Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2011 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2011 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Formula 1
    43
    245
    483
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo-f1 last edited by

      INFO

      Spa-Francorchamps
      Race Date: 28 Aug 2011
      Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
      Number of Laps: 44
      Circuit Length: 7.004 km
      Race Distance: 308.052 km
      Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)

      Time Table local time (Gre)

      Fri 26 August 2011
      Practice 1 11:00 - 12:30
      Practice 2 15:00 - 16:30
      Sat 27 August 2011
      Practice 3 12:00 - 13:00
      Qualifying 15:00
      Sun 28 August 2011
      Race 15:00

      Onboards and memories...

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Youtube Video

      Πολυ Σουμι ετσι?

      20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!

      Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
      Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...

      Καλο αγωνα να εχουμε!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo-f1 last edited by

        INFO

        Spa-Francorchamps
        Race Date: 28 Aug 2011
        Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
        Number of Laps: 44
        Circuit Length: 7.004 km
        Race Distance: 308.052 km
        Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)

        Time Table local time (Gre)

        Fri 26 August 2011
        Practice 1 11:00 - 12:30
        Practice 2 15:00 - 16:30
        Sat 27 August 2011
        Practice 3 12:00 - 13:00
        Qualifying 15:00
        Sun 28 August 2011
        Race 15:00

        Onboards and memories...

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Youtube Video

        Πολυ Σουμι ετσι?

        20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!

        Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
        Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...

        Καλο αγωνα να εχουμε!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo-f1 last edited by

          INFO

          Spa-Francorchamps
          Race Date: 28 Aug 2011
          Circuit Name: Circuit de Spa-Francorchamps
          Number of Laps: 44
          Circuit Length: 7.004 km
          Race Distance: 308.052 km
          Lap Record: 1:45.108 - K Raikkonen (2004)

          Time Table local time (Gre)

          Fri 26 August 2011
          Practice 1 11:00 - 12:30
          Practice 2 15:00 - 16:30
          Sat 27 August 2011
          Practice 3 12:00 - 13:00
          Qualifying 15:00
          Sun 28 August 2011
          Race 15:00

          Onboards and memories...

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Youtube Video

          Πολυ Σουμι ετσι?

          20 χρονια πριν εκανε το ντεπουτο του σε αυτην την πιστα!!!

          Επιτελους τελος οι διακοπες για την Φ1.!!!
          Και τι καλυτερο μερος για την επανοδο των οδηγων..Το μινι ξενερωμα ειναι οτι οι της ΦΙΑ απαγορεψαν το DRS στην Eau Rouge στα ανεπισημα και επισημα δοκιμαστια...

          Καλο αγωνα να εχουμε!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Το αγαπημένο μου GP!

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              +1!
              Αγαπάμε Σπα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                phaethon last edited by

                Τα βιντεάκια υπέροχα... Με αφορμή την 20ετία του Michael, στέκομαι πολύ σε αυτά που τον αφορούν. Πράγματα που δυστυχώς δεν έχει δει αρκετός κόσμος κι είναι κρίμα, γιατί η εικόνα δεν είναι πλήρης αν δεν έχεις δει το Γερμανό να γλιστράει μονοθέσιο σε μπλε/πράσινα χρώματα ή σε κόκκινο με αρκετά σηκωμένο ρύγχος .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Χωρίς υπερβολή μια όμορφη πίστα που πολλά οφείλει στο γεγονός ότι ουδέποτε κάποιος ασχολήθηκε με το πως να βελτιώσει την ασφάλεια της. Τραγικό το γεγονός της παρέμβασης της Φια αναφορικά με τη χρήση ή όχι του DRS στην στροφή του 'κόκκινου νερού'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red-spirit last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                    Τραγικό το γεγονός της παρέμβασης της Φια αναφορικά με τη χρήση ή όχι του DRS στην στροφή του 'κόκκινου νερού'.

                    Καλώς ή κακώς προέχει η ασφάλεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      taurus last edited by

                      Όποιος νιώθει ανασφαλής, απλά δε θα το χρησιμοποιήσει. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geo-f1 last edited by

                        Ο Μασσα ειναι υπερ της απαγορευσης..

                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/93913

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Όποιος νιώθει ανασφαλής, απλά δε θα το χρησιμοποιήσει. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια.

                          Θα ήταν επίσης ένας καλός τρόπος για να έχουμε 1-2 σοβαρότατους τραυματισμούς. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Αν θέλω να δω σκοτωμούς, βλέπω ειδήσεις...

                          ΥΓ: Σκεφτείτε την φρίκη με την οποία είδαμε το ατύχημα του Kubica στον Καναδά το 2007 (ή μήπως 2008;). Πραγματικά ανακατεύτηκα όταν το είδα. Το τελευταίο που θέλω να ξαναδώ είναι κάτι αντίστοιχο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο θεατης τι ακριβως θα κερδισει αν λειτουργει το DRS σε περιοδους δοκιμων στη συγκεκριμενη στροφη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              με τα σημερινά δεδομένα η συγκεκριμένη στροφή δεν είναι και τόσο επικίνδυνη. Από εκεί και πέρα προσωπικα θα ήθελα μια εξήγηση γιατί για λόγους ασφαλείας πρέπει να παραμένει το DRS κλειστό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                                Ο Μασσα ειναι υπερ της απαγορευσης..

                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/93913

                                ... εγω περιμένω να βγει το 'σερνικό' και να πει πως δεν είχε πρόβλημα αλλά καταλαβαίνει τις ανησυχίες των υπολοίπων ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  phaethon last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  με τα σημερινά δεδομένα η συγκεκριμένη στροφή δεν είναι και τόσο επικίνδυνη. Από εκεί και πέρα προσωπικα θα ήθελα μια εξήγηση γιατί για λόγους ασφαλείας πρέπει να παραμένει το DRS κλειστό.

                                  Ο Whiting είπε ότι δεν ήθελε να γίνει κάποιο 'λάθος' από τους οδηγούς. Αν κάποιοι το χρησιμοποιούσαν, πιθανότατα δεν θα ήταν κάτι που θα μπορούσαν όλοι, οπότε οι τελευταίοι θα είχαν πρόβλημα σε περίπτωση λάθους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vassilisal last edited by

                                    Επίσης λόγω έλλειψης μεγάλης κάθετης δύναμης στην συγκεκριμένη στροφή υπήρχε φόβος ότι δεν θα λειτουργούσε το failsafe του DRS. Πάντως το DRS εκεί θα προκαλούσε μεγάλη αναστάτωση στην ισορροπία του μονοθεσίου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      Πάνω στην κορυφή της στροφής κανένας δε θα το είχε ενεργοποιημένο. Η όλη μαγκιά θα ήταν στο ποιός θα έβρισκε το χρυσό νανοδευτερόλεπτο εμπλοκής-απεμπλοκής ώστε να κερδίσει 2-3 km παραπάνω στην έξοδο και να κολλήσει καλύτερα για προσπέρασμα πριν την επόμενη στροφή.
                                      Στην προσπάθεια τους όμως να βρουν το νανοδευτερόλεπτο αυτό θα τους μαζεύαμε με τη σέσουλα απ' έξω. Και επειδή στο συγκεκριμένο σημείο περνάνε με (πάρα) πολλά και έχουν γίνει αρκετά μεγάλες στούκες νομίζω ότι καλώς δεν το επέτρεψαν εκεί.
                                      Πάω στοίχημα ότι όποιον παλιότερο πιλότο ρωτούσαν (ζωντανό και μακαρίτη) αν θα ήθελε στη συγκεκριμένη στροφή να έχει τη δυνατότητα να 'χάνει' το μισό πίσω φτερό του θα τους έλεγε να πάνε να γ@μηθούν.
                                      Εξαιρούνται οι οδηγοί από δεκαετία '70 και πίσω ένεκα του ότι δεν είχαν καθόλου φτερούγα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ας απαγορευτεί ρε παλικάρια. Αφήστε το.

                                        Είναι βλαμμένοι αυτοί (οι της FIA). Σε περίπτωση που γίνει κανένα ΓΕΡΟ μπαμ εκεί...ικανούς τους έχω να βάζουν σικέιν στην Eau Rouge.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          geo-f1 last edited by

                                          http://www.youtube.com/watch?v=WUmjBGsM ... re=related

                                          πηγαινε στο 1:37 Nik

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                                            Youtube Video

                                            πηγαινε στο 1:37 Nik

                                            Τι είναι? Το είδα, αλλά δε κατάλαβα.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr