-
Καλησπέρα!
Τι θα προτείνατε για έναν νέο, χωρίς οικογένεια που θέλει ένα αυτοκίνητο με στοιχειώδεις δυνατότητες off-road (κατά προτίμηση 4κίνητο) και που να ταξιδεύει στοιχειωδώς άνετα στην εθνική και έχει budget το πολύ μέχρι 6.500 ευρώ;;;
Απαιτήσεις:
- Να έχει δυνατότητες off-road. Δεν μιλάμε για κατάκτηση του Έβερεστ, αλλά θα πρέπει να έχει αξιοπρεπή απόσταση από το έδαφος και να μην κολώνει στον πρώτο χωματόδρομο.
- Να μην καίει 3 πετρελαιοπηγές / χλμ... Η κατανάλωση δεν είναι Νο. 1 προτεραιότητα, μιας και δεν θα το χρησιμοποιεί κάθε μέρα, αλλά πιο πολύ σε καμιά βραδινή έξοδο, κανένα ταξιδάκι, διακοπές, κτλ, αλλά δεν θέλει να γίνει μέτοχος στην Shell...
- Στοιχειώδης άνεση στο ταξίδι σε εθνική. Να μην κάνεις ένα ταξιδάκι και μετά να θέλεις 4 ντεπόν για τον πονοκέφαλο.
- Λίγα κυβικά, για χαμηλά τέλη. Με τίποτα πάνω από 1600...
- Αξιοπιστία - λογική συντήρηση
- Όριο τιμής 6.500 ευρώ (με το ζόρι). Όσο πιο κοντά (ή πιο κάτω) από 5.000 τόσο το καλύτερο προφανώς.
Λοιπά:
- Οι χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Ο οδηγός είναι φυσιολογικού αναστήματος και γενικά διαστάσεων, οικογένεια δεν υπάρχει, μετακομίσεις δεν θα κάνει, οπότε απλά πρέπει να παίρνει 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους για διακοπές, άντε και άλλους δύο σε καμία βραδινή έξοδο.
- Εξοπλισμός τίποτα το ιδιαίτερο. Να έχει ηλεκτρ. παράθυρα, A/C, κεντρικό κλείδωμα, ABS, αερόσακο, τα βασικά... Τίποτα το ιδιαίτερο.
- Οδική συμπεριφορά μας είναι αδιάφορη. Δεν θέλουμε σκοτώστρα προφανώς, αλλά μιλάμε για έναν οδηγό που απλά θέλει να πηγαίνει από το Α στο Β.
Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι...
Με αυτά τα δεδομένα σε σχετική συζήτηση (over beer ), καταλήξαμε:
Suzuki Ignis (και το τωρινό μοντέλο είναι οριακά εντός budget)
Daihatsu Terios (ο ίδιος το πρότεινε και του αρέσει περισσότερο απ' όλα)
Honda HRV (λίγο ακριβό, αλλά βρίσκεις στα ζητούμενα λεφτά, πιστεύω σε καλή κατάσταση).Καμιά άλλη ιδέα;
-
Καλησπέρα!
Τι θα προτείνατε για έναν νέο, χωρίς οικογένεια που θέλει ένα αυτοκίνητο με στοιχειώδεις δυνατότητες off-road (κατά προτίμηση 4κίνητο) και που να ταξιδεύει στοιχειωδώς άνετα στην εθνική και έχει budget το πολύ μέχρι 6.500 ευρώ;;;
Απαιτήσεις:
- Να έχει δυνατότητες off-road. Δεν μιλάμε για κατάκτηση του Έβερεστ, αλλά θα πρέπει να έχει αξιοπρεπή απόσταση από το έδαφος και να μην κολώνει στον πρώτο χωματόδρομο.
- Να μην καίει 3 πετρελαιοπηγές / χλμ... Η κατανάλωση δεν είναι Νο. 1 προτεραιότητα, μιας και δεν θα το χρησιμοποιεί κάθε μέρα, αλλά πιο πολύ σε καμιά βραδινή έξοδο, κανένα ταξιδάκι, διακοπές, κτλ, αλλά δεν θέλει να γίνει μέτοχος στην Shell...
- Στοιχειώδης άνεση στο ταξίδι σε εθνική. Να μην κάνεις ένα ταξιδάκι και μετά να θέλεις 4 ντεπόν για τον πονοκέφαλο.
- Λίγα κυβικά, για χαμηλά τέλη. Με τίποτα πάνω από 1600...
- Αξιοπιστία - λογική συντήρηση
- Όριο τιμής 6.500 ευρώ (με το ζόρι). Όσο πιο κοντά (ή πιο κάτω) από 5.000 τόσο το καλύτερο προφανώς.
Λοιπά:
- Οι χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Ο οδηγός είναι φυσιολογικού αναστήματος και γενικά διαστάσεων, οικογένεια δεν υπάρχει, μετακομίσεις δεν θα κάνει, οπότε απλά πρέπει να παίρνει 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους για διακοπές, άντε και άλλους δύο σε καμία βραδινή έξοδο.
- Εξοπλισμός τίποτα το ιδιαίτερο. Να έχει ηλεκτρ. παράθυρα, A/C, κεντρικό κλείδωμα, ABS, αερόσακο, τα βασικά... Τίποτα το ιδιαίτερο.
- Οδική συμπεριφορά μας είναι αδιάφορη. Δεν θέλουμε σκοτώστρα προφανώς, αλλά μιλάμε για έναν οδηγό που απλά θέλει να πηγαίνει από το Α στο Β.
Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι...
Με αυτά τα δεδομένα σε σχετική συζήτηση (over beer ), καταλήξαμε:
Suzuki Ignis (και το τωρινό μοντέλο είναι οριακά εντός budget)
Daihatsu Terios (ο ίδιος το πρότεινε και του αρέσει περισσότερο απ' όλα)
Honda HRV (λίγο ακριβό, αλλά βρίσκεις στα ζητούμενα λεφτά, πιστεύω σε καλή κατάσταση).Καμιά άλλη ιδέα;
-
Καλησπέρα!
Τι θα προτείνατε για έναν νέο, χωρίς οικογένεια που θέλει ένα αυτοκίνητο με στοιχειώδεις δυνατότητες off-road (κατά προτίμηση 4κίνητο) και που να ταξιδεύει στοιχειωδώς άνετα στην εθνική και έχει budget το πολύ μέχρι 6.500 ευρώ;;;
Απαιτήσεις:
- Να έχει δυνατότητες off-road. Δεν μιλάμε για κατάκτηση του Έβερεστ, αλλά θα πρέπει να έχει αξιοπρεπή απόσταση από το έδαφος και να μην κολώνει στον πρώτο χωματόδρομο.
- Να μην καίει 3 πετρελαιοπηγές / χλμ... Η κατανάλωση δεν είναι Νο. 1 προτεραιότητα, μιας και δεν θα το χρησιμοποιεί κάθε μέρα, αλλά πιο πολύ σε καμιά βραδινή έξοδο, κανένα ταξιδάκι, διακοπές, κτλ, αλλά δεν θέλει να γίνει μέτοχος στην Shell...
- Στοιχειώδης άνεση στο ταξίδι σε εθνική. Να μην κάνεις ένα ταξιδάκι και μετά να θέλεις 4 ντεπόν για τον πονοκέφαλο.
- Λίγα κυβικά, για χαμηλά τέλη. Με τίποτα πάνω από 1600...
- Αξιοπιστία - λογική συντήρηση
- Όριο τιμής 6.500 ευρώ (με το ζόρι). Όσο πιο κοντά (ή πιο κάτω) από 5.000 τόσο το καλύτερο προφανώς.
Λοιπά:
- Οι χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Ο οδηγός είναι φυσιολογικού αναστήματος και γενικά διαστάσεων, οικογένεια δεν υπάρχει, μετακομίσεις δεν θα κάνει, οπότε απλά πρέπει να παίρνει 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους για διακοπές, άντε και άλλους δύο σε καμία βραδινή έξοδο.
- Εξοπλισμός τίποτα το ιδιαίτερο. Να έχει ηλεκτρ. παράθυρα, A/C, κεντρικό κλείδωμα, ABS, αερόσακο, τα βασικά... Τίποτα το ιδιαίτερο.
- Οδική συμπεριφορά μας είναι αδιάφορη. Δεν θέλουμε σκοτώστρα προφανώς, αλλά μιλάμε για έναν οδηγό που απλά θέλει να πηγαίνει από το Α στο Β.
Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι...
Με αυτά τα δεδομένα σε σχετική συζήτηση (over beer ), καταλήξαμε:
Suzuki Ignis (και το τωρινό μοντέλο είναι οριακά εντός budget)
Daihatsu Terios (ο ίδιος το πρότεινε και του αρέσει περισσότερο απ' όλα)
Honda HRV (λίγο ακριβό, αλλά βρίσκεις στα ζητούμενα λεφτά, πιστεύω σε καλή κατάσταση).Καμιά άλλη ιδέα;
-
Τζίμνυ 1.300, κάνει όλα που περιγράφεις και είναι ένα φθηνό σκυλί.
-
Όχι και jimny βρε συ. Είπαμε να μην τον πιάνει πονοκέφαλος τον άνθρωπο
-
Το τζίμνυ δεν του αρέσει πολύ... Δεν αποκλείεται βέβαια... Δεν ξέρω τι λέει στο ταξίδι βέβαια...
-
Καλά, θέλει το 4X4 για βραδινές εξόδους; Θα πίνει ποτάκια με τους λύκους;
-
Εγώ θα αναζητούσα HR-V με 125 άλογα και με κρύα καρδιά 105 άλογα.
Αν δεν έβρισκα θα επέλεγα Grand Vitara 1.6 3door το προηγούμενο.Tο (προηγούμενο) Terios δεν είναι για Εθνική. Οι πλαγιομετωπικοί άνεμοι το πάνε πέρα-δώθε. Επίσης πολύ κακή θέση οδήγησης και πολύ στενό εσωτερικά.
Το Ignis είναι μικρό. Δύο βαλιτσούλες και αυτές με το ζόρι.
(υπάρχει και τo Pagero Pinin αλλά είναι 1800 ή 2000κυβικά) -
Απο αυτα που λες το hrv φαινεται πιο ολοκληρωμενη επιλογη ειδικα στο δρομο ανωτρο των υπολοιπων. Στα μικρα υπαρχουν και τα sirion- swift- panda αλλα εφοσον προοριζεται για ανοιχτο δρομο καλυτερα να παει σε κατι που θα κινειται πιο ξεκουραστα. hrv λοιπον απο μενα, οτι και να παρει ομως, να το συνδυασει με ενδιαμεσο ελαστικο (70-30 ή 80-20) κι οχι δρομου για να μην εχει κανενα θεμα στον πατημενο χωματοδρομο (επισης τα περισσοτερα απο αυτα εχουν σημανση για χιονι).
-
Φυσικα και θα παρει το HRV με τα 125 αλογα . ΕΙναι ωραιο, σχετικα ανετο μεσα (πισω παιρνει 2 ατομα, ο τριτος μαλλον ειναι λιγο περιττος ) και απο καταναλωση θα το χαρακτηριζα οικονομικο. Το εχουν δυο φιλοι και τυχαινει να τα οδηγω σχετικα συχνα. Το ενα μαλιστα το 'σκιζω' σε χωματοδρομους
-
Εγώ θα σκεφτόμουν μάλλον το προηγούμενο GV 1,6. Νομίζω είχε και επιλεκτική 4κίνηση με διακόπτη για 2κίνηση και 4κίνηση.
Το Ignis θα το απέκλεια για τον ίδιο λόγο με το Jimny. 'Δύσκολο' και άβολο στην ΕΟ χωρίς να έχει ακριβώς και τα εκτός δρόμου προτερήματα του Jimny! Για το Honda δεν έχω άποψη και γνώση.
Και ένα ακόμα που δεν ξέρω σε ποιότητα τι λέει (ή ξέρω?) αλλά το συμπαθώ εδώ και χρόνια. Το 4κίνητο Renault Kangoo!!!
Αν η εκτός δρόμου κίνηση δεν χρειάζεται απαραίτητα 4κίνηση μήπως να έβλεπε και το C3 XTR? ... σε ποιον το προτείνω αυτό? Μπα, άκυρο! -
Aπο την στιγμη που τα ζητουμενα ειναι κυριως ασφαλτος και η δυνατοτητα της εκτος δρομου κινησης θα προτεινα και γω το hr-v καθως το εχουν δυο γνωστοι μου και ειναι απολυτα ευχαριστημενοι ο ενας με τα 125 και ο αλλος με τα 105 αλογα.Του βαζεις και ενα λαστιχακι 80-20 και εισαι κομπλε,αφου δεν θες να ανεβαινεις στα κατσαβραχα δεν χρειαζεσαι τπτ παραπανω.
