-
Καλημέρα σε όλους. Βρήκα ένα αντίστοιχο thread κάπου στο forum αλλά μίλαγε για πολύ μεγαλύτερο budget και σκέφτηκα να μην του το χαλάσω, αν και έχουμε παρόμοια ερώτηση. Αν ήταν λάθος, απλά ένας mod ας μετακινήσει το μήνυμα μου.
Μετά από χρόνια με...συμβατικά αμάξια (το τελευταίο ήταν ένα Renault Clio MTV 1.4 του...2000 το οποίο δυστυχώς, εδώ και 20 μέρες...απεβίωσε έτσι ξαφνικά ο κινητήρας του...) αποφάσισα να κάνω την αλλαγή και να αγοράσω ένα Cabrio, μεταχειρισμένο. Έχω κάποια λεφτά στην άκρη και σε συνδυασμό πως μπορώ να πάρω και ένα μικρό-δάνειο έως και 10-12.000 ευρώ (ή εναλλακτικά να το βρω σε κάποια μάντρα, που θα μου το δώσει σε δόσεις και άρα κάπου εκεί θα πάει) και μια αρκετά σταθερή δουλειά εδώ και χρόνια, λέω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της τάξης των 10-12.000 ευρώ και να ... απολαύσουμε λίγο την μίζερη Αθήνα μέχρι να έρθει η στιγμή να μπούμε σε πιο...οικογενειακές στιγμές (σε >5 χρόνια αν δεν έρθει τπτ έκτακτο), και άρα το Cabrio να μπει στο γκαράζ για κάτι ποιο οικογενειακό...
Απαραίτητα θα πρέπει να είναι έως...1923 κυβικά..που είναι το νέο όριο που μας έβαλαν οι μεγάλοι στην ζωή μας. Από όσο έχω διαβάσει, τα κόστη που βγαίνουν για 2Κ και πάνω, είναι πολύ μεγάλα για να τα αντέξω...
Η πρώτη μου επιλογή, είναι λόγω κολλήματος από μικρός, με τις..μπέμπες...η Z3 ή Ζ4. Σε αναζήτηση εδώ και 2 εβδομάδες στο car.gr έχω βρει κάποια καλά κομμάτια, με πιο νέες εκδόσεις του 2006, αλλά όχι σε Facelift (όπου βρίσκω μόνο 2003 και πίσω μοντέλα). Το μόνο που με χαλάει στην Ζ3 ή Ζ4 είναι η... υφασμάτινη οροφή και αυτό κυρίως για το πρόβλημα πως δεν έχω δικό μου γκαράζ και άρα είναι λίγο risky στην Αθήνα, μην κάποιο πρεζόνι στην σκίσει ή κάποιος που απλά θέλει να κάνει την πλάκα του...
Η νέα Ζ4 είναι σε απλησίαστη τιμή (αν και πάρα πολύ όμορφη... ) οπότε θα ήθελα τα φώτα σας είτε έχετε Ζ3 + Ζ4 με υφασμάτινη οροφή (για παράδειγμα είδα πως υπάρχει και κάποια οροφή που λέγεται Hardtop και μπαίνει για... χειμώνα;) και έχετε άποψη για τους κινδύνους που υπάρχουν είτε έχετε κάποιο άλλο μοντέλο να προτείνετε σε αυτά τα κόστη και κυβικά που να έχει μη υφασμάτινη οροφή και ξέρετε πως είναι αξιόπιστο μοντέλο.Δεν με ενδιαφέρει τόσο να είναι πολύ γρήγορο (οκ φαντάζομαι από το 1.4 Clio μου, ότι και να πάρω σε αυτή την κατηγορία, ακόμα και η Ζ3 του 2006 που έχω βρει και είναι 120 άλογα, θα είναι σαν...πολιτισμικό σόκ σε σχέση με ότι ήμουν πριν) απλά να είναι όσο πρέπει ώστε να το χαίρεσαι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, σε όποιον βοηθήσει σε αυτή την...αναζήτηση του Cabrio για το...orc
ΥΓ
Εχμ, κουλό να έχετε αυτή την ερώτηση για anti-spam filter σε forum περιοδικού για αμάξια:
Αναφέρατε ένα οποιοδήποτε από τα 2 μεγαλύτερα κόμματα στην ελλάδα:
Τσπα
-
Καλημέρα σε όλους. Βρήκα ένα αντίστοιχο thread κάπου στο forum αλλά μίλαγε για πολύ μεγαλύτερο budget και σκέφτηκα να μην του το χαλάσω, αν και έχουμε παρόμοια ερώτηση. Αν ήταν λάθος, απλά ένας mod ας μετακινήσει το μήνυμα μου.
Μετά από χρόνια με...συμβατικά αμάξια (το τελευταίο ήταν ένα Renault Clio MTV 1.4 του...2000 το οποίο δυστυχώς, εδώ και 20 μέρες...απεβίωσε έτσι ξαφνικά ο κινητήρας του...) αποφάσισα να κάνω την αλλαγή και να αγοράσω ένα Cabrio, μεταχειρισμένο. Έχω κάποια λεφτά στην άκρη και σε συνδυασμό πως μπορώ να πάρω και ένα μικρό-δάνειο έως και 10-12.000 ευρώ (ή εναλλακτικά να το βρω σε κάποια μάντρα, που θα μου το δώσει σε δόσεις και άρα κάπου εκεί θα πάει) και μια αρκετά σταθερή δουλειά εδώ και χρόνια, λέω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της τάξης των 10-12.000 ευρώ και να ... απολαύσουμε λίγο την μίζερη Αθήνα μέχρι να έρθει η στιγμή να μπούμε σε πιο...οικογενειακές στιγμές (σε >5 χρόνια αν δεν έρθει τπτ έκτακτο), και άρα το Cabrio να μπει στο γκαράζ για κάτι ποιο οικογενειακό...
Απαραίτητα θα πρέπει να είναι έως...1923 κυβικά..που είναι το νέο όριο που μας έβαλαν οι μεγάλοι στην ζωή μας. Από όσο έχω διαβάσει, τα κόστη που βγαίνουν για 2Κ και πάνω, είναι πολύ μεγάλα για να τα αντέξω...
Η πρώτη μου επιλογή, είναι λόγω κολλήματος από μικρός, με τις..μπέμπες...η Z3 ή Ζ4. Σε αναζήτηση εδώ και 2 εβδομάδες στο car.gr έχω βρει κάποια καλά κομμάτια, με πιο νέες εκδόσεις του 2006, αλλά όχι σε Facelift (όπου βρίσκω μόνο 2003 και πίσω μοντέλα). Το μόνο που με χαλάει στην Ζ3 ή Ζ4 είναι η... υφασμάτινη οροφή και αυτό κυρίως για το πρόβλημα πως δεν έχω δικό μου γκαράζ και άρα είναι λίγο risky στην Αθήνα, μην κάποιο πρεζόνι στην σκίσει ή κάποιος που απλά θέλει να κάνει την πλάκα του...
Η νέα Ζ4 είναι σε απλησίαστη τιμή (αν και πάρα πολύ όμορφη... ) οπότε θα ήθελα τα φώτα σας είτε έχετε Ζ3 + Ζ4 με υφασμάτινη οροφή (για παράδειγμα είδα πως υπάρχει και κάποια οροφή που λέγεται Hardtop και μπαίνει για... χειμώνα;) και έχετε άποψη για τους κινδύνους που υπάρχουν είτε έχετε κάποιο άλλο μοντέλο να προτείνετε σε αυτά τα κόστη και κυβικά που να έχει μη υφασμάτινη οροφή και ξέρετε πως είναι αξιόπιστο μοντέλο.Δεν με ενδιαφέρει τόσο να είναι πολύ γρήγορο (οκ φαντάζομαι από το 1.4 Clio μου, ότι και να πάρω σε αυτή την κατηγορία, ακόμα και η Ζ3 του 2006 που έχω βρει και είναι 120 άλογα, θα είναι σαν...πολιτισμικό σόκ σε σχέση με ότι ήμουν πριν) απλά να είναι όσο πρέπει ώστε να το χαίρεσαι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, σε όποιον βοηθήσει σε αυτή την...αναζήτηση του Cabrio για το...orc
ΥΓ
Εχμ, κουλό να έχετε αυτή την ερώτηση για anti-spam filter σε forum περιοδικού για αμάξια:
Αναφέρατε ένα οποιοδήποτε από τα 2 μεγαλύτερα κόμματα στην ελλάδα:
Τσπα
-
Καλημέρα σε όλους. Βρήκα ένα αντίστοιχο thread κάπου στο forum αλλά μίλαγε για πολύ μεγαλύτερο budget και σκέφτηκα να μην του το χαλάσω, αν και έχουμε παρόμοια ερώτηση. Αν ήταν λάθος, απλά ένας mod ας μετακινήσει το μήνυμα μου.
Μετά από χρόνια με...συμβατικά αμάξια (το τελευταίο ήταν ένα Renault Clio MTV 1.4 του...2000 το οποίο δυστυχώς, εδώ και 20 μέρες...απεβίωσε έτσι ξαφνικά ο κινητήρας του...) αποφάσισα να κάνω την αλλαγή και να αγοράσω ένα Cabrio, μεταχειρισμένο. Έχω κάποια λεφτά στην άκρη και σε συνδυασμό πως μπορώ να πάρω και ένα μικρό-δάνειο έως και 10-12.000 ευρώ (ή εναλλακτικά να το βρω σε κάποια μάντρα, που θα μου το δώσει σε δόσεις και άρα κάπου εκεί θα πάει) και μια αρκετά σταθερή δουλειά εδώ και χρόνια, λέω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της τάξης των 10-12.000 ευρώ και να ... απολαύσουμε λίγο την μίζερη Αθήνα μέχρι να έρθει η στιγμή να μπούμε σε πιο...οικογενειακές στιγμές (σε >5 χρόνια αν δεν έρθει τπτ έκτακτο), και άρα το Cabrio να μπει στο γκαράζ για κάτι ποιο οικογενειακό...
Απαραίτητα θα πρέπει να είναι έως...1923 κυβικά..που είναι το νέο όριο που μας έβαλαν οι μεγάλοι στην ζωή μας. Από όσο έχω διαβάσει, τα κόστη που βγαίνουν για 2Κ και πάνω, είναι πολύ μεγάλα για να τα αντέξω...
Η πρώτη μου επιλογή, είναι λόγω κολλήματος από μικρός, με τις..μπέμπες...η Z3 ή Ζ4. Σε αναζήτηση εδώ και 2 εβδομάδες στο car.gr έχω βρει κάποια καλά κομμάτια, με πιο νέες εκδόσεις του 2006, αλλά όχι σε Facelift (όπου βρίσκω μόνο 2003 και πίσω μοντέλα). Το μόνο που με χαλάει στην Ζ3 ή Ζ4 είναι η... υφασμάτινη οροφή και αυτό κυρίως για το πρόβλημα πως δεν έχω δικό μου γκαράζ και άρα είναι λίγο risky στην Αθήνα, μην κάποιο πρεζόνι στην σκίσει ή κάποιος που απλά θέλει να κάνει την πλάκα του...
Η νέα Ζ4 είναι σε απλησίαστη τιμή (αν και πάρα πολύ όμορφη... ) οπότε θα ήθελα τα φώτα σας είτε έχετε Ζ3 + Ζ4 με υφασμάτινη οροφή (για παράδειγμα είδα πως υπάρχει και κάποια οροφή που λέγεται Hardtop και μπαίνει για... χειμώνα;) και έχετε άποψη για τους κινδύνους που υπάρχουν είτε έχετε κάποιο άλλο μοντέλο να προτείνετε σε αυτά τα κόστη και κυβικά που να έχει μη υφασμάτινη οροφή και ξέρετε πως είναι αξιόπιστο μοντέλο.Δεν με ενδιαφέρει τόσο να είναι πολύ γρήγορο (οκ φαντάζομαι από το 1.4 Clio μου, ότι και να πάρω σε αυτή την κατηγορία, ακόμα και η Ζ3 του 2006 που έχω βρει και είναι 120 άλογα, θα είναι σαν...πολιτισμικό σόκ σε σχέση με ότι ήμουν πριν) απλά να είναι όσο πρέπει ώστε να το χαίρεσαι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, σε όποιον βοηθήσει σε αυτή την...αναζήτηση του Cabrio για το...orc
ΥΓ
Εχμ, κουλό να έχετε αυτή την ερώτηση για anti-spam filter σε forum περιοδικού για αμάξια:
Αναφέρατε ένα οποιοδήποτε από τα 2 μεγαλύτερα κόμματα στην ελλάδα:
Τσπα
-
Here we go again...
Elan!
-
Τρία τα ερωτηματα μου!
Υπήρξε ή υπάρχει Ζ4 κάτω απο 1923 κυβικά?
Μια 'Λίζα' πρώτης γενιάς πόσο βγαίνει?
Γιατί δεν κοιτάς supermini CC? Τίποτα σε Colt, Micra, 206 κλπ που μπορούν και αργότερα να σταθούν ως δευτερα αυτοκίνητα και πιθανότερο να είναι και νεότερα μοντέλα?ΥΓ. Η ιστορία ... 'θελω μια Ζ3' φερνει σε 'θέλω μια Elan αλλα η μία εκπληκτική που υπήρχε πουλήθηκε τον Απρίλιο!!!'
-
Βρες BMW 3 Cabrio ή Renault Megane CC ή κάτι τέτοιο ώστε να μην κάνει τρελλή εντύπωση και άσε τα διθέσια.
-
Λίγα λόγια για το κιμπάρικο...
-
Καλημέρα, ευχαριστώ για τις πρώτες απαντήσεις.
@ REALZEUS - Από ότι έψαξα, σε Elan υπάρχουν μόνο μοντέλα έως και '96 το πιο πρόσφατο. Είναι πολύ παλιά, δεν βολεύει. 2006 το πιο παλιό ψάχνω, ιδανικό θα ήταν 2007-2008. Ωραίο αμάξι πάντως δείχνει.
@ Cosneo -
α. Στο εξωτερικό με google έχω βρει ναι, κάτι μοντέλα πρώτης γενιάς με 1900 κυβικά, αλλά εδώ τίποτα. Ίσως να ήταν και κάποια ειδική έκδοση, δεν ξέρω τι παίζει. Ίσως κάποιος πιο σχετικός, με διαφωτίσει
β. Λίζα ποιο μοντέλο εννοείς; Δυστυχώς δεν το γνωρίζω Σόρυ αλλά δεν είμαι πολύ αμαξάκιας οπότε δεν τα ξέρω όλα .
Στα υπόλοιπα που γράφεις,- εννοείς αυτό για minicooper cc -> http://www.car.gr/classifieds/cars/?make=43&model=1123&offer_type=sale&or=d&price-to=<12000&so=re - Αυτό βγαίνει
- Για Colt εννοείς μάλλον εδώ -> http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=12&make=198&model=542&variant=&price-from=&price-to=<12000&so=re&or=d®istration-from=®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type= Δείχνει λίγο κακομούτσουνο, αλλά το κρατάω σαν επιλογή!
- Micra -> http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=12&make=205&model=598&variant=&price-from=&price-to=<12000&so=re&or=d®istration-from=®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type= Τα ίδια με παραπάνω, αλλά και αυτό ως επιλογή
- http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=12&make=213&model=666&variant=&price-from=&price-to=<12000&so=re&or=d®istration-from=®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type= - Και εδώ τα ίδια, ίσως λίγο καλύτερο από πριν.
Και τα 3 δηλαδή δείχνουν καλές επιλογές από άποψη χρονολογίας (δηλαδή πολύ νεότερα από 2006 που βρίσκω σε Ζ και σε λογικές τιμές) αλλά όχι τόσο από άποψη εμφάνισης. Τα γράφω τα παραπάνω για δικό μου αρχείο περισσότερο
@ octavia699 - Το λες αυτό για το θέμα υφασμάτινης κουκούλας και του κίνδυνου γενικά που υπάρχει; BMW 318 που βρήκα όντως καλά μοντέλα και όμορφα -> .
Σε Renault Megane -> http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=12&make=221&model=738&variant=&price-from=&price-to=<12000&so=re&or=d®istration-from=®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&created=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type= Τα ίδια και εδώ, και καλά μοντέλα. Μμμ επιλογή καλή, thnx. Το καλό με τα μη-διθέσια είναι πως παίζουν 'μπάλα' και για πιο μετά.Θα εκτιμούσα κάποιος κάτοχος Ζ3-Ζ4 να μας διαφωτίσει λίγο ή κάτι άλλο που έχετε υπόψιν.
-
Ζ3 δεν υπάρχει τόσο καινούριο που θες.
Ζ4 δεν υπάρχει κάτω απο 2000cc. -
SLK 1800 cc
-
TT mki roadster
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/855777/
η πρώτη slk και η Ζ3 ήταν για τα μπάζα μπροστά του . -
megane cc το απολυτο κιμπαριλικι
και αν εισαι αρκετα τυχερος δε θα φευγουν κομματια στο δρομο
-
Ο χρήστης lanc3lot έγραψε:
λέω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της τάξης των 10-12.000 ευρώ2006 το πιο παλιό ψάχνω, ιδανικό θα ήταν 2007-2008. Ωραίο αμάξι πάντως δείχνει.
ΒΜW E46
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1646395/Mazda MX-5
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1594832/Opel Tigra (εχει και μεταλλικη οροφη που θες)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1666476/Peugeot 207cc (πεισης μεταλλικη οροφη)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1465306/Renault Megane cc (και εδω μεταλλικη οροφη)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1626187/ -
Στα χρηματα αυτα μπορεις να βρεις ενα 207cc με τον THP (= 1.6T 150 ιπποι) και δε θα σου λειπει τιποτα
-
απο αυτα που λες καταλαβα οτι δεν τρεχει το χρημα απο τις τσεπες σου.
μια συμβουλη λοιπον, μιας και βλεπω οτι ουτε 10000 χιλ δεν υπαρχουν και θα πρεπει καποια τραπεζα να στα δανεισει.
Εισαι σιγουρος οτι το οριο των 1923 κιβικων που λες θα ισχυει και του χρονου? και σε 2 χρονια?
μην πεσει στα 1800 και τοτε να δω τι θα κανεις με το αυτοκινητο.
εκτος αν σου αρεσουν τα ρισκα, οποτε αγορασε το καμπριο με δανειο και μετα στο γκαραζ οπως λες.. -
Κάτι που τωρα παρατήρησα! Το 'Orc' στον τίτλο ... τι σημαίνει?
Νομίζω πάντως ότι τα δθέσια ή cc μέχρι τα 1600 κυβικά είναι μια χαρά. Και υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές αναμεσά τους.
-
Γαλλικό CC ή με ηλιοροφή;
Εγώ πάντως με τίποτα. Από όσους γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια, μόνο γκρίνια ακούω και προβλήματα.
Εγώ θα κοίταζα κάποιο Opel Astra Cabrio
π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1174723/ -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Γαλλικό CC ή με ηλιοροφή;Εγώ πάντως με τίποτα. Από όσους γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια, μόνο γκρίνια ακούω και προβλήματα.
υπερβολες
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1622918/
Κάτι τέτοιο δεν θα βόλευε; Είναι σπορ άλλα τετραθέσιο και σίγουρα από μάρκα που έχει παράδωση στην αξιοπιστία -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γαλλικό CC ή με ηλιοροφή;
Εγώ πάντως με τίποτα. Από όσους γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια, μόνο γκρίνια ακούω και προβλήματα.
υπερβολες
Θα ήθελα να μπω κάποια στιγμή σε κάποιο Γαλλικό, που να μην έχει πρόβλημα (μηχανικό ή ηλεκτρικό) η ηλιοροφή ή οροφή , ούτε να κοπανάει η οροφή ή να τρίζει ή να μην βάζει νερά.
Εγώ πάντως καλά λόγια δεν έχω ακούσει από κανέναν. Ούτε και εγώ φυσικά δεν θα πω καλά λόγια μετά τα μπερδέματα που είχα με το 206 μου, που είχε ηλιοροφή.
Αγορά μεταχειρισμένου Cabrio - Τα φώτα σας...στο Orc ;)