Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θέλω συμβουλές για "αναζωογόνηση" Daewoo Lanos
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θέλω συμβουλές για "αναζωογόνηση" Daewoo Lanos
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    41
    474
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Καλησπέρα παίδες,

      Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:

      Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)

      Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.

      Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)

      1. να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
      2. αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
      3. αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
      4. έλεγχος στα φρένα
      5. Καινουρια λάστιχά
      6. αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί

      αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.

      Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
      Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
      εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνω

      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Καλησπέρα παίδες,

        Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:

        Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)

        Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.

        Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)

        1. να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
        2. αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
        3. αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
        4. έλεγχος στα φρένα
        5. Καινουρια λάστιχά
        6. αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί

        αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.

        Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
        Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
        εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνω

        Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Καλησπέρα παίδες,

          Ζητώ τη βοήθειά σας για το εξης θέμα:

          Φίλος διαθέτει Daewoo Lanos (χρονολογία δεν ξερω, υποθέτω 8 χρόνια σίγουρα), το οποίο οδηγουσε συγγενικο πρόσωπο (γυναικα) τα τελευταια 3 χρόνια, σερβις μαλλον δεν εγινε ποτέ, και έμεινε ακίνητο τελευταία για τουλάχιστον 6 μηνες και δεν παίρνει κάν μπροστά. (Γυρίζεις το κλειδί και δεν γίνεται τίποτα)

          Το ζητούμενο έιναι λόγω ανάγκης που προέκυψε να το ζωντανέψουμε και να κινείται και ας μην ειναι και σούπερ, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος, και με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.

          Πρότεινα να κάνουμε τα εξής με τη σειρά που τα παραθέτω, (όχι απαράιτητα όλα την ίδια εβδομάδα)

          1. να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά με καλώδια.
          2. αν πάρει μπροστά, να το πάμε κούτσα κούτσα στο πλησιέστερο βενζινάδικο και να αλλαχτούν τουλάχιστον λάδια και άν έχουν και φίλτρο. Γέμισμα με βενζίνη καινούρια, και ένα μπουκαλάκι για να φύγει το νερό αποτο ρεζερβουάρ. Βόλτα μεγάλη με μεσαιες στροφές να φύγουν τυχόν σκουπιδάκια και να γεμισει η παλια μπαταρία αν χρησιμοποιήσουμε αυτή.
          3. αν δεν πάρει μπροστά με καλώδια, αλλαγή μπαταρίας με τη δικιά μου να δούμε αν φταίει η μπαταρία, αν παιρνει έτσι, αγοράζουμε μια ίδια και τη βάζουμε επάνω και μετά για το (2).
          4. έλεγχος στα φρένα
          5. Καινουρια λάστιχά
          6. αλλαγες ιμάντες, φίλτρα, μπουζί

          αν τα παραπάνω τα κάνουμε θεωρώ πως με λίγα σχετικα λεφτά θα έχουμε κατι για να πηγαινοέρχεται ο άνθρωπος χωρις να αποτελέι δημόσιο κίνδυνο.

          Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
          Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?
          εχετε άποψη για τα κόστη που πρέπει να περιμένουμε για τα παραπάνω? αν εχετε νούμερα στο περίπου , βαλτε τα με την αρίθμηση που δίνω

          Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexandros1985 last edited by

            Όπως τα λές ακριβώς.Πρέπει να φύγουν οπωσδήποτε τα παλιά λάδια.Καί η παλιά βενζίνη.Για την μπαταρία ανάλογα την καταστασή της.Φίλτρα όλα αλλαγή,μπουζί,έλεγχος φρένων(υγρά,τακάκια,δισκόπλακες,σωληνάκια),έλεγχος ιμάντων(πολύ σημαντικό γιατί αν κοπούν πας για μεγάλη ζημιά),αλλαγή ελαστικών,και γενικότερα ένας καλός έλεγχος από έναν ΚΑΛΟ μηχανικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              6 μηνες ακινησια δεν ειναι και τοσο μεγαλο διαστημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vespas
                vespas last edited by

                • 3 χρονια πριν χωρις σερβις
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης vespas έγραψε:

                  • 3 χρονια πριν χωρις σερβις

                  Σε αυτο εχες δικιο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Μουργα θα εχει πιασει στο εσωτερικο η μηχανη! Αδικουμε τους κατασκευαστες, φτιαχνουν ολοι τρομερα αυτοκινητα (για να αντεχουν με τετοια κακοδιαχειρηση?).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                      Εχετε να προσθέσετε κατι που έχω ξεχάσει?
                      Εχετε να σημειώσετε κάτι που πρέπει να προσεχτεί στα παραπάνω?

                      +αλλαγη παραφλου και ελεγχος του κυκλωματος (κολαρα κτλ)
                      και οπωσδηποτε αλλαγη υγρων φρενων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Κλαλησπέρα,
                        Μόλις επέστρεψα απο την προσπάθεια ανανηψης.

                        Το αυτοκίνητο τελικα ειναι 12ετίας, και έχει 120.000+ χιλιόμετρα. Τα λάστιχά του ειναι 6η εβδομαδα του 2009 οπότε αντέχουν ακόμα.

                        Πήρε μπροστά με καλώδια, (έκανε κατι ρόγχους στην αρχή αλλα τα κατάφερε).

                        Πήγαμε κουτσα κουτσα σε ένα σερβις, αλλαχτηκαν

                        1. Λάδια, μπήκan 4 λίτρα 10-40 Total Quartz ή κάτι τετοιο, (10-40 ζήτησα εγω, ο τυπος μας πρότεινε 15-40, δεν ξερω αν έκανα λαθος). Το υπάρχον λαδι ήταν αρκετο σε ποσότητα αλλα ΜΑΥΡΟ εντελώς. Ο τυπος που το άλλαξε ειπε οτι έιχε μεσα 'τσίχλα' αντι για λάδι, τον πιστεύω
                        2. Μπήκε ένα φίλτρο Bosch που βίδωνε (τέτοιο βρέθηκε στο μαγαζί).
                        3. Τακάκια
                        4. Φιλτρο αέρα
                        5. Μπαταρία 45ah (είχε 55άρα αλλα οι 55 αρες που έιχε το μαγαζί ήταν με αναποδα τους πόλους και δεν εφταναν τα καλώδια).
                        6. Υγρά φρένων. (ο τύπος έκανε μια διαδικασία με ένα ρουφηχτήρι σε καθε ρόδα και έτσι έκανε λεει και εξαέρωση ταυτόχρονα, δεν κανουν πλέον αυτό το 'πάτα διαδοχικα φρενο μεχρι να σταματησουν οι μπουρμπουλήθρες κλπ'').
                        7. συμπληρωθηκε παραφλού (δε νομίζω να αλλαχτηκε)
                          και τέλος συμπληρώθηκε λαδι για κρεμαγιέρα

                        Αυτά κόστισαν κανα 240άρι περιπου μαζί με εργασία

                        Διαπιστώθηκε ένα παιξιμο περα δωθε στον εμπρος αριστερό τροχό, μας έιπαν για 'ακρόμπαρο, ημίμπαρο και ρουλεμάν', πρέπει να ρωτήσουν για το κόστος. Οντως ο τροχός κανει ανατριχιαστικούς θορύβους οταν αφήνεις το γκάζι και κυλαει μόνο του.

                        Προτάθηκε επίσης η αλλαγή

                        1. ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντωτήρα
                        2. φίλτρου βενζίνης
                        3. φλάντζας ψευτοκάπακου (εκει γύρω ειναι τίγκα στο λάδι το σωμα του κινητήρα, σα χεσμένο ειναι)
                        4. αντλίας νερου (σύμφωνα με τον μάστορα μια και θα γίνει η δουλεια και τα εργατικα θα ειναι τα ίδια καλύτερα να αλλαχτέι μπας και τα πάιξει καποια στιγμή)
                          Αυτά κοστολογούνται περι τα 200€ με εργασία.

                        Το πηγαμε για πλύσιμο και βόλτα δεξιά αριστερα, ακούγεται καλά, σαν κανονικό αυτοκίνητο, δεν κανει περίεργους θορύβους ο κινητήρας, νομίζω πως με το 500άρικο συνολικά την καναμε τη δουλειά, τη γλυτώσαμε.

                        Να προτείνω και αλλαγή μπουζί, μπουζοκαλώδιων και υπόλοιπων ιμάντων?

                        Αλλες προτάσεις?
                        Τι κόστος να περιμένω για ακρόμπαρα ημίμπαρα και ρουλεμάν τροχού?

                        Ευχαριστώ και πάλι,

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
                          Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
                          Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
                          Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
                            Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
                            Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
                            Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας.

                            Ευχαριστώ για την απάντηση

                            δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.

                            Θα του πώ για μπουζι να αλλάξει και το έιχα υπόψη μου για τα λάδια. Μεσα απο την τάπα και πάνω στην τάπα βλεπεις πηχτή τσιχλοειδή μαυρίλα.Το κακό ειναι οτι δεν το πολυκυκλοφορει το αυτοκινητο, έτσι ώστε να 'ξεχορταριάζει' αλλα πρέπει να το έχει διαθέσιμο.

                            Πως καταλαβαιω αν θελουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              ακου αν κροτολιζουν.......αν και νομιζω οτι εχει αυτορυθμιζομενες
                              οπωσδηποτε να αλλαξεις τους ιμαντες και τα υγρα.......καλοταξιδο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                Να τα κάνεις αυτά που σου είπαν. Καλύτερα και μπουζί. Και μετά δες τι πιάνεις και από καυσαέρια....
                                Βαλβίδες μήπως θέλουν καμιά ρύθμιση;
                                Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.
                                Λάδια να αλλάξεις πάλι σχετικά γρήγορα, σε 2-3000χλμ για να καθαρίσει ο κινητήρας.

                                Ευχαριστώ για την απάντηση

                                δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.

                                Θα του πώ για μπουζι να αλλάξει και το έιχα υπόψη μου για τα λάδια. Μεσα απο την τάπα και πάνω στην τάπα βλεπεις πηχτή τσιχλοειδή μαυρίλα.Το κακό ειναι οτι δεν το πολυκυκλοφορει το αυτοκινητο, έτσι ώστε να 'ξεχορταριάζει' αλλα πρέπει να το έχει διαθέσιμο.

                                Πως καταλαβαιω αν θελουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?

                                Κατεβαστε και καθαριστε το καρτερ λαδιου εκει ειναι το προβλημα,αν εχεις και αναμμενο λαμπακι λαδιου
                                Τα λαδια που εβαλες σε 2000χλμ θα τα μαυρισει επειδη το καρτερ λαδιου εχει συσσωρευμενη βρωμια στα τοιχωματα του και πρεπει να κατεβει και να καθαριστει με ζεστο νερο η με βενζινη και πινελο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                  Το φίλτρο λαδιού που μπήκε ήταν το σωστό;; Αν όταν ξεκινάς το λαμπάκι λαδιού δεν σβήνει αμέσως ίσως θέλεις αλλιώτικο φίλτρο.

                                  δεν κατάλαβα λαμπακι για το λάδι να μενει αναμμενο, το φίλτρο ηταν ίδιου όγκου εξωτερικα με αυτο που έβγαλαν.

                                  Το θέμα είναι και τι γίνεται εσωτερικά. Κάποια φίλτρα λαδιού, ίσως και το δικό σου αλλά δεν το ξέρω αυτό, περιέχουν μια ανεπίστροφη βαλβίδα που δεν επιτρέπει στο λάδι να κυλήσει πίσω στο κάρτερ. Σε φίλτρο χωρίς τη βαλβίδα θα χρειαστούν λίγα δευτερόλεπτα για να ανέβει το λάδι και στο μεταξύ θα λειτουργεί σχετικά στεγνός ο κινητήρας. Σε άλλες περιπτώσεις η βαλβίδα δεν είναι στο φίλτρο οπότε τότε το φίλτρο δεν την χρειάζεται.
                                  Άρα καλό είναι να μας πει κάποιος αν στο αυτοκίνητό σου το φίλτρο είναι με βαλβίδα ή όχι και αν ναι τότε να δεις τι είναι αυτό που έβαλες.
                                  Και αν, αν λέω, καταφέρει να μπει το φίλτρο με τη βαλβίδα ανάποδα τότε δεν έχεις καθόλου λάδι....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Oλα ωραια, αλλα καθαριστε τον κινητηρα απο την μουργα. οπως σου πε ο φιλος παραπανω για το καρτερ...Βαζε φθηνα λαδια τωρα στην αρχη και αλλαζε τα τακτικα(καθε 1000-2000 χιλιομετρα) κατοπιν βαζεις καποιο ακριβοτερο και συνθετικο αν θες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Μπορείς να δοκιμάσεις και ένα ντιζελόλαδο που έχει περισσότερα αντιρυπαντικά από τα βενζιλόλαδα και να κάνεις μερικές αλλαγές. Αυτό φυσικά αν σας ενδιαφέρει ο κινητήρας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        danaos_master last edited by

                                        Το πιο ενδιαφέρον πόστ που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.

