Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aποψεις για renault megane II 1.4 κ 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Aποψεις για renault megane II 1.4 κ 1.6
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    32
    7290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filips last edited by

      καλησπερα, ειδα τυχαια στο car τετοια αμαξια και επειδη ειδα χαμηλη τιμη πωλησης (κατι που με βολευει) θα ηθελα να μαθω απο κατοχους η καποιους που να γνωριζουν για το συγκεκριμενο αμαξι γενικες πληροφοριες περι αξιοπιστιας ποιοτητας κλπ!

      ευχαριστω προκαταβολικα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        filips last edited by

        καλησπερα, ειδα τυχαια στο car τετοια αμαξια και επειδη ειδα χαμηλη τιμη πωλησης (κατι που με βολευει) θα ηθελα να μαθω απο κατοχους η καποιους που να γνωριζουν για το συγκεκριμενο αμαξι γενικες πληροφοριες περι αξιοπιστιας ποιοτητας κλπ!

        ευχαριστω προκαταβολικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filips last edited by

          καλησπερα, ειδα τυχαια στο car τετοια αμαξια και επειδη ειδα χαμηλη τιμη πωλησης (κατι που με βολευει) θα ηθελα να μαθω απο κατοχους η καποιους που να γνωριζουν για το συγκεκριμενο αμαξι γενικες πληροφοριες περι αξιοπιστιας ποιοτητας κλπ!

          ευχαριστω προκαταβολικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            spyrosk last edited by

            για το 16αρι sedan δες αυτα:
            viewtopic.php?f=15&t=43399&start=0

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cosneo last edited by

              Καταχράζοντας πνευματικά δικαιώματα αγαπημένου συμφορουμίτη ... 'τίποτα άλλο δεν βρήκες να δεις και να προτιμήσεις?'

              Δες τουλάχιστον προς την τελευταια γενιά του ΙΙ (f/l έκδοση κάπου μετα του 2006) που διορθώθηκε αρκετά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                filips last edited by

                Διαβασα το θεμα με το megane sedan..στην ουσια αυτο που ειδα ειδικα στο τελευταιο ποστ ηταν κυρως οι πολλαπλασιαστες και οι γρυλοι παραθυρων..ειναι κατι αλλο που ειναι αξιο αναφορας?και τι εννοω...τυπου να εχει προβληματα σε κανενα μπροστινο συστημα που ισως να πασχει η γενικα σε προβληματα δυσλειτουργιας του αυτοκινητου, τπτ μηχανικο η στο κιβωτιο κλπ κλπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tifo45 last edited by

                  Κοίταξε εγώ έχω το megane II sedan 1.4 του 2005. Εχει 130.000 χλμ και φυσάει στο δρόμο. Το μοτεράκι του έχει πολυ δύναμη αλλά μέχρι και τα 120 χλμ δεν μπορεί να τη βγάλει εύκολα στο δρόμο, λόγω του βάρους του αλλά και των διαταξεων περι εκπομπων ρύπων. Στο ταξίδι ο κινητήρας ξυρίζει με τετάρτη και πέμπτη και διατηρεί για τη κατηγορία του πολυ υψηλές ταχύτητες. Επίσης 'εχει τεράστιο πορτ παγκαζ και γενικά χώρους για επιβάτες. Η θέση οδήγησης είναι όμως απαράδεκτη ιδίως αν εισαι πάνω απο 1.80.
                  Στα του κινητήρα και πάλι, προσωπικά το θεωρώ πολυ οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου τόσο στη πόλη οσο και σε ταξίδι. Απο προβλήματα κλασσικά με πολλαπλασιαστές. Το κιβώτιο του είναι το κλασσικό ανακάτεμα φασολάδας των γαλλικών αυτοκινήτων, αλλά σε γενικές γραμμές είναι αμαξι που μου αρέσει να οδηγώ γιατι ειναι γαλλικό.
                  Αξίζει να το πάρεις ακριβώς γιατί το βρίσκεις σε πολυ χαμηλή τιμή λόγω του βεβαρυμένου ιστορικού σε βλάβες, οι οποίες σε μένα δεν ισχύουν. Ενα άλλο θετικό του είναι τα αραιά του διαστήματα στα σερβις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sunset last edited by

                    140.000 με megane 2 1.4 2003
                    Προβλήματα είχα με πολλαπλασιαστές κοντά στα 70.000 οπότε και τους άλλαξα όλους (με bosch νομίζω).
                    Νέρό που έμπαινε από την δεξιά πορτα και φτιάχτηκε σχετικά εύκολα στο συνεργείο
                    Μια πλακέτα του τιμονιού η οποία κάηκε.
                    Άλλα προβλήματα που είχα ήταν όλα ηλεκτρικής φύσης και κυριώς καμμένες λάμπες όπου σε κάθε service άλλαζα 1-2.
                    Μεγάλο πρόβλημα που να κοστίζει πολλά λεφτά για επισκευή δεν είχα πάντως.

                    Κατά τα άλλα το αμάξι ήταν ανετότατο με βολικότατα και άνετα καθίσματα ιδανικό για ταξίδια.
                    Θα σου έλεγα να πας για το 1.6 το οποίο θα σου δίνει κατανάλωση κοντά στο 7.6 σχεδόν ένα λίτρο κάτω από το 1.4 (κυρίως λόγω ροπής). Επίσης να αναφέρω ότι η ηλιοροφή ακόμη και μετα το τρακάρισμα που είχα και το οποίο έβγαλε τελικά off το αμάξι δεν παρουσιάσε κανένα πρόβλημα.

                    Τέλος να πω ότι η παθητική άσφαλεια, από την άλλη που τόσο διαφημίζει η renault όντως ισχυει αφού περιμένοντας στα φανάρια φάγαμε δυνατό τράκαρισμα από πίσω και βγήκαμε μόνο σοκαρισμένοι έξω.

                    Γενικά θα έλεγα πήγαινε για το 1.6 facelift και απλώς κράτα καβάντζα 1.500 για επισκευές βλάβες και πιστεύω ότι αν δεν είσαι τόσο άτυχος και σε αρέσουν αυτά που προσφέρει το αυτοκίνητο θα μείνεις ευχαριστημένος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Δεν υπηρχε και καποιο θεμα με τον μεταβλητο;Ή ηταν σε παλιοτερο μοντελο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n-k-9 last edited by

                        Καλημέρα. Ως κάτοχος ενός megane II 1600 coupe-cabriolet και μετά από 158.000 χιλιόμετρα (από 06/2004) έχω να πω τα εξής:

                        1. Πολλαπλασιαστές και οι τέσσερις. Αλλάζεις τους sagem με bosch (εάν δεν το έχει ήδη κάνει ο προηγούμενος) και ησυχάζεις. Δεν γνωρίζω όμως εάν αυτή η αλλαγή έγινε από το εργοστάσιο στο facelift.
                        2. Γρύλλοι και οι δύο πίσω εντός εγγύησης(δεν νομίζω να σε αφορά γιατί το cc έχει διαφορετικά παράθυρα πίσω).
                        3. Στον μεταβλητό μια υδραυλική βαλβίδα (κόστος απευθείας στην bosch 30€).
                        4. Κρεμαγιέρα εντός εγγύησης (στο 6μηνο αν θυμάμαι καλά).
                        5. Δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν άλλαξα στα 154.000 χιλιόμετρα (180€ τα ανταλλακτικά της valeo).
                        6. Δεν καίει λάδι.
                        7. Περιστροφικός διακόπτης τιμονιού εντός εγγύσης (κόστος 180-200€).
                          Ένα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκάζ (15€).
                        8. Τα αμορτισέρ του τα άλλαξα στα 120.000 χιλιόμετρα.
                          Αυτά...
                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          filips last edited by

                          κρεμαγιερα αλλαξες λογω αστοχιας υλικου η πασχει απο αυτο το προβλημα?
                          ο περιστροφικος διακοπτης τι ειναι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
                            Κοίταξε εγώ έχω το megane II sedan 1.4 του 2005. Εχει 130.000 χλμ και φυσάει στο δρόμο. Το μοτεράκι του έχει πολυ δύναμη αλλά μέχρι και τα 120 χλμ δεν μπορεί να τη βγάλει εύκολα στο δρόμο, λόγω του βάρους του αλλά και των διαταξεων περι εκπομπων ρύπων

                            Εχοντας κλιο με τον ιδιο κινητηρα θα ελεγα οτι ο κινητηρας ειναι 'γεματος' σε ολο το φασμα των στροφων , δεν χρειαζεται να κοφτιαζεις (παρολο που συχνα μπορεις να το παθεις χωρις να το καταλαβεις) , ομως σε καμια περιπτωση το αυτοκινητο δεν ειναι ιδανικο για ταξιδια ειδικα αν ειναι φορτωμενο

                            Για προσπερασεις υπαρχει αρκετες φορες θεμα

                            Ειναι παντως αρκετα οικονομικο, με διαφορα οτι πιο οικονομικο υπαρχει στο σπιτι για αυτο το τιμουμε αναλογως

                            Επισης (μιας και εχει ιδια χλμ με το δικο σου), παρατηρησα οτι σε λιγες μονο μερες δικης μου χρησης κοπηκαν 2 βασεις της μηχανης

                            Μαλλον καλυτερα να μην πιανω γαλλικα στα χερια μου..

                            Sent from my LG-P500

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tifo45 last edited by

                              Μάλλον φίλε μου έχουμε διαφορετικές απαιτήσεις ή είναι διαφορετική η ρύθμιση στην απόδοση της δύναμης μεταξύ των δυο αυτοκινήτων. Νομίζω πως το δεύτερο είναι πιο λογικό αφού το sedan υποτίθεται οτι προορίζεται για κάποιον που θα το φορτώνει για ταξίδια και όχι μόνο. Το αμάξι με τετάρτη στα 80-100 αν πατήσεις γκάζι έχει ένα παρα πολυ θετικό τράβηγμα για τα κυβικά του αλλά και το βάρος του. Σίγουρα το 1.6 αποτελεί πιο καλή (αλλά και πιο δαπανηρή) επιλογή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                θετικο τραβηγμα εχει σε ολο το φασμα των στροφων και γενικα δεν με αφηνουν παραπονεμενο οι επιδοσεις δεδομενης της κατηγοριας και των κυβικων , απλα πιστευω οτι χρειαζεται κατι πιο γρηγορο σε εθνικη

                                οχι ομως οτι και αυτο δεν επαρκει (αν και στο megane φανταζομαι οτι θα μου φαινοταν ακομα χειροτερο )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  Ο χρήστης filips έγραψε:
                                  καλησπερα, ειδα τυχαια στο car τετοια αμαξια και επειδη ειδα χαμηλη τιμη πωλησης (κατι που με βολευει) θα ηθελα να μαθω απο κατοχους η καποιους που να γνωριζουν για το συγκεκριμενο αμαξι γενικες πληροφοριες περι αξιοπιστιας ποιοτητας κλπ!

                                  ευχαριστω προκαταβολικα

                                  Λοιπόν φίλε μου αν κοιτάξεις αυτό το μοντέλο κοίτα το facelift του 2006
                                  To προ facelift είχε αρκετά θέματα ηλεκτρικής φύσεως (γρύλους,πολλαπλασιαστές,ηλεκτρικές δυσλειτουργίες σε διάφορα συστήματα κλπ)
                                  Από άποψης επιδόσεων μια χαρά το παέι το αμάξι ο 1.4 αλλά ο 1.6 είναι αρκετά πιο σβέλτος
                                  Καλοστημένο αμαξάκι είναι και το sedan και το πεντάθυρο
                                  Αν δεν σε νοίαζει να έχεις έναν όγκο ακόμα πάρε ένα sedan
                                  Βγήκαν πολύ καλύτερα από άποψης αξιοπιστίας σε σχέση με τα 3/5θυρα λόγο άλλου εργοστασίου κατασκευής

                                  Qsis είσαι σιδεροφάγος τελικά ρε

                                  εδιτ επειδή αναφέρθηκε παραπάνω κανένα Κ4 δεν καίει λάδι.(μόνο του qsis μπορεί να τα καταφέρει κάποια στιγμή )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • F
                                    filips last edited by

                                    οικονομικα δεν με βασταει για μετα το facelift
                                    αλλα λογικα αυτα τα προβληματα που αναφερεται δεν θα εχουν λυθει απο τους προηγουμενους? (πχ πολλαπλασιαστες γρυλοι κλπ)?
                                    γενικα ειμαι αναμεσα σε μερικα...
                                    ενα απο αυτα ειναι το megane (3θυρο αποκλειστικα)
                                    αλλο ειναι το 206 (cc αποκλειστικα ή 206 1.6 gti)
                                    κανα c2 vts που πολυ δυσκολα στα λεφτα που ψαχνω
                                    και αντε και κανα c4 που και αυτο ξεφευγει ομως οποτε μοιραια θα το αποκλεισω οταν θα φτασει η ωρα

                                    Απλα το καθενα με προβληματιζει σε καποια σημεια
                                    1)το μεγκανε φαινεται να τα εχει ολα και δειχνει value for money
                                    Απο την αλλη με προβληματιζει το θεμα αξιοπιστιας που λενε καποιοι.
                                    Βεβαια απο ισιοκτητες εδω που βλεπω δεν μου λενς κατι φανταστικο σαν προβλημα στο αμαξι.
                                    2)το 206cc το συμπαθω εξισου προσφεροντας τα παντα παλι απο εξοπλισμο συν το ατου του καμπριο απο θεμα εμφανισης.
                                    Απο την αλλη ειναι πιο μικρο, πιο παλιο και ψηλοφοβαμαι την οροφη και ολα τα τριξιματα που μπορει να εχει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης filips έγραψε:
                                      οικονομικα δεν με βασταει για μετα το facelift
                                      αλλα λογικα αυτα τα προβληματα που αναφερεται δεν θα εχουν λυθει απο τους προηγουμενους? (πχ πολλαπλασιαστες γρυλοι κλπ)?
                                      γενικα ειμαι αναμεσα σε μερικα...
                                      ενα απο αυτα ειναι το megane (3θυρο αποκλειστικα)
                                      αλλο ειναι το 206 (cc αποκλειστικα ή 206 1.6 gti)
                                      κανα c2 vts που πολυ δυσκολα στα λεφτα που ψαχνω
                                      και αντε και κανα c4 που και αυτο ξεφευγει ομως οποτε μοιραια θα το αποκλεισω οταν θα φτασει η ωρα

                                      Απλα το καθενα με προβληματιζει σε καποια σημεια
                                      1)το μεγκανε φαινεται να τα εχει ολα και δειχνει value for money
                                      Απο την αλλη με προβληματιζει το θεμα αξιοπιστιας που λενε καποιοι.
                                      Βεβαια απο ισιοκτητες εδω που βλεπω δεν μου λενς κατι φανταστικο σαν προβλημα στο αμαξι.
                                      2)το 206cc το συμπαθω εξισου προσφεροντας τα παντα παλι απο εξοπλισμο συν το ατου του καμπριο απο θεμα εμφανισης.
                                      Απο την αλλη ειναι πιο μικρο, πιο παλιο και ψηλοφοβαμαι την οροφη και ολα τα τριξιματα που μπορει να εχει.

                                      Πολλά προβλήματα σε κάποια αμάξια(περιπτώσεις) επαναλαμβάνονται όσες φορές και να τα αλλάξεις
                                      Χαρακτηριστηκά θα σου πω ότι πριν 2 βδομάδες άλλαζα λάδια και έσκασε κύριος που του κλείδωνε η πόρτα του χώρου αποσκευών και δεν άνοιγε και του το είχε κάνει επανειλημένως.
                                      Γι αυτό λέω ότι είναι γενικά ηλεκτρικές δυσλειτουργίες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        filips last edited by

                                        δλδ κυριως μικροπροβληματα που στην βιδωνουν..
                                        οχι ομως πχ δυσλειτουργικα προβληματα που σε εμποδιζουν στην κινηση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tifo45 last edited by

                                          Κοίταξε, επειδή μόνο θετικά έχω γράψει σαν κάτοχος θα σου πω και ενός φίλου μου το sedan 1.6 sta 10.000 χλμ έπαθε εγκεφαλικό και όπως καταλαβαίνεις έγινε αλλαγή εντός της εγγύησης. Ένας στη γειτονιά πάλι τα έπαιξε η κρεμαγιέρα. Αυτά επειδή ρωτάς αν βγάζει προβλήματα που μπορούν να σε αφήσουν ακινητοποιημένο. Γενικά όπως προαναφέρθηκε η αξιοπιστία τους αποτελεί γρίφο. Εγώ και πάλι το λέω είμαι υπερευχαριστημένος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ο χρήστης filips έγραψε:
                                            δλδ κυριως μικροπροβληματα που στην βιδωνουν..
                                            οχι ομως πχ δυσλειτουργικα προβληματα που σε εμποδιζουν στην κινηση?

                                            Κατα κ΄υριο λόγο μικροπροβλήματα που σου σπανε τα νεύρα όπως λες(μερικά βέβαια είναι αρκετά ακριβά στην επισκευή )
                                            Μεγάλες βλάβες είναι σπάνιες σχετικά
                                            Τεσπα νομίζω εξαρτάται και σε τι περίπτωση θα πέσεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr