-
Θα ήθελα την άποψη σας. Θετικά, αρνητικά - συγκριτικά - προσωπικές εμπειρίες και εν τέλει πια θα ήταν η δική σας επιλογή;
-
Θα ήθελα την άποψη σας. Θετικά, αρνητικά - συγκριτικά - προσωπικές εμπειρίες και εν τέλει πια θα ήταν η δική σας επιλογή;
-
Θα ήθελα την άποψη σας. Θετικά, αρνητικά - συγκριτικά - προσωπικές εμπειρίες και εν τέλει πια θα ήταν η δική σας επιλογή;
-
Για να αναφέρεσαι σε 1,3 μιλάμε για diesel έτσι; Αν και τα δύο είναι 1,3 95 άλογα πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα, εκτός κι αν το punto είναι με νέοτερο κινητήρα που αποδίδει λιγότερα (?) άλογα. Γενικότερα μιλάμε για μοντέλα που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα. Τo corsa έχει απ τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία του αλλά και σε Punto Που έχω ταξιδέψει άνετο μου φάνηκε. Θα έπαιρνα αυτό που θα είχε τη καλύτερη τιμή με τον περισσότερο εξοπλισμό
-
Diesel είναι και τα 2.
95 ίππους είναι το Opel και 85 το Fiat. Μέχρι να βγει η έκδοση Mylife έκλεινα σε Corsa αλλά τώρα έχουν ισορροπήσει τα πράγματα. Όντως το Punto Evo Mylife είναι πολύ φρέσκο στην αγορά αν δεν κάνω λάθος και έχει αρκετά από τον προαιρετικό εξοπλισμό των προηγουμένων μοντέλων σαν στανταρ.
Το Corsa έχει 10 άλογα περισσότερα και είναι κάτι 100ευρα πιο φθηνό αλλά το Punto μου κάνει ένα κλικ παραπάνω.
Οικονομικότατα και τα 2 χωρίς τέλη κυκλοφορίας και γενικά απο όσα καταλαβαίνω έχουν πάρα πολλά κοινά.
Από ποιότητα υλικών σε πλαστικά και συναφή στο σαλόνι έχει κάποιο από τα 2 προβάδισμα; -
απ'οτι ξερω οι ντιζελ της οπελ προερχονται απο τη φιατ. Οσο για το σαλονι φιλε μου, το πιο απλο πραγμα ειναι να το διαπιστωσεις, πας σε μια αντιπροσωπεια κ τα βλεπεις.
Το my life σε τι τιμη το βρηκες?? Ειχα ποσταρει για μια προσφορα που μας εκαναν πριν καποιες εβδομαδες, κοιτα τις τελευταιες σελιδες του 'fiat forum'
-
Το ίδιο αυτοκίνητο είναι στην ουσία. Ίδιο πάτωμα, ίδια μηχανικά μέρη με λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις ώστε να εντάσσονται στη φιλοσοφία του εκάστοτε κατασκευαστή. Οπότε η επιλογή είναι το αμάξι που θα σου κάνει το κλικ και που θα έχει τον καλύτερο εξοπλισμό στην καλύτερη τιμή.
-
Στα θετικά του Punto evo Mylife είναι ότι περιλαμβάνει:
- BLUE & ME: ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ KINHTOY 'BLUETOOTH' & ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΘΥΡΑ USB, ECO DRIVE
- ΠΡΟΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΡΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ KAI ΦΟΡΗΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΤΟΜ ΤΟΜ
- ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ CD PLAYER ΚΑΙ MP3 (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ - 6 ΠΛΗΚΤΡΑ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HI-FI 40W)
με χαλάει βέβαια που έχει extra :
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
- Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Σε car configurator με σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμο το Mylife βγαίνει 600€ πιο ακριβό.
Το ESP είναι και για τα 2 extra. Γιατί όμως έχει τέτοια διαφορά ;( 610€ στο Corsa και 350€ στο Punto)
Το ESP.... χρειάζεται οπωσδήποτε; (διότι είμαι και άσχετος σ' αυτα)
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο Corsa δεν έχει ούτε στα εχτρα ηλεκτρική οροφή.Εξ αποστάσεως προσωπικά δίνω ένα προβάδισμα στο punto evo mylife αλλά περισσότερα όταν τα δω και από κοντά
-
Ο χρήστης mediazikos έγραψε:
Στα θετικά του Punto evo Mylife είναι ότι περιλαμβάνει:- BLUE & ME: ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ KINHTOY 'BLUETOOTH' & ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΘΥΡΑ USB, ECO DRIVE
- ΠΡΟΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΡΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ KAI ΦΟΡΗΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΤΟΜ ΤΟΜ
- ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ CD PLAYER ΚΑΙ MP3 (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ - 6 ΠΛΗΚΤΡΑ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HI-FI 40W)
με χαλάει βέβαια που έχει extra :
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
- Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Σε car configurator με σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμο το Mylife βγαίνει 600€ πιο ακριβό.
Το ESP είναι και για τα 2 extra. Γιατί όμως έχει τέτοια διαφορά ;( 610€ στο Corsa και 350€ στο Punto)
Το ESP.... χρειάζεται οπωσδήποτε; (διότι είμαι και άσχετος σ' αυτα)
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο Corsa δεν έχει ούτε στα εχτρα ηλεκτρική οροφή.Εξ αποστάσεως προσωπικά δίνω ένα προβάδισμα στο punto evo mylife αλλά περισσότερα όταν τα δω και από κοντά
To ESP χρειάζεται οπωσδήποτε. Πάνω απ'όλα η ασφάλεια...
-
dpf=diesel particulate filter
φιλτρο παρακρατησης σςωματιδιων. Εχτρα φίλτρο στην εξατμιση όπου παρακραταει τα 'επικυνδινα' σωματιδια και τα καιει σε τακτα διαστήματα ( με αλλαγη ρυθμού λειτουργιας του κινητηρα) για να καθαριζει και να μην βουλώνει. Ο καθαρισμος γίνετε αυτόματα ανεβάζοντας τις στροφες του κινητηρα και φυσικα καταναλωνοντας περισσότερο κάυσιμο. Οταν γίνετε αυτό δεν επιτρεπεται να σβήσει ο κινητηρας.Σε χρήση αυτοκινητου μέσα στη πόλη αυτό συμβαίνει ποιο τακτικα και καταντάει τουλάχιστον σπαστικό. Σε χρήση ταξιδιαρικη συμβαίνει λιγότερο και δεν γίνεται πολύ αισθητο παρά μόνο απο την ενδεικτική λυχνία.
Εχει συμβει (και συμβαίνει) να 'βουλώνει το φίλτρο και να μην μπορει να καθαριστει. Ετσι το αμαξι δεν μπορεί να πάρει τα 'ποδια 'του. Θέλει ειδικο καθαρισμο που στις αντιπροσωπεις δεν γινετε ( δεν γνωρίζουν ή δεν θελουν να γνωρίζουν) και πασάρουν, πλεον, νέο φίλτρο αξιας μερικων χιλιάδων. Αυτά τα γνωρίζω απο κοντινο φίλο παθων και μαθων που η χρήση του αυτοκινητου, αν και 1.7 corsa, ειναι κυρίως πόλης. Το κηνυγησε οσο μπορεσε, στην opel και τι δεν του είπαν, πληρωσε και μερικα γ@μησιατικα πχ πλήσιμο με πιεστικο κα ιτελικα βρηκε τη λύση αλλου.
Υπαρχει τεχνικος στη Θεσσαλονικη ( τουλαχιστον) που μπορει και κανει καθαρισμους τετοιων φίλτρων σε κλασμα της τιμης. Λεπτομερειες επ αυτού δεν ξέρω.Αρα αν και κατοχος 1.3 και γω, αλλα με κινητηρα χωρις dpf (παλιοτερο μοντελο) θα συστηνα λίγο περισσότερη σκέψη πριν την αγορα αν το αμαξι κινήται κυρίως σε αστικο περιβάλλον.
το corsa το εχει το dpf πλεον στανταρ, το punto δεν γνωριζω.
-
Φιλε mediaziko εγω εχω παραγγηλει το renault clio 1.5 dci. Τα αυτοκινητα που ειχα αρχικα προκρινει ηταν corsa 1.3, yaris 1.4, punto 1.3, clio 1.5. To corsa αν και μοσχοπουλημενο ηταν το πρωτο που απεριψα γιατι εχει 5αρι κιβωτιο και δεν εχει στανταρ esp. To punto το εβγαλα εκτος λιστας γιατι δεν με ικανοποιουσε το service της περιοχης μου, γιατι μου φανηκε σχετικα αργο και γιατι δεν ειχε στανταρ esp. To yaris το εβγαλα γιατι αν και με ικανοποιουσε σχεδον σε ολα, μου φανηκε σχετικα αδιαφορο οδηγικα και επισης το μοντελο αλλαζει στο τελος του χρονου και υπαρχουν μονο λιγα ετοιμοπαραδοτα και αυτα μονο στις πιο φτωχες εκδοσεις. Το clio το επελεξα(μαζι με την επεκταση της εγγυησης) λογω κιβωτιου, μοτερ, ποιοτητας εσωτερικου στην εκδοση dynamique, εμφανισης, τιμης, αξιοπιστιας, στησιματος κ.α. Το μονο ρισκο που νομιζω οτι παιρνω εχει να κανει με τα aftersales της renault και αυτο οχι επειδη εχω καποια ασχημη εμπειρια, αλλα κρινοντας γενικα απο τα οσα λεγονται στο διαδικτυο. Να πω επισης οτι τα Fiesta, Polo, ibiza, i20, fabia δεν μπηκαν καν στη λιστα μου λογω αδυναμων μοτερ και μερικα λογω κιβωτιου. Το βασικοτερο στα diesel ειναι το 6αρι κιβωτιου λογω μικρου ωφελιμου ευρους στροφων του κινητηρα. Ελπιζω να βοηθησα και να μην σε κουρασα, αλλα τα γραφω διοτι λογω της απαγορευσης του πετρελαιου σε αθηνα-θεσαλλονικη τα περιοδια και τα διαφορα site δεν παρουσιαζουν ποτε δοκιμες πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.Για τα περισσοτερα δεν βρηκα ουτε ενα αρθρο γραμμενο στα ελληνικα. Και κατι τελευταιο, για corsa και punto αν παραγγειλεις το esp(σημαντικοτατο) θα πας παραγγελια πιθανως, αρα μεγαλος χρονος αναμονης.
-
Εγω το corsa εχω...και μπορω να πω οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο αυτο!!
Καταναλωση..3.6...3.8λτ/100klm στην ενδειξη του αυτοκινητου(αναλογη με αυτη που δινει η Opel)δεν νομιζω αυτη τη στιγμη στην αγορα να υπαρχει κατι καλυτερο(βλεπε Fiat αφου εχουν ιδιο κινητηρα)/0 τελη κυκλοφοριας
Αξιοπιστια!!(γενικα καλη των γερμανων)
Facelift πριν μερικους μηνες(ηταν και εγινε ακομα πιο ομορφο)
Το fiat ...καλο αλλα δε ξερω απο αξιοπιστiα τι λεει(τα προβληματα στα ηλεκτρικα υπαρχουν ακομα;;) ....
To Clio καλο....αλλα τελη κυκλοφοριας,καταναλωση(1λτ/100χλμ παραπανω απο corsa),εμφανιση(απλα μου αρεσε πιο πολυ),τιμη..15.000 corsa edition
Βεβαια το στανταρ Esp,το 6αρι κιβωτιο,και τα πιο πολλα αλογα δεν περνουν απαρατηρητα στο clioΤελος η αναμονη για τη τοποθετηση Esp ειναι η ιδια για το γερμανικο ετσω και αν γινει μετα.Ελπιζω αν και πολυ επιγραμματικα να σε βοηθησα .
-
σε ενδιαφερει να εχεις ενα φρεσκο σχημα μετά απο 2-3-7-10 χρόνια;
αν ναι, μονοδρομος ο Ιταλος.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Το βασικοτερο στα diesel ειναι το 6αρι κιβωτιου λογω μικρου ωφελιμου ευρους στροφων του κινητηρα. Ελπιζω να βοηθησα και να μην σε κουρασα, αλλα τα γραφω διοτι λογω της απαγορευσης του πετρελαιου σε αθηνα-θεσαλλονικη τα περιοδια και τα διαφορα site δεν παρουσιαζουν ποτε δοκιμες πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.Τα είπε όλα το παληκάρι, σαν κάτοχος diesel που χρησιμοποιείται κάθε μέρα ως βασικό όχημα, συμφωνώ 100%.
Για το dpf που αναφέρθηκε παραπάνω, νομίζω πως στα euro5 είναι υποχρεωτικό (με μια μικρή επιφύλαξη).
-
Η αναζωογόνηση του DPF, κρατάει γύρω στα 15 λεπτά και μπορεί να γίνει ακόμη και στο ρελαντί, σταματημένο στο πάρκινγκ του σπιτιού σας. Το 6άρι κιβώτιο δεν το βρίσκω τόσο απαραίτητο για καθημερινή οδήγηση, ο κινητήρας τραβάει από πολύ χαμηλά και έχει δύναμη. Αν φυσικά διατίθεται και με 6άρι, καλοδεχούμενο.
Και εγώ έχω καταλήξει ότι το επόμενο αμάξι μου θα είναι 1.3TD. Όποιος έχει χρόνο μπροστά του, ας περιμένει και το τρίτο 'δίδυμο' της σειράς πάτωμα-κινητήρας 1.3 Fiat-GM, το Chevrolet Aveo, που θα έχει στάνταρ ESP, 6 αερόσακους, USB και και λογικά θα κάνει και 1-2 χιλιάρικα πιό κάτω.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Η αναζωογόνηση του DPF, κρατάει γύρω στα 15 λεπτά και μπορεί να γίνει ακόμη και στο ρελαντί, σταματημένο στο πάρκινγκ του σπιτιού σας. Το 6άρι κιβώτιο δεν το βρίσκω τόσο απαραίτητο για καθημερινή οδήγηση, ο κινητήρας τραβάει από πολύ χαμηλά και έχει δύναμη. Αν φυσικά διατίθεται και με 6άρι, καλοδεχούμενο.Και εγώ έχω καταλήξει ότι το επόμενο αμάξι μου θα είναι 1.3TD. Όποιος έχει χρόνο μπροστά του, ας περιμένει και το τρίτο 'δίδυμο' της σειράς πάτωμα-κινητήρας 1.3 Fiat-GM, το Chevrolet Aveo, που θα έχει στάνταρ ESP, 6 αερόσακους, USB και και λογικά θα κάνει και 1-2 χιλιάρικα πιό κάτω.
Φίλε asteris, αν συζητήσεις με κατόχους diesel με 6άρι (που έχουν όμως την εμπειρία του 5αριού) θα σου πουν πως απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Το 6άρι σου γεμίζει τα κενά και έχεις συνεχή ροή δύναμης/ροπής
-
Το ίδιο λέω. Αν δεν οδηγήσεις 6άρι, δεν θα παραπονεθείς σε καθημερινή οδήγηση. Και με τα 21 κιλά ροπή, δεν έχει κενά σε νορμάλ ρυθμούς οδήγησης σε σχέση με ένα 14άρι βενζίνα που έχει 13 κιλά ροπή.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Το ίδιο λέω. Αν δεν οδηγήσεις 6άρι, δεν θα παραπονεθείς σε καθημερινή οδήγηση. Και με τα 21 κιλά ροπή, δεν έχει κενά σε νορμάλ ρυθμούς οδήγησης σε σχέση με ένα 14άρι βενζίνα που έχει 13 κιλά ροπή.Εξαρτάται που θα σε φέρει η αλλαγή, αν 'ξετουρμπίσεις' ανεβάζοντας (πίστεψέ με, συμβαίνει με το 5άρι ειδικά στα μικρά κυβικά) τότε μένεις λίγο ξεκρέμαστος. Με το 6άρι πρέπει να κάνεις λάθος για να βρεθείς εκτός φάσματος λειτουργίας.
Έχεις seicento; Είχα δύο στο παρελθόν. ΜΕΓΑΛΟ αυτοκινητάκι και όχι μικρό αυτοκίνητο. Παραμένω οπαδός!
-
απο τα δυο επιλεγω χαλάρα punto
-
παιδια στο site της fiat λεει πως εχει 5 ταχυτο κιβωτιο to punto. το esp στο corsa ειναι πιο ακριβο γιατι ειναι πακετο με φωτα afl.
ειμαι κ εγω στην ιδια αναζητηση μονο που εχω βαλει στο παιχνιδι και I20 1.4 diesel 6MT 90 HP με ESP στανταρ τελικη τιμη χωρις μεταλικο χρωμα 13.480
Kαι Yaris 1.4 diesel επισης 6MT αυτο ομως δεν πηγα να το δω ακομα
To corsa στην εκδοση edition με πακετο esp/afl τελικη τιμη χωρις μετ χρωμα 15560. ΔΙαβασα πως μεν ειναι 5ταχυτο αλλα εχουν αριωσει τις σχεσεις οποτε ισως γι αυτο να μη χρεισαζετε 6 ταχυτητες.
OPEL Corsa 1.3 ecoFLEX vs FIAT Punto 1.3 MyLife