                                        Τώρα που το ξανασκέφτομαι έπρεπε να ήταν πτυχιακή εργασία σπουδαστών μηχανολογίας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον.

                                          λεπτομερεστερα τα πράγματα έχουν ώς εξης:
                                          το αυτοκινητο δεν αποτελει καθημερινό μεσο μεταφοράς (υπάρχει μοτοσυκλετα) αλλα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι σε κατάσταση λειτουργίας όποτε ζητηθεί (λόγοι υγειας). Με την έλευση του φθινοπώρου και με τις βροχές λογικά θα γίνει πιο συχνη η χρήση του.

                                          Λαμπάκι λαδιού ΔΕΝ αναβει απο όσο κατάλαβα, και ό ήχος του κινητήρα ειναι νορμάλ (δεν ακούγονται κλαπατσίμπανα, ρόγχοι περίεργοι κλπ).

                                          Επειδη ο ιδιοκτήτης δεν εχει καθημερινη πρόσβαση στο αυτοκινητο (μονο σαββατοκύριακα) και με βαση αυτό το δεδομένο όπως και το θεμα οικονομικης στενότητας, θα του προτεινω τα εξής βάση των συμβουλών σας:

                                          • αλλαγή ρουλεμαν τροχου και ακρομπαρα για να κυλαει σωστά.
                                          • αλλαγη ιμαντα εκκεντροφόρου, τεντωτηρα, φλαντζας ψευτοκάπακου, ιμάντων γενικώς , αντλιας νερου να μη μεινει στη μεση του δρόμου.
                                          • αλλαγή λάδια- φίλτρο σε 3-5 μήνες maximum και βλεπουμε τι θα βγάλει. Ελεγχος στάθμης λαδιου να δούμε τι καίει απο λαδια γενικώς.
                                          • ΚΤΕΟ να περάσει να δουμε και ρυπους και τι μπορει να βρουν εκει.

                                          Δεν εχουμε τεχνική δυντοτητα να βγάλουμε καρτερ εμείς και να να το καθαρίσουμε.

                                          Θα σας ενημερώσω με τα επομενα βήματα που θα γίνουν και τι θα βρεθεί.

                                          Τωρα διαβασα και στο σχόλιο για τους φοιτητες μηχανολογίας. Να προσθέσω οτι δυστυχώς οι εποχες που ζούμε τώρα δεν μας αφήνουν πολλά περιθώρια για 'αντε μωρε, μην ασχολεισαι πούλα το και παρε άλλο' και είμαι κατά της αλλαγής για την αλλαγή και μόνο, εφόσον το αυτοκίνητο μπορει να κανει κατα 80% τη δουλειά που έκανε καινούριο με ελάχιστα χρήματα, χωρίς ταυτόχρονα να αποτελει κίνδυνο για του επιβάτες και τους γύρω του. Απαντήσεις σαν και τις δικές σας, βοηθούν εμας που ξερουμε λιγότερα να κερδίσουμε χρόνο ζωής και χρήματα παρατείνοντας την ωφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου, γιατι δυστυχώς τα λεφτά δεν βγάινουν τσάμπα και τώρα μάλιστα για πολλούς, δεν βγάινουν και καθόλου.

                                          Κάντε αν θελετε και κανα σχόλιο πειτε τη γνώμη σας σε άλλο thread που θα ανοίξω παράλληλα, για το δικό μου το ρημάδι το Accent του 2001, θα το δειτε σε λίγο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            το θέμα είναι όμως να μην ξεκολήσει καμιά μουργα και βουλώσει τπτ...
                                            Μου φαίνεται λογικό το να κατέβει το κάρτερ και να καθαριστεί πάντως, λογικά εκέι είναι συγκεντρωμένη όλη η λάσπη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr