-
Μια γρηγορη ερωτηση αν μου επιτρεπετε
με ΤΙ αλοιφη ανανεωσες το χρωμα? -
Με 3Μ το έκανα! Όταν έπεσε σε αυτήν νερό άφησε σταμπα! Το λέω επειδή πριν είπατε για κερί εκτός αν λέγεται και αυτήν κερί!
-
Χοντρικά , έχει 2 είδη κεριου. Το 'χοντρό' που συνηθως ειναι σε τενεκέ με την 'χελώνα' ή σωληνάριο και ειναι για προστασία του χρώματος και το 'ψιλό' το οποίο ειναι υγρό ψεκαστό ή σπραίυ με αέριο το οποίο ειναι για γυάλισμα/μπαφάρισμα.
Συνηθως τα αμάξια στις εκθέσεις τα περνάνε με το ψιλό και γιαυτό γυαλίζουν έτσι....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Χοντρικά , έχει 2 είδη κεριου. Το 'χοντρό' που συνηθως ειναι σε τενεκέ με την 'χελώνα' ή σωληνάριο και ειναι για προστασία του χρώματος και το 'ψιλό' το οποίο ειναι υγρό ψεκαστό ή σπραίυ με αέριο το οποίο ειναι για γυάλισμα/μπαφάρισμα.Συνηθως τα αμάξια στις εκθέσεις τα περνάνε με το ψιλό και γιαυτό γυαλίζουν έτσι....
ωραία εγώ το κάνω τώρα με την αλοιφη που τρώει το χρώμα! Μετά για να αντέξει τι μου προτείνετε το χοντρό το κερί η το άλλο?
-
Το ψιλό για να πάρει γυαλαδα....
-
-
ωχχχχχχχχχχχχχχχχχχ εγινε η αναλυση!!!
-
Ωραιο το Πεζουλι!
-
ευχαριστω πολυ! αντικατεστησα ολες τις φωτογραφιες με μεγαλη αναλυση!!!!!!!!!!!!
-
ΤΚΑ .....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
ΤΚΑ .....Τρίκαλα για πάντα! Αν και δεν είναι οι δικές του γιατι τις είχαν κλέψει παλιά!:-( αν δεν κάνω λάθος μένεις τρίκαλα? Αν θες κάποια στιγμή έλα να το δεις κερναω και καφέ!
-
Ωραιο γινεται.. Το χρωμα δινει ενα πολυ ωραιο αυθεντικο αποτελεσμα(αν και νομιζω μας ειχες πει οτι ειναι ξαναβαμμενο)Πρωσωπικα προτιμω ετσι ενα παλιο αυτοκινητο,παρα να ειναι 'του κουτιου' Βεβαια αυτα ειναι και γουστα..
-
Και εμένα μου αρέσει πολύ έτσι! Αλλά θέλω να βρω τι να του περάσω για να διαρκέσει! Μάλλον θα πάρω αυτό το κερί σε σπρέι άμα το βρω!
-
Ξεχασα να σε ρωτησω την τελευταια φορα,αν υπαρχει καποιο μηχανικο προβλημα,σχετικα με εκεινο που μας ελεγες το πασχα..Αλλα υποθετω πως ολα πανε καλα,αλλιως θα ειχες ηδη ζητησει τη γνωμη μας
Προβλεπεται γεματο καλοκαιρι..Εν τω μεταξυ ανακαλυψα κι αλλο 304.Κυριολεκτικα πεσαμε πανω του..
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Ξεχασα να σε ρωτησω την τελευταια φορα,αν υπαρχει καποιο μηχανικο προβλημα,σχετικα με εκεινο που μας ελεγες το πασχα..Αλλα υποθετω πως ολα πανε καλα,αλλιως θα ειχες ηδη ζητησει τη γνωμη μας
Προβλεπεται γεματο καλοκαιρι..Εν τω μεταξυ ανακαλυψα κι αλλο 304.Κυριολεκτικα πεσαμε πανω του..
το προβλημα αυτο που ελεγα με την μαγιονεζα υπαρχει ακομη αλλα σε ενα μηχανικο που το πηγε ο παππους μου του ειπε οτι δεν ειναι φλαντζα! αλλιως θα αναιβαζε θερμοκρασια! βεβαια υπαρχει και στην βελονα μαγιονεζα και θα το παω και αλλου εγω!
οταν λες πεσατε το χτυπησατε?
-
-
Το αμαξι εχει ξαναβαφτει?
-
σχετικα με τη μαγιονεζα που λεει ο φιλος...
αν εννοεις οτι το λαδι της μηχαμης ειναι λασπομενο τοτε σημαινει οτι περναει νερο στα λαδια αυτο γινεται συγουρα απο καμενη φλατζα....
αν ξερει καποιος καποια αλλη αιτια που το προκαλει αυτο ας το πει
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
σχετικα με τη μαγιονεζα που λεει ο φιλος...αν εννοεις οτι το λαδι της μηχαμης ειναι λασπομενο τοτε σημαινει οτι περναει νερο στα λαδια αυτο γινεται συγουρα απο καμενη φλατζα....
αν ξερει καποιος καποια αλλη αιτια που το προκαλει αυτο ας το πει
μου ειχαν πει τα παδια οτι γινεται επειδη κινηται σε παρα πολυ μικρες αποστασεις!
-
Βασικά υπάρχει περίπτωση να σου δειχνει σαπουνάδα αν περνάει υγρασία σε κάποιο σωλήνα επιστροφής αναθυμιάσεων , ειδικά αν ειναι στον αέρα ξεσυνδεδεμένος. Πχ στον μποξερ της Alfa , τα λάδια μπαίνουν στον κορμό απο ένα σωλήνα που πάνω σε αυτόν ειναι και ο σωλήνας επιστροφής και όχι κατευθείαν απο τις κεφαλες. Αν ο σωλήνας ειναι στον αερα τότε ο συνδιασμός υγρασίας το πρωί και πρώτες αναθυμιάσεις λαδιών κάνουν σαπουνάδα στο καπάκι του σωλήνα.
Βεββαια , αν βλέπεις σαπουνάδα στο δεικτη , πιο πιθανο να ειναι φλάντζα οπότε ψάχνεις και για αλλες ενδειξεις όπως σταδιακά απώλεια νερου , μπερδεμα στο ρελαντι όσο η μηχανη ειναι κρυα κλπ κλπ.
Κάνε το καλό και αλλαξε μια τα λάδια και τσέκαρε κατάσταση των παλιών και κάνε καθαρισμό σε δεικτη και καπάκι λαδιων για να το παρακολουθησεις.
Αναπαλαίωση peugeot 304