-
Καλησπέρα παίδες,
Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:
Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)
Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)
- να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
- αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
- αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
- έλεγχος στα φρένα
- Καινουρια λάστιχά
- αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί
αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.
Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνωΕυχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.
-
Καλησπέρα παίδες,
Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:
Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)
Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)
- να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
- αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
- αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
- έλεγχος στα φρένα
- Καινουρια λάστιχά
- αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί
αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.
Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνωΕυχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.
-
Καλησπέρα παίδες,
Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:
Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)
Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)
- να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
- αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
- αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
- έλεγχος στα φρένα
- Καινουρια λάστιχά
- αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί
αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.
Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνωΕυχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.
-
Όπως τα λές ακριβώς.Πρέπει να φύγουν οπωσδήποτε τα παλιά λάδια.Καί η παλιά βενζίνη.Για την μπαταρία ανάλογα την καταστασή της.Φίλτρα όλα αλλαγή,μπουζί,έλεγχος φρένων(υγρά,τακάκια,δισκόπλακες,σωληνάκια),έλεγχος ιμάντων(πολύ σημαντικό γιατί αν κοπούν πας για μεγάλη ζημιά),αλλαγή ελαστικών,και γενικότερα ένας καλός έλεγχος από έναν ΚΑΛΟ μηχανικό.
-
6 μηνες ακινησια δεν ειναι και τοσο μεγαλο διαστημα.
-
- 3 χρονια πριν χωρις σερβις
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
- 3 χρονια πριν χωρις σερβις
Σε αυτο εχες δικιο .
-
Μουργα θα εχει πιασει στο εσωτερικο η μηχανη! Αδικουμε τους κατασκευαστες, φτιαχνουν ολοι τρομερα αυτοκινητα (για να αντεχουν με τετοια κακοδιαχειρηση?).
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?+αλλαγη παραφλου και ελεγχος του κυκλωματος (κολαρα κτλ)
και οπωσδηποτε αλλαγη υγρων φρενων. -
Κλαλησπέρα,
Μόλις επέστρεψα απο την προσπάθεια ανανηψης.Το αυτοκίνητο τελικα ειναι 12ετίας, και έχει 120.000+ χιλιόμετρα. Τα λάστιχά του ειναι 6η εβδομαδα του 2009 οπότε αντέχουν ακόμα.
Πήρε μπροστά με καλώδια, (έκανε κατι ρόγχους στην αρχή αλλα τα κατάφερε).
Πήγαμε κουτσα κουτσα σε ένα σερβις, αλλαχτηκαν
- Λάδια, μπήκan 4 λίτρα 10-40 Total Quartz ή κάτι τετοιο, (10-40 ζήτησα εγω, ο τυπος μας πρότεινε 15-40, δεν ξερω αν έκανα λαθος). Το υπάρχον λαδι ήταν αρκετο σε ποσότητα αλλα ΜΑΥΡΟ εντελώς. Ο τυπος που το άλλαξε ειπε οτι έιχε μεσα 'τσίχλα' αντι για λάδι, τον πιστεύω
- Μπήκε ένα φίλτρο Bosch που βίδωνε (τέτοιο βρέθηκε στο μαγαζί).
- Τακάκια
- Φιλτρο αέρα
- Μπαταρία 45ah (είχε 55άρα αλλα οι 55 αρες που έιχε το μαγαζί ήταν με αναποδα τους πόλους και δεν εφταναν τα καλώδια).
- Υγρά φρένων. (ο τύπος έκανε μια διαδικασία με ένα ρουφηχτήρι σε καθε ρόδα και έτσι έκανε λεει και εξαέρωση ταυτόχρονα, δεν κανουν πλέον αυτό το 'πάτα διαδοχικα φρενο μεχρι να σταματησουν οι μπουρμπουλήθρες κλπ'').
- συμπληρωθηκε παραφλού (δε νομίζω να αλλαχτηκε)
και τέλος συμπληρώθηκε λαδι για κρεμαγιέρα
Αυτά κόστισαν κανα 240άρι περιπου μαζί με εργασία
Διαπιστώθηκε ένα παιξιμο περα δωθε στον εμπρος αριστερό τροχό, μας έιπαν για 'ακρόμπαρο, ημίμπαρο και ρουλεμάν', πρέπει να ρωτήσουν για το κόστος. Οντως ο τροχός κανει ανατριχιαστικούς θορύβους οταν αφήνεις το γκάζι και κυλαει μόνο του.
Προτάθηκε επίσης η αλλαγή
- ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντωτήρα
- φίλτρου βενζίνης
- φλάντζας ψευτοκάπακου (εκει γύρω ειναι τίγκα στο λάδι το σωμα του κινητήρα, σα χεσμένο ειναι)
- αντλίας νερου (σύμφωνα με τον μάστορα μια και θα γίνει η δουλεια και τα εργατικα θα ειναι τα ίδια καλύτερα να αλλαχτέι μπας και τα πάιξει καποια στιγμή)
Αυτά κοστολογούνται περι τα 200€ με εργασία.
Το πηγαμε για πλύσιμο και βόλτα δεξιά αριστερα, ακούγεται καλά, σαν κανονικό αυτοκίνητο, δεν κανει περίεργους θορύβους ο κινητήρας, νομίζω πως με το 500άρικο συνολικά την καναμε τη δουλειά, τη γλυτώσαμε.
Να προτείνω και αλλαγή μπουζί, μπουζοκαλώδιων και υπόλοιπων ιμάντων?
Αλλες προτάσεις?
Τι κόστος να περιμένω για ακρόμπαρα ημίμπαρα και ρουλεμάν τροχού?Ευχαριστώ και πάλι,
-
Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας.Ευχαριστώ για την απάντηση
δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.
Θα του πώ για μπουζι να αλλάξει και το έιχα υπόψη μου για τα λάδια. Μεσα απο την τάπα και πάνω στην τάπα βλεπεις πηχτή τσιχλοειδή μαυρίλα.Το κακό ειναι οτι δεν το πολυκυκλοφορει το αυτοκινητο, έτσι ώστε να 'ξεχορταριάζει' αλλα πρέπει να το έχει διαθέσιμο.
Πως καταλαβαιω αν θελουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?
-
ακου αν κροτολιζουν.......αν και νομιζω οτι εχει αυτορυθμιζομενες
οπωσδηποτε να αλλαξεις τους ιμαντες και τα υγρα.......καλοταξιδο -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας.Ευχαριστώ για την απάντηση
δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.
Θα του πώ για μπουζι να αλλάξει και το έιχα υπόψη μου για τα λάδια. Μεσα απο την τάπα και πάνω στην τάπα βλεπεις πηχτή τσιχλοειδή μαυρίλα.Το κακό ειναι οτι δεν το πολυκυκλοφορει το αυτοκινητο, έτσι ώστε να 'ξεχορταριάζει' αλλα πρέπει να το έχει διαθέσιμο.
Πως καταλαβαιω αν θελουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?
Κατεβαστε και καθαριστε το καρτερ λαδιου εκει ειναι το προβλημα,αν εχεις και αναμμενο λαμπακι λαδιου
Τα λαδια που εβαλες σε 2000χλμ θα τα μαυρισει επειδη το καρτερ λαδιου εχει συσσωρευμενη βρωμια στα τοιχωματα του και πρεπει να κατεβει και να καθαριστει με ζεστο νερο η με βενζινη και πινελο -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.
Το θέμα είναι και τι γίνεται εσωτερικά. Κάποια φίλτρα λαδιού, ίσως και το δικό σου αλλά δεν το ξέρω αυτό, περιέχουν μια ανεπίστροφη βαλβίδα που δεν επιτρέπει στο λάδι να κυλήσει πίσω στο κάρτερ. Σε φίλτρο χωρίς τη βαλβίδα θα χρειαστούν λίγα δευτερόλεπτα για να ανέβει το λάδι και στο μεταξύ θα λειτουργεί σχετικά στεγνός ο κινητήρας. Σε άλλες περιπτώσεις η βαλβίδα δεν είναι στο φίλτρο οπότε τότε το φίλτρο δεν την χρειάζεται.
Άρα καλό είναι να μας πει κάποιος αν στο αυτοκίνητό σου το φίλτρο είναι με βαλβίδα ή όχι και αν ναι τότε να δεις τι είναι αυτό που έβαλες.
