Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβάθμιση Corolla G6 1.3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναβάθμιση Corolla G6 1.3
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charisg6 last edited by

      Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        charisg6 last edited by

        Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charisg6 last edited by

          Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            coupeas last edited by

            Xάρη άκου.Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά να κανεις αναβάθμιση κινητήρα σε πρώτο αυτοκίνητο δεν ειναι το πρέπον.
            Κάνε κάποια χιλιόμετρα να πάρεις το feeling του νέου σου αυτοκινήτου και αγόρασε μετά απο καποιο χρονο που θα κρινεις εσύ ενα πιο δυνατό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις.
            Οσο για τα 1500 που διαθέτεις ,κράτησέ τα για αργότερα.Θα έρθει εισφορά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ένα καλό σέρβις, ένα σετ καινούρια λάστιχα και αμορτισέρ είναι ιδανική κινηση αν τα 1500 σου ξύνουν την τσέπη.

              Sent from my Tab using a pigeon.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Σωστός ο ''θείος''.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  charisg6 last edited by

                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                  Xάρη άκου.Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά να κανεις αναβάθμιση κινητήρα σε πρώτο αυτοκίνητο δεν ειναι το πρέπον.
                  Κάνε κάποια χιλιόμετρα να πάρεις το feeling του νέου σου αυτοκινήτου και αγόρασε μετά απο καποιο χρονο που θα κρινεις εσύ ενα πιο δυνατό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις.
                  Οσο για τα 1500 που διαθέτεις ,κράτησέ τα για αργότερα.Θα έρθει εισφορά!

                  Δεν θέλω τρέλα άλογα ή να το κάνω 'τούμπανο' Επειδή συχνά έχω μεγάλο φορτίο ( 3 τουλάχιστον συνεπιβάτες ή πολλές αποσκευές ή ρυμούλκηση τρέιλορ ) και στα δρομολόγια που κάνω συναντάω μεγάλες ανηφόρες ( και σε κλίση και σε απόσταση ) παρατηρω πως δυσκολεύεται στα 70 km/h . . Όσο αφορά το feeling έχεις απόλυτο δίκιο αλλά όπως αναφέρω, δεν θέλω να το κάνω τέρας ιπποδύναμης. .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charisg6 last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ένα καλό σέρβις, ένα σετ καινούρια λάστιχα και αμορτισέρ είναι ιδανική κινηση αν τα 1500 σου ξύνουν την τσέπη.

                    Sent from my Tab using a pigeon.

                    Φοβάμαι πως σε πρόλαβα όσο αφορά τα λάστιχα, το σέρβις και τα αμορτισερ. .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      Οκ Χάρη κατάλαβα.......Η καλύτερη λύση ειναι η αλλαγή κινητήρα.Πρόσθεσε αλλα τόσα με την ευκαιρία σου και βαλε τον 1,6 .Ίσως βρείς και φρένα με άκρα να ενισχύσης το αμάξι σου.
                      Θα έχεις την ροπή και την συμπεριφορά που θες χωρις πονοκεφάλους σε βελτιώσεις.
                      Θα σου πρότεινα και αναρτηση λόγο φορτίου αλλά θα ξεφύγεις σε χρήμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Σε άλλο τόπικ (πρόσφατο) έχω γράψει τα περί αλλαγής μοτέρ σε αυτό το αμάξι. Ή αλλάζεις μοτέρ ή δεν αλλάζεις τπτ (είναι σα να τα πετάς). Α, τα 1500ε δεν φτάνουν.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
                          Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.

                          [μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            +1

                            Πολλές φορές κατά την 'αναβάθμιση' αφαιρείται ο κόφτης στροφών του κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              r200 last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                              Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
                              Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.

                              [μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]

                                ετσι το παω το grande punto 1.4 95hp με το 6αρι κιβωτιο, με το που βγαινω στον αυτοκινητοδρομο δεν κατεβαινει ποτε η 6η
                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                charisg6 last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
                                Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.

                                [μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]

                                Έχεις δίκιο. . Η 6η σ'αυτό τ αμάξι είναι για τα ταξίδια μόνο. . Όταν πάω κανονικά, οι αλλαγές γίνονται στις 3.000~4.000 rpm για να βρίσκεται ο κινητήρας στο max της ροπής. .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charisg6 last edited by

                                  Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                  Σε άλλο τόπικ (πρόσφατο) έχω γράψει τα περί αλλαγής μοτέρ σε αυτό το αμάξι. Ή αλλάζεις μοτέρ ή δεν αλλάζεις τπτ (είναι σα να τα πετάς). Α, τα 1500ε δεν φτάνουν.

                                  Μπορείς να με βοηθήσεις να βρώ το τόπικ που έχεις γράψει για την αλλαγή μοτέρ?
                                  Επίσης μπορείς να μου πεις πόσο θα κοστίσει (περίπου) η αλλαγή μοτέρ?
                                  Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                    1. το ξεχνάς
                                    2. βάζεις 4AGE (1.6) και το αφήνεις ως έχει (~140 άλογα) ==> ~3000e
                                    3. το ξεχνάς
                                    4. βάζεις 4ΕFΤE (1.3T) και το αφήνεις ως έχει (~135 άλογα) ==> ~3000e
                                    5. το ξεχνάς

                                    Oι τιμές είναι προ κρίσης (κομπλέ). Ο beams μπορεί να σε βοηθήσει αν το αποφασίσεις, αλλά να ξέρεις ότι αξίζει μόνο αν το παντρευτείς το αμάξι, αλλιώς θα το χαρεί ο επόμενος τσάμπα.

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr