που τον αφορούν. Πράγματα που δυστυχώς δεν έχει δει αρκετός κόσμος κι είναι κρίμα, γιατί η εικόνα δεν είναι πλήρης αν δεν έχεις δει το Γερμανό να γλιστράει μονοθέσιο σε μπλε/πράσινα χρώματα ή σε κόκκινο με αρκετά σηκωμένο ρύγχος .
-
Χωρίς υπερβολή μια όμορφη πίστα που πολλά οφείλει στο γεγονός ότι ουδέποτε κάποιος ασχολήθηκε με το πως να βελτιώσει την ασφάλεια της. Τραγικό το γεγονός της παρέμβασης της Φια αναφορικά με τη χρήση ή όχι του DRS στην στροφή του 'κόκκινου νερού'.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τραγικό το γεγονός της παρέμβασης της Φια αναφορικά με τη χρήση ή όχι του DRS στην στροφή του 'κόκκινου νερού'.Καλώς ή κακώς προέχει η ασφάλεια.
-
Όποιος νιώθει ανασφαλής, απλά δε θα το χρησιμοποιήσει. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια.
-
Ο Μασσα ειναι υπερ της απαγορευσης..
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Όποιος νιώθει ανασφαλής, απλά δε θα το χρησιμοποιήσει. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια.Θα ήταν επίσης ένας καλός τρόπος για να έχουμε 1-2 σοβαρότατους τραυματισμούς. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Αν θέλω να δω σκοτωμούς, βλέπω ειδήσεις...
ΥΓ: Σκεφτείτε την φρίκη με την οποία είδαμε το ατύχημα του Kubica στον Καναδά το 2007 (ή μήπως 2008;). Πραγματικά ανακατεύτηκα όταν το είδα. Το τελευταίο που θέλω να ξαναδώ είναι κάτι αντίστοιχο.
-
Ο θεατης τι ακριβως θα κερδισει αν λειτουργει το DRS σε περιοδους δοκιμων στη συγκεκριμενη στροφη;
-
με τα σημερινά δεδομένα η συγκεκριμένη στροφή δεν είναι και τόσο επικίνδυνη. Από εκεί και πέρα προσωπικα θα ήθελα μια εξήγηση γιατί για λόγους ασφαλείας πρέπει να παραμένει το DRS κλειστό.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ο Μασσα ειναι υπερ της απαγορευσης..... εγω περιμένω να βγει το 'σερνικό' και να πει πως δεν είχε πρόβλημα αλλά καταλαβαίνει τις ανησυχίες των υπολοίπων ...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
με τα σημερινά δεδομένα η συγκεκριμένη στροφή δεν είναι και τόσο επικίνδυνη. Από εκεί και πέρα προσωπικα θα ήθελα μια εξήγηση γιατί για λόγους ασφαλείας πρέπει να παραμένει το DRS κλειστό.Ο Whiting είπε ότι δεν ήθελε να γίνει κάποιο 'λάθος' από τους οδηγούς. Αν κάποιοι το χρησιμοποιούσαν, πιθανότατα δεν θα ήταν κάτι που θα μπορούσαν όλοι, οπότε οι τελευταίοι θα είχαν πρόβλημα σε περίπτωση λάθους.
-
Επίσης λόγω έλλειψης μεγάλης κάθετης δύναμης στην συγκεκριμένη στροφή υπήρχε φόβος ότι δεν θα λειτουργούσε το failsafe του DRS. Πάντως το DRS εκεί θα προκαλούσε μεγάλη αναστάτωση στην ισορροπία του μονοθεσίου.
-
Πάνω στην κορυφή της στροφής κανένας δε θα το είχε ενεργοποιημένο. Η όλη μαγκιά θα ήταν στο ποιός θα έβρισκε το χρυσό νανοδευτερόλεπτο εμπλοκής-απεμπλοκής ώστε να κερδίσει 2-3 km παραπάνω στην έξοδο και να κολλήσει καλύτερα για προσπέρασμα πριν την επόμενη στροφή.
Στην προσπάθεια τους όμως να βρουν το νανοδευτερόλεπτο αυτό θα τους μαζεύαμε με τη σέσουλα απ' έξω. Και επειδή στο συγκεκριμένο σημείο περνάνε με (πάρα) πολλά και έχουν γίνει αρκετά μεγάλες στούκες νομίζω ότι καλώς δεν το επέτρεψαν εκεί.
Πάω στοίχημα ότι όποιον παλιότερο πιλότο ρωτούσαν (ζωντανό και μακαρίτη) αν θα ήθελε στη συγκεκριμένη στροφή να έχει τη δυνατότητα να 'χάνει' το μισό πίσω φτερό του θα τους έλεγε να πάνε να γ@μηθούν.
Εξαιρούνται οι οδηγοί από δεκαετία '70 και πίσω ένεκα του ότι δεν είχαν καθόλου φτερούγα... -
Ας απαγορευτεί ρε παλικάρια. Αφήστε το.
Είναι βλαμμένοι αυτοί (οι της FIA). Σε περίπτωση που γίνει κανένα ΓΕΡΟ μπαμ εκεί...ικανούς τους έχω να βάζουν σικέιν στην Eau Rouge.
-
http://www.youtube.com/watch?v=WUmjBGsM ... re=related
πηγαινε στο 1:37 Nik
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Youtube Videoπηγαινε στο 1:37 Nik
Τι είναι? Το είδα, αλλά δε κατάλαβα.
2011 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix