-
Οπως το λεει και ο τιτλος... Εχω μια Alfa 146 και μεσα σε 6 μηνες εκαψε 3 λιτρα λαδι.
Διαρροη δεν υπαρχει στο γκαραζ... Το αμαξι δουλευει κανονικα και ειδικα τους τελευταιους 6 μηνες σε ρυθμο ταξιτζη μεχρι τις 2.500...
Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Ρεκτιφιε? -
Οπως το λεει και ο τιτλος... Εχω μια Alfa 146 και μεσα σε 6 μηνες εκαψε 3 λιτρα λαδι.
Διαρροη δεν υπαρχει στο γκαραζ... Το αμαξι δουλευει κανονικα και ειδικα τους τελευταιους 6 μηνες σε ρυθμο ταξιτζη μεχρι τις 2.500...
Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Ρεκτιφιε? -
Οπως το λεει και ο τιτλος... Εχω μια Alfa 146 και μεσα σε 6 μηνες εκαψε 3 λιτρα λαδι.
Διαρροη δεν υπαρχει στο γκαραζ... Το αμαξι δουλευει κανονικα και ειδικα τους τελευταιους 6 μηνες σε ρυθμο ταξιτζη μεχρι τις 2.500...
Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Ρεκτιφιε? -
boxer ή ts?
-
ts
-
Ο χρονος δεν παιζει ρολο αλλα τα χλμ.Ποσα χλμ εκανες;Ποσα χλμ εχει το αμαξι;
-
Εχει 175.000. Χιλιομετρα ελαχιστα... ουτε 100 την βδομαδα...
-
Σιγά τα ωά... το δικό μου εκ Γερμανίας καίει ένα λίτρο ανά 2000 χλμ (1 λίτρο το μήνα για μένα)...
-
Βρε οκ εχω ακουσει και γω πολλα νουμερα δεξια αριστερα...
Απλα δε γινεται να καιει αρχικα 100 γραμμαρια σε 10.000 χλμ και μετα να καιει 3 λιτρα σε 1.000 χλμ!!!
Αυτο με φοβιζει προφανως το αμαξι ποτε δεν εκαιγε λαδι ανα 1 χρονο συμπληρωνα ελαχιστο κι ουτε! -
μαλλον τσιμουχακια βαλβιδων......για αρχη
-
Βγάλε μια κάρτα καυσαερίων , φθηνή ειναι. Αν δεις τίποτα μεγάλες τιμές ναι τότε κάει λάδάκι ειτε απο ελατήρια είτε απο τσιμούχες βαλβίδων.Τσεκαρε μια οτι και τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων λαδιού ειναι στην θέση τους και συνδεδεμένα γιατι αν δεν ειναι τότε μπορει να χάνεις και από εκει..
-
Αν ειναι τσιμουχακια, αλλαζονται με κλειστο καπακι? Γιατι στην Alfa παει βιδα και 100ευρω!
-
Μήπως ζεστάθηκε το μοτέρ;
Αν ζεσταθεί χαλάνε τα πιστόνια (διαλύονται) και καις πολύ λάδι.Βγάλε μία τα μπουζί και δες τι πουρί έχουν.Λογικά αν το καις θα έχουν πουρί (ένα καφετί πράγμα πάνω στην ακίδα) αν όχι δες μήπως χάνεις από το καπάκι των βαλβίδων. Ενδεικτικά τα μπουζί θα είναι πλημμύρα στο λάδι ΑΠΟ ΕΞΩ ΜΕΡΙΑ και όχι στην ακίδα αν συμβαίνει αυτό...
-
Τους τελευταιους 6 μηνες τ αμαξι εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα και ολα σε ρυθμους ταξιτζη... Το χειμωνα το εσκιζα που και που αλλα τοτε το ελεγχα συχνα δεν ειχε κανενα προβλημα...
Το θεμα ειναι οτι αν για να βρουμε τι εχει χρειαστει να ανοιχτει καπακι, το κοστος θα παει ψηλα, και δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα σε αμαξι 11 χρονων που χει κανει 180.000 χιλιομετρα και κοστιζει με το ζορι 1.000 ευρω ολοκληρο!!! -
Δεν έχει σημασία πόσο κάνει το αμάξι. Σημασία έχει πόσα θέλει για να γίνει. Αν δεν χάνει λάδια θέλει άνοιγμα. Αν δε συμφέρει πάρε άλλο μοτέρ. ΑΝ πάλι δε συμφέρει τότε πέτα το και πάρε ένα άλλο με αυτά τα λεφτά... Απλά όμορφά και ωραία...
-
Δε χανει λαδια... πριν 8 μηνες εχανε καποιου ειδους λιπαντικο αλλα ηταν απο φουσκες ημιαξονιων, και το παρατηρησα στο γκαραζ που παρκαρω. Τωρα ειναι πεντακαθαρα και η καταναλωση (βενζινης) αυτους τους 6 μηνες εχει μειωθει κατα ενα 20% αν αυτο λεει κατι... Με την ιδια οδηγηση παντα... Απο περιπου 10-11 εχει πεσει στο 8 /100 χλμ.
-
Κάνε αυτό που είπα με τα μπουζί και δες...
3 λιτρα λαδι σε 6 μηνες