Και αν, αν λέω, καταφέρει να μπει το φίλτρο με τη βαλβίδα ανάποδα τότε δεν έχεις καθόλου λάδι.... -
Oλα ωραια, αλλα καθαριστε τον κινητηρα απο την μουργα. οπως σου πε ο φιλος παραπανω για το καρτερ...Βαζε φθηνα λαδια τωρα στην αρχη και αλλαζε τα τακτικα(καθε 1000-2000 χιλιομετρα) κατοπιν βαζεις καποιο ακριβοτερο και συνθετικο αν θες.
-
Μπορείς να δοκιμάσεις και ένα ντιζελόλαδο που έχει περισσότερα αντιρυπαντικά από τα βενζιλόλαδα και να κάνεις μερικές αλλαγές. Αυτό φυσικά αν σας ενδιαφέρει ο κινητήρας.
-
Το πιο ενδιαφέρον πόστ που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι έπρεπε να ήταν πτυχιακή εργασία σπουδαστών μηχανολογίας
-
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον.
λεπτομερεστερα τα πράγματα έχουν ώς εξης:
το αυτοκινητο δεν αποτελει καθημερινό μεσο μεταφοράς (υπάρχει μοτοσυκλετα) αλλα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι σε κατάσταση λειτουργίας όποτε ζητηθεί (λόγοι υγειας). Με την έλευση του φθινοπώρου και με τις βροχές λογικά θα γίνει πιο συχνη η χρήση του.Λαμπάκι λαδιού ΔΕΝ αναβει απο όσο κατάλαβα, και ό ήχος του κινητήρα ειναι νορμάλ (δεν ακούγονται κλαπατσίμπανα, ρόγχοι περίεργοι κλπ).
Επειδη ο ιδιοκτήτης δεν εχει καθημερινη πρόσβαση στο αυτοκινητο (μονο σαββατοκύριακα) και με βαση αυτό το δεδομένο όπως και το θεμα οικονομικης στενότητας, θα του προτεινω τα εξής βάση των συμβουλών σας:
- αλλαγή ρουλεμαν τροχου και ακρομπαρα για να κυλαει σωστά.
- αλλαγη ιμαντα εκκεντροφόρου, τεντωτηρα, φλαντζας ψευτοκάπακου, ιμάντων γενικώς , αντλιας νερου να μη μεινει στη μεση του δρόμου.
- αλλαγή λάδια- φίλτρο σε 3-5 μήνες maximum και βλεπουμε τι θα βγάλει. Ελεγχος στάθμης λαδιου να δούμε τι καίει απο λαδια γενικώς.
- ΚΤΕΟ να περάσει να δουμε και ρυπους και τι μπορει να βρουν εκει.
Δεν εχουμε τεχνική δυντοτητα να βγάλουμε καρτερ εμείς και να να το καθαρίσουμε.
Θα σας ενημερώσω με τα επομενα βήματα που θα γίνουν και τι θα βρεθεί.
Τωρα διαβασα και στο σχόλιο για τους φοιτητες μηχανολογίας. Να προσθέσω οτι δυστυχώς οι εποχες που ζούμε τώρα δεν μας αφήνουν πολλά περιθώρια για 'αντε μωρε, μην ασχολεισαι πούλα το και παρε άλλο' και είμαι κατά της αλλαγής για την αλλαγή και μόνο, εφόσον το αυτοκίνητο μπορει να κανει κατα 80% τη δουλειά που έκανε καινούριο με ελάχιστα χρήματα, χωρίς ταυτόχρονα να αποτελει κίνδυνο για του επιβάτες και τους γύρω του. Απαντήσεις σαν και τις δικές σας, βοηθούν εμας που ξερουμε λιγότερα να κερδίσουμε χρόνο ζωής και χρήματα παρατείνοντας την ωφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου, γιατι δυστυχώς τα λεφτά δεν βγάινουν τσάμπα και τώρα μάλιστα για πολλούς, δεν βγάινουν και καθόλου.
Κάντε αν θελετε και κανα σχόλιο πειτε τη γνώμη σας σε άλλο thread που θα ανοίξω παράλληλα, για το δικό μου το ρημάδι το Accent του 2001, θα το δειτε σε λίγο.
-
το θέμα είναι όμως να μην ξεκολήσει καμιά μουργα και βουλώσει τπτ...
Μου φαίνεται λογικό το να κατέβει το κάρτερ και να καθαριστεί πάντως, λογικά εκέι είναι συγκεντρωμένη όλη η λάσπη
Θέλω συμβουλές για "αναζωογόνηση" Daewoo Lanos