-
Ρε παιδιά επειδή δεν έχω πολλες γνώσεις με τα αυτοκινητα ποιο απο τις δύο κατηγορίες είναι καλύτερο σε ασφάλεια????και γιατι???
-
Ρε παιδιά επειδή δεν έχω πολλες γνώσεις με τα αυτοκινητα ποιο απο τις δύο κατηγορίες είναι καλύτερο σε ασφάλεια????και γιατι???
-
Ρε παιδιά επειδή δεν έχω πολλες γνώσεις με τα αυτοκινητα ποιο απο τις δύο κατηγορίες είναι καλύτερο σε ασφάλεια????και γιατι???
-
Μπροστινή κίνηση.
-
Για τον μεσο οδηγο, παντα κινηση μπροστα.
-
- esp
-
άρα ενα ford focus μπαίνει ταχύτερα
στις στροφες
από μια bmw με πίσω κίνηση ?? -
Γιατί σε ενδιαφέρει πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή;
Το θέμα είναι πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή όταν το οδηγάς εσύ.
Και με μπροστινή κίνηση θα μπαίνει καλύτερα. -
Το θεμα (συμφωνα με την δικη σου ερωτηση) ειναι 'ποιο ειναι πιο ασφαλες'. Κ η απαντηση ειναι 'το μπροστοκινητο'. Η νεα ερωτηση περι Focus & BMW ειναι παντελως ασχετη με το παραπανω.
Σε ΠΟΛΥ γενικες γραμμες, ενα πισωκινητο θα στριβει 'καλυτερα' απο ενα μπροστοκινητο, γιατι στο μπροστοκινητο ζητας απο τα ιδια δυο ελαστικα και να στριψουν, κ να μεταφερουν την προωθητικη δυναμη στον δρομο, πραγμα το οποιο αφαιρει απο την ικανοτητα τους να στριβουν (υπαρχει κ επιστημονικη εξηγηση, με υπολογισμους κ θεωρια. Πριν 6-7 χρονια θα μπορουσα να στο εξηγησω).
Επισης το πισωκινητο κατα κανονα εχει καλυτερο τιμονι (αισθηση κλπ) γιατι οι μπροστινοι τροχοι δεν επηρεαζονται απο την μεταφορα της κινησης.
Οπως ειπα, ολα αυτα ειναι ΠΟΛΥ γενικα.
-
κατάλαβα και σ'ευχαριστω για την εξήγηση
-
Εγω κρατώ αυτό που είπες για ''το πως μπαίνει στις στροφές''.Κρυφός γκαζάκιας μου φαίνεσαι.
Οπως και να'χει πήρες τις απαντήσεις σου.Η 4κινηση ειναι κορυφαία βεβαια αλλά δεν σε ενδιαφερει. -
ακυρο
-
Η τετρακινηση, κατ'αρχας σε σωστο δρομο με καλη ασφαλτο, ειναι αχρηστη. Επειδη εδω ομως ειναι Ελλαδα, ειναι η καλυτερη λυση για 'ενθουσιωδη' οδηγηση.
Το πως θα συμπεριφερθει ενα τετρακινητο αυτοκινητο, εινια καθαρα θεμα κατασκευαστη, στησιματος, κ γενικα του πως θελει ο κατασκευαστης να το κανει να συμπεριφερεται.
-
Δεν αναφέρομαι σε suv ή off road φίλε μου.Οπως και να΄χει διαφωνώ.Δεν ειναι για εδώ αυτό το θεμα άλλωστε.
-
Ούτε ο kacey αναφέρεται σε SUV...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατί σε ενδιαφέρει πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή;Το θέμα είναι πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή όταν το οδηγάς εσύ.
Και με μπροστινή κίνηση θα μπαίνει καλύτερα.ΚΑι, ακόμα βασικότερο, πώς ΒΓΑΙΝΕΙ το αμάξι από τη στροφή.
-
'μεσα με τις παντες - εξω με τις ζαντες'
( χιουμοριστικά βεβαιως) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
'μεσα με τις παντες - εξω με τις ζαντες'
( χιουμοριστικά βεβαιως)Εξαιρετικό!
Sent
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
- esp
Βασικά εάν μιλάμε για ασφάλεια τα τρία αυτά γράμματα τελειώνουν την κουβέντα. Τελειά και παύλα, το κουραδομηχανηματάκι αυτό πραγμάτικά μπορεί να σώσει τα αδιόρθωτα για το 99% των οδηγών.
Εάν εννούμε για 'ασφάλεια' τύπου πηγαίνω πιο γρήγορα και από τον Άγιο Χριστόφορο στην διαδρομή για Π.Ο. της κάτω πλατανιάς και ξαφνικά μου πετάγεται μία λακούβα/γαιδούρι/χαλασμένο αμάξι/μπρεβετάκιας/βράχος από κατολίσθηση και εκείνη τη στιγμή έρχεται απέναντι ο ΚΤΕΛατζής φουριόζος που έμαθε πως του πηδ@νε τη γυναίκα, το εάν έχεις την κίνηση πίσω η μπροστά μικρή σημασία έχει, αλλά έχει πολλή πόσο 'χέρια' έχεις. Το πώς τα αποκτάς είναι μεγάλη κουβέντα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γιατί σε ενδιαφέρει πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή;
Το θέμα είναι πως μπαίνει το αμάξι στην στροφή όταν το οδηγάς εσύ.
Και με μπροστινή κίνηση θα μπαίνει καλύτερα.ΚΑι, ακόμα βασικότερο, πώς ΒΓΑΙΝΕΙ το αμάξι από τη στροφή.
edit : και τυχαία έχει focus και bmw!
front wheel drive or rear while drive