-
Αρχικά, να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας!
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Καλά, θέλει το 4X4 για βραδινές εξόδους; Θα πίνει ποτάκια με τους λύκους;Όχι βρε... Απλά το καλοκαίρι γυρνάει αρκετά και του αρέσει να 'διακοπάρει' ( ) σε μέρη απρόσιτα και χωρίς κόσμο. Εκεί χρειάζεται τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Έχει ήδη κάνει πολύ χωματόδρομο και με την ευκαιρία της αλλαγής αυτοκινήτου θα ήθελε ένα που να μην βρίσκει κάτω εύκολα και να μην κολάει τόσο εύκολα όσο ένα προσθιοκίνητο...
Tο (προηγούμενο) Terios δεν είναι για Εθνική. Οι πλαγιομετωπικοί άνεμοι το πάνε πέρα-δώθε. Επίσης πολύ κακή θέση οδήγησης και πολύ στενό εσωτερικά.
Ναι;;; Δεν το έχω οδηγήσει και δεν ξέρω...
Το Ignis είναι μικρό. Δύο βαλιτσούλες και αυτές με το ζόρι.
Ε, αυτό δεν μας πειράζει και τόσο πολύ... Για να σας δώσω να καταλάβετε, αρχικά ήθελε Panda 1.2 4x4... και με τα χίλια ζόρια του άλλαξα γνώμη...
(υπάρχει και τo Pagero Pinin αλλά είναι 1800 ή 2000κυβικά)
Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά εκτός από τα κυβικά ξεφεύγει και η τιμή...
Εγώ θα σκεφτόμουν μάλλον το προηγούμενο GV 1,6. Νομίζω είχε και επιλεκτική 4κίνηση με διακόπτη για 2κίνηση και 4κίνηση.
Δεν καίει όμως αρκετά;;;; Συν το ότι, πρέπει να ξεφεύγει λίγο σε τιμή...
Το Ignis θα το απέκλεια για τον ίδιο λόγο με το Jimny. 'Δύσκολο' και άβολο στην ΕΟ χωρίς να έχει ακριβώς και τα εκτός δρόμου προτερήματα του Jimny!
Έχεις οδηγήσει;;; Δεν έχω δοκιμάσει κανένα για να πω την αλήθεια μου... Ίσως περάσω καμιά βόλτα από καμία αντιπροσωπεία να κάνω κανένα test drive σε καινούριο Ignis...
Και ένα ακόμα που δεν ξέρω σε ποιότητα τι λέει (ή ξέρω?) αλλά το συμπαθώ εδώ και χρόνια. Το 4κίνητο Renault Kangoo!!!
Κι εμένα μ' αρέσει, αλλά απ' όσο ξέρω καίει πολύ...
Αν η εκτός δρόμου κίνηση δεν χρειάζεται απαραίτητα 4κίνηση μήπως να έβλεπε και το C3 XTR? ... σε ποιον το προτείνω αυτό? Μπα, άκυρο!
Με μεταχειρισμένα δεν έχω πρόβλημα... Απλά, το προηγούμενο C3 το έχω οδηγήσει (τρελό άκυρο το αμάξι... ) και το XTR δεν έχει καμία διαφορά (σε ύψος) από το κανονικό... Μόνο κάτι μαύρους προφυλακτήρες... Άρα εκτός δρόμου πάει όσο το κανονικό...
Πάντως βλέπω ότι οι περισσότεροι για το HRV κλίνετε... Για να πω την αλήθεια, κι εγώ μεταξύ HRV και Ignis θα ήμουν...
Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
-
Για το Terios
Το έχω δει στην πράξη αυτό με νοικιαζόμενο terios:
Όμως ο μεγαλύτερος εχθρός στην ομαλή πορεία και κατευθυντικότητα του
...υπερυψωμένου και στενού Τέριος είναι οι* πλάγιοι άνεμοι**.
Ιδίως σε περιπτώσεις που το οδόστρωμα είναι ανώμαλο και οι αναρτήσεις
δυσκολεύονται να αποσβέσουν πλήρως την ταλάντωση. O οδηγός λοιπόν πρέπει να
είναι ιδιαίτερα προσεκτικός ειδικά όταν προσπερνά μεγαλύτερα οχήματα που
καλύπτουν το Τέριος με τον όγκο τους και εκτίθεται και πάλι στις ριπές
ανέμου.http://library.techlink.gr/4t/article-m ... rticle=898*
Επίσης μου κακοφάνηκε πολύ και η θέση οδηγού και συνοδηγού.
Δηλ. όπως τα λένε και οι 4T:
*Δεύτερη και σημαντικότερη ένσταση είναι η κάκιστη εργονομία της θέσης
οδήγησης. Με κίνδυνο να θεωρηθούμε υπερβολικοί, θα συμπληρώναμε μάλιστα ότι
το πρόβλημα με τη θέση οδήγησης δεν έχει να κάνει τόσο με την εργονομία όσο
με την ασφάλεια. Εξηγούμαστε αμέσως. Λόγω του περιορισμένου εσωτερικού
πλάτους καθώς και τους ογκώδους τούνελ μετάδοσης, η θέση του οδηγού έχει
μετατοπιστεί όσο το δυνατό πιο αριστερά, το τιμόνι έχει μια μικρή κλίση
προς τα αριστερά, ενώ τα πεντάλ είναι μετατοπισμένα αλλά προς τα δεξιά.
Αποτέλεσμα: Ένας μετρίου αναστήματος οδηγός, θα ανακαλύψει ότι κατ' αρχήν
κάθεται ...στραβά και επιπλέον όταν στρίβει δεξιά, το αριστερό του χέρι
χτυπά στο ...εσωτερικό πλαίσιο της πόρτας ή στο τζάμι. Αυτό θα μπορούσε
απλώς να θεωρηθεί ενοχλητικό αν κινείσαι μέσα στην πόλη, αλλά είναι κάτι
χειρότερο στη γρήγορη οδήγηση ή στην οδήγηση στο χώμα σε ελαφρώς
κακοτράχαλα εδάφη. Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο είναι διπλής
προσωπικότητας, αν θυμάστε. * -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το Ignis θα το απέκλεια για τον ίδιο λόγο με το Jimny. 'Δύσκολο' και άβολο στην ΕΟ χωρίς να έχει ακριβώς και τα εκτός δρόμου προτερήματα του Jimny!
Έχεις οδηγήσει;;; Δεν έχω δοκιμάσει κανένα για να πω την αλήθεια μου... Ίσως περάσω καμιά βόλτα από καμία αντιπροσωπεία να κάνω κανένα test drive σε καινούριο Ignis...
Το 2κίνητο της τελευταίας γενιάς το οδηγησα αρκετά και εντός πόλης (στην Αθήνα) και εκτός (στην ΕΟ). Θα το έλεγα ... πρωτόγονο Μάρκο. Εως τότε το εκτιμούσα και εγώ αλλά δεν βρήκα θετικά είτε εντός πόλης πέρα απο την ψηλή θέση οδήγησης είτε εκτός απο τους τριγμούς, την σκληρή του συμπεριφορά, τα σκληρά του πλαστικά κλπ.
Το τελευταίο 'καινούριο' Ignis υπήρξε ... το 2007. Μόνο σε μτχ πλέον! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για το TeriosΤο έχω δει στην πράξη αυτό με νοικιαζόμενο terios:
Όμως ο μεγαλύτερος εχθρός στην ομαλή πορεία και κατευθυντικότητα του
...υπερυψωμένου και στενού Τέριος είναι οι* πλάγιοι άνεμοι**.
Ιδίως σε περιπτώσεις που το οδόστρωμα είναι ανώμαλο και οι αναρτήσεις
δυσκολεύονται να αποσβέσουν πλήρως την ταλάντωση. O οδηγός λοιπόν πρέπει να
είναι ιδιαίτερα προσεκτικός ειδικά όταν προσπερνά μεγαλύτερα οχήματα που
καλύπτουν το Τέριος με τον όγκο τους και εκτίθεται και πάλι στις ριπές
ανέμου.http://library.techlink.gr/4t/article-m ... rticle=898*
Επίσης μου κακοφάνηκε πολύ και η θέση οδηγού και συνοδηγού.
Δηλ. όπως τα λένε και οι 4T:
*Δεύτερη και σημαντικότερη ένσταση είναι η κάκιστη εργονομία της θέσης
οδήγησης. Με κίνδυνο να θεωρηθούμε υπερβολικοί, θα συμπληρώναμε μάλιστα ότι
το πρόβλημα με τη θέση οδήγησης δεν έχει να κάνει τόσο με την εργονομία όσο
με την ασφάλεια. Εξηγούμαστε αμέσως. Λόγω του περιορισμένου εσωτερικού
πλάτους καθώς και τους ογκώδους τούνελ μετάδοσης, η θέση του οδηγού έχει
μετατοπιστεί όσο το δυνατό πιο αριστερά, το τιμόνι έχει μια μικρή κλίση
προς τα αριστερά, ενώ τα πεντάλ είναι μετατοπισμένα αλλά προς τα δεξιά.
Αποτέλεσμα: Ένας μετρίου αναστήματος οδηγός, θα ανακαλύψει ότι κατ' αρχήν
κάθεται ...στραβά και επιπλέον όταν στρίβει δεξιά, το αριστερό του χέρι
χτυπά στο ...εσωτερικό πλαίσιο της πόρτας ή στο τζάμι. Αυτό θα μπορούσε
απλώς να θεωρηθεί ενοχλητικό αν κινείσαι μέσα στην πόλη, αλλά είναι κάτι
χειρότερο στη γρήγορη οδήγηση ή στην οδήγηση στο χώμα σε ελαφρώς
κακοτράχαλα εδάφη. Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο είναι διπλής
προσωπικότητας, αν θυμάστε. *Εγώ που το ΄χω οδηγήσει επίσης νοικιάρικο σε ταξίδι Αθήνα, ορεινή Μεσσηνία και πίσω καθώς και 2 μέρες στους εκεί χωματόδρομους μου φάνηκε Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο σε όλα του και κουτί για αυτό που ψάχνει ο φίλος του Μάρκου. Το μοναδικό που μπορεί να πάει χώμα. Τώρα για τον συντάκτη των 4Τ τι να πω; Ίσως δυσκολεύεται να συνηθίσει τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Άκου λέει να προσέχεις όταν προσπερνάς νταλίκα σε ανώμαλο έδαφος!!!
Το HRV το ξεχνάς, (σε σύγκριση με το Τέριος) δεν έχει τετρακίνηση και σχέση με το χώμα παρά μόνο όσο και το C3. Στην 1η λακούβα θα μείνεις μετέωρος και θα κατέβεις να σπρώχνεις.
-
το οποιο σημαινει(ολα τα παραπανω) οτι δυσκολο να παρεις αμαξι κατω απο 1600 κυβικα με ανεση στα ταξιδια - 4κινηση - πολυ καλες off road δυνατοτητες , και σε τετοιο budget που διαθετεις . Πρεπει νομιζω να κανεις καποιες παραχωρησεις...
εχω οδηγηση το Jimny και σαν Off road δεν χαμπαριαζει , στην πολη παλευεται , αλλα στα ταξιδια ειναι κουραστικο .
-
Το Jimny σε ταξίδια είναι
σε επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες ζορίζεται παρα πολύ για να προσπεράσειτο δε HRV έχει πολύ κοντό κιβώτιο και σπάει λίγο τα νευρα όταν στην εθνική θελει 4000 στροφές για τα 120 και για πολλές ώρες ταξιδιού είναι κουραστικό
προσοχή σε αυτά που έρχονται από Γερμανία, δείχνουν να τους έχουν πιει το αίμα -
Vengas για το hrv αν ειναι οπως τα περιγραφεις εξ ορισμου τους πινεις το αιμα αν για να πας με 140 θες 6000 στροφες
-
4000 για τα 120, 4500 για 130 ..στα παραπάνω δε παρατηρώ και πολύ το στροφόμετρο
αν θυμάμαι καλά, έχει 5000 για τα 140-145
τα Suvlakia λόγω ύψους θέλουν ροπή και αν είναι
Suzuki Ignis - Daihatsu Terios - Honda HRV ή κάτι άλλο;