-
Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (
-
Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (
-
Πριν μερικούς μήνες, έγινα κάτοχος ενός Corolla G6 1.3 '98. . Θα ήθελα μερικές συμβουλές για την αναβάθμιση διότι είναι και το πρώτο μου αμάξι και φοβάμαι πως δεν γνωρίζω πολλά από αναβαμίσεις. . Και το πιο σημαντικό πρόβλημά μου είναι το περιορισμένο budget που έχω (
-
Xάρη άκου.Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά να κανεις αναβάθμιση κινητήρα σε πρώτο αυτοκίνητο δεν ειναι το πρέπον.
Κάνε κάποια χιλιόμετρα να πάρεις το feeling του νέου σου αυτοκινήτου και αγόρασε μετά απο καποιο χρονο που θα κρινεις εσύ ενα πιο δυνατό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις.
Οσο για τα 1500 που διαθέτεις ,κράτησέ τα για αργότερα.Θα έρθει εισφορά! -
Ένα καλό σέρβις, ένα σετ καινούρια λάστιχα και αμορτισέρ είναι ιδανική κινηση αν τα 1500 σου ξύνουν την τσέπη.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Σωστός ο ''θείος''.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Xάρη άκου.Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά να κανεις αναβάθμιση κινητήρα σε πρώτο αυτοκίνητο δεν ειναι το πρέπον.
Κάνε κάποια χιλιόμετρα να πάρεις το feeling του νέου σου αυτοκινήτου και αγόρασε μετά απο καποιο χρονο που θα κρινεις εσύ ενα πιο δυνατό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις.
Οσο για τα 1500 που διαθέτεις ,κράτησέ τα για αργότερα.Θα έρθει εισφορά!Δεν θέλω τρέλα άλογα ή να το κάνω 'τούμπανο' Επειδή συχνά έχω μεγάλο φορτίο ( 3 τουλάχιστον συνεπιβάτες ή πολλές αποσκευές ή ρυμούλκηση τρέιλορ ) και στα δρομολόγια που κάνω συναντάω μεγάλες ανηφόρες ( και σε κλίση και σε απόσταση ) παρατηρω πως δυσκολεύεται στα 70 km/h . . Όσο αφορά το feeling έχεις απόλυτο δίκιο αλλά όπως αναφέρω, δεν θέλω να το κάνω τέρας ιπποδύναμης. .
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ένα καλό σέρβις, ένα σετ καινούρια λάστιχα και αμορτισέρ είναι ιδανική κινηση αν τα 1500 σου ξύνουν την τσέπη.Sent from my Tab using a pigeon.
Φοβάμαι πως σε πρόλαβα όσο αφορά τα λάστιχα, το σέρβις και τα αμορτισερ. .
-
Οκ Χάρη κατάλαβα.......Η καλύτερη λύση ειναι η αλλαγή κινητήρα.Πρόσθεσε αλλα τόσα με την ευκαιρία σου και βαλε τον 1,6 .Ίσως βρείς και φρένα με άκρα να ενισχύσης το αμάξι σου.
Θα έχεις την ροπή και την συμπεριφορά που θες χωρις πονοκεφάλους σε βελτιώσεις.
Θα σου πρότεινα και αναρτηση λόγο φορτίου αλλά θα ξεφύγεις σε χρήμα. -
Σε άλλο τόπικ (πρόσφατο) έχω γράψει τα περί αλλαγής μοτέρ σε αυτό το αμάξι. Ή αλλάζεις μοτέρ ή δεν αλλάζεις τπτ (είναι σα να τα πετάς). Α, τα 1500ε δεν φτάνουν.
-
Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.[μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]
-
+1
Πολλές φορές κατά την 'αναβάθμιση' αφαιρείται ο κόφτης στροφών του κινητήρα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.[μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]
ετσι το παω το grande punto 1.4 95hp με το 6αρι κιβωτιο, με το που βγαινω στον αυτοκινητοδρομο δεν κατεβαινει ποτε η 6η
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ένας φίλος με τέτοιο αυτοκίνητο το οδηγούσε λάθος. Ιδιαίτερα αυτό που έχει 6 ταχύτητες ακριβώς για να σε βοηθάει να έχεις δύναμη παντού. Συχνά ανακαλύπτουμε ότι κατεβάζοντας ταχύτητα και έτσι ανεβάζοντας στροφές τα πράματα γίνονται πολύ καλύτερα από πλευράς νεύρου και επιδόσεων (αν και όχι τόσο καλά για την κατανάλωση).
Αν κι εσύ σαν τον φίλο μου κάνεις προσπέραση με 6η και 2000 στροφές (κόντεψα να πάθω συγκοπή) αυτά που λέω θα σε ωφελήσουν. Αλλιώς, αν ήδη εξαντλείς το στροφόμετρο και δεν σου φτάνει, μάζεψε λεφτά για μοτέρ.[μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά δεν είμαι]
Έχεις δίκιο. . Η 6η σ'αυτό τ αμάξι είναι για τα ταξίδια μόνο. . Όταν πάω κανονικά, οι αλλαγές γίνονται στις 3.000~4.000 rpm για να βρίσκεται ο κινητήρας στο max της ροπής. .
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σε άλλο τόπικ (πρόσφατο) έχω γράψει τα περί αλλαγής μοτέρ σε αυτό το αμάξι. Ή αλλάζεις μοτέρ ή δεν αλλάζεις τπτ (είναι σα να τα πετάς). Α, τα 1500ε δεν φτάνουν.Μπορείς να με βοηθήσεις να βρώ το τόπικ που έχεις γράψει για την αλλαγή μοτέρ?
Επίσης μπορείς να μου πεις πόσο θα κοστίσει (περίπου) η αλλαγή μοτέρ?
Ευχαριστώ για το χρόνο σου. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
- το ξεχνάς
- βάζεις 4AGE (1.6) και το αφήνεις ως έχει (~140 άλογα) ==> ~3000e
- το ξεχνάς
- βάζεις 4ΕFΤE (1.3T) και το αφήνεις ως έχει (~135 άλογα) ==> ~3000e
- το ξεχνάς
Oι τιμές είναι προ κρίσης (κομπλέ). Ο beams μπορεί να σε βοηθήσει αν το αποφασίσεις, αλλά να ξέρεις ότι αξίζει μόνο αν το παντρευτείς το αμάξι, αλλιώς θα το χαρεί ο επόμενος τσάμπα.
Αναβάθμιση Corolla G6 1.3